לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
פרופיל החברה
שם החברה Info Center
תחום פעילות שירותים עיסקיים
תיאור החברה
חברת אינפו סנטר מספקת פתרונות תעסוקתיים למבקשי עבודה ולאלפי מעסיקים באיתור וגיוס מועמדים איכותיים בכל הארץ ובכל המקצועות
החברה מתמחה בתחום התעסוקה מזה 20 שנה ומובילה בתחומה בנושאי תעסוקה
סוג החברה
כתובת ת.ד 218
עיר/ישוב
מיקוד 28000
דואר אלקטרוני
 
 
רשימת משרות פנויות
 
כותרת שם חברה תחום אזור תאריך עדכון
לחברה מובילה בת"א דרוש/ה מזכיר/ת קבלה vr-111 

  Info Center  אחר  המרכז והשפלה  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לחברה מובילה בת"א דרוש/ה מזכיר/ת קבלה
לחברה צעירה ודינאמית, הממוקמת בתל אביב ומתמחה בהקמה ושיווק של פלטפורמות מסחר במט"ח דרוש/ה מזכיר/ה אדמיניסטרטיבית 9:00-18:00. דרישות: ניהול משרד: ישיבה בעמדת הקבלה, קביעת פגישות, מענה לטלפונים, הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים, טיפול בחשבוניות, בנקים דואר. בנוסף: טיפול בהזמנת טיסות ומלונות, כיבוד לעובדים ולאורחים ומענה לעובדי החברה. המשרה מלאה- בשעות :09.00-18.00, לפחות 2 שנות ניסיון בתחום האדמיניסטרציה. אנגלית ברמה גבוהה מאוד. שליטה מעולה בכל יישומי מחשב – חובה! תכונות נדרשות: יחסי אנוש מעולים, שירותיות, ראש גדול, אחריות, עצמאות, דיסקרטיות, אמינות, יכולת עמידה בתנאי לחץ, מולטיטסקינג .  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
לחברה במרכז דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה vr-111 

  Info Center  מנהלה ומזכירות, משרדי  המרכז והשפלה  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לחברה במרכז דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה
דרישות התפקיד: ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי- חובה!! ניסיון במערכות ERP (עדיפות לפריורטי)- חובה!! ניסיון בניהול יומנים- חובה!! יחסי אנוש מעולים, שירותיות גבוהה, אסרטיביות ויכולת התמודדות מול התנגדויות, יכולת ניהול מספר משימות במקביל ותחת תנאי לחץ, בחור/ה יסודי/ת ודייקנ/ית. שעות העבודה 08:00-17:00
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה vr-111 

  Info Center  כספים וחשבונאות, כספים  הצפון  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
למפעל גדול ביישוב בקרבת יוקנעם דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה
התפקיד בצוות מחלקת הנהלת החשבונות של המפעל. המשרה בכפיפות למנהלת מחלקת הנהלת חשבונות. משרה מלאה וקבועה. שכר: 7000-7500 ₪ ברוטו (בהתאם לכישורים ולניסיון). דרישות: הסמכת הנהלת חשבונות סוג 3 (חובה), ניסיון של שנתיים לפחות בתחומי הנהלת חשבונות השונים – ספקים, לקוחות, וכד' (חובה). ניסיון בהנ"ח במפעל תעשייתי (יתרון), ניסיון בעבודה עם תוכנת הנהלת חשבונות (חובה), ניסיון בעבודה עם תוכנת מעלה (יתרון גדול), שליטה באנגלית (חובה), שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (חובה), חריצות, אמינות ומקצועיות (חובה), מגורים בקרבת יקנעם - עד חצי שעה מיקנעם בלבד (חובה), רכב (חובה - אין אפשרות להגיע למקום העבודה בתחבורה ציבורית, אין הסעות).
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ישובי הסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה מנהל/ת מעבדת שירות -vr-111 

