לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
חיפוש משרות:
מילות מפתח תחום משרה אזור  
תאריכים:
כל התאריכים   חודש אחרון   שבועים אחרונים   שבוע אחרון   3 ימים אחרונים   24 שעות אחרונות  

רשימת כל המשרות

 
תוצאות חיפוש: 16-30 מתוך 1000  הצג רק כותרות  עמוד 2 מתוך 67
כותרת   שם חברה   תחום   אזור   תאריך עדכון  
סטודנט/ית למשרד רו"ח, פעמיים בשבוע, לתיוק 

  קנובל בלצר ושות' רו"ח  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  17/6/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-
תיאור:
למשרד רו"ח בת"א סטודנטית ל- 5 שעות, פעמיים בשבוע, לתיוק.
 
 
דרישות:
זמינות פעמיים בשבוע, 5 שעות.
גמישות בשעות.  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
פקיד הזמנות 

  נענע ריח הטבע בע"מ  מנהלה ומזכירות  ירושלים והסביבה  10/6/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  077-4456078
טל:   052-8522495 איש קשר:   יעל
תיאור:
לשוק סיטונאי בגבעת שאול בירושלים דרוש פקיד הזמנות.
שוק עבודה:ראשון-חמישי מ3 בבוקר עד 12 בצהריים.
שישי- מ3 בבוקר עד 9 בבוקר.
 
 
דרישות:
ידע בסיסי במחשב.
קליטה מהירה.
ידע במייל.
הגעה עצמית.
מיידי  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
מנהלת אדמיניסטרציה 

  seeveet  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  9/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-0525580117 איש קשר:   מירב
תיאור:
רכזת אדמיניסטרציה לעבודה במערך המכירות

· עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כגון: הפקת דוחות נתונים, בניית מצגות, סיכומי ישיבות, תיעוד נתונים

· בניית הסכמים: הזנת נתונים, ניהול מעקב אחר התקדמות

· עבודה מול מגוון ממשקים במערך המכירות למימוש ההסכמים: מול מנהלי תיקי לקוחות, מנהלי מכירות, נציגות קשרי לקוחות, סמנכ"ל מכירות ומחלקת הכספים של החברה
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00

· תנאי העסקה: שכר בסיס בסך 7,500 ₪ + החזרי אש"ל קרוב ל-400 ₪ + החזרי נסיעות לפי חוק (עד 500 ₪ בחודש)

· תנאים נוספים: ביטוח פנסיוני לפי חוק, ימי גיבוש וכיף, מתנות בחגים ובימי הולדת, טלפון נייד + סבסוד שיחות  
 
דרישות:
· מדובר בתפקיד עצמאי הכולל ממשקי עבודה בתוך מערך המכירות, מצריך רמה אישית גבוהה, אסרטיביות, יכולת למידה ושליטה מצויינת באקסל ברמת נוסחאות.

נכונות לגמישות תפקודית, לקבלת תחומי אחריות נוספים במערך המכירות

דגשים חשובים:

· תואר ראשון - חובה

· אקסל ברמה גבוהה – חובה (ידע בפונקציות ונוסחאות כגון: Pivot ,VLOOKUP).

· ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה

· רמה אישית גבוהה

· יכולת עבודה עצמאית

· יכולת ניהול תהליכי עבודה עצמאיים, מעקב אחר משימות

· אסרטיביות

· יחסי אנוש טובים

· סדר וארגון, דיוק וירידה לפרטים

· יכולת למידה

·  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: לוד   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
*דרושים/ת נציגי/ות תמיכה טכנית במחשבים למוקד טלפוני בנתניה - ללא ניסיון! 

  CGS  אחר, אינטרנט, אקדמאים, הוראה והדרכה, טלמרקטינג, מיחשוב, מנהלה ומזכירות, מסעדות/בתי קפה ובארים, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, תוכנה / חומרה  השרון  8/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
**משרה חמה - גמישות רבה**
מחפשים/ות קריירה בעולם המחשבים?
ללא צורך בניסיון או ידע קודם.
יש לכם הרבה מוטיבציה ותשוקה למקצוע?
*דרושים/ת נציגי/ות תמיכה טכנית במחשבים למוקד טלפוני בנתניה*
אנחנו פה עבורכם/ן ונשמח ללמד אתכם כל מה שצריך!
אצלנו בCGS תיהנו מתנאים טובים, משמרות נוחות וגמישות, אפשרויות קידום, ארוחות מסובסדות,ערבי מוקד ועבודה באווירה משפחתית ומקצועית.
- שעות העבודה - 8:30-17:00 מא'-ה'.
- ניתן לעבוד במשרות אם/אב/סטודנט/ית
- ניתן להתגמש בשעות ובימי העבודה.
התפקיד כולל: אבחון תקלות ומתן מענה ופתרון טלפוני לבעיות טכניות במחשבים.
לבירורים sratzon@cgsinc.com
המשרה פונה לנשים וגברים
לשליחת קורות חיים יש להיכנס ללינק:
https://app.jobvite.com/j?cj oYf76fwa&s 12
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: נתניה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
מזכירה 

