|
|
פרופיל החברה
|
שם החברה |
azimut G.B.S |
תחום פעילות |
היי טק
|
תיאור החברה
|
אחד עשרה שנות נסיון בתחום ההשמה הקנו
ל "אזימוט G.B.S " מיומנות ויכולת מוכחת
באיוש משרות בצורה מקצועית מהימנה .החברה
המובילה בהשמה איכותית בתחום :
הייטק,לחברות גלובליות בנלאומיות ,
מתמחה בגיוס, מועמדים בארץ ובחו"ל
(כולל Relocation )
גיוס והשמה לתחומים :
1. בכירים:
CTO , VP CO ניהול כללי, תפעול,רכש,
קניינות, פיתוח עסקי...
2. כספים:
ניהול כספים ,CFO, רו"ח מוסמכים
SGAAP, SOX , חשבות, כלכלה, מנהח"ש,
ייעוץ.
3. שווק\מכירות :
ניהול שיווק, ניהול מוצר,ניהולמותג,
ניהולמכירות, מנהל עסקים, Marcom.
4. מחשבים:
הנדסת תוכנה,רשתות,תמיכה,תקשורת,
אינטגרציה,ניהול פרוייקטים ועוד..
|
סוג
החברה |
|
כתובת |
גולדה מאיר 3 פארק המדע |
עיר/ישוב |
|
מס' טלפון |
08-9313083 |
מס' פקס
|
|
דואר אלקטרוני |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polymeric Materials expert – |
|
|
|
|
תיאור: |
Characteristics:
• Degreed MechE, Material Science or equivalent, MS or PhD preferred
• More than 5 years practical experience in the design, molding and assembly of plastic components, including
• Flexible packaging
• Materials selection and compatibility
• Assembly technologies
• Validation testing
• Risk identification and management
• Experience in consumer or medical device industry a plus
• Ability to lead both material and process technology development
• English and Hebrew a plus•Startup experience, new product introduction experience a plus
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
מנהל צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
Machines Operator |
|
|
|
|
תיאור: |
5. • Operator of machines for the Mechanical lab
Requirements:
• Practical Mechanical Engineer
• Very good technical skills
• Assembly experience
• Must have good Hebrew
• Good English is a plus
• Team player
• Only from the center of the country – Preferably Lod area
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
מנהל אבטחת איכות במפעל |
|
|
|
|
תיאור: |
- שיפור מתמיד של מערכת אבטחת איכות במפעל שמבטיחה מוצר על-פי ספציפיקציות וסטנדרטים קבועים.
- קביעת נהלי ותהליכי עבודה וניסוחם במערכי הייצור ובפעילויות תומכות ייצור.
- הגדרת בדיקות איכות למוצרים בתהליך ולמוצרים סופיים.
- עדכון ותחזוקה של מערכת הנהלים (ISO). (ידע בHACCAP ו-GMP יהווה יתרון)
- הובלת/הטמעת "תרבות" איכות במפעל.
- ביסוס מערכת האיכות כחלק אינטגרלי של מערכי הייצור והפעילויות התומכות בייצור הנוגעות למוצרי החברה.
- ניהול צוות בקרת האיכות במפעל.
- תקשורת עם ספקים בנושאי איכות חומרי גלם
|
|
|
דרישות: |
דרישות קבלה
• תואר אקדמאי בהנדסה (או טכנולוגיה)
• ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד מנהל אבטחת איכות במפעל
תעשייתי (רצוי בתחום מוצרי צריכה)
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
מנהל בכיר |
שנות ניסיון: |
5 שנים |
|
|
|
|
|
|
מנהלת חשבונות וחשבת שכר לחברת היי טק במרכז |
|
|
|
|
טל: |
08-9313083
|
איש קשר:
|
סיון
|
|
תיאור: |
למחלקת הנחש כולל שכר לכ 200 עובדים
תנאים מעולי ם
|
|
|
דרישות: |
סוג 2 נסיון בהנהחש מעל שנתיים
שעות 8:30 16 ללא יום ו
חובה ניסיון בפריוריטי
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
פקידת קבלה למרכז |
|
|
|
|
תיאור: |
פקידת קבלה בשילוב עבודות אדמינס' וסיוע למשאבי אנוש
|
|
|
דרישות: |
יכולת אדמינסטרטיבית ברמה גבוהה
אנגלית שליטה בכל האופיס
לשעות 14-19 ובהמשך משרה מלאה
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
אלקטרוכימאי |
|
|
|
|
תיאור: |
שותף בצוות הפיתוח של החברה,
לוקח חלק בפיתוח סוללת הדור הבא של החברה. הגדרת התפקיד/תחומי אחריות
|
|
|
דרישות: |
רקע בסוללות.
התמחות בחומרים שמרכיבים אלקטרודות.
בעל אורינטציה של עבודה עם כל סוג של סוללות.
יכולת הובלה של תהליך פיתוח של סוללה חדשה /חומר חדש לתוך סוללה.
- חובהPHD
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכירה למח מכירות |
|
|
|
|
תיאור: |
מזכירה לתחום מכירות – ניהול האדמיניסטרציה של תחום המכירות: עבודה עם מנהלי מכירות ולקוחות בארץ ובחו"ל, מעקב ורישום בדו"חות אקסל, ארגון כנסים וימי עיון וכד'.
לעבודה במשרה מלאה בימים א-ה במשרדינו בפארק אזורים, פ"ת.
דרישות:
•ניסיון אדמינסטריטיבי/מזכירותי - שנה לפחות.
•שליטה טובה בוורד, אקסל ברמה גבוהה, OUTLOOK.
•אנגלית מעולה - דיבור, קריאה וניסוח (עבודה מול חו"ל).
•חרוצה, בעלת ראש גדול, אסרטיבית אפשרי משוחררת טריה עם ניסיון אדמיניסטרטיבי מהצבא.שכר - 4500 - 5500 ₪ ברוטו.
|
|
|
דרישות: |
ניסיון אדמינסטריטיבי/מזכירותי - שנה לפחות.
•שליטה טובה בוורד, אקסל ברמה גבוהה, OUTLOOK.
