לוח דרושים מנהלה ומזכירות

 
 
חיפוש משרות:
מילות מפתח תחום משרה אזור  
תאריכים:
כל התאריכים   חודש אחרון   שבועים אחרונים   שבוע אחרון   3 ימים אחרונים   24 שעות אחרונות  

רשימת כל המשרות

 
תוצאות חיפוש: 1-15 מתוך 1000  הצג רק כותרות  עמוד 1 מתוך 67
כותרת   שם חברה   תחום   אזור   תאריך עדכון  
מזכיר/ה למשרד רו"ח בת"א למלאה 

  קנובל בלצר ושות' רו"ח  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  12/11/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-
טל:   - איש קשר:   אביה
תיאור:
למשרד רו"ח בת"א דרוש/ה מזכיר/ה החלפה לחופשת לידה עם אופציה, אפשרי ניסיון צבאי, למשרה מלאה.  
 
דרישות:
שליטה טובה באופיס, בפרט ב- outlook וב- word.
למשרה מלאה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
דרוש/ה מזכיר/ה 

  אור אורלי שחקים טי אנד אמ ישראל  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  12/11/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   מנדי
תיאור:
לחברתנו דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה למשרה מידית ומלאה 09:00-18:00
מיקום המשרה: תל-אביב
דרישות-
ניסיון כמזכירה של שנתיים לפחות
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואאוטלוק
אנגלית ברמה טובה
התפקיד כולל ניהול יומנים ,
עזרה ותמיכה שוטפת לשאר מחלקות המטה, ניהול חדרי ישיבות,
טיפול בדואר, סריקות, תיוקים ועוד.
נא להעביר קו"ח עדכני למייל:
mendrs@tmprotection.co.il
 
 
דרישות:

דרישות-
ניסיון כמזכירה של שנתיים לפחות
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואאוטלוק
אנגלית ברמה טובה
התפקיד כולל ניהול יומנים ,
עזרה ותמיכה שוטפת לשאר מחלקות המטה, ניהול חדרי ישיבות,
טיפול בדואר, סריקות, תיוקים ועוד.
נא להעביר קו"ח עדכני למייל:
mendrs@tmprotection.co.il
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנתיים 
 
עוזר/ת אישי/ת בקליניקה פסיכולוגית 

  מכון תכנון וייעוץ קריירה- אורלי צדוק  אקדמאים, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, סטודנטים, עבודות כלליות, שרות לקוחות  השרון  4/11/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   054-7706330 איש קשר:   אורלי
תיאור:
ניהול יומן וסדר יום
קביעת פגישות עם גורמים שונים
מעקב אחר משימות ותשלומים
העברת מבחנים ואבחונים מקצועיים
כתיבת דו"חות מקצועיים
כתיבת תכנית בפייסבוק  
 
דרישות:
יחסי אנוש טובים
יכולת גמישות
סדר וארגון
יכולות כתיבה והגהה
עבודה עצמאית
יכולת למשמעת עצמית

 
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: הוד-השרון   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
לחברה מובילה בתחום מערכות תקשורת חכמות בכפר סבא דרוש/ה מנהל/ת משרד. 

  securitech  מנהלה ומזכירות  השרון  29/10/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
מתן מענה ללקוחות וספקים, מתן מענה לבעלי העסק, תיוקים, גביה, מענה לטלפונים, ושאר עבודות משרדיות
הערה: מדובר בעבודה עצמאית כאשר מרבית היום נמצאים לבד במשרד
שעות עבודה: 08:30 - 15:30

 
 
דרישות:
יכולת עבודה עצמאית, ידע בסיסי בהנהלת חשבונות (ידע בפריוריטי - יתרון) , ניסיון בתוכנות OFFICE , דיוק בהקלדת נתונים , יכולת ניהול זמן גבוהה, יוזמה והגדלת ראש, גישה שירותית
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: כפר סבא   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
מזכיר/ה, מנהל/ת משרד עורכי דין, מתמחה 

  בלטנר, אברהמי ושות'- משרד עו"ד ונוטריון  מנהלה ומזכירות, עריכת דין ומשפט  המרכז והשפלה  11/10/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-6527173
תיאור:
דרוש/ה מזכיר/ה לניהול משרד עורכי דין בתל אביב. סביבת עבודה נעימה וגמישה. אפשרות למשרה מלאה/חלקית. מתאים גם לסטודנטים/יות למשפטים המבקשים אופק ואפשרות להתמחות במשרד.  
 
