בעל/ת ניסיון בתחום היצוא האווירי? מעוניינ/ת לעבוד עם לקוחות וסוכנים בחו"ל?
לפליינג קרגו חברת שילוח בינלאומי הגדולה בתחומה
דרוש/ה : נציג/ת שירות לקוחות לעבודה עם לקוחותינו ועם סוכנים וגורמים שונים בחו"ל.
העבודה בשדה התעופה בן גוריון
דרישות:
אנגלית ברמה טובה-חובה! (יכולת עבודה בשפה האנגלית ברמת כתיבה,קריאה,דיבור)
ניסיון של שנתיים בעבודה אל מול לקוחות- חובה
ניסיון בתחום השילוח-חובה
ניסיון של מכירה בשירות - יתרון
לחברת פליינג קרגו חברה לשילוח בינלאומי
דרוש/ה : נציג/ת מכירות לתחום השילוח הימי
התפקיד כולל שימור לקוחות קיימים והגדלת נפח פעילות מולם, יצירת קשר עם לקוחות חדשים
דרישות:
ניסיון בתחום השילוח הימי - חובה
ניסיון בתחום המכירות בשילוח ימי- יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה
יכולת מכירה, דינאמיות ורצון להצלחה
לפליינג קרגו - חברה לשילוח בינלאומי
למחלקת היצוא הימי בחיפה
דרוש/ה : מתפעל יצוא ימי
התפקיד כולל טיפול במשלוחים הימיים, קשר עם לקוחות החברה וספקים, מעקב אחר המשלוחים
דרישות:
אנגלית טובה
ניסיון בתחום השילוח הימי - חובה
ניסיון בתחום היצוא הימי - חובה
ניסיון בתחום החקלאי-יתרון
מגורים בחיפה והסביבה
אחריות על ניהול והטוויה של מדיניות מערך הרכש והלוגיסטיקה הבין לאומי של החברה, חבר הנהלת החטיבה.
ניהול תהליכי זרימת החומר, מחומרי הגלם ועד הלקוח
אופטימיזציה של עלויות הרכש והלוגיסטיקה
אופטימיזציה ל תהליכי הלוגיסטיקה – הקטנת מלאים, זמני אספקה, שינוע בנתיבים חכמים.
דרישות:
השכלה אקדמית עדיפות- כלכלה/ תעשייה וניהול
מומחיות בתחום הלוגיסטיקה – עדיפות משמעותית
איש מסחרי
ניסיון בחברות בין לאומיות גדולות- יתרון משמעותי
ניסיון ניהול מכרזים בין לאומים- יתרון משמעותי
יכולת מוכחת של ניהול מו"מ
יכולת הטמעת תהליכים חוצי ארגון
תושבי קרית גת והסביבה
התפקיד כולל נסיעות רבות לחו"ל+רכב
דרוש /ה איש /ת מכירות לעבודה בחברה ישראלית לייצור מערכות ומתקני מים אשר משווקת ומפיצה את המערכות בעולם. העבודה הינה מול מנהלת ייבוא/ייצוא וכוללת איתור, ליווי, מעקב וניהול קשרי מסחר מול לקוחות בינלאומיים ו/או לקוחות פוטנציאליים
לעבודה מגוונת ומאתגרת דרוש בעל/ת תואר ראשון במשפטים, השתלבות כחלק מצוות ניהול משרד המנכ"ל, עבודה מול ספקים ולקוחות בארץ ובחו"ל. למתאימים- אפשרויות קידום.
דרישות:
תואר ראשון במשפטים ממוסד ישראלי מוכר, אנגלית ברמה גבוהה, הכרת תוכנות האופיס ומאגרי מידע משפטיים.
שפות נוספות- יתרון.
משרה מלאה מזכיר/ה-מנהל/ת משרד בעל/ת שליטה מוחלטת ב-office,אנגלית מצויינת,ראש גדול,גמישות בשעות העבודה,אמינות,אחריות,אסרטיביות עם מוכנות לעבודה מאומצת.אם יש ברצונך להשתלב ולהתקדם לנו יש את המקום בשבילך.
דרוש רכז/ת לתחום הפעילות ב- EBAY וזירות מסחר בינלאומיות.
דרישות:
1. הכרות מלאה באתר EBAY.
2. שליטה מלאה בשפה העברית (כתיבה ודיבור).
3. בעלי אוריינטציה שיווקית ומכירתית.
4. בעלי יכולת בסיסית בעיצוב גרפי.
5. אפשרות עבודה מהבית או ממשרדי החברה.
תיאור: לחברה מסחרית מקבוצה ציבורית גדולה דרוש/ה מבקר/ת מלאי בעל/ת ניסיון קודם מוכח בתפקיד דומה ושליטה בSAP.
תיאור התפקיד: ניהול, תכנון ובקרת מלאי
מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה לזמינות מלאי
עזרה למנהל הכספים
** משרה מלאה (8:00-17:00)
**שכר: 5,500+ נסיעות+ ביטוח מנהלים
**מקום עבודה: נמל ת"א (בלי רכב הגעה בעייתית)
דרישות: - שליטה באקסל
- ניסיון ב- SAP BUSINESS ONE
- רקע בסיסי בהנהלת חשבונות- הוצאת חשבוניות, בקרה וכו’.
- ניסיון בהתעסקות במלאי
- שירותית
- יחסי אנוש מעולים
- יוזמה
לחברה מובילה בר"ג דרוש/ה מנהל/ת יבוא
ספקים, לקוחות, מכס, עבודה מול לקוחות אסטרטגיים בחו"ל, העברות מט"ח.
דרישות: אנגלית ברמת שפת אם, רוסית יתרון, ניסיון כמנהל/ת יבוא בארגון של שנתיים לפחות, רמה אישית גבוהה מאוד, אסרטיביות, יכולת עבודה בלחץ.
משרה מלאה 08:00-17:30 א-ה, שכר מעולה למתאימים/ות.