|
|
|
|
|
139. אקדמאי /ת לתחום משאבי אנוש. מיקום: צור יגאל: |
|
|
|
|
תיאור: |
- תואר ראשון בתחום מדעי החברה / הרוח.
- אנגלית ברמה טובה.
- ניסיון עבודה עם מערכת הפריורטי- חובה!!
נא לשלוח קורות חיים למייל: mayade@017.net.il
שליחת קורות חיים דרך אתר הבית שלנו: http://winjobs.co.il/aecommerce/c9104/23505.php
לפקס: 03-7608909
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
HR and Office Administrator |
|
|
|
|
|
תיאור: |
Kenes International, located in Airport City, is looking for an HR and office administrator.
Responsibilities include:
Reception duties
Answering phones
Dealing with overseas guests
HR back office – advertising and updating open positions, sending letters to candidates
Supporting various welfare projects in the organization
Dealing with new employees
Dealing with suppliers
Supporting other departments within the company
|
|
|
דרישות: |
Ability to work 4 shifts a week (6 hours a shift) – suitable for students
English and Hebrew – fluent
Computer skills – Office
Background in administration – advantage
Service oriented
Highly motivated and loyal
Detail oriented
Assertive
Multitasking
Please send your CV’s:
jobs@kenes.com
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
לוד |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
Internal Communications Professional at Amdocs |
|
|
|
|
תיאור: |
Will be responsible for preparing and executing internal communication plans, developing and writing internal communication materials and working with internal customers, including senior management. Must be a creative thinker, organized, service-oriented – precise and thorough yet loves ambiguity, learns fast and thinks on their feet. Must have relevant communications bachelor degree or equivalent and at least 5 years’ comms experience. Native English speakers only. Please send resumes to job@amdocs.com
|
|
|
דרישות: |
Technical Skills
1. Proficient in the Microsoft Office environment in general and with Microsoft Word and PowerPoint in particular
2. General knowledge of HTML and familiarity with website editing
Education / Experience
1. Bachelor degree or equivalent (preferably in: Marketing, PR, Communications)
2. 5 years’ experience in communications (preferably in large organization)
3. English – Mother tongue
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רעננה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
7 שנים |
|
|
|
|
|
|
Native English speaker with excellent communication skills |
|
|
|
|
|
תיאור: |
An International Internet-based company headquarted in Haifa seeks to hire a native English speaker with excellent communication skills
|
|
|
דרישות: |
Experience in sales or telemarketing is a major plus.
Knowledge of French is also a plus
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
חיפה |
תפקיד: |
מנהל צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
Vendor Coordinator Required |
|
|
|
|
|
תיאור: |
Vendor Coordinator Required for an interesting and challenging full-time position. The position includes recruitment of freelance translators and languages speakers: addressing, testing and hiring. The position demands reliability, responsibility, determination, vigor, excellent interpersonal communication skills, ability to work under pressure and to perform many tasks.
|
|
|
דרישות: |
Native or Near-Native English and Fluent Hebrew- Mandatory Full knowledge of Office (Word, Excel) and internet- Mandatory Prior experience in Customer Service and Support-Advantage
Academic degree in Social Sciences – Advantage
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
אור יהודה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
אב בית / חשמלאי בניין / איש אחזקה |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברת ניהול נכסים אחת הגדולות בישראל דרוש /ה איש /ת אחזקה לקבלת אחריות על תחזוקת קניון מסחרי קטן באזור ראשון לציון, בעל /ת תעודת חשמלאי /ת מוסמך /ת - חובה, ניסיון וידע מקצועי בתחום השיפוצים ותחזוקת נכסים,
|
|
|
דרישות: |
איש /ת עבודה משכמו /ה ומעלה, הכרות עם מערכות בניין: אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר, כיבוי אש, מעליות ועוד. יכולת ניהול עצמית, יכולת עבודה מול מחשב, עבודה 6 ימים בשבוע, תנאים טובים, זמינות מיידית לעבודה.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ראשון לציון |
תפקיד: |
מנהל |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
|
|
אב קהילה |
|
|
|
|
טל: |
03-5598222
|
איש קשר:
|
מיטל/סימה
|
|
תיאור: |
לשכונה תומכת - תוכנית המפעילה שירותים רפואיים וחברתיים לקשישים, לתפקיד מאתגר של אב/אם קהילה שיו/תוכל לסייע בנושאי תחזוקה בבתי המנויים,אוזן קשבת- בעל/ת יכולות ניהול שיחה טובות.
