לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
פרופיל החברה
שם החברה seeveet
תחום פעילות משאבי אנוש וכוח אדם
תיאור החברה
חברת כוח אדם , מגייסת עובדים לתחומים שונים .
סוג החברה
כתובת ...
עיר/ישוב
מיקוד 52367
מס' טלפון 052-0525580117
דואר אלקטרוני
 
 
רשימת משרות פנויות
 
כותרת שם חברה תחום אזור תאריך עדכון
טכנאי שירות חיפה 

  seeveet  אחזקה ותחזוקה, אחר, טכנאי  הצפון  9/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-55880117 איש קשר:   מירב
תיאור:
העבודה כוללת: התקנה של משאבות ומרכזי דילול לחומרי ניקוי (מדיחי כלים, מכונות כביסה), בבתי מלון, מפעלי תעשייה ומוסדות גדולים.

טיפול במוצרים חשמליים אחרים המותקנים אצל הלקוח.
העבודה לפי קריאות שירות וביקורות יזומות אצל הלקוח  
 
דרישות:
מגורים באזור הצפון (חיפה והסביבה) – חובה
רישיון חשמלאי מוסמך - חובה
רקע בהתקנת ציוד טכני (עדיפות למוסדות)
רישיון נהיגה בתוקף, על מוט הילוכים ידני – חובה
· נכונות לעבודה בהתקנות לילה (קורה אחת לחודשיים-שלושה, ייתכן ויהיה יותר)

· שירותיות - חובה

העבודה בימים א'-ה' (בין השעות 8:00-18:00 + שעות נוספות ולפי קריאה)
תנאי העסקה: נא לציין ציפיות שכר  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: חיפה   תפקיד:   שנות ניסיון: פחות משנה 
 
נציגי שירות לקוחות באנגלית וספרדית 

  seeveet  שרות לקוחות  השרון  9/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-0525580117 איש קשר:   מירב
תיאור:
משרת שירות לקוחות - מתאימה רק למשרה מלאה במשמרות וללא שומרי שבת, תמיכה ומענה טלפוני ללקוחות החברה.
שעות פעילות שירות לקוחות - 09:00 - 15:15 \ 15:15 - 22:00
שכר של 32 ש"ח לשעה ויש בונוסים ע"ב ביצועים (אין גמישות במשרה)  
 
דרישות:
אנחנו מחפשים נציגי שירות דוברי אנגלית וספרדית ברמת שפת אם, בעלי אוריינטציה לשירות ומכירה עם ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת.  
היקף המשרה: משמרות  עיר/ישוב: נתניה   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
סוכן שטח לשוק המוסדי אזור דרום 

  seeveet  אחר, שיווק ומכירות  הדרום  9/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-0525580117 איש קשר:   מירב
תיאור:
אזורי מגורים רלוונטיים: באר שבע/דימונה – יבנה, אשדוד/אשקלון.

מדובר במשרת שטח, עבודה עם רכב, ניהול יום עצמאי.

מנהל תיק הלקוחות יקבל קו לקוחות קיים ויהיה אחראי לאתר ולפתח לקוחות חדשים.

מדובר בעבודה בעיקר מול השוק המוסדי: בתי חולים, בתי אבות, בתי מלון, מפעלים וכו'. מוצרים אשר מתאימים למטבחים המוסדיים, מכבסות, ציוד משקי, חומרי ניקוי ועוד.

מנהל הלקוחות מבקר כ-10 לקוחות ביום, אחראי על הגדלת נפח המכירה אצל לקוחות קיימים, שיווק מוצרים חדשים (כולל הדגמות שימוש המוצר), שימור לקוחות ומתן שירות במענה לוגיסטי בעת הצורך.

