תיאור: לחברה קמעונאית גדולה, הממוקמת בקרית שדה התעופה, דרוש/ה עוזר/ת לחשבת השכר של החברה.תאור התפקיד - התפקיד מורכב מ- 50% עיסוק בהיבטי שכר ו- 50% עיסוק בהיבטי הנהלת חשבונות. דרישות: •השכלה בתחום הנהלת חשבונות / חשבת שכר.
•שליטה ב- Office בכלל ובתוכנת אקסל בפרט. •אנגלית (דיבור, קריאה וכתיבת מיילים) ברמה טובה. •ניסיון קודם של שנה בלבד בהנהלת חשבונות/ חשבות שכר- חובה.
**העבודה הינה במשרה מלאה, חובה ניידות- יש קושי רב להגיע בתחבורה ציבורית.
**נא לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תיעננה.
לחברת היי-טק בתחום הרפואי באיזור יוקנעם דרוש/ עוזר/ת חשב.
•איחוד דוחות כספיים במערכת איחוד דוחות SAP
•תחזוקה שוטפת של מערכת איחוד דוחות כספיים.
•עריכת הדוחות הכספיים המאוחדים של החברה ברמה חודשית לצרכי דיווח להנהלה הבכירה
•עריכת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים על פי כללי US-GAAP לצרכי דיווח לנסדא"ק תוך עמידה בלוחות זמנים שנקבעו
•תמיכה מקצועית בחשבי החברות בנות ברחבי העולם
•המשרה כרוכה בעבודה מאומצת בלוחות זמנים צפופים
דרישות:
•רואה חשבון לאחר התמחות באחד המשרדים הגדולים (Big 4)
•אנגלית ברמה גבוהה מאוד
•גליון ציונים – מצטיין דיקן
•רהוט ובעל כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב
•שליטה מעולה בגיליון אלקטרוני Excel
•הכרות עם US-GAAP
•הכרות עם הדיווחים לבורסת הנסדא"ק
•הכרות עם מערכת ERP מסוג SAP
•יחסי אנוש מעולים
•יכולת עבודה בצוות
•יכולת הובלת תהליכים
•יכולת התמודדות עם ריבוי משימות מורכבות בו זמנית
•מגורים בין אזור הקריות בצפון לחדרה בדרום.
קריירה חדשה בשבילך היא תקווה חדשה ואתגר עבורנו ,והנאתנו האמיתית היא שתתקבל\י לעבודה דרכינו .באורטל משאבי אנוש עושים את זה קצר וקולע ומשם מיד לתחילת עבודה.יש ברשותנו
מגוון הצעות בכל התחומים ובחברות המובילות והגדולות במשק,חב’ אשראי,פיננסים,בנקים,תקשורת,תעשייה ועוד,
כתובתינו-ז'בוטינסקי 95 רמת גן.מצפים לראותכם ....
טלפון : 03-7515125.
דרישות:
תודעת שירות
יכולת עבודה מול מחשב
אורינטציה מכירתית
זמינות מיידית לתחילת עבודה.
לחברה מובילה דרוש/ה אחראי\ת על מערכת סיכוני אשראי לקוחות בחברה למח' גביה ואשראי
התפקיד כולל:
- אישור אשראי ותנאי אשראי ללקוחות עסקיים
- שימוש במאגרי מידע פנימיים וחיצוניים
- ביצוע בקרת אשראי לקוחות פנימיים
- ביצוע תהליכי גביה בפועל
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנע"ס - חובה
ניסיון בתחום האשראי ו/או גביה- יתרון
יכולת ניהול עצמית
יכולת ניהול מו"מ
לחברה מובילה דרוש /ה אנליסט /ית. תיאור התפקיד: כלכלן /ית –ניתוח דוחו"ת, שליטה באקסל, ראיית שוק. טיפול בהנחות, עבודה מול מנהלי סניפים ונציגי מכירות. דרישות: תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים חובה, או סטודנט /ית בתחום שיכול /ה לעבוד במשרה מלאה, אנגלית טובה מאוד, גישה טובה למחשבים, תודעת שירות גבוהה, רמה אישית גבוהה. ימים ושעות: משרה מלאה, א' – ה', 08:00 – 17:00, נכונות לשעות נוספות.
לחברה ביטחונית באיזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת התקשרויות ברכש.
ניהול חוזי רכש מורכבים בנושאי ייצור ופיתוח, ניהול תהליכי מו"מ ספקים אסטרטגיים, ניהול עבודה שוטפת מול ספקים, זיהוי ותמיכה בהזדמנויות עסקיות, יד ימינו של ראש הפרויקט.
דרישות:
א.תואר ראשון בתחום טכנולוגי – רצוי. ניתן תואר בתעו"ן, מנהל עסקים, משפטים, כלכלה – תלוי בניסיון.
ב.ניסיון קודם ברכש – חובה
ג.ניסיון בניסוח וניהול חוזי רכש מורכבים, ניהול ספקים
מחפש/ת לעשות את צעדיך הראשונים בתחום הפיננסי ובדרך גם להינות מתנאים מעולים?
למוקד בנקאי מוביל באיזור המרכז דרושים/ות בנקאים/ות טלפונים למשרה מאתגרת.
*הסעות הביתה אחרי 22:00*
*תוספות שכר על כל התמקצעות*
*קרן פנסיה מיד בתום הקורס*
המוקד פעיל בין 7:00 ל-1:00
*120% החל מ-16:00, 150% החל מ-23:00, 200% במוצ"ש!!*
דרישות:
בגרות מלאה חובה!
כושר שכנוע
אסרטיביות
יכולת עבודה בצוות
יכולת עמידה בלחץ
זמינות לקורס של 6 שבועות במשרה מלאה