לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
חיפוש משרות:
מילות מפתח תחום משרה אזור  
תאריכים:
כל התאריכים   חודש אחרון   שבועים אחרונים   שבוע אחרון   3 ימים אחרונים   24 שעות אחרונות  

רשימת כל המשרות

 
תוצאות חיפוש: 1-15 מתוך 790  הצג רק כותרות  עמוד 1 מתוך 53
כותרת   שם חברה   תחום   אזור   תאריך עדכון  
!Compliance & Customer Support Representative needed 

  PRIME SALES  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות  המרכז והשפלה  17/5/2016 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
A successful international Company in the capital markets industry is seeking outstanding English customer support/compliance!
Location: Tel Aviv  
 
דרישות:
• English mother tongue level- Must!
• Knowledge of payment methods.
• Experience with dealing %26 solve costumer’s problems service.
• Experience with one-on-one live personal chat.
• Working CRM %26 familiarity with filling systems.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
100. תמחירן /ית פרויקטים וגבייה: מיקום: יבנה: 

  ווין ג'ובס  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות  כל הארץ  9/2/2011 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
ידע בתוכנת פריוריטי, בינארית ו- office.
ניסיון קודם בתחום החשבונות והגבייה.
היכרות עם עולם החשבונות החלקיים.
חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דירושת שכר לא תענינה.
נא לשלוח קורות חיים למייל: winjobs@013net.net
לפקס: 03-7608909
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
173 

  ald  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מנהלים / בכירים, פיתוח עסקי, סמנכ"ל תפעול  המרכז והשפלה  7/8/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
מנהל/ת תפעול לחברה בפריסה רחבה.  
 
דרישות:
לחברה בינלאומית בפריסה רחבה דרוש/ה מנהל/ת תפעול מנוסה.
דרישות:
- בעל תואר ראשון – חובה.
- ניסיון בניהול פרויקטים/פעילויות למתן שירותים בתחומים פיננסיים, שיווקיים, תהליכיים או כ"א בהיקפים של מעל מאות אלפי דולרים – חובה.
- ניסיון בהפעלה של מרכזי שירות ו/או סניפים למתן שירותים שצוינו לעיל – חובה.
- ניסיון של מעל 5 שנים בניהול צוות עובדים רב תחומי (לפחות 10 איש) – חובה.
- ניסיון בתחום יעוץ – חובה.
- בעל יכולת הובלה, יוזם, עצמאי ובעל יחסי אנוש מעולים.
- שעות עבודה מרובות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: מנהל  שנות ניסיון: 5 שנים 
 
Account Manager 

  Winjobs  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, שיווק ומכירות  המרכז והשפלה  23/11/2011 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
Account Manager
"• First degree is required. First degree in Business/ Economics /Statistics - an advantage
• High analytical skills
• Problem identifier and solver; strong planning skills; creative thinking
• Ability to multitask and handle various priorities
• Communicating in a business environment
• Fluent English is required. Other languages are a plus
• Previous online marketing experience – an advantage "
finance.isra@gmail.com
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
Accountan- to San Jose 

  azimut G.B.S  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות  חו"ל  29/3/2008 
דואר אלקטרוני:   פקס:  08-
תיאור:
Mostly responsible for A/P and cash expense activities, bi-weekly check run, and some other accounting related functions.  
 
דרישות:
1.Open and distribute the accounting mail.
2.Process all outgoing mail.
3.Review the invoice for accuracy and match it to the system.
4.Enter daily invoices for payment into A/P System.
5.Compliant with the MKS ISO and SOX Requirements for accounting processes.
6.Resolving discrepancies with vendors and purchasing department.
7.Document maintenance and file.
8.Process the check run bi-weekly.
9.Process cash expense reports.
10.Enter and file A/R cash receipts (checks)
11.Type and reconcile bank statements
12.Assist with various AR activities, as required.
13.Record Bank statement and prepare Bank reconciliation.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: רחובות   תפקיד:   שנות ניסיון: שנתיים 
 
Accounting Expert 

  Amodcs  כלכלה ושוק ההון, רואה חשבון  חו"ל  9/7/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   09-7763000 איש קשר:   בטי
תיאור:
The Accounting Expert is responsible for financial reporting and record maintenance of the subject matter area as well as legal entities ("LE") both for local statutory reporting and consolidation purposes. Activities ensure compliance with US GAAP / local accounting standards and GAAP reporting requirements.

