|
|
לחברה מובילה בת"א דרוש/ה מזכיר/ת קבלה vr-111 |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה מובילה בת"א דרוש/ה מזכיר/ת קבלה
לחברה צעירה ודינאמית, הממוקמת בתל אביב ומתמחה בהקמה ושיווק של פלטפורמות מסחר במט"ח דרוש/ה מזכיר/ה אדמיניסטרטיבית 9:00-18:00. דרישות: ניהול משרד: ישיבה בעמדת הקבלה, קביעת פגישות, מענה לטלפונים, הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים, טיפול בחשבוניות, בנקים דואר. בנוסף: טיפול בהזמנת טיסות ומלונות, כיבוד לעובדים ולאורחים ומענה לעובדי החברה. המשרה מלאה- בשעות :09.00-18.00, לפחות 2 שנות ניסיון בתחום האדמיניסטרציה. אנגלית ברמה גבוהה מאוד. שליטה מעולה בכל יישומי מחשב – חובה! תכונות נדרשות: יחסי אנוש מעולים, שירותיות, ראש גדול, אחריות, עצמאות, דיסקרטיות, אמינות, יכולת עמידה בתנאי לחץ, מולטיטסקינג .
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
לחברה במרכז דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה vr-111 |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה במרכז דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה
דרישות התפקיד: ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה!! ניסיון במערכות ERP (עדיפות לפריורטי)- חובה!! ניסיון בניהול יומנים- חובה!! יחסי אנוש מעולים, שירותיות גבוהה, אסרטיביות ויכולת התמודדות מול התנגדויות, יכולת ניהול מספר משימות במקביל ותחת תנאי לחץ, בחור/ה יסודי/ת ודייקנ/ית. שעות העבודה 08:00-17:00
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה vr-111 |
|
|
|
|
תיאור: |
למפעל גדול ביישוב בקרבת יוקנעם דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה
התפקיד בצוות מחלקת הנהלת החשבונות של המפעל. המשרה בכפיפות למנהלת מחלקת הנהלת חשבונות. משרה מלאה וקבועה. שכר: 7000-7500 ₪ ברוטו (בהתאם לכישורים ולניסיון). דרישות: הסמכת הנהלת חשבונות סוג 3 (חובה), ניסיון של שנתיים לפחות בתחומי הנהלת חשבונות השונים – ספקים, לקוחות, וכד' (חובה). ניסיון בהנ"ח במפעל תעשייתי (יתרון), ניסיון בעבודה עם תוכנת הנהלת חשבונות (חובה), ניסיון בעבודה עם תוכנת מעלה (יתרון גדול), שליטה באנגלית (חובה), שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (חובה), חריצות, אמינות ומקצועיות (חובה), מגורים בקרבת יקנעם - עד חצי שעה מיקנעם בלבד (חובה), רכב (חובה - אין אפשרות להגיע למקום העבודה בתחבורה ציבורית, אין הסעות).
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ישובי הסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה מנהל/ת מעבדת שירות -vr-111 |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה המובילה בתחומה בחיפה
דרוש/ה
מנהל/ת מעבדת שירות – משרה 1637
תיאור : ניהול צוות של כימאים ולבורנטים, אחריות על בדיקות ופתרונות טכנולוגיים, שירות וליווי מקצועי למחלקות הייצור והשיווק, ניהול תקציב המעבדה, היכרות ולמידה של מוצרים חדשים (מחקר ופיתוח( הכרות עם נושא הפטרוכימיה (דלקים, שמנים, פלסטיקה וכו') תקנות ותקנים ועוד. דרישות: מהנדס כימיה (תואר שני או דוקטורט) – חובה, הסמכה למנהל מעבדה – חובה, ניסיון של 10 שנים לפחות בניהול מעבדת שירות (לא מעבדת מחקר) – חובה, היכרות עם עולם התעשייה הפטרוכימית - יתרון משמעותי, שליטה בתוכנות office – חובה, היכרות עם SAP – יתרון.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
למרכז דרוש/ה רכז/ת פניות טלפונית vr-111 |
|
|
|
|
תיאור: |
תיאור: לחברת קמעונאות גדולה הממוקמת באיזור המרכז, דרוש/ה רכז/ת פניות למרכז Help Desk הנותן שירות עבור לקוחות פנים ארגוניים. התפקיד כולל מתן שירות טלפוני למשתמשים פנים אירגוניים בצוות צעיר ודינאמי. דרישות: מוטיבציה ויכולת עבודה תחת לחץ. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. אסרטיביות. עבודה בסביבה ממוחשבת. נכונות לעבודה במשמרות (7:30-16:00) כולל ימי שישי.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ישובי הסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה מזכיר/ת קבלה vr-111 |
|
|
|
|
תיאור: |
לאיזור השרון דרוש/ה מזכיר/ת קבלה
תיאור: לחברת הייטק הממוקמת באזור השרון, דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לתפקיד הכולל איוש עמדת הקבלה, מענה טלפוני, קבלת ספקים ואורחים, תפעול וריכוז חשבוניות, הזמנות ומשלוחים ועוד. דרישות: אנגלית ברמה גבוהה. ניסיון במזכירות/ ניסיון בשירות. תקשורת בין אישית טובה (עבודה עם ריבוי ממשקים). יכולות אופרטיביות. נכונות לעבודה בימים ראשון עד רביעי 9:00-16:00 (יש גמישות).
