|
תיאור: |
לחברה לשיווק באמצעות סרטים,
לעבודה זמנית לתקופת חופשת לידה עם אופציה להמשך
דרוש/ה:
מנהל/ת משרד עם רקע בהנה"ח
למשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 9-18
התפקיד כולל: ניהול משרד ואדמיניסטרציה, ניהול תקציבים, הכנת תזרים, טיפול בחשבוניות, עבודה מול ספקים, גבייה מול לקוחות, חישוב משכורות לעובדים פרילאנסרים, עבודה מול הנה"ח חיצונית.
|
|
|
דרישות: |
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתחום
אנגלית ברמה גבוהה
סדר וארגון ויכולת עבודה בסביבה דינמית
אחריות ודייקנות
מיומנויות מחשב (עדיפות לבעלי ניסיון עם תוכנת ניהול עסק ואקסל)
תחילת עבודה מיידית - יש לשלוח קו"ח למייל office@creative-h.com
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|