|
תיאור: |
חברת אינטרנט ואירוח אתרים ותיקה דרוש /ה איש /אשת תמיכה טלפונית לתמיכה בתשתיות אירוח אתרים, שרתים ואפליקציות מסחר אלקטרוני. התפקיד כולל: מענה טכני ותמיכה ראשונית ללקוחות החברה (Tier1). מתאים גם לסטודנטים /ות.
|
|
|
דרישות: |
ניסיון בתחום המחשבים והתקשורת, הכשרה כלשהי בתחום מקצועות המחשוב (רצוי בעל /ת תעודת MCSE/ MCITP) – חובה. ידע ב- ASP,PHP - יתרון משמעותי.
ידע במסדי נתונים MSSQL, MySQL - יתרון משמעותי. רקע בפיתוח אתרים - יתרון.
עדיפות לבעל /ת נסיון במתן שרותי HELPDESK ותמיכת לקוחות בחברות WEB HOSTING, אחריות מקצועית, מולטי-טסקינג, עבודה בצוות, ראש גדול, יכולת למידה עצמית ועבודה תחת לחץ.
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
נתניה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|