  Info Center  אחר, אקדמאים, ביוטכנולוגיה, מהנדסים, פיתוח עסקי, ציוד רפואי  כל הארץ  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לחברה המובילה בתחומה בחיפה
דרוש/ה
מנהל/ת מעבדת שירות – משרה 1637
תיאור : ניהול צוות של כימאים ולבורנטים, אחריות על בדיקות ופתרונות טכנולוגיים, שירות וליווי מקצועי למחלקות הייצור והשיווק, ניהול תקציב המעבדה, היכרות ולמידה של מוצרים חדשים (מחקר ופיתוח( הכרות עם נושא הפטרוכימיה (דלקים, שמנים, פלסטיקה וכו') תקנות ותקנים ועוד. דרישות: מהנדס כימיה (תואר שני או דוקטורט) – חובה, הסמכה למנהל מעבדה – חובה, ניסיון של 10 שנים לפחות בניהול מעבדת שירות (לא מעבדת מחקר) – חובה, היכרות עם עולם התעשייה הפטרוכימית - יתרון משמעותי, שליטה בתוכנות office – חובה, היכרות עם SAP – יתרון.
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
למרכז דרוש/ה רכז/ת פניות טלפונית vr-111 

  Info Center  משרדי  המרכז והשפלה  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
תיאור: לחברת קמעונאות גדולה הממוקמת באיזור המרכז, דרוש/ה רכז/ת פניות למרכז Help Desk הנותן שירות עבור לקוחות פנים ארגוניים. התפקיד כולל מתן שירות טלפוני למשתמשים פנים אירגוניים בצוות צעיר ודינאמי. דרישות: מוטיבציה ויכולת עבודה תחת לחץ. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים. אסרטיביות. עבודה בסביבה ממוחשבת. נכונות לעבודה במשמרות (7:30-16:00) כולל ימי שישי.  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ישובי הסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה מזכיר/ת קבלה vr-111 

  Info Center  מזכיר/ה  השרון  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לאיזור השרון דרוש/ה מזכיר/ת קבלה
תיאור: לחברת הייטק הממוקמת באזור השרון, דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לתפקיד הכולל איוש עמדת הקבלה, מענה טלפוני, קבלת ספקים ואורחים, תפעול וריכוז חשבוניות, הזמנות ומשלוחים ועוד. דרישות: אנגלית ברמה גבוהה. ניסיון במזכירות/ ניסיון בשירות. תקשורת בין אישית טובה (עבודה עם ריבוי ממשקים). יכולות אופרטיביות. נכונות לעבודה בימים ראשון עד רביעי 9:00-16:00 (יש גמישות).  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ישובי הסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה vr-111 

  Info Center  כספים וחשבונאות  כל הארץ  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
למפעל גדול בישוב בקרבת יקנעם דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה -
התפקיד בצוות / מחלקת הנהלת החשבונות של המפעל. המשרה בכפיפות למנהלת מחלקת הנהלת חשבונות. משרה מלאה וקבועה. דרישות: הסמכת הנהלת חשבונות סוג 3 (חובה). ניסיון של שנתיים לפחות בתחומי הנהלת חשבונות השונים – ספקים, לקוחות, וכד' (חובה). ניסיון בהנהלת חשבונות במפעל תעשייתי (יתרון). ניסיון בעבודה עם תוכנת הנהלת חשבונות (חובה). ניסיון בעבודה עם תוכנת מעלה (יתרון גדול). שליטה באנגלית (חובה). שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת (חובה). חריצות, אמינות ומקצועיות (חובה). מגורים בקרבת יקנעם - עד חצי שעה מיקנעם בלבד (חובה). רכב (חובה - אין אפשרות להגיע למקום העבודה בתחבורה ציבורית, אין הסעות).  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ישובי הסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה איש/ת מכירות טלפוני - vr-111 