  הנוער העובד והלומד  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  8/2/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-5125800
טל:   03-5125119 איש קשר:   ענת
תיאור:
לארגון ציבורי בתחום החינוך בדרום תל-אביב, דרוש/ה מזכיר/ה עם הרבה ניסיון למחלקת הרכב .
העבודה כוללת: מענה לטלפונים, ניהול תיקי נהגים ותיקי כלי רכב שכורים ובבעלות, קשר מול המוסכים, עזרה בשינוע רכבים, ניהול יומן,
מענה לעובדי /מנהלי החברה, סיוע בניהול תקציב, ועוד.
משרה מלאה, ימים א-ה, שעות 07:50 -16:20
שכר 6200 ₪ + תנאים סוציאליים.
תחילת עבודה מיידית, לטווח ארוך.
 
 
דרישות:
ידע וניסיון בניהול משרד
רישיון נהיגה - חובה.
ידע בתוכנת אקסל - חובה.
הנהלת חשבונות – יתרון.
אחריות, יחסי אנוש טובים מאד.
רציני/ת.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: שנה 
 
דרוש/ה מזכיר/ה 

  חברה פרטית  מנהלה ומזכירות  ירושלים והסביבה  7/2/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
דרוש/ה מזכיר/ה לחברה פרטית בירושלים עם ניסיון בהנהלת חשבונות וידע בתוכנות office - חובה.

היקף המשרה:
ימים א - ה
שעות 8:00 - 17:00

משרה לטווח ארוך  
 
דרישות:
אחריות, חריצות, ראש גדול, קליטה מהירה.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
 
לחברה המתמחה בגיל השלישי דרוש /ה רכז /ת כח אדם לירושלים! 

  חברה מובילה  הוראה והדרכה, טיפול וסיעוד, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, רכז/ת אדמינסטרציה ותפעול  ירושלים והסביבה  10/1/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
התפקיד הנו מאתגר ודינאמי הכולל עבודה מול אוכלוסיית המטפלים, משפחות וגורמים שונים בקהילה.
ליווי ותפעול עובדים, פיתוח מערך לקוחות, טיפול בשכר ואדמיניסטרציה.
עבודה בארגון יציב עם ליווי והכשרה.
התנהלות מול קהל דובר רוסית.  
 
דרישות:
* יכולת התנהלות בשפה הרוסית - יתרון.
* ניסיון אדמיניסטרטיבי.
* יחסי אנוש מצוינים.
* נכונות לעבודה במשרה מלאה 8:00-17:00. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
לחברת MANPOWER דרוש/ה רכז/ת גיוס לתפקיד התחלתי - ת"א / חיפה / ב"ש 

  חברה מובילה  מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, רכז/ת משאבי אנוש  כל הארץ  10/1/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
הובלת תהליכי גיוס מהקצה אל הקצה למגוון משרות בדרגים שונים
אחרוית על פרסום משרות בערוצי גיוס שונים ופיתוח מקורות גיוס חדשים
סינון ומיון קורות חיים של מועמדים
ביצוע ראיונות (טלפוניים ופרונטאליים)
כתיבת חוות דעת (מקצועית ואישיותית)
ליווי המועמדים לאורך כל תהליך הגיוס עד לשלב החתימה על חוזה
ממשק ישיר אל מול מערכת הגיוס הפנים ארגונית
*הזדמנות מעולה להיקלט בארגון בינלאומי המקנה הכשרה וכלים מקצועיים בתחום הגיוס*  
 
דרישות:
תואר ראשון - חובה
אוריינטציה גבוהה לעולם הגיוס- חובה
יכולת עמידה במצבי לחץ- חובה
יכולת ניסוח טובה בע"פ ובכתב- חובה
ניסיון קודם בתפקידי שירות ומכירה- יתרון משמעותי
נכונות לעבודה במשרה מלאה (8:00-17:00) ושעות נוספות בעת הצורך

