**משרה חמה - גמישות רבה**
מחפשים/ות קריירה בעולם המחשבים?
ללא צורך בניסיון או ידע קודם.
יש לכם הרבה מוטיבציה ותשוקה למקצוע?
*דרושים/ת נציגי/ות תמיכה טכנית במחשבים למוקד טלפוני בנתניה*
אנחנו פה עבורכם/ן ונשמח ללמד אתכם כל מה שצריך!
אצלנו בCGS תיהנו מתנאים טובים, משמרות נוחות וגמישות, אפשרויות קידום, ארוחות מסובסדות,ערבי מוקד ועבודה באווירה משפחתית ומקצועית.
- שעות העבודה - 8:30-17:00 מא'-ה'.
- ניתן לעבוד במשרות אם/אב/סטודנט/ית
- ניתן להתגמש בשעות ובימי העבודה.
התפקיד כולל: אבחון תקלות ומתן מענה ופתרון טלפוני לבעיות טכניות במחשבים.
לבירורים sratzon@cgsinc.com
המשרה פונה לנשים וגברים
לשליחת קורות חיים יש להיכנס ללינק:
https://app.jobvite.com/j?cj oYf76fwa&s 12
מכירים מחשבים ? אוהבים ומחפשים אתגרים בתחום?
דרושים נציגי/ות תמיכת מחשבים למוקד טלפוני בנתניה.
אם יש לכם ידע בעולם החומרה ומחפשים הזדמנות לצבור ניסיון נוסף ולהתקדם אנחנו מזמינים אתכם לתפקיד הבא שלכם אצלנו בחברת CGS - בעלת סניפים בכל העולם! אצלנו תיהנו משכר מתגמל, משמרות נוחות וגמישות, אפשרויות קידום, ארוחות מסובסדות,רווחה וכיף ועבודה באווירה משפחתית ומקצועית.
- שעות העבודה - 8:30-17:00 מא'-ה'.
- ניתן לעבוד במשרות אם/אב/סטודנט
- ניתן להתגמש בשעות ובימי העבודה.
התפקיד כולל:
* מתן מענה ופתרון טלפוני לבעיות טכניות במחשבים של לקוחות החברה.
* שימוש בטכניקות אבחון לזיהוי בעיות, חקירת הסיבות והמלצה על פתרונות לתיקון כשלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
למשלוח קורות חיים: jobs@cgsinc.com
דרישות:
מכירים מחשבים ? אוהבים ומחפשים אתגרים בתחום?
דרושים נציגי/ות תמיכת מחשבים למוקד טלפוני בנתניה.
אם יש לכם ידע בעולם החומרה ומחפשים הזדמנות לצבור ניסיון נוסף ולהתקדם אנחנו מזמינים אתכם לתפקיד הבא שלכם אצלנו בחברת CGS - בעלת סניפים בכל העולם! אצלנו תיהנו משכר מתגמל, משמרות נוחות וגמישות, אפשרויות קידום, ארוחות מסובסדות,רווחה וכיף ועבודה באווירה משפחתית ומקצועית.
- שעות העבודה - 8:30-17:00 מא'-ה'.
- ניתן לעבוד במשרות אם/אב/סטודנט
- ניתן להתגמש בשעות ובימי העבודה.
התפקיד כולל:
* מתן מענה ופתרון טלפוני לבעיות טכניות במחשבים של לקוחות החברה.
* שימוש בטכניקות אבחון לזיהוי בעיות, חקירת הסיבות והמלצה על פתרונות לתיקון כשלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
למשלוח קורות חיים: jobs@cgsinc.com
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
נתניה
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
לחברה תעשייתית מובילה בתחום התבלינים דרוש/ה פקיד/ה הזמנות עם אוריינטציה חשבונאית
התפקיד כולל אחריות על קבלת הזמנות מלקוחות, התנהלות מול המחסנים והמפעל,
התנהלות מול סוכני מכירות וגורמים פנים ארגוניים.
המשרה ראשון עד חמישי, 07:30-16:30 (יש אפשרות להגיע יותר מוקדם) + שעות נוספות במידת הצורך
קליטה ישירות לארגון!
דרישות:
בעל/ת ראש גדול , אסרטיביות , יכולת עמידה בלחץ , עבודה מול סוכנים , תודעת שירות גבוהה , אחריות , שליטה בחשבשבת , אקסל ו-וורד יכולת עבודה בצוות.