•אנגלית מעולה - דיבור, קריאה וניסוח (עבודה מול
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
מנהלת חשבונות 2 |
|
|
|
|
תיאור: |
מנהח"ש סוג 2 או 3
הקלדת פקודות יומן , מאזן בוחן , התאמות בנקים , אשראי ,גביה
ידע בייבוא יצוא \ יתרון
שליטה בחשבשת \ או תוכנה פנימית דיווח לחשב חיצוני
כולל אדמנס' קלה למנכל החברה (5% מהזמן )
שעות 15 – 8:30
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
מתכנתים/ות (מחפשים 3 מפתחים) |
|
|
|
|
תיאור: |
מתכנתים/ות (מחפשים 3 מפתחים)
•ידע מושלם בשפת- C
•רקע בתקשורת- Networking, VoIP, Wireless, Security
•הכרות עם מערכות הפעלה- Linux/Unix
•נסיון עבודה בסביבת- RT/Embedded
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מהנדס QA- סטודנט 50% משרה |
|
|
|
|
תיאור: |
מהנדס QA- סטודנט 50% משרה
תיאור תפקיד: אנו מחפשים סטודנט לכ- 80-90 שעות חודשיות (גמיש).
|
|
|
דרישות: |
הדרישות הן:
• נסיון ב- QA או SYS והכרות עם חומרה-יתרון
•רקע טכני- סטודנט ללימודי מדעי המחשב/ אלקטרוניקה/ הנדסת מכונות וכו'
•הכרות עם מערכות הפעלה- Linux\Unix- יתרון
•אנגלית טובה
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
במחלקת QA או SYS |
|
|
|
|
תיאור: |
מהנדס QA
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים להגדיל את המחלקה, אנו מחפשים אנשים צעירים ונמרצים שבאים מרקע של QA.
הדרישות הן:
• נסיון של שנה ומעלה בחברת הייטק/סטארט-אפ • רקע בתיקשורת: VoIP, Wireless, Security
• הכרות עם מערכות הפעלה- Linux\Unix
• אנגלית טובה
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מהנדסי מכירות ותמיכה ארה"ב, מזרח רחוק, ארופה |
|
|
|
|
תיאור: |
מספר אנשים שאנו מחפשים לתפקיד: 2
אנו מחפשים סטודנטים למקצועות: מדעי המחשב/ הנדסאים/ מערכות מידע וכו'.
לעבודה טכנית/ מכירתית מאתגרת.
העבודה היא במשמרות ערב התגמול הכספי גבוה+ נסיעות+ עמלות.
להלן הדרישות:
• אנגלית שפת אם\ ברמת שפת אם- חובה
• רקע טכנולוגי
• ידע בשפת C- יתרון
• אוריינטציה ללקוחות ולמכירות
• ניסיון במכירות – יתרון
• 3 משמרות מינימום (גמיש)+ שישי אחת לחודש
• שעות העבודה החל מ-17:00 ועד 00:00
• לא טלמרקטינג
• תגמול כספי גבוה, אפשרות להשתלב בחברה בסיום הלימודים
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
כלכלנים מצטיינים בתחום הייעוץ |
|
|
|
|
טל: |
08-9313083
|
איש קשר:
|
מלי
|
|
תיאור: |
ממוצע ציונים גבוהה , (מעל 90 ) נסיון בהערכת שווי , בחינת כדאיות וניתוח שווי
מעולים בשוק ההון
עבודה במשרה מלאה 8-19 , בכל פעם יעבוד מול לקוח (כפרוייקט ) כיועץ כלכלי
נא לפנות למלי
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהל ניסויים קליניים |
|
|
|
|
תיאור: |
ניהול והובלה של מערך הניסויים הקליניים בחטיבת הקוסמטיקה. הגדרת התפקיד/תחומי אחריות
|
|
|
דרישות: |
• ניסיון קודם בניהול ניסויים קליניים קוסמטיים (לא פארמה) או לחלופין ניסיון בניהול ניסויים קליניים מתחום החדירה התוך עורית.
• ניסיון בתכנון וכתיבת פרוטוקולי ניסויי
• יכולת ניהול והובלה של מס' ניסויים בו זמנית
• ניתוח נתונים והסקת מסקנות ברמה גבוהה
• יכולת ניהול והנעת צוות עובדים
• אנגלית – ברמה גבוהה. ניסיון נדרש:
שונות:
• תכנון מערך הניסויים הקליניים כולל כתיבת פרוטוקולים, ניתוח, הסקת מסקנות והגשת דוחות הניסוי.
• ניהול מחקרים במרכזי מחקר.
• עבודה מול חברות הביטוח (ביטוח מוצר וכו') מהות התפקיד:
• יחסי אנוש מצוינים (בעל גישה לאנשים/מטופלות, נעים שיחה, יכולות בינאישיות גבוהות נדרשת עבודה צמודה עם המטופלות)
• יכולת דיוק וירידה לפרטים (סגירת קצוות).
• ראייה מערכתית, בעל יוזמה ומעוף תכונות אופי נדרשות/כישורים נוספים
מנהל הפיתוח , חטיבת הקוסמטיקה בכפיפות ל:
מיידי תחילת עבודה:
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
מנהל בכיר |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהל מכירות |
|
|
|
|
תיאור: |
• ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול Accounts.
• ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות בפיתוח שווקים חדשים כולל ניהול התהליך במלואו (משלב ה-Cold Call דרך שלבי ה-Presale ועד שלב הסגירה)
• יתרון – היכרות עם שווקי המסחר, התעשייה והתקשורת בישראל.
• היכרות מוכחת עם קובעי מדיניות ומקבלי החלטות בשוק ה-IT בישראל.
• ניסיון מוכח ביכולת מכירת פתרונות מוטות תכנה.
• יתרון – ניסיון והכרות עם עולם כלי הפיתוח, ניהול תהליכים (BPM), אינטגרציה (EAI) ניהול תכנים (CM) ופורטלים.
• יכולת עבודה בצוות.
• יכולת לימוד מהירה.
• יכולת הפעלת אנשים וניהול ממשקים.
