לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
חיפוש משרות:
מילות מפתח תחום משרה אזור  
תאריכים:
כל התאריכים   חודש אחרון   שבועים אחרונים   שבוע אחרון   3 ימים אחרונים   24 שעות אחרונות  

רשימת כל המשרות

 
תוצאות חיפוש: 1-15 מתוך 767  הצג רק כותרות  עמוד 1 מתוך 52
כותרת   שם חברה   תחום   אזור   תאריך עדכון  
מנהל תיקי לקוחות 

  .....  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מנהלים / בכירים  המרכז והשפלה  12/11/2008 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   03-1111111 איש קשר:   דורית
תיאור:
דרושה צעירה ואנרגטית לחצי משרה.
שיווק שירותים בנקאיים בארץ ובחו"ל. דוברת עברית וצרפתית + אנגלית טובה. קו"ח למייל : gl240869@gmail.com  
 
דרישות:
סטודנטית\בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים - יתרון.  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: מנהל צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
Risk Management for Dealing Room. // Tel Aviv 

  ACTL  אקדמאים, כלכלה ושוק ההון, שיווק ומכירות, שפות ותרגום  המרכז והשפלה  28/12/2010 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   vivian
תיאור:
We are looking for a risk manager for a dealing room for a start up forex company  
 
דרישות:
Minimum 2 years experience in a similar position
English very high level
BA  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: מנהל צוות  שנות ניסיון: 3 שנים 
 
173 

  ald  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מנהלים / בכירים, פיתוח עסקי, סמנכ"ל תפעול  המרכז והשפלה  7/8/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
מנהל/ת תפעול לחברה בפריסה רחבה.  
 
דרישות:
לחברה בינלאומית בפריסה רחבה דרוש/ה מנהל/ת תפעול מנוסה.
דרישות:
- בעל תואר ראשון – חובה.
- ניסיון בניהול פרויקטים/פעילויות למתן שירותים בתחומים פיננסיים, שיווקיים, תהליכיים או כ"א בהיקפים של מעל מאות אלפי דולרים – חובה.
- ניסיון בהפעלה של מרכזי שירות ו/או סניפים למתן שירותים שצוינו לעיל – חובה.
- ניסיון של מעל 5 שנים בניהול צוות עובדים רב תחומי (לפחות 10 איש) – חובה.
- ניסיון בתחום יעוץ – חובה.
- בעל יכולת הובלה, יוזם, עצמאי ובעל יחסי אנוש מעולים.
- שעות עבודה מרובות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: מנהל  שנות ניסיון: 5 שנים 
 
יועץ משכנתאות 

  amg משכנתאות בע"מ  אקדמאים, כלכלה ושוק ההון, שיווק ומכירות  המרכז והשפלה  31/1/2007 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-5603248
טל:   03-5643126 איש קשר:   ליבנת צרור
תיאור:
יועץ/ת משכנתאות
יעוץ בתחום המשכנתאות ללקוחות החברה
 
 
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים - חובה
ניסיון בתחום המשכנתאות - יתרון
יכולת ניהול מו"מ ברמה גבוהה ויכול סגירת עסקאות
ניסיון במכירות - חובה
חרוצים עם גישה חיובית להצלחה וצמיחה
משרה מלאה
 
היקף המשרה: משמרות  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
Accounting Expert 

  Amodcs  כלכלה ושוק ההון, רואה חשבון  חו"ל  9/7/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   09-7763000 איש קשר:   בטי
תיאור:
The Accounting Expert is responsible for financial reporting and record maintenance of the subject matter area as well as legal entities ("LE") both for local statutory reporting and consolidation purposes. Activities ensure compliance with US GAAP / local accounting standards and GAAP reporting requirements.

