למכון מחקר דרוש /ה מזכיר /ת מכירות לשיווק שירותי המחקר והייעוץ מול לקוחות פרטיים, מסחריים ואקדמיים. התפקיד כולל ניהול הקשר עם לקוחות קיימים, מענה לפניות בטלפון ובאימייל, מעקב אחר טיפול בלקוחות ומעורבות בפעילות הפירסום ויחסי הציבור של המכון.
דרישות:
התפקיד מחייב הבנה ומעורבות פעילה בעבודת המחקר של החברה. יש אפשרות לקידום עתידי לתפקידי מחקר וייעוץ .
דרושה מנהלת משרד נמרצת ומאורגנת עם יכולות שכנוע והתלהבות. משרה מלאה במכון מחקר בתל-אביב, לעבודה הכוללת ארגון משרד של מכון מחקר ומענה טלפוני מכירתי ללקוחות.
הנחייה/ הדרכה של קבוצת משימה לבני הנוער העולים משכבות חלשות
חיבור בין עולם העסקים ויזמות חברתית לבין חינוך בלתי-פורמאלי
העצמת דור צעיר של אנשים חולמים ומגשימים וגישור בין נוער ותיק לנוער עולה
מלגה חודשית בהיקף של 20% משרה (כ 30 שעות חודשיות – ניתן לממש כהכנסה משלימה)
הזדמנות נהדרת לקבל ניסיון ביזמות והנחיית קבוצות בו זמנית
דרישות:
הכשרה וניסיון בהנחיה/ הדרכה של קבוצות הנוער
ידע בסיסי בתחום העסקים ו/או נכונות ללמוד, להעביר ולהתנסות בתכנים מתחום זה
יכולת ייזום וניהול תהליכים
שליטה בשפה העברית והרוסית חובה (עולים ותיקים)
Will be responsible for preparing and executing internal communication plans, developing and writing internal communication materials and working with internal customers, including senior management. Must be a creative thinker, organized, service-oriented – precise and thorough yet loves ambiguity, learns fast and thinks on their feet. Must have relevant communications bachelor degree or equivalent and at least 5 years’ comms experience. Native English speakers only. Please send resumes to job@amdocs.com
דרישות:
Technical Skills
1. Proficient in the Microsoft Office environment in general and with Microsoft Word and PowerPoint in particular
2. General knowledge of HTML and familiarity with website editing
Education / Experience
1. Bachelor degree or equivalent (preferably in: Marketing, PR, Communications)
2. 5 years’ experience in communications (preferably in large organization)
3. English – Mother tongue
דרושים עובדים להשתתפות בסדנאות יצירה וחוויה (כשעתיים) לצרכי מחקר שיווקי. ההשתתפות בסדנאות אינה דורשת ידע או כישורים כלשהם. הסדנאות מתבצעות בתל אביב. אנו משלמים בין 150 ל- 350 ש"ח עבור השתתפותכם. לפרטים או הרשמה ניתן לפנות לאלון 0547327604 או באימייל aware.mt@gmail.com. להתראות אצלנו...
לחברה באיזור התעשייה הצפוני בלוד דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי /ת לחצי שנה (החלפה לחופשת לידה). התפקיד כולל: ניוהל שוטף של המשרד, שכר, טיפול בנסיעות לחו"ל , רכבים, ארגון אירועים וכנסים, קשר מול ספקים, לקוחות וכדומה. דרישות : תואר ראשון במדעי החברה/ הרוח - חובה שליטה בכל תוכנות האופיס - חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה המשרה הינה משרה מלאה , שעות 08:00-18:00, זמנית לחצי שנה !
דרישות:
לחברה באיזור התעשייה הצפוני בלוד דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי /ת לחצי שנה (החלפה לחופשת לידה). התפקיד כולל: ניוהל שוטף של המשרד, שכר, טיפול בנסיעות לחו"ל , רכבים, ארגון אירועים וכנסים, קשר מול ספקים, לקוחות וכדומה. דרישות : תואר ראשון במדעי החברה/ הרוח - חובה שליטה בכל תוכנות האופיס - חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה המשרה הינה משרה מלאה , שעות 08:00-18:00, זמנית לחצי שנה !