• עצמאי
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
מנהל |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
iSeries Developer |
|
|
|
|
תיאור: |
Minimum 3 years experience in C/C++/JAVA development
Knowledge of the iSeries environment
DB/2 Programming
Good communication skills
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
iSeries Product Manager ) |
|
|
|
|
תיאור: |
Job description: Define product release requirements and guide action items and deliverables as it pertains to product design, development, projects management, specifications and quality assurance.
In addition, this job is responsible for supporting Sales in evangelizing the products with prospects and customers. It includes significant cross functional interaction with R&D, Sales, Support/Service and other departments. This includes the direct assessment of customer requirements, defining product capabilities, and prioritizing. Evangelize technology and products; includes presentations and demos as needed. Act as champion for product success, from the development of product requirements and associated specifications through general availability. Participate in developing plans for product migration/upgrades, globalization/localization. Maintain product release roadmaps. Act as resource, educator, coach and primary evangelist to other company staff members (especially Technical Services ) in terms of product functionality and future roadmap.
|
|
|
דרישות: |
Qualifications:
At least 5 years of experience with product/project management on the iSeries platform
Excellent analytical and planning skills.
Aptitude for understanding new technologies.
Self-motivated and results-oriented.
Ability to manage many tasks simultaneously.
Strong interpersonal skills.
Strong written and verbal communication skills.
Solid presentation skills
as400
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
מנהל |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכירה בכירה למרכז |
|
|
|
|
תיאור: |
דרושה מזכירה עם ניסיון מוכח וראש גדול, יכולות לביצוע משימות תחת לחץ, אנגלית ברמה טובה מאד.
השכלה: אקדמאית
ניסיון בניהול מידע עסקי
אנגלית ברמה טובה מאד , שפות נוספות – יתרון
שליטה מלאה במחשב (יישומי OFFICE, אינטרנט וכו')
נכונות לעבודה מאומצת מאתגרת ובצוות
יוזמה, יכולת ארגון, מרץ ועצמאות בעבודה
יכולת עבודה מול גורמי חו"ל
מתן שירותים למנכ"ל ולשאר העובדים
מענה לטלפונים
יחסי אנוש טובים
שירותית
משרה מלאה : 9 שעות .
בין השעות : 8:30- 17:30 .
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
תוכניתן תשתיות JEE: |
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
למוסד ממשלתי גדול באזור המרכז: תחזוקת ופיתוח תשתיות, ביצוע Design לרכיבים חדשים ותמיכה בפרויקטי פיתוח בסביבה זו.
דרישות: חובה סיווג בטחוני תקף – "סודי ביותר"
ניסיון מעשי של 5 שנים בעיצוב מערכת ב- JAVA, בטכנ' JEE - ברמת ארכיטקט.
ניסיון בעבודה מול Oracle
פיתוח ב- JEE מלא במודל MVC
פיתוח JSP ו- Servlets, כולל כתיבת JSP
פיתוח Web Services
ניסיון מעשי של לפחות 5 שנים בפיתוח בצד ה- Client מבוסס HTML/DHTML/JavaScript
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנתח ארגון ושיטות: |
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
עבור מוסד ממשלתי גדול באזור המרכז: אפיון תהליכים ארגון ושיטות.
דרישות: חובה סיווג בטחוני תקף – "שמור"
לפחות 3 שנות ניסיון כמהנדס תעו"נ, בארגון נותן שירותים או מסחרי
שותפות בפרויקט מחשוב כמאפיין תהליכים/ארגון ושיטות
סיום שירות חובה – לפחות 3 שנים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
פקידת רכש - |
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
פקידת רכש -
* חובה נסיון ברכש בתעשייה.
* בגרות מלאה.
* אנגלית ברמה טובה מאוד - קריאה, כתיבה ודיבור (
* מדובר במשרה מלאה : 07:00-16:00 + שעות נוספות - ויש שעות נוספות !
* ניידות חובה.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת פרויקט בתחום התוכנה. |
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
תאור התפקיד: ניהול ובקרה של פרויקטים בתחום התוכנה על פלטפורמת ה- WEB .
משרה מלאה
דרישות התפקיד:
ניסיון בניהול פרויקטים בתחום התוכנה
בעל תואר אקדמאי במערכות מידע/מחשבים / תעשיה וניהול
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מפתחי .DOT.NET |
|
|
|
|
תיאור: |
מפתחי .DOT.NET –
בעלי ניסיון של שנתיים לפחות
WEB FORMS
ניסיון ב ASP .NET
ניסיון ב VB6
ניסיון ב VB .NET
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה איש/ת HELP DESK לאיזור המרכז, |
|
|
|
|
תיאור: |
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע.
ניסיון של שנה/שנתיים בתפקיד דומה.
אפשרי ניסיון צבאי- במידה ומוכנים/ות להתחייב לשנת עבודה.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנתחי מערכות בנקיים |
|
|
|
|
תיאור: |
מנתחי מע' אך ורק בנקאיים, עם נסיון בניהול סיכונים/בזל II, נסיון בלינוקס
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מהנדס אלקטרוניקה - RF |
|
|
|
|
תיאור: |
פיתוח ותפעול מערכת הבדיקות האוטומטיות.
הנחיה מקצועית והדרכת קבוצת האינטגרציה וקבלני משנה בביצוע בדיקות
לימוד המוצר והשתלבות בתהליכי בדיקות אבי הטיפוס בפיתוח
השתתפות בתכנון מערכי בדיקה
:
|
|
|
דרישות: |
• מהנדס אלקטרוניקה בעל ניסיון בתחום ה-RF
• 3-5 שנות ניסיון
• ניסיון בצב"דים ל-RF
• ניסיון במערכות בדיקה אוטומטיות - יתרון
• ניסיון בAtEasy- - יתרון משמעותי
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מפקח\ת ייצור |
|
|
|
|
תיאור: |
תאור תפקיד:
•פיקוח על תהליך הייצור אצל קבלנים חיצוניים של החברה
•ווידוא שתוצרי העבודה מתבצעים לפי הוראות הייצור
•אחריות על שימוש וניצול נכונים של חומרי גלם
|
|
|
דרישות: |
דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם בפיקוח ייצור (יתרון)
• לפחות 12 שנות לימוד
• נכונות לעבודה בשעות נוספות
• אנגלית בסיסית
• עברית ברמה גבוהה
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
לוד |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מדריכים מתחום הליסינג להדרכות בחו"ל |
|
|
|
|
תיאור: |
1מועמדים להדרכות בחו"ל- מתחום השכרת רכב, רקע בתחום התוכנה, ידע במע' ליסינג והשכרת רכב, נכונות לנסיעות מרובות לחו"ל-
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
למערכות בנקאיות גדולות דרושים |
|
|
|
|
תיאור: |
למגוון תפקידי , תכנתים , מנתחי מערכות, פיננסי ורו"ח
*** נא לצרף קו"ח ולציין מספר משרה
|
|
|
דרישות: |
2.מנתח מע' שהוא גם תוכניתן VB ודוטנט בכיר- דחוף מאד.
