בס"ד
אני מבצע עבודות ניקיון ואחזקה במישרדים או/ו בחדרי מדרגות בתל-אביב ...צפון תל אביב ...מרכז תל אביב..פתח תקווה...רמת גן...גבעתיים. עבודה מיקצועית ואמינה.בעל וותק של 5 שנים. .0543145325-אני פנוי כל השבוע -בכל השעות.
דרישות:
בס"ד
אני מבצע עבודות ניקיון ואחזקה במישרדים או/ו בחדרי מדרגות בתל-אביב ...צפון תל אביב ...מרכז תל אביב..פתח תקווה...רמת גן...גבעתיים. עבודה מיקצועית ואמינה.בעל וותק של 5 שנים. .0543145325-אני פנוי כל השבוע -בכל השעות.
היקף המשרה:
משמרות
עיר/ישוב:
תל אביב
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
לא נדרש
לחברת היי-טק בקרית אונו, דרושה עזרה למנהל שיווק ומכירות חו"ל.
תחזוקת מערכת ה ERP על כל מרכיביה.
מעקב אחר רמות המלאי והוצאת דרישות לספקים/רכש.
ניהול הספקים.
פתיחה וסגירה של אצוות ייצור.
בניית עצי מוצר ואחזקתם.
שירותי סנכרון בין הספקים לייצור.
מתן פתרונות למחלקת הייצור.
דרישות:
תואר ראשון / הנדסאי תעשיה וניהול.
ניסיון מוכח בתחום התפ"י במשך שנתיים לפחות – חובה.
ידע בהפעלת מערכות מלאי ממוחשבות .
שליטה בתוכנות office ובעיקר ב excel .
יתרון להכרות עם מערכות ERP .
אנגלית ברמה גבוהה.
שליטה מלאה בעברית.
דרישות: אנגלית ברמת שפת אם
השכלה אקדמאית - יתרון
תחום הלוגיסטיקה של הייצוא / יבוא - חובה
תוכנות Office
ניסיון לפחות 3 שנים כמתאמת ייצוא/יבוא
ניסיון בתעשייה
מאזור זכרון ועד נתניה בלבד
אחר, אקדמאים, ביוטכנולוגיה, יבוא/יצוא, יצור ותעשיה, כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מדע ומחקר, מנהלים / בכירים, עבודה בחו"ל, פיתוח עסקי, שיווק ומכירות, מנהל חברה
לחברה בת של חברה חקלאית (ביוטכנולוגית), דרוש/ה מנהל/ת חברה למשרת רילוקיישן למרכז אמריקה (אקוודור). תיאור התפקיד:-פיתוח השוק באקוודור. -בקרה ופיקוח על פעילות המעבדה (ניהול אדמיניסטרטיבי). -ניהול שוטף של החברה (תקציב, ביצוע מאזנים, עו"ד וכו'), -פיקוח על קבלנים, -ניהול מכירות והגדלתן,- טיפול שוטף ביצוא למדינות אחרות ובקרה על תוכניות ייצור, -גביית כספים ע"פ מדיניות החברה.
דרישות:
-שהות של 3-5 שנים במרכז אמריקה (ללא ילדים).
-חובה ניסיון מוכח בעבודה בחברה חקלאית.
-חובה ניסיון מוכח בעבודה בחו"ל.
-השכלה רלוונטית בתחום החקלאות, תואר שני במנהל עסקים/ משפטים/ כספים- יתרון.
-שליטה בשפה הספרדית (דיבור, קריאה, כתיבה) על בוריה.
-שליטה בשפה האנגלית.
לפליינג קרגו - חברה לשילוח בינלאומי
למחלקת היצוא הימי בחיפה
דרוש/ה : מתאם שילוח ימי
התפקיד כולל טיפול במשלוחים הימיים, קשר עם לקוחות החברה וספקים
ומעקב אחר המשלוחים
דרישות:
דרישות התפקיד :
אנגלית טובה
ניסיון בתחום השילוח
מגורים בחיפה והסביבה
לחברתנו דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית + יבוא.
תאור התפקיד: טיפול בכל נושא המשרד, הדפסות, אימיילים, מענה לטלפונים, טיפול בכל נושא היבוא של החברה: עמילי המכס, מכון התקנים, אנגלית חובה(בע"פ ובכתב), ידיעת כל ישומי האופיס, חשבשבת.אם את/ה בעל/ת יוזמה,רציני/ת,אחראי/ת, מסודר/ת מקומך אייתנו.
תנאים מצויינים למתאימ/ה.תחילת עבודה: מיידית.
לחברה מובילה דרוש\ה נציג\ת one. תיאור התפקיד: ניהול תיקי לקוחות, אחריות ועבודה מול 30-40 לקוחות קבועים, להיות איש /ת הקשר שלהם בחברה בתחום השירות, לבצע מעקב יזום אחריהם, עבודה במשרד – פעם בשבוע יוצאים לפגישות בשטח. מיקום העבודה: איזור נתב"ג. ימים ושעות העבודה: משרה מלאה, א' – ה' – 8:00 – 17:00 ויום שישי פעם בחודש מ – 7:30 עד 14:00 , נכונות לשעות נוספות. דרישות: אנגלית טובה מאוד, רמת שירות מאוד גבוהה, זמינות 24/7 עבור הלקוח, ראש גדול, עבודה בתנאי לחץ. ניסיון בשרות- חובה. תואר ראשון – יתרון. תנאים טובים למתאימים /ות!
• מרגיש שהפכת לעבד של העסק שלך ורוצה לצאת מהמרוץ המטורף ?
• מרגיש שאתה יכול להוציא הרבה יותר מעצמך ומהעסק שלך ורוצה גם להנות מזה ?
אם כן -
• חברה אמריקאית מחפשת עצמאים אשר רוצים לפתח ענף הכנסה נוסף וייחודי לעסק שלהם.
• העבודה מתבצעת במקביל לעיסוק הנוכחי ותוך כדי יום העבודה. תגמול גבוה במיוחד- על פי תוצאות.
• העסק עובד בשיטת הזכיינות - הכשרה מאפס, תוכנית עסקית מלאה, השקעה כספית מדורגת (גם בהשקעה מינימאלית), ליווי עד להצלחה.
• מתאים במיוחד לעצמאים הרוצים להוסיף לעצמם אופציה כלכלית מדהימה ולצאת ממעגל "העבדות" של עסק קטן.