|
|
תיאור: |
התפקיד הינו תפקיד של מזכירת בוקר, בין השעות 9:00 עד לשעה 16:00. התפקיד כולל תיאום פגישות, עבודה מזכירותית שוטפת, מענה לטלפונים ועוד.
|
|
|
דרישות: |
דרישות: הדרישות הינן ניסיון בתפקיד דומה, רצוי כי למועמד/ת יהיו תכונות נוספות של זריזות, יוזמה וראש גדול. התפקיד דורש ידע וניסיון בעבודה ביישומי office לרבות עבודה שוטפת עם ה-outlook ותוכנת ה-word. יתרון לניסיון עם עבודה בתוכנת קומיט. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|