|
|
תיאור: |
דרוש איש/ת HELP DESK לתפקיד מתן מענה לתקלות חומרה ותוכנה. עבודה מול ACTIVE DIRECTORY, ניהול תהליכים JOBIM. אבחון תקלות תקשורת.היכרות עם FIRE WALL, עבודה בתחום חומרה ברמת טכנאי PC. נגיעה קלה בתחום התקשורת (פורט, V LAN, סוויצים, ראוטרים).
|
|
|
דרישות: |
דרישות חובה:
נסיון עבודה צבאי/אזרחי ב- HELP DESK או תמיכה של מעל 300 משתמשי קצה- חובה.
ידע במערכות הפעלה
ידע בתמיכה בסביבת רשת
ידע בעבודה בסביבת משרד ממוחשב
נסיון בעבודה עם מערכות CRM
נכונות לעבודה מאומצת ואפשרות להתחייבות לשנת עבודה לפחות
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|