|
|
|
דרישות: |
לשכונה תומכת - תוכנית המפעילה שירותים רפואיים וחברתיים לקשישים, דרוש/ה אב/אם קהילה דובר/ת עברית טובה, שפות נוספות-יתרון, בעל/ת רכב. בעל/ת כישורים טכניים - שי/תוכל לסייע בנושאי תחזוקה בבתי המנויים, בעל/ת יכולות ניהול שיחה טובות. מאיזור: זכרון יעקב, מועצה איזורית חוף כרמל, אור עקיבא, בינימינה, גבעת עדה. משרה מאתגרת!
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
זכרון יעקב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
אבטחת אוניות נופש בחו"ל |
|
|
|
|
טל: |
050-6907486
|
איש קשר:
|
שי
|
|
תיאור: |
למערך אבטחת אוניות נופש המפליגות בחו"ל, דרושות בנות לתפקידי אבטחה וסדרנות.
במהלך תקופת העבודה, ממנת החברה את כל תנאיו של העובד לרבות , לינה, כלכלה, ביטוחים, ביגוד, בתי מלון וכל עלות הכרוכה בהעסקתו של העובד..!
הצטרפו אליינו למערך האבטחה באוניות נופש בצוות צעיר ודינאמי, לעבודה בעלת אופי מעניין ולא שגרתי...
לעשות כסף והרבה, לראות עולם ולחסוך!!
|
|
|
דרישות: |
1.בוגרי שירות צבאי מלא.(עדיפות ללוחמות)
2.בעל עבר רפואי ללא דופי.
3.יכולת שיחה באנגלית - לבעלי דרכון זר תינתן עדיפות.
4.נכונות לתקופת עבודה ארוכה בחו"ל.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
אדמיניסטרטור /ית. מיקום: תל אביב |
|
|
|
|
תיאור: |
תואר ראשון במדעי החברה / הרוח- חובה.
אנגלית ברמת שפת אם חובה (יעשה מבדק במסגרת הראיון, הן בכתב והן בעל פה).
שליטה מלאה בתוכנות ה- OFFICE, בדגש חזק על WORD, EXCEL, OUTLOOK- חובה
(יעשה מבדק ידע במסגרת הראיון).
שליטה מלאה בחיפוש ברשת האינטרנט- חובה (יעשה מבדק במסגרת הראיון).
חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דירושת שכר לא תענינה.
נא לשלוח קורות חיים למייל: mayade@017.net.il
או לפקס שמספרו: 03-7608909
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
אדמיניסטרטור /ית. מיקום: תל אביב, דרך קיבוץ גלויות: |
|
|
|
|
תיאור: |
• תואר ראשון במדעי החברה / הרוח- חובה.
• אנגלית ברמת שפת אם חובה (יעשה מבדק במסגרת הראיון, הן בכתב והן בעל פה).
• שליטה מלאה בתוכנות ה- OFFICE, בדגש חזק על WORD, EXCEL, OUTLOOK- חובה
(יעשה מבדק ידע במסגרת הראיון).
• שליטה מלאה בחיפוש ברשת האינטרנט- חובה (יעשה מבדק במסגרת הראיון).
חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דירושת שכר לא תענינה.
