לחברת כוח אדם בוטיק בחולון דרוש/ה מגייס/ת
העבודה בימים א-ה במשרת בוקר בשעות גמישות
מתאים כמשרת אם
נדרש ניסיון קודם בתחום!!!
תנאים טובים, סביבת עבודה נעימה, התחלה מיידית!
דרישות:
ניסיון קודם בתחום
היקף המשרה:
חלקית
עיר/ישוב:
חולון
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
דרוש/ה פרילנסר/ית בתחום בגיוס לחברת כוח אדם מובילה בחולון
לחברת סיעוד בירושלים דרוש.ה עו"ס/ית מנוסה לביקורי בית.⭐
עבודה במשרה מלאה/חלקית.
דרישות:
תנהלו קשר רציף עם המטופלים/ מטופלות ומשפחותיהם הכולל: יעוץ ומיצוי זכויות, הכנת
תוכנית טיפול ומעקב, סיוע לקשיש/ה ועוד..
יחסי אנוש טובים, יכולת תעדוף משימות, ראש גדול, אחריותץ
אנחנו דורשים: עו"ס/ית - רישום בפנקס העובדים הסוציאליים חובה.
אפשר תואר גם השכלה של אח/ות מוסמכ/ת או גרונטולוג /ית בעל/ת תואר שני בגרונטולוגיה
ממוסד אקדמאי מוכר.
חובה ניסיון מוכח בתפקיד דומה.
תנאי שכר טובים, עבודה קבועה ולטווח ארוך מאוד.
אפשרויות קידום למתאימ/ה.💪
לחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בנאות חובב דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת, לתפקיד הכולל: טיפול ברווחת העובד וסיוע לעובד בבעיות אישיות
תיווך בין העובדים לגורמים מחוץ ובתוך הארגון
מתן מענה לפניית עובדים בבעיות אישיות, משפחתיות, בעיות בריאות, בעיות כלכליות ועוד
סיוע לעובד במיצוי זכויותיו בקהילה והפנייתו למוסדות טיפול שונים - לשכות רווחה, תחנות לייעוץ משפחתי, ביטוח לאומי וכיוצא בזה
ייעוץ למנהלים בנוגע לבעיות עובדים
ליווי עובדים בתהליכי סיום עבודה, פרישה, פיטורים, התפטרות ופנסיית נכות
דרישות:
תואר ראשון בעבודה סוציאלית - חובה
ניסיון של 3-5 שנים כעובד/ת סוציאלי/ת-חובה
ניסיון בעבודה בארגון/ עובד/ת סוציאלי/ת תעסוקתי/ת- יתרון משמעותי
נכונות לנסיעות בהתאם לנדרש במסגרת התפקיד
משרה מלאה במפעלינו בנאות חובב ובאשדוד
הגשת מועמדות למשרה 6360 באמצעות הלינק הבא:
http://jobs.teva.co.il/pos6360?referrerId 427
לחברת מובילה במרכז העיר ירושלים דרוש/ה סטודנט/ית למשאבי אנוש .
במסגרת התפקיד :
- אחריות על נושא הגיוס - בדיקת משרות פתוחות מול המנהלים בשטח, פרסום משרות ברשתות השונות , סינון ומיון קורות חיים, ביצוע ראיונות טלפונים, והפנייה למנהלים בהתאם.
- תפעול שוטף החל מקליטת העובד במערכת ועד לסיום העסקתו הכולל : הקמת עובדים במערכת, בדיקת נוכחות, בדיקת תלושים, הפקת אישורים.
