|
|
מורים להוראה מתקנת |
|
|
|
|
טל: |
052-8388403
|
איש קשר:
|
עדי
|
|
תיאור: |
דרושים מורים להוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה בכל המקצועות לכל הגילאים
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
מורים לחינוך מיוחד |
|
|
|
|
טל: |
052-3252834
|
איש קשר:
|
ליזי
|
|
תיאור: |
דרושים מורים להוראה מתקנת.העבודה בשעות הצהרים ואחר הצהרים
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרושות מאבחנות דידקטיות |
|
|
|
|
טל: |
052-3252834
|
איש קשר:
|
ליזי
|
|
תיאור: |
דרושות מאבחנות דידקטיות לביצוע איבחונים.העבודה בחדרה והסביבה
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
דרושה מרפאה בעיסוק |
|
|
|
|
טל: |
052-3252834
|
איש קשר:
|
ליזי
|
|
תיאור: |
למרכז לליקויי למידה בחדרה דרושה מרפאה בעיסוק
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרושים מטפלים אלטרנטיבים |
|
|
|
|
טל: |
052-3252834
|
איש קשר:
|
ליזי
|
|
תיאור: |
דרושים מטפלים אלטרנטיבים המעונינים להשתלב במרכז ללקויי למידה בחדרה.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרושים רופאים ברפואה אלטרנטיבית |
|
|
|
|
טל: |
052-3252834
|
איש קשר:
|
ליזי
|
|
תיאור: |
דרושים רופאים ברפואה אלטרנטיבית המעונינים להשתלב במרכז ללקויי למידה בחדרה
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרושים מורים למתמטיקה |
|
|
|
|
טל: |
04-6211402
|
איש קשר:
|
עדי
|
|
תיאור: |
למרכז למידה פרטי בחדרה דרושים מורים למתמטיקה לחטיבת ביניים וחטיבה עליונה עם התמחות בחינוך מיוחד.
|
|
|
דרישות: |
למרכז למידה פרטי בחדרה דרושים מורים למתמטיקה לחטיבת ביניים וחטיבה עליונה עם התמחות בחינוך מיוחד.
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
דרושים פסיכולוגים חינוכיים |
|
|
|
|
טל: |
052-3252834
|
איש קשר:
|
ליזי
|
|
תיאור: |
דרושים פסיכולוגים חינוכיים לביצוע אבחונים פסיכו דידקטיים ופסיכולוגיים.
|
|
|
דרישות: |
למרכז יעוץ,אבחון וטיפול בקשיי למידה בחדרה דרושים פסיכולוגים לביצוע אבחונים פסיכו דידקטיים ופסיכולוגיים לעבודה מידיית
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
דרושים מורים לחינוך מיוחד |
|
|
|
|
טל: |
052-3252834
|
איש קשר:
|
ליזי
|
|
תיאור: |
דרושים מורים לחינוך מיוחד .
|
|
|
דרישות: |
למרכז יעוץ,אבחון וטיפול בקשיי למידה בחדרה דרושים מורים לחינוך מיוחד למתן שעורים בהוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה.העבודה בשעות הצהרים ואחר הצהרים ולפי שעות.
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
דרושות מאבחנות דידקטיות |
|
|
|
|
טל: |
04-6211402
|
איש קשר:
|
ליזי כץ
|
|
תיאור: |
דרושות מאבחנות דידקטיות לביצוע אבחונים באזור עמק יזרעאל.
|
|
|
דרישות: |
מאבחנות דידקטיות מוסמכות ובעלות ניסיון של שנתיים לפחות.
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
דרושים מורים לאנגלית |
|
|
|
|
טל: |
052-3252834
|
איש קשר:
|
ליזי כץ
|
|
תיאור: |
למרכז למידה פרטי בחדרה דרושים מורים לאנגלית להעברת שעורים פרטיים
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
דרושים פסיכולוגים חינוכיים |
|
|
|
|
טל: |
050-3932037
|
איש קשר:
|
ליזי כץ
|
|
תיאור: |
דרושים פסיכולוגים חינוכיים לביצוע אבחונים פסיכודידקטיים ואיבחוני קשב וריכוז.העבודה בחדרה ויש אפשרות גם ברחבי הארץ (לפי דרישה)
|
|
|
דרישות: |
פסיכולוגים חינוכיים מוסמכים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרושים מורים להוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה |
|
|
|
|
טל: |
050-3932037
|
איש קשר:
|
ליזי כץ
|
|
תיאור: |
למרכז הצעד הבא בחדרה דרושים מורים להוראה מתקנת ואסטרטגיות למידה להעברת שעורים פרטיים בשעות אחר הצהרים.
|
|
|
דרישות: |
תושבי חדרה בלבד!!!
נא לשלוח קורות חיים בלבד.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
להשכרה כיתות לימוד לשעות הבוקר |
|
|
|
|
|
תיאור: |
להשכרה כיתות לימוד לשעות הבוקר מאובזרות ל-12 איש ו-20 איש(אופציה ל- 25).
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|