3.תוכניתן דוטנט + vb6, רק מועמדים שיש להם את שני התחומים ולא אחד מהם.
4.איש ממשקים- מנהל חשבונות עם רקע במע' מידע בעל ידע מעמיק באקסל- לארגון בריאותי.
5.איש רשת NT, עם נסיון בבנק- ראש צוות (על בערך 3 אנשים)- שכר עד 15.
6.כלכלן/רו"ח עם רקע בניתוח מע' בבנקים, הדגש הוא על כלכלן ועל מע' מידע.
7.תוכניתני VB6 לבנק- עבודה מול אקסל (כאלו שיודעים באמצעות תוכנית לגשת ולפתוח ולקרוא אקסל כ- input וכ- output, ידע בכתיבת vbs scripts- לא לאינטרנט, אלא כתובנית, יש לציין כי מרבית התוכניות בפרוייקט כתובות בתצורה זו, עבודה בבסיס הנתונים אורקל, כתיבת פרוצדורות, נדרש ידע ב- sql loader, ידע בהתממשקות מול vb6, עדיפות לאנשים שמכירים את התוכנות toad או pl/sql developer.
8.איש BW של SAP- כלכלן/חשבונאי, עם נסיון ב- BW, נסיון בהקמה, בניהול קבצים- לארגון בריאותי.
9.איש מע' מידע עם רקע כלכלי לארגון בריאותי, נסיון בתחום מע' מידע של OLAP, DWH, SAP-יתרון, הכרות עם מודולים: BW, CO, FM.
10.רו"ח עם ידע ב- SOX.
11.רו"ח בנקאיים עם נסיון במע' מידע.
12.אנשים בכירים שיש להם נסיון בשיווק ומכירה של מערכות BI ומערכות פיננסיות מסוג תקציב וכו'.
13.תכניתני SQL שמכירים פרוצדורות ואורקל, לבניית שדרים מחדר עסקות (מערכת KTB, ה- back office של קונדור) ל- MF.
14.אנשי BI בכירים עם רקע בתקציב
15.מנתחי או"ש בנקאיים.
16.אנשי SAP בעלי התמחות ב- SEM.
17.כלכלנים עם נסיון בתקציב ו- OLAP.
18.מנתחי מע' בנקאיים- לשלוח רק עם שכר.
19.רו"ח עם נסיון במיסוי ניי"ע/שוק ההון.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
אחראי\ת תפ"י |
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
כפיפות ל:מנהל תכנון, רכש ולוגיסטיקה
תכנון הייצור ותיאום בין המחלקות בייצור, שיבוץ משימות וטיפולים (כגון: הדרכות, טיפולי אחזקה, נסויי מו"פ), בקרת תהליך ע"י מערך מדדים תפעוליים וכספיים.
דרישות התפקיד:
•ניסיון: 1-2 שנים, יתרון בתעשייה הפרמצבטית / תעשייה תהליכית.
יתרון לידע ונסיון ב ERP.
•השכלה:מהנדס תעשייה וניהול .
•ידע מקצועי ספציפי : הנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע. מיומנות מחשב גבוהות אנגלית ברמה טובה
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהל \ת מחסן להרצליה |
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
מנהל מחסן, מלאי ולוגיסטיקה. ניהול צוות של 4 עובדים, ניסיון וידע בניהול מחסן, תוכנת פריויטי, אנגלית טובה.
מישהו עם ניסיון ניהולי, ראש גדול, ומוטיבציה גבוהה.
שכר - בין - 10000 - 11000.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
מנהל צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
פקידת ייבוא\ייצוא |
|
|
|
|
תיאור: |
אנגלית מעולה
חובה נסיון בייבוא וייצוא
לחברה מובילה בהרצליה
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
סטודנט לאלקט' |
|
|
|
|
|
תיאור: |
עובד הקלדת נתונים, לבניית עצי המוצר לקראת הרצות האמינות – סטודנט/ית עם רקע בתחום האלקטרוניקה.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
Debt collector |
|
|
|
|
|
תיאור: |
English Mother tongue a must
Assertive, works well under pressure and deadlines.
Experience with debt collecting
Knowledge with office and internet
Hours:
14:00 – 22:00 or 15:00 – 23:00
Pay:
6500 NIS + Travel expenses an option for commissions after a trail period
Available immediately
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מפעיל קו ייצור למחלקת הקטליזה |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברת היי טק באזור השפלה :
מפעיל קו ייצור למפעל הכימי לתפעול קו ייצור - תאריך תחילת עבודה 01/06/2007
|
|
|
דרישות: |
דרישות תפקיד
• הנדסאי/טכנאי כימיה
• ניסיון רלוונטי במפעל כימי או עבדוה בסביבת ייצור
• רקע טכני
• יכולת עבודה עם מחשב
• איש צוות
• יכולת עבודה במערך של משמרות
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מפעיל קו ייצור למחלקת הקטליזה |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברת היי טק באזור השפלה :
מפעיל קו ייצור למפעל הכימי לתפעול קו ייצור - תאריך תחילת עבודה 01/06/2007
|
|
|
דרישות: |
דרישות תפקיד
• הנדסאי/טכנאי כימיה
• ניסיון רלוונטי במפעל כימי או עבדוה בסביבת ייצור
• רקע טכני
• יכולת עבודה עם מחשב
• איש צוות
• יכולת עבודה במערך של משמרות
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהלת חשבונות למשרד רו"ח |
|
|
|
|
תיאור: |
למשרד רו"ח דרושה מנהחש עצמאית
לטיפול בתיקים
סוג 2-3 שעות 8-16
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
אחראי פעילות אתר הבית |
|
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
אדם טכני, לחצי משרה, עם רקע מעמיק במחשבים, לא צריך השכלה אקדמאית (אנשים שיודעים טוב אינטרנט ועוסקים בזה לשעות הפנאי), רצוי קורס בג'ון ברייס.
