|
|
Web Designer |
|
|
|
|
תיאור: |
תיאור תפקיד:
לחברת TradeFXL העוסקת בתחום של מסחר באינטרנט וממוקמת בתל אביב, דרוש/ה מעצב/ת WEB בעל ניסיון בעיצוב חומרים שיווקיים ופרסומים ל-Online מדיה. התפקיד כולל: עיצוב חומרים שיווקים משלב גיבוש הקונספט ועד שלב הביצוע הסופי.
|
|
|
דרישות: |
• תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית / הכשרה מקצועית בתחום העיצוב - יתרון
• ניסיון של שנתיים לפחות בעיצוב לאינטרנט, בעיצוב באנרים, עמודי נחיתה, דיוורים אלקטורניים וחומרים שיווקיים שונים.
עדיפות ליוצאים מחברות בתחום ה Online / חברה בינלאומית.
• נסיון מוכח בעבודה עם תוכנות עיצוב של Adobe – Photoshop, Illustrator, Flash (כולל ניסיון בכתיבת Action Script).
• ידע והבנה בתהליכי UI / UX
• ידע וניסיון ב-HTML
• CSS/ DHTM - יתרון משמעותי.
• נסיון בעיצוב לדפוס /עיצוב Offline / ניסיון בתוכנת InDesign – יתרון משמעותי
• אנגלית ברמה גבוהה, שפות נוספות מהוות יתרון.
• נדרש דיוק ותשמות לב לפרטים, אחריות, תקשורת טובה, יכולת עבודה בצוות וקבלת ביקורת בונה.
• מוכנות לסביבת עבודה מאתגרת ודינאמית אשר לעיתים מצריכה שעות עבודה נוספות.
נא לצרף תיק עבודות.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
QA Engineer (Tel Aviv) |
|
|
|
|
תיאור: |
We are looking for talented and dedicated QA engineer to join our dynamic applications team.
Primary Responsibilities:
- Design and develop test plans and test cases for online financial applications
- Perform manual testing according to the test plans and beyond
- Proactively interact with product management and developers to ensure that
test cases are of the highest quality and coverage
|
|
|
דרישות: |
Required Qualifications:
- Equivalent with at least 1 year of software QA experience in enterprise applications, preferably in financial environment
- Extensive experience in manual testing of Client/Server and Web Applications
- Knowledge and experience with automation tools, debuggers and sniffers
- Ability to excel in fast paced and agile development environment
- Detail oriented personality and great technical grasp
- Good team player with good communication skills
- Fast learner
- Fluent English
Advantages:
- Knowledge and experience in LAMP and MS/SQL
- Experience with Open source automation testing tools (Selenium RC, Jsystem etc.)
- Good understanding of performance testing
- Experience with marketing and CRM tools is a plus
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
HTML Programmer |
|
|
|
|
תיאור: |
An online marketing company in Tel Aviv is seeking for an HTML web developer, for building and maintaining multi language mini-sites and landing pages of our brands.
The job requires good skills in website building, from the Photoshop cut up stage to a final HTML document.
• Knowledge in Photoshop
• 1 year of experience in HTML programming
• Vast knowledge in CSS
• Good eye for design and GUI aesthetics
Advantages:
• Javascript and Jquery knowledge
• Basic knowledge in PHP
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
Help Desk Person |
|
|
|
|
תיאור: |
A growing company in Tel Aviv, the environment is fast paced and dynamic, requiring, solid technical experience and the ability to quickly adapt to change. You will join our small and creative team, be ready to learn a lot!
Supporting the end-users with back-office systems and services, hardware setup, infrastructure systems, suppliers and any other Helpdesk daily activity. Work in shifts according to Helpdesk team policy twice a month on Friday 09:00-14:00 and once a week 09:00 – 21:00 (12 hours). Shifts are mandatory!
|
|
|
דרישות: |
Requirements:
Windows XP/7 knowledge
2-3 years’ experience in the following areas:
Office 2010 (outlook) experience
Ability to work under pressure
Microsoft server administration
Networking
Windows O/S: XP, Win-7.
Basic hardware experience
Good English a must (spoken and written)
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
Binary Options Sales Person- French |
|
|
|
|
תיאור: |
A new Binary Options division is being established under an existing World Leading Trading company specializing in foreign exchange and financial derivatives trading- (FOREX , CFDs and Binary Options) is recruiting French speaking sales people.
|
|
|
דרישות: |
Requirements:
* French -mother tongue!
* Sales experience is a must!
* Knowledge in binary options and the product – a big Advantage
* Basic understanding of financial/ capital markets – an advantage!
* Full time job – Monday to Friday
* we will provide the job training, but ideal candidates will be flexible self-starters with excellent communication skills and strong attention to details
CV’s to jobs@traderstraffic.com
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
Customer Retention Person – Portuguese |
|
|
|
|
תיאור: |
A growing International online trading company, specializing in foreign exchange and financial derivatives trading- (FOREX & CFDs) is recruiting Customer Retention Person for Portuguese speaking Market to manage customer relations mainly via phone and internet. (Mother Tongue Mandatory)
The job has sales and marketing aspects, as well as monitoring customer's accounts and retaining them. The position requires financial knowledge and keeping up with financial events in order to provide clients with relevant updates.
|
|
|
דרישות: |
Requirements:
Portuguese - Mother Tongue (Good level of English)
BA degree in Business Management / Economist / Finance
Understanding of Financial/ Capital markets – a strong advantage!
High preference will be given to candidates with experience in Trading room ( Banks) or in the field of Forex
Full time job – Monday to Friday
Full control of MS Excel + ability to analyze data and present conclusions
Cv’s to jobs@traderstraffic.com
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת קבלה |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה צעירה ודינאמית, הממוקמת בתל אביב ומתמחה בהקמה ושיווק של פלטפורמות מסחר במט"ח דרוש/ה מזכיר/ה אדמיניסטרטיבית
|
|
|
דרישות: |
ניהול משרד: ישיבה בעמדת הקבלה, קביעת פגישות, מענה לטלפונים, הזמנת ציוד,עבודה מול ספקים, טיפול בחשבוניות, בנקים דואר.
בנוסף: טיפול בהזמנת טיסות ומלונות, כיבוד לעובדים ולאורחים ומענה לעובדי החברה.
המשרה מלאה- בשעות :09.00-18.00
לפחות 2 שנות ניסיון בתחום האדמיניסטרציה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד.
שליטה מעולה בכל יישומי מחשב – חובה!
תכונות נדרשות: יחסי אנוש מעולים, שירותיות, ראש גדול, אחריות, עצמאות, דיסקרטיות, אמינות, יכולת עמידה בתנאי לחץ, מולטיטסקינג .
קו"ח ניתן לשלוח למייל jobs@traderstraffic.com
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
Sales Person – English |
|
|
|
|
|
תיאור: |
A World Leading online Trading Company, specializing in foreign exchange and financial derivatives trading- (FOREX & CFDs) is recruiting English sales people.
|
|
|
דרישות: |
Requirements:
* English - mother tongue!
* Sales experience is a must!
* Basic understanding of financial/ capital markets – an advantage!
* Working days Monday- Friday
* Computer literacy in Microsoft Word, Excel, and Outlook is a must.
* We will provide the job training, but ideal candidates will be flexible self-starters with excellent communication skills, strong attention to detail and a "service" mindset in order to support.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
|