לחברת תקשורת מובילה בבאר שבע, דרושים /ות נציגי /ות שירות לקוחות פרונטלי. דינאמיים /ות, אסרטיביים /ות ושרותיים /ות. בעלי /ות תעודת בגרות מלאה שירות צבאי/ לאומי תנאים טובים למתאימים /ות. הופעה ייצוגית. משמרת מלאה
דרישות:
ניסיון בשירות ומכירה-יתרון
בעלי תואר - יתרון
משרה מלאה (לא מתאים לסטודנטים)
דרושים /ות נציגי /ות שירות לקוחות טלפוני - בבאר שבע-דינאמיים /ות, אסרטיביים /ות ושרותיים /ות. בעלי /ות תעודת בגרות מלאה שירות צבאי/ לאומי תנאים טובים למתאימים /ות
למשרד כ"א בבאר שבע. דרישות תפקיד: השכלה- תואר ראשון במדעי החברה, מדעי התנהגות/ משאבי אנוש- יתרון, ניסיון של שלוש שנים לפחות בשירות לקוחות או כ"א! תושבי ב''ש בלבד!!!, בעל /ת יכולת למידה גבוה, עמידה בלחצים, סדר וארגון, כושר ביטוי גבוה שליטה גבוה בתוכנות אופיס מרובות המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד!
לחברת תקשורת מובילה באיזור הדרום דרושים/ות נציגי שירות והסברה
******האבחונים ללא מרכזי הערכה!!*******
****תנאים מצוינים למתאימים הכוללים:
החזרי נסיעות, ארוחות , הכשרה על חשבון החברה, הטבות על מוצרי החברה, מתנות לחגים וימי הולדת, מענקים, בונוסים , אפשרויות קידום, הסעות ממגוון
העבודה במשמרות נוחות, מתאימה לאמהות, סטודנטים, חיילים משוחררים
**אפשרות לקורס ערב/ קורס משולב
דרישות:
נדרשת התחייבות למינימום 4 משמרות בשבוע
*התחייבות ל 10/12 חודשים
*יכולת אלתור ויצירתיות
*יכולת עבודה בצוות
*העבודה מתאימה מאוד לאמהות, סטודנטים, חיילים משוחררים
**לפרטים נוספים ניתן לפנות לאפרת- 086284810
**ניתן לשלוח קו"ח- בצירוף מספר ת"ז ל
job58@atid-ltd.co.il או בפקס 08-6284811- לידי אפרת***
לחברת כח אדם בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת סניף חדש באזור אשקלון.
עבודה בסביבה דינמית,
תנאים טובים למתאימים.
דרישות:
מגיל 25, אורנטציה שיווקית, יחסי אנוש מעולים, גמישות בשעות העבודה, רישיון נהיגה חובה!!! ידע במחשבים, הנה"ח יתרון.
ידע בשפות- עברית על בוריה, רוסית ואנגלית מומלץ.
ניסיון קודם- חובה.
אחריות מלאה על גיוס והכשרת כ"א ליחידה העסקית- הכולל מוכרנים, מנהלי חנויות ועוד.
בנייה של מערך הכשרה ומשוב של עובדי המכירות ביחידה
ניהול אזור של חנויות הרשת ונקודות מכירה במשביר
דרישות:
עדיפות להשכלה אקדמאית
ניסיון מוכח בתחום המכירות- עדיפות לתחום האופנה
ניסיון מוכח בניהול אזור
ניסיון בגיוס כ"א במערך ארצי
ניסיון בעבודה מול חברות השמה וגיוס
ניסיון בהקמה ותפעול של מערך הדרכה ברשת ארצית
המשרה כוללת רכב
תושבי קרית גת והסביבה
למחלקת משאבי אנוש, דרוש /ה פקיד /ת מש"א למשרה זמנית.
תחילת עבודה: 27.04.2011 - למשך 4-6 חודשים (חצי משרה: 3 ימי עבודה מלאים בשבוע).