המשרה היא לנהל אתר אינטרנט ולשלוח NEWSLETTERS.
אין צורך רקע בעיצוב , עבודה מתאימה לסטודנט עבודה נוחה. כ- 25 שקלים לשעה (
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
רו"ח לאחר התמחות |
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
למשרד רו"ח ׁBIG 4 -
1. רו"ח לביקורת פנים
2. כלכלנים
3. וביקורת ל- SOX
תנאים מעולים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
Accountan- to San Jose |
|
|
|
|
תיאור: |
Mostly responsible for A/P and cash expense activities, bi-weekly check run, and some other accounting related functions.
|
|
|
דרישות: |
1.Open and distribute the accounting mail.
2.Process all outgoing mail.
3.Review the invoice for accuracy and match it to the system.
4.Enter daily invoices for payment into A/P System.
5.Compliant with the MKS ISO and SOX Requirements for accounting processes.
6.Resolving discrepancies with vendors and purchasing department.
7.Document maintenance and file.
8.Process the check run bi-weekly.
9.Process cash expense reports.
10.Enter and file A/R cash receipts (checks)
11.Type and reconcile bank statements
12.Assist with various AR activities, as required.
13.Record Bank statement and prepare Bank reconciliation.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת טכני/ת למחלקה |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לבית תוכנה בנתניה דרוש/ה מנהל/ת טכני/ת למחלקה שנותנת שירות ללקוחות SMB על בסיס קריאות, עבודות יזומות, פרויקטים.
|
|
|
דרישות: |
דרישות: ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה
מומחה/ית בתחום ה-SMB
ניסיון עבודה בסביבת WIN 2003, כולל הקמה, התקנות, מיגרציות של מערכות.
ניסיון עבודה עם תוכנות גיבוי, אנטי וירוס (רצוי סימנטק)
נכונות למשרה מלאה ולעבודת שטח על בסיס יומיומי באזור מרכז.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
נתניה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
US Marketing Manager - Job Description |
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
US MarGeneral
The Marketing manager will be prepared to work in a start-up environment in an Israeli based company operating in the life science scientific research field (Cell Biology, immunology, stem cell research and later clinical diagnostic fields). The successful candidate will be expected to initiate and lead the corporate marketing and sales programs in the USA. He/she will create, implement and nurture the overall strategy for product introduction and positioning in the American life science market. The successful candidate will be a highly motivated, self starter who at the outset will be required to operate on his/her own in planning and executing complex and variable marketing and sales programs.
The US Marketing Manager will be responsible for:
• Optimization and on-going enhancement of the company’s marketing plan
• Supervising and participating in the preparation of marketing material
• Constant contribution to the product definition process of market information and customer insight
• Guiding the company with respect to the competitive aspects of the market and product
• Actively leading the successful product launch and introduction of our product lines in the USA (including public relations, sales channels preparation, training programs, etc)
• Supporting the scientific and clinical collaboration programs of the company
• Direct initial sales activities following market launch
• Initial communication with potential strategic partners
• Managing the logistics of marketing activities in the USA including seminars, exhibitions, etc
• On-going interaction with and reporting to corporate management
• Frequent travel required
Skills required
• MA or PhD in life sciences (preferably Cell Biology, immunology)
• 5 years of experience in marketing or sales positions
• Familiar with the life science research market (major advantage)
• An academic degree in marketing (preferable)
• Excellent interpersonal and communication skills (written and spoken)
• Self motivated, energetic and out-going team player
• Ability to operate in a fast-moving, quick response, demanding and constantly changing multi-cultural environment
keting Manager - Job Description
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
מנהל בכיר |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
US Marketing Manager - Job Description |
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
US MarGeneral
The Marketing manager will be prepared to work in a start-up environment in an Israeli based company operating in the life science scientific research field (Cell Biology, immunology, stem cell research and later clinical diagnostic fields). The successful candidate will be expected to initiate and lead the corporate marketing and sales programs in the USA. He/she will create, implement and nurture the overall strategy for product introduction and positioning in the American life science market. The successful candidate will be a highly motivated, self starter who at the outset will be required to operate on his/her own in planning and executing complex and variable marketing and sales programs.
The US Marketing Manager will be responsible for:
• Optimization and on-going enhancement of the company’s marketing plan
• Supervising and participating in the preparation of marketing material
• Constant contribution to the product definition process of market information and customer insight
• Guiding the company with respect to the competitive aspects of the market and product
• Actively leading the successful product launch and introduction of our product lines in the USA (including public relations, sales channels preparation, training programs, etc)
• Supporting the scientific and clinical collaboration programs of the company
• Direct initial sales activities following market launch
• Initial communication with potential strategic partners
• Managing the logistics of marketing activities in the USA including seminars, exhibitions, etc
• On-going interaction with and reporting to corporate management
• Frequent travel required
Skills required
• MA or PhD in life sciences (preferably Cell Biology, immunology)
• 5 years of experience in marketing or sales positions
• Familiar with the life science research market (major advantage)
• An academic degree in marketing (preferable)
• Excellent interpersonal and communication skills (written and spoken)
• Self motivated, energetic and out-going team player
• Ability to operate in a fast-moving, quick response, demanding and constantly changing multi-cultural environment
keting Manager - Job Description
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
מנהל בכיר |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
איש מכירות מעולה לספקי כח |
|
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
לחברה בפתח תקווה איש מכירות לתחום אלקטרוניקה וספקי כח
תנאים מעולים
הנדסאי\מהנדס אלקט
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
עורך מעגלים מודפסים |
|
|
|
|
תיאור: |
דרוש /ה עורך /ת מעגלים מודפסים למשרה מלאה. ניסיון מעשי בעריכת מעגלים מודפסים של לפחות 5 שנים אחרונות - חובה. (טכנאי /ת / הנדסאי /ת אלקטרוניקה או רקע באלק'). שכר בהתאם לכישורים.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
ראש צוות מתכנתים |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה בפארק המדע ראש צוות מתכנתים
יכולת הובלת צוות פיתוח
שליטה ב java
בכפיפות למנכל החברה
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
סמנכ"ל תפעול בכיר |
|
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
Title: Operations Director
Reports to: The CEO
Background:
1. At least 5 years experience as a senior manager of operations including manufacturing and supply chain in soffisticated technical enviroments concluding in export from israel and international distribution of electronic goods.