 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
מנהל/ת סניף לירושלים 

  חברה מובילה  טיפול וסיעוד, מנהלה ומזכירות, מנהלים / בכירים, משאבי אנוש, רפואה, רפואה אלטרנטיבית, מנהל/ת סניף לירושלים  יהודה ושומרון  10/1/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   הילה
תיאור:
לחברתנו דרוש/ה מנהל/ת סניף לירושלים לעבודה בתחום הגיל השלישי.
- נסיון בניהול יחידת רווח והפסד
- הובלת הצוות לעמידה ביעדים
- פיתוח עסקי ושיווקי של הסניף
- יחסי אנוש מעולים.  
 
דרישות:
- ניסיון ניהולי קודם-חובה
- רישיון נהיגה - חובה
- יכולת הנעת עובדים
- אוריינטציה עסקית ומיומנויות מכירה
- תואר/נסיון בתחומי הרווחה/עו"ס/ניהול מערכות בריאות/רפואה
- יכולת למידה מהירה
- זמינות למשרה מלאה

 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: 3 שנים 
 
לחברתנו דרושים רכזי/ות אדמינסטרציה ותפעול – עבודה מיידית 

  חברה מובילה  טלמרקטינג, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, שיווק ומכירות  המרכז והשפלה  2/1/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   תומר
תיאור:
גיוסי מאסה ותפעול מערך עובדים במגוון פעילויות
ניהול הקשר עם מקורות גיוס שונים, פרסום משרות באתרי דרושים וברשתות החברתיות
סינון ומיון קו"ח, ביצוע ראיונות עומק טלפוניים
הזנה ועדכון נתונים במערכת
אחריות לביצוע הכנה לשכר
עבודה בסביבה ממוחשבת
העבודה באזור המרכז
** אנו מקנים הכשרה מלאה **
 
 
דרישות:
דרישות:
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
יכולת הסתגלות למצבים משתנים
תואר ראשון – יתרון
יחסי אנוש מעולים
זמינות למשרה מלאה+ נכונות לשעות נוספות וימיי שישי בהתאם לצורך
עבודה זמנית לחצי שנה עם אופציה לקבועה

לשליחת קורות חיים: cvhr@manpower.co.il  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
חשב/ת שכר מנהל/ת חשבונות 

  YTHASAMA  כספים וחשבונאות, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש  הצפון  25/12/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
למפעל תעשייתי באזור הקריות דרוש/ה חשב/ת שכר  
 
דרישות:
ניסיון בהכנת שכר לעובדים
שליטה בדיני עבודה
ניסיון בהנה"ח
נכונות לעבודה במשרה חלקית בהתחלה
יציבות תעסוקתית - חובה
 
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: קריות   תפקיד: מנהל  שנות ניסיון: שנתיים 
 
 
פקיד/ת מכירות 

  YTHASAMA  טלמרקטינג, מנהלה ומזכירות, שרות לקוחות  השרון  25/12/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
למשרדי חברה בפ"ת דרוש/ה פקיד/ת מכירות:
קבלת קהל הלקוחות, הנפקת תמ"ש, קבלות, חשבוניות, ניהול קופה, קבלת שיחות ושירות לקוחות.
פרטי המשרה:
ימי עבודה: ימים א'-ה' ללא ימי שישי
שעות עבודה: 08:00-17:00
ארוחות מסובסדות+תנאים סוציאליים  
 
דרישות:
ניסיון פקידותי בתחום המכירות – יתרון
ניסיון מוכח בעבודה בתוכנת הפריוריטי
מגורים באזור פ"ת והסביבה
ניידות
כישורים נדרשים לתפקיד:
יכולת עבודה עצמאית
אחריות
יחסי אנוש מעולים
סבלנות ואדיבות
שירותיות
ארגון וסדר
יכולת עבודה בתנאי לחץ
יכולת לבצע מס' מטלות במקביל  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: פחות משנה 
 
מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים 

  YTHASAMA  מנהלה ומזכירות, שרות לקוחות  הדרום  11/12/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לארגון מוביל בתחומו דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים
התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות אסטרטגיים של החברה
תמיכה באנשי מכירות שטח
מתן הצעות מחיר, טיפול בהזמנות
הגדלת הפעילות בתיק לקוח קיים
העבודה מול מגוון ממשקים כגון: רכש, כספים, הובלות, לוגיסטיקה
מעקב אחר מלאים בתוכנית פריורטי  
 