העבודה כוללת: הקמה ועדכון עובדים במערכת "אדם", טיפול בסגירות חשבון, בניית הסכמי עבודה, עדכון וסריקת תיקי מועמדים, תחזוק ארכיון משאבי אנוש, עדכון תקציבי גיבוש, מילוי טפסים לדמי אבטלה, שמירת הריון, דמי לידה, תאונות עבודה, תביעות מילואים וכל עבודה אחרת הנדרשת במחלקה.
דרישות:
*תואר ראשון במש"א/ניהול /
סטודנט/ית לתואר שני - חובה
* נכונות ל- 3 ימי עבודה מלאים בשבוע
(לתקופה של 4-6 חודשים)
* ניידות - חובה
* מגורים בבאר שבע - חובה
* אחריות, דייקנות ויסודיות
* יכולת למידה גבוהה
* עבודה בצוות
* מוסר עבודה גבוהה
המרכז למחקרי שוק מבצע מחקרי שוק בישראל עבור חברות גדולות מהארץ ומהעולם.
לצורך כך דרושים נשים וגברים שיצטרפו למאגר העונים על שאלונים בנושאים אלה דרך המייל.
כל שאלון שעליו תענו שווה לכם כסף בתווי קנייה שנשלחים אליכם בדואר הביתה.כמוכן מידי פעם תזומנו לקבוצות מיקוד בהם ניתן לקבל בין 150-300 שקלים לקבוצה בת שעתיים.
לפרטים נוספים, וכדי לקבל את הלינק להרשמה, אנא ליצור קשר למייל:
moram8080@walla.com
דרישות:
המרכז למחקרי שוק מבצע מחקרי שוק בישראל עבור חברות גדולות מהארץ ומהעולם.
לצורך כך דרושים נשים וגברים שיצטרפו למאגר העונים על שאלונים בנושאים אלה דרך המייל.
כל שאלון שעליו תענו שווה לכם כסף בתווי קנייה שנשלחים אליכם בדואר הביתה.כמוכן מידי פעם תזומנו לקבוצות מיקוד בהם ניתן לקבל בין 150-300 שקלים לקבוצה בת שעתיים.
לפרטים נוספים, וכדי לקבל את הלינק להרשמה, אנא ליצור קשר למייל:
moram8080@walla.com
למפעל יצרני גדול, דרוש /ה מנהל /ת הדרכה בעל /ת ניסיון קודם מוכח בתכנון וניהול תוכנית ההדרכה השנתית בהתאם לאסטרטגיה הארגונית
אחריות, תכנון וביצוע תהליכי הדרכה מקצועיים
פיתוח מערך ההדרכה, ניהול והנעת פרויקטים תוך ממשקים מול מנהלים בארגון, פיתוח ועדכון חומרי הדרכה (לומדות, קורסים, מבחנים, ערכות הדרכה וכו’)
ניהול מערכת הלמידה הארגונית (מערכת ממוחשבת )
הטמעת תרבות למידה וליווי תהליכי שינוי.
תואר ראשון בתחום מדעי החברה / ההתנהגות / מנהל עסקים- יתרון רב.
ניסיון של 4 שנים לפחות בתפקידי הדרכה
ניסיון בניהול הדרכה בשוק העסקי ו/או הצבאי
ניסיון בהדרכה מקצועית ובניית מצגות- חובה
פיתוח ערכות הדרכה ולמידה- חובה
ניסיון מוכח בעולם התעשייה / היצרני כמנהל/ת הדרכה – חובה
ניסיון בניהול תקציב הדרכה- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דירושת שכר לא תענינה.
מיקום המשרה: אשדוד ואשקלון
נא לשלוח קורות חיים לדוא"ל: mayade@017.net.il
או לפקס: 037608909
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה ואירועים לניהול משרד דינמי ומעניין. עבודה מול לקוחות וספקים, ניהול עובדים, ניהול יומן אירועים. המשרה מיודעת לנשים וגברים כאחד חובה- יחסי אנוש מעולים אוריינטציה שיווקית