|
טל: |
03-5373340
|
איש קשר:
|
עינת
|
|
תיאור: |
*ניתוח תהליכים ונתונים לצורך תכנון ובקרה.
*בניית מודלים לחיזוי היקפי פעילות במוקדים הטלפוניים בחברה בהתאם ליעדים העסקיים, חישוב היקפי כח אדם נדרשים בטווח הקצר והארוך, כולל הפעלת משמרות במוקדים.
* מערכי מדידה ובקרה- ניתוח נתונים כמותיים בתחומי הפעילות של המוקדים והצגת התוצאות: מדדי שירות, יעילות, עלות, מכירות וכד'.
*אפיון דרישות לשינויים במערכות בעקבות שינויים בתהליכי עבודה, התכנון והבקרה, ליווי ישום והטמעה.
|
|
|
דרישות: |
מהנדס תעשיה וניהול, תואר ראשון- חובה
שנה עד שנתיים ניסיון- חובה
התמחות במוקדי שירות ומכירות- חובה.
*הכרות עם מערכות לניהול CC (רצוי ניסיון עם קומפוזיט).
*הכרות עם אפליקציות CRM.
*ניסיון חובה בעבודה בתחומי תכנון ובקרה במוקדים טלפוניים.
שליטה בכלי Office (Excel, Visio, MS-Project).
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|