|
טל: |
077-6040595
|
איש קשר:
|
טידיאיי
|
|
תיאור: |
ביצוע הזמנות רכש, קבלת חשבוניות/תעודות והפקתן במערכת וסיוע אדמינסטרטיבי למנהלת המשרד. תנאים טובים יש ארוחת בוקר וצהריים וחנייה. שעות 7-16 אולי תהיה גמישות בשעת התחלה. ידע בסיסי באקסל עדיפות למישהי עם ניסיון .
שכר 45 לשעה
|
|
|
דרישות: |
ביצוע הזמנות רכש, קבלת חשבוניות/תעודות והפקתן במערכת וסיוע אדמינסטרטיבי למנהלת המשרד. תנאים טובים יש ארוחת בוקר וצהריים וחנייה. שעות 7-16 אולי תהיה גמישות בשעת התחלה. ידע בסיסי באקסל עדיפות למישהי עם ניסיון .
שכר 45 לשעה
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|