Key Responsibilities:
Responsible for Monthly, Quarterly, and Annual Financial Reports of the Company (Consolidation and subsidiaries LE).
Responsible towards the External Auditors over the completeness and accuracy of Amdocs financial records (Consolidation and subsidiaries LE) on a timely manner, according to US GAAP or Local GAAP.
Analysis of the financial results to ensure correctness and relevant provisions were booked
Provides financial and accounting support to the business partners' finance representatives as well as those responsible for internal audits.
Analysis of the financial results to ensure correctness and relevant provisions were booked
Monitors the profitability of the legal entity and ensures that the relevant corporate units are updated.
Provides ongoing support and maintains the financial infrastructure to ensure smooth business operations.
Acts as a professional accounting focal point within the company as well as with the company's business counterparts  
 
דרישות:
Spanish or Portuguese - Mother tongue
4-6 years of relevant experience
Knowledge of statutory compliance requirements
Technical knowledge of US GAAP and SOX
Credentials:
Certified Public Accountant
CA or CPA membership  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: רעננה   תפקיד: מנהל צוות  שנות ניסיון: 4 שנים 
 
 
AD Network sale mng for a software company JB-627 

  PROMNG  כלכלה ושוק ההון, שיווק ומכירות  המרכז והשפלה  20/11/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
A great start up company in the fild of mobile monetization
is recruiting a new international Ad network sales mng
Reporting to VP sales
Great team, great salary !
location Herzliya  
 
דרישות:
• 1-3 years of exp as a ad network/ agencies/ advertisers sales mng - must
exp in technical support - must
• English- must.
• 1+ year of sales or biz dev. exp.
• Understanding of the mobile ecosystem.
• Excellent verbal and written communication skills.
• Proactivity, ability to work independently; goal-oriented.
• Strong negotiation skills  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: הרצליה   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
Affiliate/account managers for the EU Market 

  IGMD  אחר, אינטרנט, כלכלה ושוק ההון, מנהלה ומזכירות, עבודה בחו"ל, שיווק ומכירות, Affiliate manager  המרכז והשפלה  21/12/2009 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   03-9212056 איש קשר:   Aviv
תיאור:
A leading marketing company situated in the centre is looking for ambitious marketing orientated affiliate managers for the European market.

It seeks French, Italian, Spanish, English and German speaking candidates.

Candidates MUST have prior experience as affiliate managers in the online gaming field.
 
 
דרישות:
Verbal and written fluency in the French, Italian, Spanish, English or German languages.
Ability to work well under pressure in a deadline-driven environment,
Experience in international marketing, computers and the internet.
Other Languages - an advantage
Minimum of 4 shifts a week

Send CV'S: cv@logicpromo.com
Contact: 03-9212056
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: מנהל  שנות ניסיון:  
 
BACK OFFICE 

  קבוצת נישה  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות  המרכז והשפלה  15/11/2007 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-9725550
תיאור:
לחדר עסקאות בחברת הייטק דרוש BACK OFFICE
בחדר עסקאות מט"ח
לטיפול ביתרות וחשיפות מט"ח
 
 
דרישות:
חובה ניסיון של שנה לפחות בבנק / בבית השקעות/ו בחברת ביטוח / בחב' ברוקרים
אנגלית ברמה טובה
לעבודה בימים שני עד שישי  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
BACK OFFICE 

  נישה הייטק גיוס והשמה בע"מ  כלכלה ושוק ההון  המרכז והשפלה  25/2/2008 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
BACK OFFICE לחב' לניהול תיקים  
 
דרישות:
חובה ניסיון בבק אופיס לניהול תיקים.
שליטה בתוכנת דנאל- יתרון רב
מוכנות לשעות נוספות
ידע באקסל ונוסחאות
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד:   שנות ניסיון: שנתיים 
 
Business Analyst 

  בינה פתרונות HR  כלכלה ושוק ההון  הצפון  3/5/2008 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   עמית
תיאור:
ניתוח פעילות עסקית/ תפעולית של מאות בתי מלאכה, זיהוי חריגים, המלצות לפעולות תיקון והנעת גורמים רבים לתיקון המצב.  
 