Key Responsibilities:
Responsible for Monthly, Quarterly, and Annual Financial Reports of the Company (Consolidation and subsidiaries LE).
Responsible towards the External Auditors over the completeness and accuracy of Amdocs financial records (Consolidation and subsidiaries LE) on a timely manner, according to US GAAP or Local GAAP.
Analysis of the financial results to ensure correctness and relevant provisions were booked
Provides financial and accounting support to the business partners' finance representatives as well as those responsible for internal audits.
Analysis of the financial results to ensure correctness and relevant provisions were booked
Monitors the profitability of the legal entity and ensures that the relevant corporate units are updated.
Provides ongoing support and maintains the financial infrastructure to ensure smooth business operations.
Acts as a professional accounting focal point within the company as well as with the company's business counterparts  
 
דרישות:
Spanish or Portuguese - Mother tongue
4-6 years of relevant experience
Knowledge of statutory compliance requirements
Technical knowledge of US GAAP and SOX
Credentials:
Certified Public Accountant
CA or CPA membership  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: רעננה   תפקיד: מנהל צוות  שנות ניסיון: 4 שנים 
 
מנהל/ת פיתוח עסקי 

  A-one Legal Recruitment  כלכלה ושוק ההון, עריכת דין ומשפט, שיווק ומכירות  המרכז והשפלה  1/2/2007 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לחברה תעשייתית בינ"ל דרוש/ה מנהל פיתוח עסקי. בעל/ת רקע משפטי ופיננסי. ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי בחברה בינ'ל גדולה. ניסיון בתחום הרכישות והמיזוגים. MBA או תואר נוסף בכלכלה - יתרון רב נכונות לנסיעות מרובות לחו"ל  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: מנהל  שנות ניסיון: שנתיים 
 
 
גיוס מתכנתים (php + crm) ומנהלי תוכנה mt4 

  API Fx  אינטרנט, כלכלה ושוק ההון, תוכנה / חומרה  המרכז והשפלה  23/6/2013 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   מאיה
תיאור:
לחברה מובילה בתחומה הממוקמת באיזור הבורסה ברמת גן דרושים/ות :
1. מתכנת/ת php
2. מתכנת/ת crm dynamics
למשרות מלאות !
שכר גבוה למתאימים/ות !
לא חברת השמה.  
 
דרישות:

דרישות:
עבור התפקיד הראשון :

ניסיון של כשנתיים לפחות בעבודה עם :
php
mysql
javascript
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
נכונות למשרה מלאה.

עבור התפקיד השני :

ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה על פיתוח מערכות crm ms dynamics
רצוי- 2011.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
נכונות למשרה מלאה.

העבודות מוצעות לנשים ולגברים  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: רמת גן   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
יצירת אתרים 

  ataremus  אבטחת איכות, אדריכלות ועיצוב פנים, אופנה וטקסטיל, אחזקה ותחזוקה, אחר, אינטרנט, אלקטרוניקה וחומרה, אקדמאים, ביוטכנולוגיה, ביטוח, בניין, גרפיקה ומולטימדיה, דיילות וקידום מכירות, הוראה והדרכה, הסעות ונהגים, הפצה, חלוקה ושליחויות, הפקות, בימוי ועריכה, טיפול וסיעוד, טלמרקטינג, יבוא/יצוא, יצור ותעשיה, כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מדע ומחקר, מהנדסים, מטפלות ומשק בית, מיחשוב, מלונאות ואתרי נופש, מנהלה ומזכירות, מנהלים / בכירים, מסעדות/בתי קפה ובארים, משאבי אנוש, מתנדבים, נקיון, סטודנטים, עבודה בחו"ל, עבודות כלליות, עריכת דין ומשפט, פארמצבטיקה, פיתוח עסקי, פרסום ויחצ"נות, ציוד רפואי, קייטרינג ואירועים, רפואה, רפואה אלטרנטיבית, שיווק ומכירות, שמירה ואבטחה, שפות ותרגום, שרות לקוחות, תוכנה / חומרה  המרכז והשפלה  25/9/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   mihael
תיאור:
יצירת אתרים ataremus.co.il  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: מנהל  שנות ניסיון:  
 
