לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
 
 
כותרת שם חברה תחום אזור תאריך עדכון
Customers Support Director 

  bina  אבטחת איכות, אינטרנט, שרות לקוחות  השרון  26/3/2009 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
Customers Support Director  
 
דרישות:
Requirements:
· At least 3 years of experience in managing customers support team for a consumer internet company.
· Experience working with overseas functions
· Experience in payment processing, refund policy, charge backs.
· Experience in adopting a CRM solution for automating support processes.
· Handling conventional and premium support (non paying and paying customers)
· Leveraging support queries for retaining customers and enhancing monetization.
· Proven management and leadership skills.
· Intelligent, energetic, assertive
· English: mother tongue level - a must  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: רעננה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
 
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il
 

 

ב HotJob תמצא/י עבודה ואתר בייביסיטר יעזור לך למצוא מטפלת לילדים