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ישובי הסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה vr-111 |
|
|
|
|
תיאור: |
למפעל גדול בישוב בקרבת יקנעם דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה -
התפקיד בצוות / מחלקת הנהלת החשבונות של המפעל. המשרה בכפיפות למנהלת מחלקת הנהלת חשבונות. משרה מלאה וקבועה. דרישות: הסמכת הנהלת חשבונות סוג 3 (חובה). ניסיון של שנתיים לפחות בתחומי הנהלת חשבונות השונים – ספקים, לקוחות, וכד' (חובה). ניסיון בהנהלת חשבונות במפעל תעשייתי (יתרון). ניסיון בעבודה עם תוכנת הנהלת חשבונות (חובה). ניסיון בעבודה עם תוכנת מעלה (יתרון גדול). שליטה באנגלית (חובה). שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (חובה). חריצות, אמינות ומקצועיות (חובה). מגורים בקרבת יקנעם - עד חצי שעה מיקנעם בלבד (חובה). רכב (חובה - אין אפשרות להגיע למקום העבודה בתחבורה ציבורית, אין הסעות).
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ישובי הסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
לאיזור השרון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת - 111 |
|
|
|
|
תיאור: |
לאיזור השרון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת
תיאור: לחברת הייטק הממוקמת באזור השרון, דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לאיוש דלפק קבלה (מענה טלפוני, קבלת אורחים, אחריות על יומנים וטיפול שוטף במנהלת המשרד. דרישות: ניסיון אדמיניסרטיבי/ מזכירותי קודם (אפשרי משירות צבאי). הכרות טובה מאוד עם Ofiice: Word, Excel. אנגלית ברמה גבוהה. שירותיות ברמה גבוהה
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ישובי הסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה קניין/ית רכש אסטרטגי - 111 |
|
|
|
|
תיאור: |
דרוש/ה קניין/ית רכש אסטרטגי מיקור חוץ לחברת מוצרי צריכה דרוש/ה קניין/ית רכש אסטרטגי מיקור חוץ (OS), התפקיד כולל: הובלת פרויקטים והנעת תהליכים בהיבט הרכש בהתאם להגדרת מדיניות ויעדי הרכש בהתאם לאסטרטגיית החברה ותוכניות עבודה רב-שנתיות. ניהול מו"מ מול ספקים, איתור וניהול הקשר עם הספקים בארץ ובחו"ל. ניהול מערך הרכש: תכנון, הזמנה וזימון שוטף. הגדרת הסכמי מסגרת ושיטות עבודה מול ספקי OS. שיפור תמידי של עלויות הרכש תוך עמידה ביעדי עלות, יעדי איכות, לו"ז נדרש ועמידה בדרישות רמות מלאי OS. ביצוע הערכת ספקים עפ"י מדדים מוגדרים (רכש, איכות, פלנינג, לוגיסטיקה, פרואקטיביות, שקיפות וכו’). שותפות ותמיכה שוטפת בפיתוח ותמחור מוצרים חדשים. מהווה כתובת ליחידה העסקית בתחום רכש מיקור חוץ ואמונה על שביעות רצון הלקוחות ביחידה. עבודה וניהול מטריציוני מול ממשקים רבים בחברה ומחוצה לה כגון: אנשי רכש, טכנולוגים, פלנינג, מרכז יבוא, תפעול, שיווק, כספים, הנהלה, רשויות ממשלתיות, רבנויות, ויועצים חיצוניים. דרישות: השכלה אקדמאית רלוונטית , ניסיון של שנתיים בתפקיד של קניין/ית אסטרטגי / קניין/ית רכש אסטרטגי מיקור חוץ / קניין ממפעל יצרני בתעשיית המזון/ קוסמטיקה/ טואלטיקה שהיה מעורב בתהליך של פיתוח וייצור מוצר סופי / פרייבט לייבל , אנגלית ברמת טובה מאוד , כושר ארגון, תיאום ופיתוח (מולטי טסקינג) , יכולת לראייה מערכתית ויכולת אנליטית
