תמיכה בעבודה השוטפת בארגונים, מענה לפניות ומתן שירות ללקוחות בערוצי הוואטסאפ, הטלפון ושירות הלקוחות הדיגיטלי
היכרות מעמיקה עם המוצר ועם כל פיצ'ר חדש שעולה למערכת
הדרכות - בניית תוכנית הדרכות למוצר, תיאום והדרכה בפועל ללקוחות
מעקב שבועי וחודשי אחר ההטמעה של התוכנה בארגונים
הכנת הסברים ב PPT לפיצ'רים חדשים במערכת והעלאת התכנים לתוכנת שירות לקוחות של הארגון
תקשורת עם הלקוחות סביב עדכוני תוכנה משמעותיים
קשר עם צוות הפיתוח לטיפול בתקלות ופיתוחים חדשים נדרשים
דרישות:
יכולת לקדם ולהוביל תהליכים
יכולת פתרון בעיות
יצירתיות וגמישות מחשבתית
יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה
יכולת ניהול זמן ותעדוף משימות
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
יכולת הדרכה ועמידה מול קהל
יכולת גבוהה ללימוד ושליטה בתוכנות חדשות
שליטה טובה באקסל
נכונות וזמינות לעבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות
גמישות תפעולית ויכולת לעבוד בסביבות שונות (משרדית, שטח, בית)
אנגלית טובה מאוד
השכלה אקדמית - יתרון
ניידות עם רכב - חובה
היקף המשרה:
חלקית
עיר/ישוב:
רמת השרון
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
דרוש/ה אחראי/ת משמרת מוקד שירות לקוחות- חולון -37 ש"ח התחלתי+בונוסים
דרושים/ות לרשת מזון חדשה בהרצליה- שכר החל מ-35 ₪ ללא ניסיון!
לרשת מזון חדשה בהרצליה דרושים/ות עובדים למגוון תפקידים
שכר החל מ-35 ₪, אפשרי גם לשעה ללא ניסיון
אפשרי לעבוד במשמרת ערב בלבד.
סביבת עבודה נעימה וצעירה
דרישות:
היקף המשרה:
משמרות
עיר/ישוב:
הרצליה
תפקיד:
שנות ניסיון:
לא נדרש
דרושים/ות לסופר חדש באור יהודה עובדים/ות לכל התפקידים- שכר מעולה!!
Тель-Авив. Открыта вакансия для официанта в гостиницу. Оплата 40 ₪/час. Смена 8-10 час/день. Подходят люди с синей бумагой. Знание минимального английского языка. Звонить по телефону +97254 746 8020 Иван, +7989 222 7515 Александр (WhatsApp и Telegram).
למתחם פילאטיס מהמם וייחודי מסוגו באיזור המרכז והשרון, דרוש/ה איש/ת שירות לקוחות ומכירות
סביבת העבודה במתחם נוחה ומפנקת, שכר בסיס גבוה + בונוסים גבוהים!!
-התפקיד כולל:
מענה ושירות למנויי המתחם, טיפול בבקשות שירות למיניהם, הצגת המתחם והשירותים למתעניינים חדשים, רישום ושימור מנויים.
-דרישות התפקיד:
היכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת, ידע בתוכנות Office
- אדיבות ושירותיות
- ניסיון במכירות - יתרון! איזורים: מרכז, פתח תקווה והסביבה והשרון
היקף המשרה:
חלקית
עיר/ישוב:
ראש-העין
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
שנה
דרושים\ות עובדים לחנות ממתקים 35 לשעה התחלתי - תל אביב
לחברה גלובלית דרוש/ה Help Desk
-ניסיון רלוונטי מחברות גלובליות 4+ שנים - חובה!
-אנגלית ברמה גבוהה (שיחה+כתיבה+קריאה) - חובה!
-הסמכה של מיקרוסופט - יתרון!
4167- מיידי נציג/ת שירות של חברת ביטוח בכפר סבא
מטרת העל- טיפול שוטף בפניות של לקוח קים
העבודה היא בסביבה ממוחשבת
יכולת עבודה בצוות, עמידה בלחץ
משרה מלאה
א-ה 8:00- 17:30
ימי שישי לסירוגין
שכר:
7,000 ברוטו
דרושים דרושות לעבודה בדוכן בגדים בתל אביב, שכר שעתי גבוהה + בונוסים על כל מכירה, המטרה שלכם זה להגיע לדוכן ולתת שירות לכל לקוח, ועל כל מכירה תקבלו כסף בנוסף לשכר השעתי, משמרות מהבוקר עד הצהריים או מהצהריים עד הערב, בסביבות 6 שעות עבודה ביום עם אפשרות ליותר, פרטים נוספים באימייל htofashion2021@gmail.com
EngageYa is looking for you! An energized, dedicated, data-driven and personable account manager to maintain and grow our publisher accounts and drive to publishers’ success.
Objectives of this Role
# Act as the main point of contact in all matters relating to publishers’ concerns and needs
# Build and strengthen publisher relationships to achieve long term partnerships and maximize revenue
# Develop a thorough understanding of our products and service offerings to better upsell and cross-sell to clients
Daily and Weekly Responsibilities
• Receive inquiries and requests from publishers and address their needs
• Stay on top of accounts, making sure they’re receiving services and maximizing their assets performance and maximize profit.
• Troubleshooting and 1st line hands-on support (widget implementation), resolving issues in a timely manner, and escalating issues to technical team when needed
• Meeting regularly with other members of the team to discuss progress and find new ways to improve business; [i.e sales, business development]
• Identify upsell, cross-sell, and communicate opportunities with the sales team regularly
• Initiate periodical reports, support accounting and publisher invoicing and payments processes
דרישות:
Skills and Qualifications
• 2+ years experience in customer service or sales roles
• Ability to multitask, prioritize and juggle responsibilities simultaneously
• Good attention to detail and organizational skills
• Very strong written and verbal communication skills
• English - writing and verbal – a must. Other languages – an advantage
• Proficiency with spreadsheets, reports and CRM software
• BA/BSc degree in Business Administration or relevant field
• Experience in the online marketing industry and, knowledge in HTML and other technological background are advantages
לעבודה ייחודית בתחום הביטחון!
חיילים /ות משוחררים + לוחמים/ות + מאבטחים /ות חובשים /ות + מערי"ם /ות + לליווי טיולי בתי ספר ומשלחות מחו''ל
הכשרה תינתן למתאימים, בונוסים למתמידים ופרטים נוספים בראיון עבודה.
***עבודה מאתגרת ומהנה- לאוהבי טיולים ואטרקציות וגם לעשות מזה כסף!- מועמדים מכל ערי המרכז, הצפון, השרון והשפלה - להגשת מועמדות ניתן לפנות למנהל התפעול איתי- משרד- 09-8622212