2. Broad engineering knowledge and excellent technical aptitude.
3. Solid background in varied technical disciplines including both mechanics and electronics.
Responsibilities:
The Operations Manager will work closely with the R&D team and will take responsibility and be accountable for:
• Procurement processes. Identifying new suppliers for raw materials and components in Israel and abroad, negotiating prices and contractual agreements.
• Coordioning component supplies from international and in particular Chineese suppliers.
• Leading the cost redduction programs
• Coordinating activities of manufacturing sub-contractors and the timely delivery of compomnent.
• Tracking technical programs and project timelines to insure complience with eagreed management frameworks.
• Leading the operational process of mooving prototypes from R&D development to production using contractors, working closely with the CTO and development team.
• Establishing the methodology procedures for excuting of logistic and supply chain activities and insuring emplmentaion.
• Putting in place advanced logistic management and control tools such as ERP etc.
Skills and attributes Required
• B.S.C. in applied Eng. Degree essential. MBA or other engineering qualifications required.
• Knowledge of mechanical engineering, electronics, electricity, automation, manufacturing, hydraulics, pneumatics, etc.
• Knowledge and experience in transferring a product from development to production.
• Good working knowledge of computers and IT systems including ERP.
• Fluent in spoken and written English.
• Excellent execution abilities.
• Excellent negotiation skills with proven track record.
• Strategic thinker – ability to comprehend and plan complex cross organizational processes
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
5 שנים |
|
|
|
|
|
|
פקידה להיי טק ביבנה-אחה"צ |
|
|
|
|
תיאור: |
מתן שרותי אדמינס' ופקידות שליטה באופיס
שעות 15-20
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
יבנה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
פקיד\ה ייבוא ייצוא |
|
|
|
|
|
תיאור: |
תאור התפקיד:
קשר מול עמילי מכס
שחרורים
קשר מול גורמים מגוונים בחברה (אנשי מכירות, רכש, מחסן, תפעול)
הניסיון המקצועי הנדרש לביצוע התפקיד:
ניסיון של שנה-שנתיים כפקיד/ת ייבוא או מתאם ייבוא או רכש
יכולת עבודה בצוות
יכולת קבלת מרות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון בתחום האלקטרוניקה והמחשבים-יתרון
ידע ב OFFICE
קלדנות מהירה
רמת אנגלית טובה (כתיבה ודיבור)
ידע במערכת פריורטי- יתרון
שכר: 7000 (כולל נסיעות)
שעות עבודה: 8:00-17:00 ש"נ במידת הצורך
יום ו' אחת לחודשיים 8:00-13:00
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהל חשבונות |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה מסחרית גדולה מנהל חשבונות
שעות מרובות
מתאים למנהלי חשבונות
סוג 3
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהלת אדמינס ללוד |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה באיזור התעשייה הצפוני בלוד דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי /ת לחצי שנה (החלפה לחופשת לידה). התפקיד כולל: ניוהל שוטף של המשרד, שכר, טיפול בנסיעות לחו"ל , רכבים, ארגון אירועים וכנסים, קשר מול ספקים, לקוחות וכדומה. דרישות : תואר ראשון במדעי החברה/ הרוח - חובה שליטה בכל תוכנות האופיס - חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה המשרה הינה משרה מלאה , שעות 08:00-18:00, זמנית לחצי שנה !
|
|
|
דרישות: |
לחברה באיזור התעשייה הצפוני בלוד דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי /ת לחצי שנה (החלפה לחופשת לידה). התפקיד כולל: ניוהל שוטף של המשרד, שכר, טיפול בנסיעות לחו"ל , רכבים, ארגון אירועים וכנסים, קשר מול ספקים, לקוחות וכדומה. דרישות : תואר ראשון במדעי החברה/ הרוח - חובה שליטה בכל תוכנות האופיס - חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה המשרה הינה משרה מלאה , שעות 08:00-18:00, זמנית לחצי שנה !
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
לוד |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
מהנדס\ת תקשורת בכיר + נסיעות לחו"ל |
|
|
|
|
תיאור: |
מהנדס /ת חשמל ואלקטרוניקה, מהנדס /ת אמינות. עדיפות תואר שני במנהל עסקים. ניסיון מקצועי: כתיבת תוכניות תמיכה במוצר ILS-Integrated Logistic Support . בניית תוכניות ספרות והדרכה למערכות טכנולוגיות בשלבי פיתוח והעברה ללקוח. הגדרת מדיניות אחזקה למערכות טכנולוגיות. תכנון מבנה ארגוני לדרגי אחזקה. ניהול משלב בדיקת ההיתכנות ( כולל בדיקת רגישות טכנית וכלכלית ), דרך תכנון, יצור ועד גמר הרכש וההפעלה . כתיבת מסמכי תשתיות FRD-Facilities Requirement Documentation. כתיבת מסמכי PHS&T- Packaging, Handling, Storage & Transportation . כתיבת SOW , ג'אנט לפרויקט, מענה טכני, מענה ניהולי, מענה כלכלי, תוכנית תפעול, תוכנית כ"א, ניהול סיכונים, תוכנית אבטחת איכות. הכנה וכתיבת מענה כולל למכרזים ( R.F.D , R.F.Q , R.F.P , R.F.I ). הכנת וכתיבת דרישות, מפרטים טכניים ומסמכי התקשרות חוזיים ובניהול מו"מ טכני ומסחרי עם התעשיות האזרחיות והביטחוניות בארץ ובחו"ל. הובלת מפגשי עבודה DR, PDR, CDR.
