|
|
עובדים כלליים |
|
|
|
|
תיאור: |
לרשתות מזון גדולות בכל רחבי הארץ, דרושים עובדים כלליים (קופאי/ת, סדרן סחורה, מחסנאי..).
|
|
|
דרישות: |
ניסיון רלוונטי בתחום.
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
פקיד/ה זמני/ת למכון במרכז בת"א |
|
|
|
|
תיאור: |
פקיד/ה זמני/ת למכון במרכז ת"א – לתקופה של כשלושה חודשים עם אופציה להארכה. לסיוע בפרויקטים למחלקת התעשיות הבטחוניות – חטיבת ענפים טכנולוגיים.
|
|
|
דרישות: |
דרישות התפקיד: הכרת סביבת חלונות ברמה טובה מאד. ידיעה טובה באקסל בסיסי – גליונות אקסל. הקלדה מהירה וטובה, אנגלית ברמה טובה, יכולת ביצוע טלמרקטינג. בעל/ת "ראש גדול" והבנה טובה בהקלדת נתונים. על העובד/ת לפתוח מסכים ולמלא נתונים במערכת SAP.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת דלפק בפ"ת |
|
|
|
|
תיאור: |
מזכירה דלפק לסוכנות ביטוח בפ"ת סוכנויות ביטוח – מישרה מלאה של 5 ימים בשבוע 9 שעות ביום + תשלום על שעות נוספות. מראה ייצוגי ומגורים בפתח תקווה וסביבותיה. שכר: 4,500 ש"ח ברוטו לחודש + נסיעות. ביטוח מנהלים בתום 3 חודשי עבודה וקרן השתלמות בתום שנה.
|
|
|
דרישות: |
מראה ייצוגי ומגורים בפתח תקווה והסביבה.
תנאים טובים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהלי/ות תיקים לסוכנות ביטוח בפ"ת |
|
|
|
|
|
|
דרישות: |
מנהלי תיקים לסוכנות ביטוח בפ"ת – עם וותק של לפחות שנתיים כמנהלי תיקים/ אנשי מכירות בסוכנויות ביטוח. עדיף התמחות בביטוח חיים.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
עובדים מקצועיים בתחום ביטוח חיים לסוכנות בפ"ת |
|
|
|
|
תיאור: |
עבודה של 5 ימים בשבוע 8.5 שעות בכל יום.
|
|
|
דרישות: |
וותק של לפחות 3 שנים בענף הביטוח בסוכנויות הגדולות בתחום ביטוח חיים בלבד.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת שותף במשרד עו"ד בת"א |
|
|
|
|
תיאור: |
מזכירת שותף במשרד עו"ד בת"א
עבודה בימים א' עד ה' משעה 8.30 עד 17.00.
|
|
|
דרישות: |
דרישות: הופעה ייצוגית, ניסיון מזכירותי של שנתיים לפחות, עברית רהוטה, אדיבה ושירותית, השכלה אקדמאית – יתרון אך לא הכרח,
מגורים בגוש דן.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת משפטי/ת בת"א |
|
|
|
|
תיאור: |
מזכירות משפטיות לחברה בת"א – לחברה למתן שירותי מזכירות לעורכי דין . עבודה של 5 ימים בשבוע 9 שעות בכל יום בין השעות 8 בבוקר ל- 8 בערב (לדוגמא: בין 9.00 ל- 18.00 או בין 10.00 ל- 19.00 – בשעות קבועות כל יום).
|
|
|
דרישות: |
דרישות: לפחות חצי שנה ניסיון כמזכירה במשרד עורכי דין, אופיס מלא כולל אקסל ואאוטלוק. עדיפות למגורים בגוש דן. גישה נוחה למשרד בתחבורה ציבורית מכל הערים בסביבה.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
חתמ/ת נסיעות לחו"ל לסוכנות ביטוח בפ"ת |
|
|
|
|
תיאור: |
תמת נסיעות לחו"ל לסוכנות ביטוח מפ"ת
א' – ה' משעה 8.00 עד 16.00.
|
|
|
דרישות: |
עדיפות לניסיון של שנתיים בתחום.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
פקיד/ת הוצאה לפועל לעו"ד בר"ג |
|
|
|
|
תיאור: |
פקידת הוצאה לפועל לעו"ד ברמת גן
א' – ה' משעה 8.00 עד 17.00 .
|
|
|
דרישות: |
דרישות: ניסיון של שנה לפחות כפקיד/ת הוצאה לפועל, ידע בתוכנות נרקיס ועדכנית.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רמת גן |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
פקיד/ת עמלות לחברת ביטוח בפ"ת |
|
|
|
|
תיאור: |
פקיד/ת עמלות לחברת ביטוח בפ"ת (26.5)
א' עד ה' משעה 8.00 עד 16.30.
טיפול בעמלות סוכנים, תחזוקה שוטפת, תשלום מקדמות, עבודה על מערכות מחשב רבות ומגוונות.
|
|
|
דרישות: |
יכולת עבודה בצוות ומודעות גבוהה מאוד לשירות, רצוי הכשרה בהנהלת חשבונות, ידע בתוכנות האופיס ובעיקר אקסל (כולל פונקציות, טבלאות, ניתוחים). יתרון משמעותי לידע בתוכנת ה- SAP ולידע בתחום הביטוח. יחסי אנוש מעולים, “ראש גדול", יכולת ניתוח דו"חות, אחריות, יכולת למידהמהירה, אסרטיביות, יכולת ארגון וייעול.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת אנגלית בראש העין וברמת החייל |
|
|
|
|
תיאור: |
מזכירה אנגלית לחברה בראש העין, רמת החייל.