את ההזמנות הקבועות מבצעת נציגת קשרי לקוחות, כך שיש מספיק זמן גם לבצע פיתוח לקו ואיתור לקוחות חדשים
· תנאי העסקה: רכב, טלפון נייד, מחשב נייד, ביטוח פנסיוני.
· תנאי שכר למועמדים בעלי ניסיון בעבודה מול השוק המוסדי:
10,000 ₪ + פרמיות בין 0-3000 ₪
 
 
דרישות:
דגשים חשובים:

· ניסיון קודם בעבודה מול השוק המוסדי/מקצועי – חובה!
· ניסיון בשיווק מוצרי צריכה (לא מוצרי ביטוח/סלולר/תקשורת וכו'..)
דוגמאות לניסיון רלוונטי: עבודה בחטיבה/שוק מקצועי/מוסדי כגון: תנובה/טרה פרופשיונאל, סנו פרופשיונאל, יוניליוור שוק מקצועי ועוד...
· מגורים באזור הדרום (טווח דימונה – אשדוד/יבנה)
· רמה אישית גבוהה
· כישורי מכירה וניהול מו"מ/סחר - חובה
· תחרותיות וחתירה להשגת יעדי המכירה
· העבודה בימים א'-ה'
· יחסי אנוש טובים
· אמינות
· רישיון נהיגה בתוקף

הדגש הוא על אישיות: מישהו צעיר, דינאמי, רעב, בעל יחסי אנוש טובים, מקצועי וברמה אישית גבוהה.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
נהג לתחבורה ציבורית ירושלים 

  seeveet  הסעות ונהגים  ירושלים והסביבה  9/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-0525580117 איש קשר:   מירב
תיאור:
 
 
דרישות:
רשיון D. D1. D2 ותעודת זהות כחולה
נכונות לעבודה במשמרות ופיצולים, עבודה בסופ"ש  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
נהג ג' עם רישיון 15 טון 

  seeveet  אחר, הסעות ונהגים  השרון  9/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-0525580117 איש קשר:   מירב
תיאור:
"עיקר התפקיד – פטרול בגזרת צפון של כביש 6, איתור תקלות ומענה ראשוני (סתימת בורות, פינוי מפגעים וכו')
· 32 ₪ ליום, 40 ₪ משעה 22:00, 48.5 בשבתות וחגים.
· תשלום אש""ל 20 ₪ למשמרת ( 5 משמרות בשבוע )
· מענק ותק אחת לשנה בגובה 4000 ₪.
· ממוצע שכר 7500 ברוטו

העבודה לא פיזית קשה במיוחד אך יש אלמנט פיזי ועזרה לצוות שנמצא איתו ברכב.
ההתייצבות בקיסריה – פארק התעשיות.
המשרה מוכרת כמועדפת לחיילים משוחררים.
# יש לציין ציפיות שכר במייל "  
 
דרישות:
דרישות התפקיד – בגרות מלאה – חובה, יכולת עבודה פיזית- חובה, רישיון 15 טון – חובה, זמינות מידית, יכולת עבודה במשמרות (כולל שבתות וחגים), רמה אישית גבוהה, מגורים עד 30 דק' מקיסריה, יכולת הגעה עצמאית לנקודת ההתייצבות.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: קיסריה   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
מנהל/ת לקוחות לעבודה מול השוק המוסדי 

  seeveet  אחר, שיווק ומכירות  המרכז והשפלה  9/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-5580117 איש קשר:   מירב
תיאור:
"מדובר במשרת שטח, עבודה עם רכב, ניהול יום עצמאי.
מנהל הלקוחות יקבל קו לקוחות קיים, במקביל יהיה אחראי לאתר ולפתח לקוחות חדשים.
מדובר בעבודה מול השוק המוסדי: בתי חולים, בתי אבות, בתי מלון, מפעלים וכו'. מוצרים אשר מתאימים למטבחים המוסדיים, מכבסות, ציוד משקי, חומרי ניקוי ועוד.
מבקר כ-10 לקוחות ביום, אחראי על הגדלת נפח המכירה אצל לקוחות קיימים, שיווק מוצרים חדשים (כולל הדגמות שימוש המוצר), שימור לקוחות ומתן שירות במענה לוגיסטי בעת הצורך.
את ההזמנות הקבועות מבצעת נציגת קשרי לקוחות, כך שיש מספיק זמן גם לבצע פיתוח לקו ואיתור לקוחות חדשים.