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ישובי הסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
לירושלים/ת"א דרוש/ה מדריכים להוראת עברית - 111 |
|
|
|
|
תיאור: |
לירושלים/ת"א דרוש/ה מדריכים להוראת עברית
תאור המשרה: דרושים/ות מועמדים חמים, מלאי שמחת חיים, בעלי אישיות יצירתית, אופטימיים וסבלנים להקניית השפה העברית. עבודה דינמית ומרתקת הכרוכה בהכשרה לשיטה ייחודית. עבודה עם אנשים פרטיים, קבוצות והדרכת טיולים. תחילת העבודה מיידית. מוצעות משרות מלאות/חלקיות, עם נכונות לעבודה גם בשעות הערב. תנאים מעולים למתאימים. אפשרויות להשתלבות בעבודה בחו"ל למצטיינים.
דרישות התפקיד: עברית שפת אם, אנגלית ברמת שפת אם. שפות נוספות – יתרון. שמחת חיים וסבלנות - חובה! , תודעת שירות גבוהה. ניסיון בהדרכת קבוצות נוער מטעם הסוכנות היהודית - יתרון משמעותי. שליטה באופיס ומיומנויות מחשב. מיקום המשרה: תל אביב/ירושלים
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ישובי הסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת תחום שיווק דיגיטל - 111 |
|
|
|
|
תיאור: |
לארגון גדול דרוש/ה מנהל/ת תחום דיגיטל, התפקיד כולל: הוצאה לפועל של האסטרטגיה השיווקית וניהול האסטרטגיה התקשורתית של הדיגיטל: ווב, סלולר וניו מדיה. ניהול מאקרו של כל מהלכי השיווק של הסגמנטים והמגזרים השונים בהיבט הדיגיטלי – פריטת כל מהלך להיבטי הפרסום, המדיה, ה-Social והשיווק הממוקד הדיגיטלי תוך ניהול לוחות הזמנים, היעדים, התקציב הכולל, שיפור ובקרת הביצועים תוך כדי הקמפיין ובסיומו. בחינה מתמדת לשיפור וייעול התהליכים, עלויות וביצועים בדיגיטל. הובלה של יוזמות דיגיטליות, שאינן נגזרת ישירה של פעילות החטיבה והמגזרים. עבודה חוצת ארגון מול גורמים שונים התנהלות שוטפת מול ספקים שונים: משרדי הפרסום השונים, חברת רכש המדיה, חברת בקרה, סטודיו עיצוב דיגיטל, ספקי מדיה חברתית ושיח רשת, חברת seo-sem, חברות טכנולוגיה שונות.
ניהול ישיר של צוות המונה 3 עובדים לצד ניהול מטרציוני , דרישות: ניסיון מקיף בתחום הדיגיטל – 4 שנים לפחות בארגון גדול, עדיפות לארגון שירות ניהול עובדים , ניהול מנויים (גיוס, הגדלת נתח לקוח, מניעת נטישה) , בניית ממשקים דיגיטאליים משלב האפיון עד להשקה , ידע בפרסום קלאסי, עבודה מול ממשקים וספקים רבים , ניהול תקציב גדולים , ניהול מו"מ וחוזים אל מול חברות מדיה , ניהול אנשים
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ישובי הסביבה |
תפקיד: |
מנהל |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
|