לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
פרופיל החברה
שם החברה ADICO פתרונות תוכנה
תחום פעילות היי טק
תיאור החברה
ADICO Software Solutions
אנו נספק לעסק שלך את ההזדמנות לזנק קדימה בעזרת שירותי פיתוח התוכנה שלנו.
פשוט בגלל שאנו טובים יותר!


ADICO פתרונות תוכנה היא חברת פיתוח המייצרת מוצרי תוכנה לפי דרישת הלקוח. אנו מספקים שירותי פיתוח המותאמים לצרכים המדוייקים של לקוחותינו, שירותי פיתוח למחשבי כף יד וטלפונים סלולאריים, שירותי פיתוח למוצרים מבוססי מחשב, שירותי פיתוח תוכנה לאינטרנט ואינטראנט, כמו כן פיתוח אתרי תדמית, פורטלים ואתרי מסחר אלקטרוני.

החברה פונה לעסקים בגודל שונה ומספקת פתרונות תוכנה מותאמים לצרכי הלקוח. אנו יוצאים מנקודת הנחה שאילו היית מומחה במחשבים, לא היית פונה אלינו. לכן לא נכביד עליך במונחים מקצועיים אלא נדבר על החשיבות של שילוב תוכנות מתקדמות בהצלחה העסקית שלך.

עולם העסקים הולך לכיוון ממוחשב יותר ויותר. זה לא חדש. מה שאנחנו כן יכולים לומר לך – ואולי גם לחדש לך – הוא שגם בתחום ההי-טק ישנן תחזיות ארוכות-טווח שחובה להתמצא בהן, אחרת אתה עלול להשקיע בפיתוח הלא נכון ולהגיע למבוי סתום כאשר כל העולם נע למגמה אחרת.

לכן, כשאתה בוחר בית תוכנה, חשוב שתבחר בבית תוכנה ששם דגש על יישומיות לטווח ארוך של הפיתוחים ולא רק על "בואו נוציא מהם כמה שיותר כסף".

עדי כהן, הבעלים והמייסד של ADICO, משמש כיועץ מחשוב לחברות והינו בעל ניסיון רב בתעשיית ה-HiTech, שימש בתפקידי ניהול בחברות כגון: בנק לאומי, קומטא'צ, רוסלר ישראל וחברות הייטק אחרות. במסגרת פעילותו עסק בנושאי פיתוח מערכות חכמות, עם התמחות בנושאי אינטרנט, מערכות תוכנה ותקשורת. לעדי ניסיון רב במערכות גדולות, מעל מיליוני משתמשים. עדי כותב ומפתח מערכות בתחומי הבידור, הניהול העסקי והניהולי.

לחברה ידע וניסיון רב בפיתוח מערכות מידע מורכבות בהתאם לדרישות הלקוח. העובדים שותפים מלאים לחזון החברה ולפעילותה, הם בעלי ידע רב בעולם התכנות והאינטרנט, ושואפים להשגת שלמות בעשייה.

החברה רואה לעצמה כאינטרס ראשון במעלה את חשיבות הלקוח והצלחת כל תהליך.

מוצרינו מתוכננים ומעוצבים על-ידי בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בכדי לספק מוצרים ידידותיים קלים לשימוש ובעלי יכולת מכירה גבוהה.

פרופיל זה מנוסח בקצרה, למידע טכני מפורט היכנסו לאתר החברה: www.adico.co.il

שירותים

· פיתוח תוכנות בחו"ל

· ייעוץ וניהול פרויקטים

· פיתוחים מבוססי מחשב

· פיתוח אינטרנט ואינטראנט

· תוכנות לסלולארי

· תוכנות למחשבי כף-יד

· שרתים רשתות ותקשורת



תחומי עיסוק

· מסחר אלקטרוני

· בנקים ופיננסי

· רפואה

· ייצור

· טלקומוניקציה

· בידור

· ניהול לקוחות

· חנויות ופורטלים

· שווקים ומכרזים

· ייעוץ ולמידה מרחוק

· בנקים וירטואלים וסליקה

· ניהול תוכן

תחומי שירות נוספים:

· שירות אונליין של חברות, הוא טרנד פופולארי שתופס תאוצה אדירה וגורף פופולאריות אצל משתמשי האינטרנט מכיוון שגישה זאת מאפשרת גישה לנתונים ופעילויות בזמן אמת בתחומים שונים.

· פיתוח מוצרים מותאמים לדרישה פירושו הנדסת תוכנה למטרות ייחודיות. אך בימים אילו התווסף המון משקל למשמעותו הראשית. פיתוח מוצרים מותאמים לדרישה מאפשר לעסק להשתחרר מהפתרונות הרגילים ומציאת פתרונות יצירתיים לדרישות ולהעדפות של הלקוח.

· אם יש לך פרויקט בפיתוח, בין אם הצוות שלך או חיצוני, והפיתוח אינו עומד בזמנים שנקבעו, יש סיכויים טובים שנוכל להביא אליך את המשאבים והמומחים שיעשו את העבודה כמו שצריך. אנו מכנים זאת בשם "שירות הצלת פרוייקטים".אם תיצור איתנו קשר בהקדם, יש סיכוי טוב שנוכל לעזור לך לעמוד בזמנים הרצויים או להפעיל נהלים ידועים שנבחנו ונמצאו יעילים למציאת פתרון שיקטין את הסיכונים וישמח את המשקיעים.

סוג החברה
כתובת בן יהודה 32
עיר/ישוב
דואר אלקטרוני
 
 
רשימת משרות פנויות
 
כותרת שם חברה תחום אזור תאריך עדכון
דרוש קבלן משנה 

  ADICO פתרונות תוכנה  אינטרנט, תוכנה / חומרה  כל הארץ  10/7/2008 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   03-6205457 איש קשר:   אלונה
תיאור:
ראש גדול עם נסיון בתחום פיתוח ואינטרנט  
 
דרישות:
מתכנת אינטרנט – שלוש שנים נסיון עם עבר תכנותי חזק

כישורים: DotNet – VB.net ו/או c#.NET, SQL, HTML, CSS, JAVASCRIPT יתרון לטכנולוגיות אינטרנט נוספות כגון AJAX, XML, XSL וכיו"ב
יתרון לידע ב DotNetNuke
יתרון לתכנון ב- Unix/Linux, PHP, MySQL
יתרון למכירי ASP גרסאות ישנות.
יתרון ידע בשרתים ואדמיניסטרציה
אנגלית ברמה טובה  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: 3 שנים 
 
 
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il
 

 

ב HotJob תמצא/י עבודה ואתר בייביסיטר יעזור לך למצוא מטפלת לילדים