"מדובר במשרת שטח, עבודה עם רכב, ניהול יום עצמאי.
מנהל הלקוחות יקבל קו לקוחות קיים, במקביל יהיה אחראי לאתר ולפתח לקוחות חדשים.
מדובר בעבודה מול השוק המוסדי: בתי חולים, בתי אבות, בתי מלון, מפעלים וכו'. מוצרים אשר מתאימים למטבחים המוסדיים, מכבסות, ציוד משקי, חומרי ניקוי ועוד.
מבקר כ-10 לקוחות ביום, אחראי על הגדלת נפח המכירה אצל לקוחות קיימים, שיווק מוצרים חדשים (כולל הדגמות שימוש המוצר), שימור לקוחות ומתן שירות במענה לוגיסטי בעת הצורך.
את ההזמנות הקבועות מבצעת נציגת קשרי לקוחות, כך שיש מספיק זמן גם לבצע פיתוח לקו ואיתור לקוחות חדשים.

תנאי העסקה:
10,000 ₪ + פרמיות חודשיות 0-5000 ₪
רכב, טלפון, ipad.
 
 
דרישות:
דגשים חשובים:
· ההעדפה למישהו שמגיע מהתחום המוסדי, מישהו ששיווק מוצרי צריכה לשוק המוסדי.
· דרישה חובה-לא מגיע מעולם הקמעונאות, אלא מהשוק המוסדי בלבד
· יכול להיות מישהו שעבד בתחום הכימיקלים או המזון
· היכרות עם שוק חומרי הניקוי – יתרון
· אזורי גיוס: מרכז הארץ  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
נציגת קשרי לקוחות עסקיים 

  seeveet  אחר, שיווק ומכירות, שרות לקוחות  המרכז והשפלה  9/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-0525580117 איש קשר:   מירב
תיאור:
"העבודה הינה במוקד הזמנות ושירות, אשר נמצא באיירפורט סיטי.
כל נציגה אחראית על מספר קווים (לקוחות עסקיים קבועים) ועובדת מול סוכני מכירות השטח.
העבודה כוללת: ביצוע שוטף של הזמנות קבועות, פיתוח לקוחות ע""י הגדלת פעילות הזמנה, טיפול בתלונות לקוח, מודיעין עסקי, טיפול במבצעים, מכירות (שימור לקוח), תפעול של כמה מערכות מחשב בו זמנית ועוד.
· תנאי העסקה:
שכר בסיס התחלתי לשעות עבודה 8:00-16:00 בסך 6,000₪ (שווה ערך לכ- 36 ₪ לשעה, מכיוון שלא מדובר במשרה מלאה),
בנוסף: פרמיה חודשית בין 0-1000 ₪ + החזרי נסיעות (עד התקרה המקסימאלית לפי חוק – עד 500 ש""ח), ביטוח פנסיוני.
סך הכל, השכר עם הפרמיות והנסיעות יכול להגיע ל-7,500 ₪.
קיימת אפשרות לעבוד כל יום בין השעות 8:00-17:00, במקרה כזה שכר היסוד הינו 6,750 ₪ + פרמיה חודשית בין 0-1000 ₪ + החזרי נסיעות (עד 500 ₪)
כך שיחד עם הפרמיות והחזרי הנסיעות, השכר יכול להגיע מעל ל- 8,000 ₪!"  
 
דרישות:
דגשים חשובים:
· העבודה בשעות הבוקר בלבד – בין השעות 8:00-16:00, ימים א'-ה'

נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
· מגורים באזור המרכז: לוד, רמלה, מודיעין, פתח תקווה, אור יהודה, יהוד, ויישובי הסביבה
· ניסיון קודם במוקד טלפוני – במתן שירות ומכירה – יתרון משמעותי
· ניתן להעביר מועמדות איכותיות ברמה אישית גבוהה, ללא ניסיון קודם במוקד שירות ומכירה  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: לוד   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
 
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il
 

 

ב HotJob תמצא/י עבודה ואתר בייביסיטר יעזור לך למצוא מטפלת לילדים