|
תיאור: |
לחברה טכנולוגית תוססת וצעירה המובילה בתחומה בעולם, המונה מעל 250 עובדים, בעלת סניפים ברחבי העולם ונמצאת בפיתוח ובצמיחה חדה דרוש /ה נציג /ת תמיכה טכנית למשרה בלילה במחלקת שירות הלקוחות, הפועל 24/7 ומהווה נקודת ממשק ראשונית לאנשי הקשר של לקוחות החברה מכל העולם.
באחריות הנציג /ה:
מתן מענה לבעיות טכניות של לקוחות החברה - תיעוד הפניות, איסוף כל המידע הנדרש עבור מתן פתרון ואסקלציה לגורמים רלוונטיים.
מעקב יומי אחר כל הקריאות במערכת, שליחת תזכורת ללקוח ולמחלקות הרלוונטיות ומעקב שקריאות מטופלות.
תקשורת לקוחות בכל הקשור להעלאת גרסאות, הודעות ללקוח.
תנאים מצויינים למתאימים /ות!
|
|
|
דרישות: |
- ניסיון של שנתיים בתמיכה טכנית - יתרון.
- ניסיון בניהול תקלות קריטיות, יכולת תעדוף ובקרה שהגורם המתאים מטפל בתקלה.
- עבודת צוות, מול כל מחלקות החברה.
- יכולת מענה והתכתבות עם הלקוח בצורה הנאותה- אנגלית בלבד.
- אנגלית ברמת גבוהה - כתיבה, קריאה ודיבור.
*יכולות נדרשות:
יכולת טכנית, יכולות התבטאות גבוהות, אוריינטציה ללקוחות, יחסי אנוש טובים, יכולת בעמידה בריבוי משימות, עבודת צוות, מסודר /ת ובעל /ת יכולת לחשוב "מחוץ לקופסא".
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
רמת גן |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|