  Info Center  מכירות  כל הארץ  22/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
דרוש/ה איש/ת מכירות טלפוני
דרוש/ה איש/ת מכירות טלפוני לחברה מצליחה הממוקמת בקרית שדה התעופה (איירפורט סיטי), התפקיד כולל: - שיחות יזומות ללקוחות קיימים והצעה לשדרוג מוצרים , עמידה ביעדי מכירות באמצעות שיחות יוצאות ונכנסות ל/מלקוחות פוטנציאליים (לידים, מתעניינים ב עבר , לקוחות עבר , קבצים של לקוחות פוטנציאלים ) - הדרכת וחניכה לעובדי מוקד השירות (שיטות להוצאת לידים מלקוחות קיימים והצעות לשדרוגים) , גיבוי בעת הצורך למוקד הטלמרקטינג , עמידה בנקודות מכירה ובכנסים במטרה לגייס לקוחות חדשים , שעות עבודה: 08:30-17:30 / פעם בשבוע10:00-20:00 , שישי לסירוגין , ניסיון מעשי במכירות טלפוניות-חובה. עברית ברמת שפת אם. רוסית - יתרון משמעותי , יכולת הגעה עצמאית לאיירפורט סיטי ! , שכר ממוצע – 7500 ₪ (ניתן להגיע גם ליותר)  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ישובי הסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
לאיזור השרון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת - 111 

  Info Center  מנהלה ומזכירות  השרון  28/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לאיזור השרון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת
תיאור: לחברת הייטק הממוקמת באזור השרון, דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לאיוש דלפק קבלה (מענה טלפוני, קבלת אורחים, אחריות על יומנים וטיפול שוטף במנהלת המשרד. דרישות: ניסיון אדמיניסרטיבי/ מזכירותי קודם (אפשרי משירות צבאי). הכרות טובה מאוד עם Ofiice: Word, Excel. אנגלית ברמה גבוהה. שירותיות ברמה גבוהה
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ישובי הסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה קניין/ית רכש אסטרטגי - 111 

  Info Center  רכש  המרכז והשפלה  28/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
דרוש/ה קניין/ית רכש אסטרטגי מיקור חוץ לחברת מוצרי צריכה דרוש/ה קניין/ית רכש אסטרטגי מיקור חוץ (OS), התפקיד כולל: הובלת פרויקטים והנעת תהליכים בהיבט הרכש בהתאם להגדרת מדיניות ויעדי הרכש בהתאם לאסטרטגיית החברה ותוכניות עבודה רב-שנתיות. ניהול מו"מ מול ספקים, איתור וניהול הקשר עם הספקים בארץ ובחו"ל. ניהול מערך הרכש: תכנון, הזמנה וזימון שוטף. הגדרת הסכמי מסגרת ושיטות עבודה מול ספקי OS. שיפור תמידי של עלויות הרכש תוך עמידה ביעדי עלות, יעדי איכות, לו"ז נדרש ועמידה בדרישות רמות מלאי OS. ביצוע הערכת ספקים עפ"י מדדים מוגדרים (רכש, איכות, פלנינג, לוגיסטיקה, פרואקטיביות, שקיפות וכו’). שותפות ותמיכה שוטפת בפיתוח ותמחור מוצרים חדשים. מהווה כתובת ליחידה העסקית בתחום רכש מיקור חוץ ואמונה על שביעות רצון הלקוחות ביחידה. עבודה וניהול מטריציוני מול ממשקים רבים בחברה ומחוצה לה כגון: אנשי רכש, טכנולוגים, פלנינג, מרכז יבוא, תפעול, שיווק, כספים, הנהלה, רשויות ממשלתיות, רבנויות, ויועצים חיצוניים. דרישות: השכלה אקדמאית רלוונטית , ניסיון של שנתיים בתפקיד של קניין/ית אסטרטגי / קניין/ית רכש אסטרטגי מיקור חוץ / קניין ממפעל יצרני בתעשיית המזון/ קוסמטיקה/ טואלטיקה שהיה מעורב בתהליך של פיתוח וייצור מוצר סופי / פרייבט לייבל , אנגלית ברמת טובה מאוד , כושר ארגון, תיאום ופיתוח (מולטי טסקינג) , יכולת לראייה מערכתית ויכולת אנליטית
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ישובי הסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
לירושלים/ת"א דרוש/ה מדריכים להוראת עברית - 111 