דרישות:
מהנדס/ת תעו"נ / כלכלה וניהול – ממוצע גבוה.
יכולת אנליטית גבוהה. קליטה מהירה ויכולת ניתוח נתונים.
אנגלית ברמה גבוהה (כל העבודה מבוצעת באנגלית)
יכולת הנעת אנשים – עדיפות לרקע פיקודי בצבא.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: חיפה   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
 
Business Analyst 

  CPS  כלכלה ושוק ההון, עבודה בחו"ל, תוכנה / חומרה, Business Analyst  כל הארץ  11/5/2010 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-7664455
תיאור:
לחברה מובילה בתחום הפיננסי דרוש Business Analyst

 
 
דרישות:
לפחות 5 שנות נסיון בהטמעת מערכות מידע מורכבות אצל לקוחות בינלאומיים.
ניסיון במערכות בנקאיות
ניסיון באיסוף וניתוח דרישות ועיצוב פתרונות
אנגלית ברמת שפת אם
נכונות לנסיעות לחו"ל
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: 5 שנים 
 
Campaign Manager Analyst 

  Ybrant digital  אינטרנט, כלכלה ושוק ההון, אנליסט  השרון  27/9/2011 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   09-9609600 איש קשר:   לינור
תיאור:
מנהל קמפיין הינו "מומחה מדיה" העוסק באספקטים הביצועיים/טכניים של פרויקטי הקמפיין של החברה, המתבטאים בפועל ב:

• פתיחת וסגירת קמפיינים פרסומיים באינטרנט.
• מעקב שוטף אחר ביצועיהם.
• אופטימיזציה.
• נדרשת יכולת אנליטית גבוהה-ניתוח אנליטי,מספרי של הקמפיינים.
• עבודה עצמאית וצוותית גם יחד.
• התפקיד כרוך בעבודה משמעותית תחת לחץ ותוך תמרון בין מספר מטלות מגוונות בו זמניות (כמעין "ג'אגלינג"...).
• עבודה שוטפת מול מערכת מרכזית-אינטרנטית.
 
 
דרישות:
• יתרון משמעותי- ניסיון קודם בתפקידי קניית מדיה, PPC ,Performances Optimizations ו/או ניסיון עבודה בחברות קזינו אונליין, חברות Forex או כל חברה אחרת העוסקת ב- Performance Based Products.
• חובה- יכולות ניתוח והבנה אנליטיות גבוהות – גישה למספרים וסקרנות בניתוחם!
• חובה- תואר ראשון. עדיפות ברורה לבעלי תואר בתחומי- הנדסה תעשייה וניהול, מערכות מידע, מנהל עסקים, מתמטיקה, כלכלה, סטטיסטיקה- או -כל תואר במדעים מדוייקים אחר.
• חובה- שליטה בשפה האנגלית ברמה טובה: הדגש מושם בעיקר על קריאה וכתיבה אך נדרשת רמה ניאותה של יכולת דיבור.
• בשל חשיבות ורגישות התפקיד, נדרשת התחייבות לשנה בתפקיד, מתום תקופת הניסיון.
• חובה- ידע בסיסי ברמת HTML.
• יכולת תמרון מול צוותים פנימיים ואנשי מכירות.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: הרצליה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
Capital market company is looking for english sales represen 

  PRIME SALES  טלמרקטינג, כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, שיווק ומכירות, שפות ותרגום  המרכז והשפלה  17/5/2016 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
A World Leading online Trading Company, specializing in foreign exchange and financial derivatives trading (Binary Options) is looking for dynamic, highly motivated Account Manager to join our Business Development team.  
 
דרישות:
• BA degree in Business Management / Economist / Finance (Advantage)
• Fluent English
• Sales skills
• Understanding of Financial/ Capital markets – a strong advantage!  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
Compliance Officer - קצין/ת ציות 

  FXCM ישראל בע"מ  אקדמאים, כלכלה ושוק ההון, עריכת דין ומשפט  המרכז והשפלה  8/2/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
** Please submit your CV in ENGLISH ONLY.Applications in Hebrew will not be reviewed.