דרישות:
ניסיון במכירות BO חברות תעשיתיות - חובה
יכולת מכירתית ויכולת הנעת ממשקים
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בתנאי לחץ
אנגלית ברמה טובה
ניידות חובה - (אין גישה למקום בתחבורה ציבורית)

היקף משרה :
א-ה 08:00-17:00 (יש גמישות בשעת תחילת העבודה)
מיקום המשרה : פארק תעשיות ראם (צמוד לבני עייש)
נא לציין ציפיות שכר
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: גן יבנה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: 3 שנים 
 
פקיד/ה לעסק המרת כספים 

  סוכנת השמה seeveet  מנהלה ומזכירות, שרות לקוחות  המרכז והשפלה  7/12/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   050-4207533 איש קשר:   לנה
תיאור:
מהות התפקיד- לעסק ותיק של המרת כספים בבקעת אונו דרוש/ה עובד/ת למתן שירות פרונטאלי ללקוחות הדלפק, שירות ומכירה.
שכר -30 ש"ח לשעה בחודש הראשון , לאחר חפיפה והחל מהחודש השני השכר עולה ל 35 ש"ח לשעה!, לאחר חצי שנה אופציה לעלאה נוספת בשכר בהתאם להתקדמות העובד!
היקף משרה- מלאה, פעמיים בשבוע 08:30-13:00 ו15:00-19:00 (מפוצל). פעמיים 12:00-19:00, שישי-08:0013:30- חובה!
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
המשרה ממוקמת בגני תקווה- מגורים במרכז-יתרון!  
 
דרישות:
דרישות-אמינות גבוהה,יחסי אנוש טובים,אנגלית בסיסית, ניסיון קודם-יתרון. ידע בסיסי באופיס ואקסל.

** המשרה מתייחסת לנשים וגברים כאחד  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: קרית-אונו   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
רכז/ת צהרוני גני ילדים 

  סוכנת השמה seeveet  הוראה והדרכה, מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  7/12/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   050-4207533 איש קשר:   לנה
תיאור:
לרשת קהילה ופנאי בחולון דרושים רכז/ת צהרוני גני ילדים.
מהות התפקיד- עבודה כחלק מצוות בגני ילדים, בניית סביבה חינוכית וביטחותית המתאימה לגיל הילדים. ליווי פיתוח והכשרה מקצועית לעבודות במסגרות,אדמניסטרציה,הנחייה והדרכה,בניית תוכנית עבודה והתנהלות תקציבית.  
 
דרישות:
דרישות- תואר ראשון בתחום החינוך/ תעודת הוראה, חובה!
יכולת ניהול, הנחייה והדרכת צוות עובדים, כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ, יכולת אירגונית גבוהה, יחסי אנוש טובים וראייה מערכתית.
ניסיון בניהול צוות ובעבודה עם ילדים, יתרון.
משרה מלאה + פעמיים בשבוע אחה"צ.
שכר 7,500+ החזרי נסיעות + תנאים סוציאלים ע"פ החוק.
*המשרה מתייחסת לנשים וגברים כאחד  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: חולון   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
הצג סל המשרות שלי  
 הצג רק כותרות עמוד 2 מתוך 67
 
אבטחת איכות אדריכלות ועיצוב פנים אופנה וטקסטיל אחזקה ותחזוקה אינטרנט
אלקטרוניקה וחומרה אקדמאים ביוטכנולוגיה ביטוח בניין
גרפיקה ומולטימדיה דיילות וקידום מכירות הוראה והדרכה הסעות ונהגים הפצה, חלוקה ושליחויות
הפקות, בימוי ועריכה טיפול וסיעוד טלמרקטינג יבוא/יצוא יצור ותעשיה
כלכלה ושוק ההון כספים וחשבונאות מדע ומחקר מהנדסים מיחשוב
מלונאות ואתרי נופש מנהלה ומזכירות מנהלים / בכירים מסעדות/בתי קפה ובארים משאבי אנוש
נקיון סטודנטים עבודה בחו"ל עבודות כלליות עריכת דין ומשפט
פארמצבטיקה פיתוח עסקי פרסום ויחצ"נות ציוד רפואי קייטרינג ואירועים
רפואה שיווק ומכירות שמירה ואבטחה שפות ותרגום שרות לקוחות
תוכנה / חומרה מטפלות עוזרות בית
 
 
     

Copyright 2005-2019 ©  דרושים HotJob.co.il