  Info Center  הוראה והדרכה  כל הארץ  28/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לירושלים/ת"א דרוש/ה מדריכים להוראת עברית
תאור המשרה: דרושים/ות מועמדים חמים, מלאי שמחת חיים, בעלי אישיות יצירתית, אופטימיים וסבלנים להקניית השפה העברית. עבודה דינמית ומרתקת הכרוכה בהכשרה לשיטה ייחודית. עבודה עם אנשים פרטיים, קבוצות והדרכת טיולים. תחילת העבודה מיידית. מוצעות משרות מלאות/חלקיות, עם נכונות לעבודה גם בשעות הערב. תנאים מעולים למתאימים. אפשרויות להשתלבות בעבודה בחו"ל למצטיינים.
דרישות התפקיד: עברית שפת אם, אנגלית ברמת שפת אם. שפות נוספות – יתרון. שמחת חיים וסבלנות - חובה! , תודעת שירות גבוהה. ניסיון בהדרכת קבוצות נוער מטעם הסוכנות היהודית - יתרון משמעותי. שליטה באופיס ומיומנויות מחשב. מיקום המשרה: תל אביב/ירושלים
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ישובי הסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
מנהל/ת תחום שיווק דיגיטל - 111 

  Info Center  שיווק ומכירות  כל הארץ  28/1/2015 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לארגון גדול דרוש/ה מנהל/ת תחום דיגיטל, התפקיד כולל: הוצאה לפועל של האסטרטגיה השיווקית וניהול האסטרטגיה התקשורתית של הדיגיטל: ווב, סלולר וניו מדיה. ניהול מאקרו של כל מהלכי השיווק של הסגמנטים והמגזרים השונים בהיבט הדיגיטלי – פריטת כל מהלך להיבטי הפרסום, המדיה, ה-Social והשיווק הממוקד הדיגיטלי תוך ניהול לוחות הזמנים, היעדים, התקציב הכולל, שיפור ובקרת הביצועים תוך כדי הקמפיין ובסיומו. בחינה מתמדת לשיפור וייעול התהליכים, עלויות וביצועים בדיגיטל. הובלה של יוזמות דיגיטליות, שאינן נגזרת ישירה של פעילות החטיבה והמגזרים. עבודה חוצת ארגון מול גורמים שונים התנהלות שוטפת מול ספקים שונים: משרדי הפרסום השונים, חברת רכש המדיה, חברת בקרה, סטודיו עיצוב דיגיטל, ספקי מדיה חברתית ושיח רשת, חברת seo-sem, חברות טכנולוגיה שונות.
ניהול ישיר של צוות המונה 3 עובדים לצד ניהול מטרציוני , דרישות: ניסיון מקיף בתחום הדיגיטל – 4 שנים לפחות בארגון גדול, עדיפות לארגון שירות ניהול עובדים , ניהול מנויים (גיוס, הגדלת נתח לקוח, מניעת נטישה) , בניית ממשקים דיגיטאליים משלב האפיון עד להשקה , ידע בפרסום קלאסי, עבודה מול ממשקים וספקים רבים , ניהול תקציב גדולים , ניהול מו"מ וחוזים אל מול חברות מדיה , ניהול אנשים
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ישובי הסביבה   תפקיד: מנהל  שנות ניסיון:  
 
 
 
 
     

Copyright 2005-2019 ©  דרושים HotJob.co.il
 

 

ב HotJob תמצא/י עבודה ואתר בייביסיטר יעזור לך למצוא מטפלת לילדים