אפ.אקס.סי.אם היא חברה מקוונת גלובלית, המספקת שירותי מסחר במטבע חוץ ושירותים ללקוחות קמעונאיים ומוסדיים בכל העולם.
קצין הציות אחראי על פיקוח על מחלקת ציות ובקרה.
אחריות מלאה על התעדכנות בשינויים רגולטורים ווידא שחברי הצוות מעודכנים בתחומי אחריותם.
אחריות על עדכון המנהלים הבכירים בהתפתחויות ושינויים ברגולציות שמשפיעים על החברה.
תחומי אחריות:
•תיאום עם יחידות עסקיות נוספות על מנת להעביר עסקים ופרוייקטים אינטגרליים כך שיתאימו לרגולציות החדשות.
•תיאום עם יחידות עסקיות נוספות בנוגע לרגולציה של פרויקטים ושירותים נוספים.
•סקירה מתמדת של נהלים רגולציות חדשים ומוצעים, הלוונטיים לחברה והתאמת פעילות החברה בהתאם.
•סקירה והפקה של נהלים ומדיניות בהתאם לצורך, תוך כדי שמירה על עדכון נהלי החברה בכל רגע נתון.
•ייעוץ, ניתוח והצעת פתרונות בנוגע לשאילתות במחלקות השונות
•סקירה של התקשורת עם הלקוחות והחומר השיווקי לפי הצורך
•סיוע במשימות של תוכנית הבקרה של החברה
•סיפוק הנחיות ליחידות העסקיות בנוגע לדרכי הפעולה והסטנדרטים הנכונים בכל הנוגע לרגולציה.
•מתן ייעוץ להנהלת החברה והעובדים בנוגע לייעול
•פיתוח והנחיית חברי הצוות
•פיתוח כלי מדדי ביצועים והערכות עובדים
•הכנת דוחות פורמליים ודיווחם להנהלה
•משימות נוספות, כפי הנדרש  
 
דרישות:
•אנגלית ועברית ברמת שפת אם (קריאה, כתיבה והתכתבות מקצועית)
•ניסיון של שנתיים עד ארבע שנים במחלקת ציות ורגולציה או מחלקות רלוונטיות
•תואר ראשון רלוונטי
•ידע וניסיון עם דרישות הרגולטור הישראלי
•בעל הנעה עצמית ויכולת לעבוד עם מחלקות נוספות ולבנות יחסי עבודה טובים.
•יכולת עבודה בצוות ויכולת עבודה בסביבה משתנה
•יכולות מחקר גבוהות: יכולות אנליטיות ופתרון בעיות. תשומת לב לפרטים
•יכולות ארגון מצוינות
•ידע מצוין ברגולציות ודרישות הרגלוטור
•בעל הנעה עצמית ויכולת לבצע מספר מטלות בו זמנית
•בעל יכולת להחליט החלטות בצורה יעילה
•יכולת ניהול בסביבה דינאמית ומשתנה
•יכולת לפתח ולשמור על סביבה חיובית של חברי הצוות והלקוחות הפנימיים
•יכולת ניהול פרויקטים
•ניסיון של התמחות בשוק הפיננסי, מכירות פיננסיות – יתרון
התממשקות עם:
•מנהלי מחלקת ציות ובקרה
•מבקרים פנימיים וחיצוניים
•גופים רגולטורים
•מחלקות שיווק, מכירות ומסחר
•מחלקת השקת מוצר וחידות עסקיות נוספות
•מנהלים בכירים בחברה

Please submit your CV in English only.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: שנה 
 
הצג סל המשרות שלי  
 הצג רק כותרות עמוד 1 מתוך 53
 
אבטחת איכות אדריכלות ועיצוב פנים אופנה וטקסטיל אחזקה ותחזוקה אינטרנט
אלקטרוניקה וחומרה אקדמאים ביוטכנולוגיה ביטוח בניין
גרפיקה ומולטימדיה דיילות וקידום מכירות הוראה והדרכה הסעות ונהגים הפצה, חלוקה ושליחויות
הפקות, בימוי ועריכה טיפול וסיעוד טלמרקטינג יבוא/יצוא יצור ותעשיה
כלכלה ושוק ההון כספים וחשבונאות מדע ומחקר מהנדסים מיחשוב
מלונאות ואתרי נופש מנהלה ומזכירות מנהלים / בכירים מסעדות/בתי קפה ובארים משאבי אנוש
נקיון סטודנטים עבודה בחו"ל עבודות כלליות עריכת דין ומשפט
פארמצבטיקה פיתוח עסקי פרסום ויחצ"נות ציוד רפואי קייטרינג ואירועים
רפואה שיווק ומכירות שמירה ואבטחה שפות ותרגום שרות לקוחות
תוכנה / חומרה מטפלות עוזרות בית
 
 
     

Copyright 2005-2019 ©  דרושים HotJob.co.il