|
טל: |
02-6296006
|
איש קשר:
|
עדי אביכזר / יהונתן שילה
|
|
תיאור: |
תיאור התפקיד:
מתן שירות לתושבי העיר בכל הקשור לטיפול בחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות, תוך ביצוע פעולות גבייה, שומה ואכיפה, עפ"י פקודות העיריות, החלטות מועצת העירייה, הוראות משרד הפנים, נהלי העירייה והנחיות ממונה.
תחומי אחריות:
- טיפול בפניות טלפוניות של התושבים בכל הקשור לחשבונות ארנונה, חובות חניה ואגרות שונות;
- מתן הסברים על היווצרותם של החובות, על אפשרויות התשלום, על נהלים ותהליכים במערכת השומה והגבייה.
- גביית כספים כולל ניהול קופה אישית, ביצוע עסקאות בכרטיסי אשראי, הפקת שוברי תשלום, ביצוע חישובי אגרות, הפרשי הצמדה, ריבית ותשלומים חלקיים, בהתאם לנהלים ולהנחיות הממונה.
|
|
|
דרישות: |
היקף המשרה בין 96 שעות ל-120 שעות בחודש.
המשרה מיועדת לסטודנטים ללימודי תואר ראשון, שני והנדסאים הלומדים במוסד המוכר על ידי המל"ג.
ימי עבודה: א'-ה' (מינימום 3 משמרות בשבוע(
שעות עבודה: 7:40-16:00 / 7:40-18:00
עבודה במיקום מרכזי, כיכר ספרא, בניין 1.
דרישות המשרה:
- סטודנט/ית הלומד/ת לימודי תואר ראשון / שני;
- אישור לימודים בתוקף;
- ניסיון במתן שירות;
- עברית – על בוריה;
- רצויה ידיעת שפות נוספות
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
ירושלים |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|