|
תיאור: |
ב75% משרה,אחריות לאדמיניסטרציה ותפעול שוטף-טלפונים,תיוק,ספקים, בנקים, תחזוקה ועוד•ניהול כספי:ביצוע ומעקב אחר גביית כספים,הכנת דו"ח עבודה וקשר עם הנה"ח,מעקב בנקים ודוחות.קשר שוטף עם הצוות הקליני: ארגון ישיבות, תאום פגישות, סיוע משרדי ככל שיידרש. תמיכה לוגיסטית לצוות הניהולי ומערך גיוס הכספים.
|
|
|
דרישות: |
השכלה אקדמית,הזדהות ומחויבות עם ערכי הארגון,נסיון קודם של 5 שנים בתפקיד דומה,כושר ארגון וביצוע, שליטה מלאה ביישומי אופיס ומערכת SALESFORCE,נסיון וידע בניהול כספי, בעלת תודעת שירות,יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מעולים.ראייה מערכתית ויכולת עבודת צוות ,אנגלית ברמה גבוהה.קו"ח עד ה- 8/2/16
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
רמת גן |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
5 שנים |
|
|