|
תיאור: |
לחברת סטארט אפ בתחום ה- (software enterprise (mobile דרוש /ה מנהל /ת תמיכת לקוחות.
התפקיד כולל תמיכה טכנית ללקוחות ושותפים, בישראל ובחו"ל, פיתוחים בתחום ה- web, פיתוח והובלת טכנולוגיות של מחלקת הסטודיו, ובניית וניהול מערך התמיכה (אונליין ואוף-ליין) בישראל ובחו"ל.
עיסוק יומיומי ביצירת הטרנדים המובילים בארץ ובחו"ל בתחום המובייל. עבודה בסביבה צעירה, דינאמית מונחית לוחות זמנים ושיתוף פעולה.
|
|
|
דרישות: |
דרישות: מפתח /ת ווב (Front End) עם ניסיון של שנה לפחות.
Jquery.
CSS.
HTML.
JavaScript.
יתרון למגיעים /ות מתחום המובייל.
ניסיון בעבודה מול לקוחות.
יכולת ניהול זמנים ומשימות.
אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה ושיחה).
ראש גדול גדול! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|