דרישות:
אחריות.
יכול לעבוד בסביבת עבודה ממוחשבת ומקוונת.
כושר ביטוי בכתב ובעל פה.  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
לחברת אנגלו-סכסון הרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ה. 

  אנגלו סכסון הרצליה פיתוח  אחר, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, אדמיניסטרציה  השרון  26/9/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  09-9557115
טל:   09-9562256 איש קשר:   יפעת
תיאור:
לחברת אנגלו-סכסון הרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ה.
התפקיד כולל מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ושיווקית לפעילות החברה, פרסום נכסים באתרים ובעיתונות.
מייל למשלוח קו"ח: info@ashp.co.il

 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: הרצליה   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
 
מזכירה במשרד עו"ד 

  משרד עו"ד כהן משה  מנהלה ומזכירות  הצפון  25/9/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  04-6588420
טל:   - איש קשר:   רעות
תיאור:
דרושה מזכירה למשרד עו"ד במשרה חלקית הכוללת עבודה בשעות הבוקר ואחר הצהריים.
דרוש ניסיון קודם בתחום, שליטה בתוכנות ה-office ובתוכנות משפטיות, כגון: "נט המשפט".  
 
דרישות:
דרושה מזכירה למשרד עו"ד במשרה חלקית הכוללת עבודה בשעות הבוקר ואחר הצהריים.
דרוש ניסיון קודם בתחום, שליטה בתוכנות ה-office ובתוכנות משפטיות, כגון: "נט המשפט".  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: בית שאן   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
סטודנט/ית למשרד רו"ח, פעמיים בשבוע, לתיוק 

  קנובל בלצר ושות' רו"ח  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  17/6/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-
תיאור:
למשרד רו"ח בת"א סטודנטית ל- 5 שעות, פעמיים בשבוע, לתיוק.
 
 
דרישות:
זמינות פעמיים בשבוע, 5 שעות.
גמישות בשעות.  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
פקיד הזמנות 

  נענע ריח הטבע בע"מ  מנהלה ומזכירות  ירושלים והסביבה  10/6/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  077-4456078
טל:   052-8522495 איש קשר:   יעל
תיאור:
לשוק סיטונאי בגבעת שאול בירושלים דרוש פקיד הזמנות.
שוק עבודה:ראשון-חמישי מ3 בבוקר עד 12 בצהריים.
שישי- מ3 בבוקר עד 9 בבוקר.
 
 
דרישות:
ידע בסיסי במחשב.
קליטה מהירה.
ידע במייל.
הגעה עצמית.
מיידי  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
מנהלת אדמיניסטרציה 

  seeveet  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  9/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-0525580117 איש קשר:   מירב
תיאור:
רכזת אדמיניסטרציה לעבודה במערך המכירות

· עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כגון: הפקת דוחות נתונים, בניית מצגות, סיכומי ישיבות, תיעוד נתונים

· בניית הסכמים: הזנת נתונים, ניהול מעקב אחר התקדמות

· עבודה מול מגוון ממשקים במערך המכירות למימוש ההסכמים: מול מנהלי תיקי לקוחות, מנהלי מכירות, נציגות קשרי לקוחות, סמנכ"ל מכירות ומחלקת הכספים של החברה
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00

· תנאי העסקה: שכר בסיס בסך 7,500 ₪ + החזרי אש"ל קרוב ל-400 ₪ + החזרי נסיעות לפי חוק (עד 500 ₪ בחודש)

· תנאים נוספים: ביטוח פנסיוני לפי חוק, ימי גיבוש וכיף, מתנות בחגים ובימי הולדת, טלפון נייד + סבסוד שיחות  
 
דרישות:
· מדובר בתפקיד עצמאי הכולל ממשקי עבודה בתוך מערך המכירות, מצריך רמה אישית גבוהה, אסרטיביות, יכולת למידה ושליטה מצויינת באקסל ברמת נוסחאות.

