|
טל: |
052-0525580117
|
איש קשר:
|
מירב
|
|
תיאור: |
אזורי מגורים רלוונטיים: באר שבע/דימונה – יבנה, אשדוד/אשקלון.
מדובר במשרת שטח, עבודה עם רכב, ניהול יום עצמאי.
מנהל תיק הלקוחות יקבל קו לקוחות קיים ויהיה אחראי לאתר ולפתח לקוחות חדשים.
מדובר בעבודה בעיקר מול השוק המוסדי: בתי חולים, בתי אבות, בתי מלון, מפעלים וכו'. מוצרים אשר מתאימים למטבחים המוסדיים, מכבסות, ציוד משקי, חומרי ניקוי ועוד.
מנהל הלקוחות מבקר כ-10 לקוחות ביום, אחראי על הגדלת נפח המכירה אצל לקוחות קיימים, שיווק מוצרים חדשים (כולל הדגמות שימוש המוצר), שימור לקוחות ומתן שירות במענה לוגיסטי בעת הצורך.
את ההזמנות הקבועות מבצעת נציגת קשרי לקוחות, כך שיש מספיק זמן גם לבצע פיתוח לקו ואיתור לקוחות חדשים
· תנאי העסקה: רכב, טלפון נייד, מחשב נייד, ביטוח פנסיוני.
· תנאי שכר למועמדים בעלי ניסיון בעבודה מול השוק המוסדי:
10,000 ₪ + פרמיות בין 0-3000 ₪
|
|
|
דרישות: |
דגשים חשובים:
· ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי/מקצועי – חובה!
· ניסיון בשיווק מוצרי צריכה (לא מוצרי ביטוח/סלולר/תקשורת וכו'..)
דוגמאות לניסיון רלוונטי: עבודה בחטיבה/שוק מקצועי/מוסדי כגון: תנובה/טרה פרופשיונאל, סנו פרופשיונאל, יוניליוור שוק מקצועי ועוד...
· מגורים באזור הדרום (טווח דימונה – אשדוד/יבנה)
· רמה אישית גבוהה
· כישורי מכירה וניהול מו"מ/סחר - חובה
· תחרותיות וחתירה להשגת יעדי המכירה
· העבודה בימים א'-ה'
· יחסי אנוש טובים
· אמינות
· רישיון נהיגה בתוקף
הדגש הוא על אישיות: מישהו צעיר, דינאמי, רעב, בעל יחסי אנוש טובים, מקצועי וברמה אישית גבוהה.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|