נא לשלוח קורות חיים למייל: naama.hr@gmail.com
לצפייה במשרות נוספות של חברתנו בקטגוריית אדמיניסטרציה:
http://www.winjobs.co.il/aecommerce/c9104.php
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
אחיות , מטפלות סיעודיות |
|
|
|
|
טל: |
077-5627797
|
איש קשר:
|
נאוה / כרמלה
|
|
תיאור: |
דרושות אחיות מוסמכות ומעשיות, מטפלות סיעודיות לטיפול והשגחה על חולים בזמן אשפוז ובבתים בכל הארץ
העבודה לפי שעות במשמרות ניתן לעבוד משרה מלאה או חלקית תנאים טובים למתאימות
המשרה מיועדת לנשים וגברים
|
|
|
דרישות: |
טיפול והשגחה על חולים וקשישים בזמן אשפוז בבתי חולים ובבתים בכל חלקי הארץ
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
מנהל צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אחראי /ת צוות גיוס |
|
|
|
|
תיאור: |
למרכז גיוס של חברת שיווק גדולה דרוש /ה מנהל /ת. במסגרת התפקיד אחראיות על שני עובדים וניהול סדרי עדיפויות, שליחת קו"ח מתאימים למנהלים המגייסים, ניהול הקשר מול חברות ההשמה, הפקת דוחות, ניתוח מגמות וחשיבה על פתרונות. דרישות: - תואר ראשון - יתרון. - ניסיון בניהול צוות - יתרון משמעותי - ניסיון בתחום הגיוס - יתרון - שליטה מלאה בתוכנות ה-OFFICE - אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה) - יכולת תפעולית - משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות - מיידי.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רמת גן |
תפקיד: |
מנהל צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
אחראי/ת גיוס והשמה למילוי מקום לחצי שנה |
|
|
|
|
תיאור: |
ניהול תהליך איוש מישרות פתוחות בחברה, הכולל ניוד וקידום עובדי החברה וגיוס עובדים חיצוניים בשיתוף עם מנהל מגייס. אחריות על תהליך התפעול, המיון והאבחון על פי מדיניות החברה ונהלי הגיוס: עבודה צמודה עם המנהל המגייס, פיתוח מקורות גיוס, פרסום מיכרזים פנימיים, מיון המועמדים, ביצוע תהליך אבחון ,סיכום משוב למועמדים פנימיים שלא ממשיכים בתהליך המיון והעברתו למנהלם הישיר, גיבוש החלטה על מועמד סופי, הצעת חוזה העסקה (באם מדובר בתפקיד ניהולי ביצוע וועדת מינויים).
|
|
|
דרישות: |
השכלה- תואר ראשון פסיכולוגיה/מדעי ההתנהגות
נסיון מקצועי/הכרת מערכות-נסיון של שנה לפחות במכון מיון הכולל ביצוע תהליך אבחון מלא: העברת מרכזי הערכה, ניתוח ועיבוד מבחני כישורים, ביצוע ראיונות אישיותיים
אחר-יכולת עבודה עצמאית
יכולת תפעול ברמה גבוהה
נכונות לעבודה בסביבה דינאמית ותובענית
יחסי אנוש מעולים
שרותיות ברמה גבוהה
דרישות המהוות יתרון לתפקיד:
השכלה-תואר שני בפסיכולוגיה/מדעי ההתנהגות/התנהגות ארגונית
נסיון מקצועי/הכרת מערכות-כתיבת תיקים במכון מיון
|
|
|
היקף המשרה: |
זמנית |
עיר/ישוב: |
נתניה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
אחראי/ת כ"א |
|
|
|
|
תיאור: |
למכון מחקר מוביל בראשון לציון דרוש/ ה אחראי/ ת כ"א.
|
|
|
דרישות: |
דרישות התפקיד: גיוס ושימור כ"א במוקד טלפוני
יחסי אנוש ,יוזמה ,חשיבה יצירתית, אכפתיות נכונות לעבודה מאומצת.
כ-9 שעות
נא לשלוח קורות חיים במייל בלבד, בציון קוד משרה 2
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רמת גן |
תפקיד: |
מנהל צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
אחראי/ת קורסים וטלמרקטינג |
|
|
|
|
תיאור: |
לארגוננו, המעביר קורסים מקצועיים בתחומים ייחודיים לחברות ולפרטים, דרוש /ה רכז /ת מנהלי /ת לקורסים ואיש /ת טלמרקטינג, להגשת שירות מעולה לכלל לקוחותינו.
התפקיד כולל שיווק ישיר של קורסי החברה באופן טלפוני וסגירת עסקאות, ובנוסף, תפעול והרצת הקורס תוך שת"פ עם כלל הגורמים (מרצים ונותני שירותים נוספים).
העבודה הינה במשרדי החברה בראשון לציון, הקורסים מועברים בת"א.
|
|
|
דרישות: |
ניסיון קודם בשיווק ואוריינטציה מכירתית,
רקע בשיווק קורסים/לימודים,
ניסיון בשירות לקוחות,
השכלה אקדמית,
ניסיון קודם בטלמרקטינג,
ניסיון בארגון ותפעול קורסים/ פרויקטים,
רישיון נהיגה ורכב פרטי,
לקצינים /ות לשעבר- יתרון,
רמה אישית גבוהה,
כושר הדברות,
כושר שכנוע,
יכולת ארגונית מפותחת,
יושרה ושירותיות.
סוג משרה: משרה מלאה
אזור: השפלה, המרכז
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ראשון לציון |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|