נכונות לגמישות תפקודית, לקבלת תחומי אחריות נוספים במערך המכירות

דגשים חשובים:

· תואר ראשון - חובה

· אקסל ברמה גבוהה – חובה (ידע בפונקציות ונוסחאות כגון: Pivot ,VLOOKUP).

· ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה

· רמה אישית גבוהה

· יכולת עבודה עצמאית

· יכולת ניהול תהליכי עבודה עצמאיים, מעקב אחר משימות

· אסרטיביות

· יחסי אנוש טובים

· סדר וארגון, דיוק וירידה לפרטים

· יכולת למידה

·  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: לוד   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
*דרושים/ת נציגי/ות תמיכה טכנית במחשבים למוקד טלפוני בנתניה - ללא ניסיון! 

  CGS  אחר, אינטרנט, אקדמאים, הוראה והדרכה, טלמרקטינג, מיחשוב, מנהלה ומזכירות, מסעדות/בתי קפה ובארים, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, תוכנה / חומרה  השרון  8/5/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
**משרה חמה - גמישות רבה**
מחפשים/ות קריירה בעולם המחשבים?
ללא צורך בניסיון או ידע קודם.
יש לכם הרבה מוטיבציה ותשוקה למקצוע?
*דרושים/ת נציגי/ות תמיכה טכנית במחשבים למוקד טלפוני בנתניה*
אנחנו פה עבורכם/ן ונשמח ללמד אתכם כל מה שצריך!
אצלנו בCGS תיהנו מתנאים טובים, משמרות נוחות וגמישות, אפשרויות קידום, ארוחות מסובסדות,ערבי מוקד ועבודה באווירה משפחתית ומקצועית.
- שעות העבודה - 8:30-17:00 מא'-ה'.
- ניתן לעבוד במשרות אם/אב/סטודנט/ית
- ניתן להתגמש בשעות ובימי העבודה.
התפקיד כולל: אבחון תקלות ומתן מענה ופתרון טלפוני לבעיות טכניות במחשבים.
לבירורים sratzon@cgsinc.com
המשרה פונה לנשים וגברים
לשליחת קורות חיים יש להיכנס ללינק:
https://app.jobvite.com/j?cj oYf76fwa&s 12
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: נתניה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
 
מזכירה 

  הנוער העובד והלומד  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  8/2/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-5125800
טל:   03-5125119 איש קשר:   ענת
תיאור:
לארגון ציבורי בתחום החינוך בדרום תל-אביב, דרוש/ה מזכיר/ה עם הרבה ניסיון למחלקת הרכב .
העבודה כוללת: מענה לטלפונים, ניהול תיקי נהגים ותיקי כלי רכב שכורים ובבעלות, קשר מול המוסכים, עזרה בשינוע רכבים, ניהול יומן,
מענה לעובדי /מנהלי החברה, סיוע בניהול תקציב, ועוד.
משרה מלאה, ימים א-ה, שעות 07:50 -16:20
שכר 6200 ₪ + תנאים סוציאליים.
תחילת עבודה מיידית, לטווח ארוך.
 
 
דרישות:
ידע וניסיון בניהול משרד
רישיון נהיגה - חובה.
ידע בתוכנת אקסל - חובה.
הנהלת חשבונות – יתרון.
אחריות, יחסי אנוש טובים מאד.
רציני/ת.
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: שנה 
 
דרוש/ה מזכיר/ה 

  חברה פרטית  מנהלה ומזכירות  ירושלים והסביבה  7/2/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
דרוש/ה מזכיר/ה לחברה פרטית בירושלים עם ניסיון בהנהלת חשבונות וידע בתוכנות office - חובה.