זימון משפחות, קבלתן במשרד ומעקב אחר תהליך הקליטה של התלמידים.
סיוע בעבודות אדמיניסטרטיביות כגון: מענה טלפוני, הדפסות, הקלדות, סריקות, טיפול בפקסים וטיפול שוטף בתיקי תלמידים.
סיוע בהעברת מבחנים קוגניטיביים ורגשיים לתלמידים, ביצוע תצפיות ובדיקת המבחנים.
סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה בכל תהליך האבחון הסוציו-כלכלי וחישובי דרגות תשלום.
הזמנת חלב וקפה והגשה לישיבות.
ביצוע מטלות נוספות על פי דרישת הממונה וצורכי היחידה.
דרישות:
סטודנט/ית לתואר ראשון במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט בעל יתרת לימודים של שנה אחת לפחות – חובה !
רצוי – סטודנט שנה א'
זמינות לעבודה ל - 4-5 בקרים בשבוע לרבות ימי שני בבוקר - חובה !
נתונים רצויים:
ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות תוכנות אופיס
כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית
יחסי אנוש מעולים
יכולת קבלת מרות
מכוונות גבוהה למגזר הציבורי
מחויבות גבוהה לעבודה
בעל /ת תעודת חשב שכר.
בעל /ת תעודת מנהל חשבונות סוג 3.
10 שנות ניסיון לפחות כחשב /ת שכר וכמנהל /ת חשבונות סוג 3 עצמאי /ת עד מאזן.
שליטה מלאה במיכפל.
שליטה מלאה ב- SAP BUSINESS ONE.
שליטה מלאה באקסל.
מועד אחרון לשליחת קורות חיים: 20/12/2018.
מזכירה לימים א עד ה בין השעות 15:00-19:30 או ל- 3 משמרות בשבוע לשעות 13:30-19:30 אפשרות לסטודנטית
דרישות:
למשרד עו"ד בתל אביב מזכירה ניסיון של שנה לפחות
תיאום פגישות, ידע ב OUTLOOK - מענה טלפוני, הכנת קפה לפגישות, תיוקים, כריכות, עבודות מזכירות כלליות, עבודה עם מזכירה נוספת, למיידי - לשלוח קורות חיים למייל - aliza@skrlaw.co.il
מתן מענה ללקוחות וספקים, מתן מענה לבעלי העסק, תיוקים, גביה, מענה לטלפונים, ושאר עבודות משרדיות
הערה: מדובר בעבודה עצמאית כאשר מרבית היום נמצאים לבד במשרד
שעות עבודה: 08:30 - 15:30
דרישות:
יכולת עבודה עצמאית, ידע בסיסי בהנהלת חשבונות (ידע בפריוריטי - יתרון) , ניסיון בתוכנות OFFICE , דיוק בהקלדת נתונים , יכולת ניהול זמן גבוהה, יוזמה והגדלת ראש, גישה שירותית
דרוש/ה מזכיר/ה לניהול משרד עורכי דין בתל אביב. סביבת עבודה נעימה וגמישה. אפשרות למשרה מלאה/חלקית. מתאים גם לסטודנטים/יות למשפטים המבקשים אופק ואפשרות להתמחות במשרד.
דרישות:
אחריות.
יכול לעבוד בסביבת עבודה ממוחשבת ומקוונת.
כושר ביטוי בכתב ובעל פה.
לחברת אנגלו-סכסון הרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ה.
התפקיד כולל מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ושיווקית לפעילות החברה, פרסום נכסים באתרים ובעיתונות.
מייל למשלוח קו"ח: info@ashp.co.il
דרושה מזכירה למשרד עו"ד במשרה חלקית הכוללת עבודה בשעות הבוקר ואחר הצהריים.
דרוש ניסיון קודם בתחום, שליטה בתוכנות ה-office ובתוכנות משפטיות, כגון: "נט המשפט".
דרישות:
דרושה מזכירה למשרד עו"ד במשרה חלקית הכוללת עבודה בשעות הבוקר ואחר הצהריים.
דרוש ניסיון קודם בתחום, שליטה בתוכנות ה-office ובתוכנות משפטיות, כגון: "נט המשפט".