א' עד ה' משעה 8.00 עד 16.00.
|
|
|
דרישות: |
הדפסה מהירה באנגלית, אנגלית שפת אם, עד גיל 35, שליטה באופיס, יכולת שליחת מיילים באופן עצמאי
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ראש-העין |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת שותפים במשרד עו"ד בר"ג |
|
|
|
|
תיאור: |
מזכירת שותפים במשרד עו"ד ברמת גן
א' עד ה' משעה 8.30 עד 17.30.
טיפול ב3-5 שותפים.
|
|
|
דרישות: |
ניסיון קודם כמזכירה אישית- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- בכתיבה, בקריאה וכתיבת מיילים.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רמת גן |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
גובה כספים בת"א |
|
|
|
|
תיאור: |
גובה לחברת הפצה למחשבים בת"א
לעבודה של גבייה שוטפת מול לקוחות קבועים (בדרך כלל), לרוב חנויות מחשבים פרטיות או רשתות בתחום המיחשוב ומוצרי הצריכה.
התפקיד מחייב עבודה עם צוות העובדים בחברה (בעיקר אנשי מכירות). כפיפות למנהל הכספים בחברה
|
|
|
דרישות: |
ניסיון בגבייה של 3 שנים לפחות, עדיפות לניסיון בגבייה בתחום המיחשוב. שליטה באופיס (בעיקר XL), ניסיון בעבודה על מערכות גדולות, רצוי ידע ב- ERP, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מתאם/ת שרות זמני/ת בפ"ת |
|
|
|
|
תיאור: |
מתאמ/ת שירות זמנ/ית לחברת מחשבים בפ"ת
במקום עובדת שיוצאת לחופשת לידה.
מישרה זמנית עם אופציה לקבועה
מענה טלפוני ללקוחות עסקיים בנושא של מחשבים ניידים, שרתים, תחנות, ציוד גיבויף אחסון. ניהול יומן, אדמיניסטרציה, קשר עם ספקים והוצאת הצעות מחיר.
א' עד ה' משעה 8.00 עד 17.00, ימי ו' אחת לחודשיים משעה 8.00 עד 13.00
|
|
|
דרישות: |
ניסיון בשירות לקוחות, בחור/ה ברמה טובה, אינטליגנטי/ת, בעל/ת יכולת לימוד ותפיסה מהירה. אחראי/ת וקפדני/ת, שירותי/ת, ידע בתוכנת פריוריטי – יתרון.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה קופאי/ת |
|
|
|
|
תיאור: |
לרשתות מזון גדולות אשר ב כרמיאל ,גולן ואזורים נתניה דרוש/ה קופאי/ת
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חיפה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת משרד רואי חשבון בת"א |
|
|
|
|
תיאור: |
אחריות על כל מערך המזכירות, ניהול יומן, ניסוח תכתובות, מצגות ומכתבים באנגלית. עזרה אישית למנהלים בפרויקטים שונים ועבודה משרדית שוטפת.
|
|
|
דרישות: |
ניסיון בניהול צוות עובדים תוך יכולות גבוהות לניהול זמן ומשימות, ניסיון מוכח בתפקיד אדמניסטרטיבי אחראי, ידע בסיסי בהנהלת חשבונות – יתרון. ניסיון של שנתיים לפחות בגביה.
בוג/ת אוניברסיטה – יתרון.
ניסיון בתוכנות האופיס, אנגלית ברמה גבוהה, סדר, ארגון ויחסי אנוש טובים, נכונות לשעות נוספות.
א'- ה' משעה 7.30 עד 16.30.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
נציג/ת back office לבנק בת"א |
|
|
|
|
|
תיאור: |
למישרה מלאה 5 ימים בשבוע, אפשרי גם לסטודנטים שלומדים בערבים ובימי שישי.
|
|
|
דרישות: |
נדרש נסיון קודם בעבודה בנקאית וכן ניסיון עם מערכות מידע או עם CIS. עבודה מעניינת ומגוונת.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
עובד מחסן למפעל כימיקלים בבאר טוביה (ליד קרית מלאכי) |
|
|
|
|
|
תיאור: |
עבודה בימים א' עד ה' משעה 7.00 עד 16.30 ובימי ו' משעה 8.00 עד 11.00
|
|
|
דרישות: |
חובה ידע במחסן ממוחשב. יש הסעות מאשדוד, אשקלון, קרית גת וקריית מלאכי. רישיון נהיגה – חובה
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
בני ברק |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת מנכ"ל למשרה חלקית בת"א |
|
|
|
|
|
תיאור: |
עבודה בימים א' עד ה' משעה 14.00 עד 19.00 לא הרחק ממרכז סוזאן דלל בת"א. קיימת אפשרות לגמישות בשעת תחילת העבודה.
|
|
|
דרישות: |
ידיעת עברית ואנגלית ברמה טובה, הכרת סביבת חלונות, שליטה מלאה וטובה בתוכנות האופיס, וורד ברמה טובה מאד, רמה טובה מאד של הכנת מצגות פאואר פוינט (חובה!), אקסל ברמה טובה מאוד, ניסיון בעבודות מזכירות, אדיבות וסבר פנים יפות בעבודה עם קהל, נכונות לעבודה מאומצת ושעות נוספות, יחסי אנוש טובים, רווקה, מגורים באזור המרכז, עבודה מיידית.
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|