היקף המשרה:
ימים א - ה
שעות 8:00 - 17:00

משרה לטווח ארוך  
 
דרישות:
אחריות, חריצות, ראש גדול, קליטה מהירה.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
לחברה המתמחה בגיל השלישי דרוש /ה רכז /ת כח אדם לירושלים! 

  חברה מובילה  הוראה והדרכה, טיפול וסיעוד, מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, רכז/ת אדמינסטרציה ותפעול  ירושלים והסביבה  10/1/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
התפקיד הנו מאתגר ודינאמי הכולל עבודה מול אוכלוסיית המטפלים, משפחות וגורמים שונים בקהילה.
ליווי ותפעול עובדים, פיתוח מערך לקוחות, טיפול בשכר ואדמיניסטרציה.
עבודה בארגון יציב עם ליווי והכשרה.
התנהלות מול קהל דובר רוסית.  
 
דרישות:
* יכולת התנהלות בשפה הרוסית - יתרון.
* ניסיון אדמיניסטרטיבי.
* יחסי אנוש מצוינים.
* נכונות לעבודה במשרה מלאה 8:00-17:00. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
לחברת MANPOWER דרוש/ה רכז/ת גיוס לתפקיד התחלתי - ת"א / חיפה / ב"ש 

  חברה מובילה  מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, רכז/ת משאבי אנוש  כל הארץ  10/1/2018 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
הובלת תהליכי גיוס מהקצה אל הקצה למגוון משרות בדרגים שונים
אחרוית על פרסום משרות בערוצי גיוס שונים ופיתוח מקורות גיוס חדשים
סינון ומיון קורות חיים של מועמדים
ביצוע ראיונות (טלפוניים ופרונטאליים)
כתיבת חוות דעת (מקצועית ואישיותית)
ליווי המועמדים לאורך כל תהליך הגיוס עד לשלב החתימה על חוזה
ממשק ישיר אל מול מערכת הגיוס הפנים ארגונית
*הזדמנות מעולה להיקלט בארגון בינלאומי המקנה הכשרה וכלים מקצועיים בתחום הגיוס*  
 
דרישות:
תואר ראשון - חובה
אוריינטציה גבוהה לעולם הגיוס- חובה
יכולת עמידה במצבי לחץ- חובה
יכולת ניסוח טובה בע"פ ובכתב- חובה
ניסיון קודם בתפקידי שירות ומכירה- יתרון משמעותי
נכונות לעבודה במשרה מלאה (8:00-17:00) ושעות נוספות בעת הצורך

 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
הצג סל המשרות שלי  
 הצג רק כותרות עמוד 1 מתוך 67
 
אבטחת איכות אדריכלות ועיצוב פנים אופנה וטקסטיל אחזקה ותחזוקה אינטרנט
אלקטרוניקה וחומרה אקדמאים ביוטכנולוגיה ביטוח בניין
גרפיקה ומולטימדיה דיילות וקידום מכירות הוראה והדרכה הסעות ונהגים הפצה, חלוקה ושליחויות
הפקות, בימוי ועריכה טיפול וסיעוד טלמרקטינג יבוא/יצוא יצור ותעשיה
כלכלה ושוק ההון כספים וחשבונאות מדע ומחקר מהנדסים מיחשוב
מלונאות ואתרי נופש מנהלה ומזכירות מנהלים / בכירים מסעדות/בתי קפה ובארים משאבי אנוש
נקיון סטודנטים עבודה בחו"ל עבודות כלליות עריכת דין ומשפט
פארמצבטיקה פיתוח עסקי פרסום ויחצ"נות ציוד רפואי קייטרינג ואירועים
רפואה שיווק ומכירות שמירה ואבטחה שפות ותרגום שרות לקוחות
תוכנה / חומרה מטפלות עוזרות בית
 
 
     

Copyright 2005-2018 ©  דרושים HotJob.co.il