ניתן להשתתף בסדנאות יצירה חוויתיות תמורת 150-350 ש"ח 

  aware  אבטחת איכות, אדריכלות ועיצוב פנים, אופנה וטקסטיל, אחזקה ותחזוקה, אחר, אינטרנט, אלקטרוניקה וחומרה, אקדמאים, ביוטכנולוגיה, ביטוח, בניין, גרפיקה ומולטימדיה, דיילות וקידום מכירות, הוראה והדרכה, הסעות ונהגים, הפצה, חלוקה ושליחויות, הפקות, בימוי ועריכה, טיפול וסיעוד, טלמרקטינג, יבוא/יצוא, יצור ותעשיה, כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מדע ומחקר, מהנדסים, מטפלות ומשק בית, מיחשוב, מלונאות ואתרי נופש, מנהלה ומזכירות, מנהלים / בכירים, מסעדות/בתי קפה ובארים, משאבי אנוש, מתנדבים, נקיון, סטודנטים, עבודה בחו"ל, עבודות כלליות, עריכת דין ומשפט, פארמצבטיקה, פיתוח עסקי, פרסום ויחצ"נות, ציוד רפואי, קייטרינג ואירועים, רפואה, רפואה אלטרנטיבית, שיווק ומכירות, שמירה ואבטחה, שפות ותרגום, שרות לקוחות, תוכנה / חומרה  המרכז והשפלה  6/5/2010 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   054-7327604 איש קשר:   אלון
תיאור:
דרושים עובדים להשתתפות בסדנאות יצירה וחוויה (כשעתיים) לצרכי מחקר שיווקי. ההשתתפות בסדנאות אינה דורשת ידע או כישורים כלשהם. הסדנאות מתבצעות בתל אביב. אנו משלמים בין 150 ל- 350 ש"ח עבור השתתפותכם. לפרטים או הרשמה ניתן לפנות לאלון 0547327604 או באימייל aware.mt@gmail.com. להתראות אצלנו...

 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
כלכלן זמני לבית תוכנה במרכז 

  azimut G.B.S  כלכלה ושוק ההון  המרכז והשפלה  16/5/2011 
דואר אלקטרוני:   פקס:  08-9368895
טל:   - איש קשר:   noa
תיאור:
לחברת תוכנה בינלאומית דרוש כלכלן למשרה זמנית (כ7 חודשים) למחלקת הכספים והרכש.
התפקיד כולל עבודה בתחומים הבאים:
 ניתוח נתונים פיננסיים
 הכנת דוחות ומצגות לדיווחים כספיים
 בקרה תקציבית
 עבודה שוטפת מול ספקים לרבות, ניהול משא ומתן מסחרי, טיפול בהצעות מחיר והזמנות לספקים וריכוז קליטת חשבוניות וביצוע תשלומים לספקים
 תמיכה במשתמשי מערכות המידע הפיננסיות והתפעוליות

 
 
דרישות:
 בוגר תואר ראשון בכלכלה.
 ראייה מערכתית רחבה.
 נסיון עם מערכות ERP- יתרון (נסיון ב -Sap Business Oneיתרון משמעותי).
 הכרת תוכנת EXCEL בצורה מעמיקה.
 הכרת כללים חשבונאיים ומבנה דוחות כספיים.
 אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
יכולות
 אסרטיביות
 יכולת עמידה בלחצים
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: אור יהודה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: פחות משנה 
 
כלכלנים מצטיינים בתחום הייעוץ 

  azimut G.B.S  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות  המרכז והשפלה  29/3/2008 
דואר אלקטרוני:   פקס:  08-
טל:   08-9313083 איש קשר:   מלי
תיאור:
ממוצע ציונים גבוהה , (מעל 90 ) נסיון בהערכת שווי , בחינת כדאיות וניתוח שווי
מעולים בשוק ההון

עבודה במשרה מלאה 8-19 , בכל פעם יעבוד מול לקוח (כפרוייקט ) כיועץ כלכלי
נא לפנות למלי
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
 
Debt collector 

  azimut G.B.S  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, שפות ותרגום  המרכז והשפלה  28/3/2008 
דואר אלקטרוני:   פקס:  08-
טל:   - איש קשר:   שרון
תיאור:

English Mother tongue a must

Assertive, works well under pressure and deadlines.