|
|
|
דרישות: |
מהנדס /ת חשמל ואלקטרוניקה, מהנדס /ת אמינות. עדיפות תואר שני במנהל עסקים. ניסיון מקצועי: כתיבת תוכניות תמיכה במוצר ILS-Integrated Logistic Support . בניית תוכניות ספרות והדרכה למערכות טכנולוגיות בשלבי פיתוח והעברה ללקוח. הגדרת מדיניות אחזקה למערכות טכנולוגיות. תכנון מבנה ארגוני לדרגי אחזקה. ניהול משלב בדיקת ההיתכנות ( כולל בדיקת רגישות טכנית וכלכלית ), דרך תכנון, יצור ועד גמר הרכש וההפעלה . כתיבת מסמכי תשתיות FRD-Facilities Requirement Documentation. כתיבת מסמכי PHS&T- Packaging, Handling, Storage & Transportation . כתיבת SOW , ג'אנט לפרויקט, מענה טכני, מענה ניהולי, מענה כלכלי, תוכנית תפעול, תוכנית כ"א, ניהול סיכונים, תוכנית אבטחת איכות. הכנה וכתיבת מענה כולל למכרזים ( R.F.D , R.F.Q , R.F.P , R.F.I ). הכנת וכתיבת דרישות, מפרטים טכניים ומסמכי התקשרות חוזיים ובניהול מו"מ טכני ומסחרי עם התעשיות האזרחיות והביטחוניות בארץ ובחו"ל. הובלת מפגשי עבודה DR, PDR, CDR.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
6 שנים |
|
|
|
|
|
|
פקידת שיווק והנהח"ש לרמת גן |
|
|
|
|
|
תיאור: |
אשת מכירות לקידום עסקינו
עיקר התפקיד : יצירת לידים עבורי עם לקוחות פוטנציאלים .(עבודה שרובה טלפונית) וכן שימור לקוחות ,
במקביל נדרש (כמחצית מהמשרה) ניהול המשרד (הוצאת ח-ן , טיפול בכספים , ובתיקי מוצר)
מדובר במשרה מלאה .
הכרחי ניסיון קודם במכירות + יוזמה ,יכולת התנהלות עצמאית
|
|
|
דרישות: |
ניסיון קודם במכירות + יוזמה ,יכולת התנהלות עצמאית , תקשורת טובה , שירותיות גבוהה ויכולת התנסחות רהוטה
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רמת גן |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
מנהל\ת שרשרת האספקה |
|
|
|
|
תיאור: |
למפעל תעשייתי ברחובות דרוש /ה מנהל /ת שרשרת אספקה. דרישות: מהנדס /ת תעשיה וניהול / לוגיסטיקה. תואר שני- יתרון. ניסיון של 5 שנים בניהול שרשרת אספקה במפעל תעשייתי. ידע בתוכנית ERP. ידע ושימוש באופיס. יחסי אנוש.
|
|
|
דרישות: |
למפעל תעשייתי ברחובות דרוש /ה מנהל /ת שרשרת אספקה. דרישות: מהנדס /ת תעשיה וניהול / לוגיסטיקה. תואר שני- יתרון. ניסיון של 5 שנים בניהול שרשרת אספקה במפעל תעשייתי. ידע בתוכנית ERP. ידע ושימוש באופיס. יחסי אנוש.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
מנהל בכיר |
שנות ניסיון: |
5 שנים |
|
|
|
|
|
|
טכנולוג פלסטיק / מהנדס תהליך 241 |
|
|
|
|
|
תיאור: |
• תיאור תפקיד: תמיכה במחלקת הפלסטיק והצביעה בתחומים שונים.
• תחומי אחריות:
o חומרי גלם- התאמה ושיפור מוצרים, הטמעת חומרי גלם חדשים בתהליך.
o תמיכה טכנולוגית בהזרקה ובניפוח למחלקת הפלסטיק ובקרת תהליך היצור.
o הורדת עלויות יצור.
o צביעה – בקרת תהליך, התאמת חומרי גלם וצבע.
|
|
|
דרישות: |
o ניסיון של שנתיים באחריות על תהליך ייצורי, הכנסת שיפורים בתהליך ובחו"ג.
o תיכנון ניסויים וביצועם, פיתוח ושיפור חומרים.
o עבודה עם גופי ייצור / פיתוח.
o רקע בתהליכי הזרקה/ ניפוח- יתרון.
• השכלה והכשרה:
o בוגר לימודי פלסטיקה או הנדסת חומרים.
o רקע מדעי פורמאלי, יתרון לרקע תעשייתי.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
מעלה אדומים |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
פחות משנה |
|
|
|
|
|
|
כלכלן זמני לבית תוכנה במרכז |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברת תוכנה בינלאומית דרוש כלכלן למשרה זמנית (כ7 חודשים) למחלקת הכספים והרכש.
התפקיד כולל עבודה בתחומים הבאים:
ניתוח נתונים פיננסיים
הכנת דוחות ומצגות לדיווחים כספיים
בקרה תקציבית
עבודה שוטפת מול ספקים לרבות, ניהול משא ומתן מסחרי, טיפול בהצעות מחיר והזמנות לספקים וריכוז קליטת חשבוניות וביצוע תשלומים לספקים
תמיכה במשתמשי מערכות המידע הפיננסיות והתפעוליות
|
|
|
דרישות: |
בוגר תואר ראשון בכלכלה.
ראייה מערכתית רחבה.
נסיון עם מערכות ERP- יתרון (נסיון ב -Sap Business Oneיתרון משמעותי).
הכרת תוכנת EXCEL בצורה מעמיקה.
הכרת כללים חשבונאיים ומבנה דוחות כספיים.
אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
יכולות
אסרטיביות
יכולת עמידה בלחצים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
אור יהודה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
פחות משנה |
|
|
|
|
|
|
מפתח מנועים אפליקטיביים ECM 1024 |
|
|
|
|
תיאור: |
יכולת אוטודידקטית גבוהה.
