|
תיאור: |
לחברת הייטק במתחם הבורסה בר"ג דרוש/ה אחראית קבלה
תחום העיסוק: מענה שוטף לטלפונים, קבלת אורחים, הכנת פגישות, ניתוב עובדי הנקיון והתחבורה למשימותיהם, ניהול יומני בכירים, טיפול שוטף בתקלות, ניתוב דואר וכיו"ב.
|
|
|
דרישות: |
נכונות למשרה מלאה(שעות 09:00-18:00 ימים א-ה). שעות נוספות לפי הצורך
# נסיון של שנתיים-שלוש בתפקידי שירות או אדמניסטרציה.
# שליטה מעולה בכל יישומי האופיס, דגש לאקסל
# אנגלית ברמה מצויינת- שיחה ותכתובת
# יכולת "תקתקנות" וטיפול יעיל ומהיר בפניות, הבחנה בין עיקר וטפל, יכולת פעילות במציאות דינמית ומשתנה ובמצבי לחץ
# יחסי אנוש מעולים, שירותיות, יכולת עבודה בצוות
# ראש גדול, יכולת הנעה עצמית.
# חיבור חזק לתחום האדמניסטרטיבי
#מגורים באזור המרכז.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
רמת גן |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|