Experience with debt collecting

Knowledge with office and internet

Hours:

14:00 – 22:00 or 15:00 – 23:00

Pay:

6500 NIS + Travel expenses an option for commissions after a trail period

Available immediately

 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: משמרות  עיר/ישוב: רחובות   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
רו"ח לאחר התמחות 

  azimut G.B.S  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות  כל הארץ  29/3/2008 
דואר אלקטרוני:   פקס:  08-
תיאור:
 
 
דרישות:
למשרד רו"ח ׁBIG 4 -
1. רו"ח לביקורת פנים
2. כלכלנים
3. וביקורת ל- SOX


תנאים מעולים  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: רחובות   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנתיים 
 
Accountan- to San Jose 

  azimut G.B.S  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות  חו"ל  29/3/2008 
דואר אלקטרוני:   פקס:  08-
תיאור:
Mostly responsible for A/P and cash expense activities, bi-weekly check run, and some other accounting related functions.  
 
דרישות:
1.Open and distribute the accounting mail.
2.Process all outgoing mail.
3.Review the invoice for accuracy and match it to the system.
4.Enter daily invoices for payment into A/P System.
5.Compliant with the MKS ISO and SOX Requirements for accounting processes.
6.Resolving discrepancies with vendors and purchasing department.
7.Document maintenance and file.
8.Process the check run bi-weekly.
9.Process cash expense reports.
10.Enter and file A/R cash receipts (checks)
11.Type and reconcile bank statements
12.Assist with various AR activities, as required.
13.Record Bank statement and prepare Bank reconciliation.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: רחובות   תפקיד:   שנות ניסיון: שנתיים 
 
מנתחי מערכות בנקיים 

  azimut G.B.S  כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מהנדסים, מיחשוב, תוכנה / חומרה  כל הארץ  29/3/2008 
דואר אלקטרוני:   פקס:  08-
תיאור:
מנתחי מע' אך ורק בנקאיים, עם נסיון בניהול סיכונים/בזל II, נסיון בלינוקס  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: רחובות   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
הצג סל המשרות שלי  
 הצג רק כותרות עמוד 1 מתוך 52
 
אבטחת איכות אדריכלות ועיצוב פנים אופנה וטקסטיל אחזקה ותחזוקה אינטרנט
אלקטרוניקה וחומרה אקדמאים ביוטכנולוגיה ביטוח בניין
גרפיקה ומולטימדיה דיילות וקידום מכירות הוראה והדרכה הסעות ונהגים הפצה, חלוקה ושליחויות
הפקות, בימוי ועריכה טיפול וסיעוד טלמרקטינג יבוא/יצוא יצור ותעשיה
כלכלה ושוק ההון כספים וחשבונאות מדע ומחקר מהנדסים מיחשוב
מלונאות ואתרי נופש מנהלה ומזכירות מנהלים / בכירים מסעדות/בתי קפה ובארים משאבי אנוש
נקיון סטודנטים עבודה בחו"ל עבודות כלליות עריכת דין ומשפט
פארמצבטיקה פיתוח עסקי פרסום ויחצ"נות ציוד רפואי קייטרינג ואירועים
רפואה שיווק ומכירות שמירה ואבטחה שפות ותרגום שרות לקוחות
תוכנה / חומרה מטפלות מטפלות לילדים עוזרות בית ניקיון דרושים מטפלות לילדים דרושים עוזרות בית ניקיון
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il