§ הכרה טובה עם מוצר(ים) מעולם האינדוקס/אחזור – יתרון
§ פיתוח Web (דגש על שפות Script)
§ פיתוח ב- java/net. – לפחות שנתיים ניסיון. היכרות מעמיקה עם Web Services
§ ניסיון פיתוח DALים ועבודה מול DBs- יתרון
§ עבודה עם מוצרי open source – יתרון
§ ניסיון ב- webLogic/websphere (או java application server אחר) – יתרון
§ הכרה של מערכות גדולות- יתרון
ראיה מערכתית.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
מנהל עבודה/ביצוע לעבודה בניגריה- תחום חשמל או מיזוג אויר או צנרת |
|
|
|
|
תיאור: |
מנהל עבודה לתחום המבנים (לא תשתיות)
ניהול ביצועי ולוגיסטי של פרויקטים רחבי היקף בתחומים:
חשמל מבנים/תעשיה או צנרת אינסטלציה או מיזוג אויר תעשייתי
ניהול קבלני משנה, כתבי כמויות, קבלת ציוד ועוד
דרישות
הנדסאי חשמל או מכונות או אזרחי
ניסיון קודם בניהול עבודה באחד מהתחומים הנ"ל (חשמל/צנרת/מיזוג) הכולל ניסיון במו’’מ והפעלת קבלני משנה וספקים.
אנגלית ברמה טובה
שונות
רילוקיישן בתנאי רווק כלומר: חודשיים וחצי בחו"ל ושבועיים בארץ
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
מנהל |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
מנהל פרויקטים לעבודה בניגריה לניהול פרויקט רב מערכתי 558 |
|
|
|
|
תיאור: |
מנהל/ת פרויקטים לניהול ביצועי, הנדסי, לוגיסטי ועסקי של פרויקטים רחבי היקף בתחום התקנת מערכות צנרת אינסטלציה + מיזוג אויר + חשמל מבנים
דרישות:
ניסיון בניהול פרויקטים מתחום הבניה כולל ניהול קבלני משנה מהתחום האלקטרו מכני (מיזוג אויר+חשמל+צנרת)
השכלה – מהנדס אזרחי או בניין או מכונות או חשמל
תנאים מעולים למתאימים ובייחוד לבעלי ניסיון רלוונטי
פירוט נוסף
ניתן רילוקיישן בתנאי משפחה (אישה+ילדים). אנגלית ברמה גבוהה. לגבי תנאי רווק מדובר בחודשיים וחצי חו"ל ושבועיים בארץ.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
מנהל צוות |
שנות ניסיון: |
4 שנים |
|
|
|
|
|
|
מנהל מחלקה מכנית בתחום מערכות מיזוג אויר וצנרת |
|
|
|
|
תיאור: |
תכנון והנדסה של מערכות מכניות כגון: מיזוג אויר תעשייתי, מיזוג אויר ביתי (ספרינקלרים), צנרת אינסטלציה.
עבודה עם יועצים מארצות שונות.
ניהול קבוצת אנשים והכשרתם לתפקידי תכנון.
שליטה על תקציב מחלקתי ותוכנית עבודה כולל תכנון פיננסי והזמנת ציוד
טיפול ברכישות, מעקבים, מו"מ ועוד
דרישות:
השכלה - מהנדס או הנדסאי
ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום המכונות/צנרת
ניסיון בתכנון מערכות מכאניות בסדר גודל בינוני – גדול בתחום מגורי יוקרה ומבני משרדים
אנגלית ברמה גבוהה
פירוט נוסף
רילוקיישן ללגוס ניגריה
נסיעה בתנאי רווק כהתחלה ובשלב מאוחר יותר ניתן בתנאי משפחה.
שכר בהתאם לשנות הניסיון
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רחובות |
תפקיד: |
מנהל צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
חווט\ת לחברת היי טק ייודית |
|
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה המצליחה בתחומה, דרוש /ה חווט /ת של כבלים, לחיבור לוחות חשמל. עבודה זמנית עם אופציה לקבועה, משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
לוד |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהל /ת מוצר אפיליאציה וניהול קריאטיבי לחברת אינטרנט (851) |
|
|
|
|
תיאור: |
מנהל /ת מוצר אפיליאציה וניהול קריאטיבי לחברת אינטרנט (851)
|
|
|
דרישות: |
דרוש /ה מנהל /ת מוצר אפיליאציה וניהול קריאטיבי לחברת אינטרנט ניסיון בניהול קריאטיב באינטרנט עם ידע אינטרנטי רב בעיקר בתחום המוצר, ניסיון ניהול מוצר אפיליאציה באינטרנט, ניהול אתרים (מוצר ו- GUI), ניסיון בהגדרות, אפיון, פיתוח הקמה וניהול שוטף של מגוון מערכות אפיליאציה בעולם האינטרנט, בניית מוצרי פירסום ופיתוח שיטות פרסום, פיקוח על מערכות האדימינסטרציה ומערכות תומכות לאנשי מכירות, תיעדוף משימות הבאות ממוקדים שונים של החברה, ניהול צוות עובדים קרייאטיב ותכנתים. מתן שירות לצוות המרקטינג ואנשי המכירות 24/7. אחריות על מערכות הפרסום און ליין (שמישות, יעילות, תקינות) תוך הסתייעות בגורמים פנים מחלקתיים וחיצוניים. ניתוח סטטיסטי בעיקר של קמפיינים באינטרנט, אך גם קמפיינים אופליין (בתערוכות ומגזינים). ניהול קרייאטיב של שלל חומרים פרסומיים שניתנים לגורמים צד שלישי או בעסקאות טראפיק שונות. יצירת קמפיינים לתוכניות שונות (באתר עצמו, באנרים, אימיילים, PR). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רמת אפעל |
תפקיד: |
מנהל |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
איש /אשת וריפיקציה (1042) |
|
|
|
|
תיאור: |
דרוש /ה איש /אשת וריפיקציה. תואר ראשון בהנדסת חשמל /אלקטרוניקה עם ממוצע גבוה– מאוניברסיטה בלבד (מכללות לא רלוונטי). ניסיון של שנה ומעלה בתחום הוריפיקציה. עבודה עם לפחות אחד מהכלים הבאים: VERA /SPECMAN /SYSTEM VERILOG. עדיפות למועמדים /ות מחברות טלקום. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|