|
|
פרופיל החברה
|
שם החברה |
דן פנורמה תל אביב |
תחום פעילות |
מלונאות ואתרי נופש
|
תיאור החברה
|
רשת מלונות דן היא הרשת הוותיקה והיוקרתית ביותר בישראל. הרשת כוללת 14 מלונות, הנחשבים לשם דבר בתעשיית התיירות במדינה. אף שכל מלון ברשת דן שומר על אופי וסגנון ייחודי, כולם כאחד מקפידים על אותה מחויבות לשלמות המאפיינת את מלונות דן, מחויבות אשר הפכה את הרשת למובילה בישראל
הנהלה:
יו"ר חבר המנהלים – מיכאל פדרמן
משנה ליו"ר חבר המנהלים – עמי פדרמן
מנכ"ל– רפי שדה
דן פנורמה תל אביב, מלון המשלב עסקים והנאה בצורה מושלמת. עם מגוון חדרים מרווחים ומעוצבים, מתקני נופש חדישים ותפריט מגוון ועשיר, המלון בתל אביב מציע את כל היתרונות של מלון גדול ומפואר מבלי לוותר לרגע על יחס אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר, כנהוג במלונות רשת דן. במיקום מצוין ליד החוף, מרחק קצר ממרכזי העסקים ומתחמי הבילוי, המלון בתל אביב משקף את קצב החיים המהיר והתוסס של העיר שאינה נחה לעולם. החופים הרחבים, יפו העתיקה, נווה צדק הציורית, שדרות רוטשילד והמדרחוב בנחלת בנימין. |
סוג
החברה |
|
כתובת |
יחזקאל קוייפמן 10, תל אביב- יפו |
עיר/ישוב |
|
מס' טלפון |
03-5190114 |
מס' פקס
|
|
דואר אלקטרוני |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
למלון דן פנורמה היוקרתי בתל אביב דרוש טכנאי מזגנים |
|
|
|
|
טל: |
03-5190114
|
איש קשר:
|
ענבל וינטר
|
|
תיאור: |
התפקיד כולל, טיפול שוטף במערכות במיזוג של המלון וטיפול בקריאות מיזוג בחדרי האורחים.
העבודה במשרה מלאה. במשרות בוקר וערב חמישה ימים בשבוע, כולל שבת וחג.
|
|
|
דרישות: |
תעודת טכנאי מיזוג, ניסיון מוכח בתחום המלונאות – יתרון, עברית ואנגלית ברמת דיבור.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
למלון דן פנורמה היוקרתי בתל אביב דרוש מפעיל/מציל בריכה |
|
|
|
|
טל: |
03-5190114
|
איש קשר:
|
ענבל וינטר
|
|
תיאור: |
העבודה במשרה מלאה בשעות פתיחת הבריכה (7-19) משמרת של 8 שעות, חמישה ימים בשבוע, כולל שבת וחג.
|
|
|
דרישות: |
תעודת מציל ו/או תעודת מפעיל, עברית ואנגלית ברמת דיבור, אדיבות וסובלנות, נכונות לעבודה בחוץ (שמש).
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
למלון דן פנורמה היוקרתי בתל אביב דרוש פקיד קבלה |
|
|
|
|
טל: |
03-5190114
|
איש קשר:
|
וינטר ענבל
|
|
תיאור: |
פקידי הקבלה הם הפנים הראשונות שפוגשים אורחי המלון בכניסתם ולכן, אחראיות רבה יש לפקיד הקבלה ביצירת רושם ראשוני ובמתן שירות אישי מעבר לציפיות.
הפקיד קבלה אחראי על קבלת אורחים ומתן מענה פרונטלי וטלפוני, אחראי על טיפול שוטף בחשבונות אורחים, כרטיסי אשראי לאורך כל שהייתם.
העבודה מתבצעת במשמרות, חמישה ימים בשבוע כולל לילות, שבת וחגים.
|
|
|
דרישות: |
עברית ואנגלית ברמה גבוהה, שפות נוספות- יתרון, תודעת שירות גבוהה, יכולת עמידה בתנאי לחץ, Molti-Tasking, סבלנות והופעה ייצוגית. עדיפות לבעלי ניסיון קודם במלונאות ו/או בתחום.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|