שני עד רביעי בין השעות 9:00 עד 17:00
דרישות:
נכונות לעבודה חלקית
שירותיות
בעל/ת מוטיבציה ונכונות ללמוד ולהתפתח
שליטה באופיס - חובה
לחברה מובילה בירושלים דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש, במסגרת התפקיד :
-ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
-פרסום משרות ברשתות השונות
-קליטת עובדים חדשים למערכת
-בדיקת נוכחות ותלושי שכר
-הפקת דוחות ובקרה
-הפקת אישורים למוסדות שונים , הכנת מכתבי העסקה, ביצוע גמר חשבון
ימים ושעות עבודה ראשון עד חמישי 08:00 עד 17:00
דרישות:
זמינות מיידית
-שירותיות
-שליטה באופיס
-יכולת עבודה בצוות
-ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה
לכל מחפשי העבודות בכתיבה וקלדנות והזנת תוכן- עבודה פשוטה מהנייד/מחשב , מכל מקום וזמן. ללא השקעה כספית והתחייבות. שלחו לי קורות חיים ופניות לוואטספ ונדבר🤩
דרישות:
היקף המשרה:
משמרות
עיר/ישוב:
תל מונד
תפקיד:
שנות ניסיון:
לא נדרש
דרושים נהגי חלוקה 4 וחצי שעות בלילה/ או במהלך היום, חובה רישיון, שכר התחלתי 11,000
דרושים נהגי חלוקה 4 וחצי שעות בלילה/ או במהלך היום, חובה רישיון, שכר התחלתי 11,000
לפרטים ראובן workingnowonline12@gmail.com
נא להגיש פנייה באמצעות האימייל
לחברת קייטרינג מובילה דרוש/ה עובד/ת כללי/ת לחדר אוכל בראשל"צ
העבודה בימים א-ה בין השעות 11:00-20:00
הסעות מ- חולון/ ראשל"צ/ בת ים/ אשדוד/ אשקלון
ארוחות צהריים ע"ח החברה
מיידי!
לקינן שפי דרוש/ה יועצ/ת השמה
קינן שפי הינה חברה מובילה בישראל בתחום משאבי אנוש, ועובד עם הארגונים המובילים והגדולים בתחומם.
קינן שפי מזמינה אותך להצטרף לשורותיה.
לסניפינו בתל אביב דרוש /ה יועץ /ת השמה.
התפקיד מקנה דריסת רגל ראשונית והיחשפות לעולם הגיוס, האבחון והמיון.
התפקיד כולל ניהול וליווי תהליכי גיוס מול לקוחות ומועמדים, עבודה מול חברות ממשלתיות ופרטיות, פרסום משרות ואיתור מועמדים פוטנציאליים דרך מקורות גיוס שונים, מיון וסינון קו"ח, ביצוע ראיונות טלפונים, זימונים למרכזי הערכה ועוד.
דרישות:
תואר ראשון- חובה.
כושר ארגון גבוה ואוריינטציה שירותית.
מוטיבציה גבוהה לתחום הגיוס וההשמה.
הארגון נכון לבצע התאמות על מנת לשלב בתפקיד עובדים /ות עם מוגבלות.
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
תל אביב
תפקיד:
שנות ניסיון:
לא נדרש
לתאגיד ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת תכניות ופיתוח עסקי לזירה חברתית ציבורית
רשות החדשנות היא תאגיד ציבורי המופקד על מדיניות החדשנות הטכנולוגית בישראל ותפקידו לטפח ולפתח את משאב החדשנות הטכנולוגית. מטרת הזירה החברתית ציבורית (ח"צ) ברשות היא לרתום את התעשייה עתירת הידע לטובת פתרון בעיות מהותיות בחברה ובמגזר הציבורי בישראל. הזירה מפתחת פתרונות לצרכי התעשייה בהון אנושי מיומן, לרבות בתחומים טכנולוגיים מתקדמים.
התפקיד כולל:
• ניהול תכניות בזירה, לרבות שותפות בגיבוש תכניות חדשות וביצוע שינויים בתכניות קיימות, על מנת לתת מענה לצרכי תעשיית ההייטק בהון אנושי מיומן, ולחזק את מערכת החדשנות בישראל (האקוסיסטם).
• יצירת קשרי עבודה עם חברות מהתעשייה עתירת הידע בארץ, איתור צרכים ופתרונות, בהתבסס על הבנה מעמיקה של צרכי ה R&D של החברות, לרבות שימוש בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים לפיתוח הון אנושי.
• תמיכה בכל פעילויות הזירה.
• דיווח לראש תחום פיתוח הון אנושי בהייטק.
דרישות:
דרישות חובה:
• תואר ראשון המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בישראל, באחד מהתחומים הבאים: מדעים מדויקים / הנדסה / מנהל עסקים / כלכלה / מדיניות ציבורית / מדעי המחשב או תואר רלוונטי אחר.
• ניסיון של לפחות 3 שנים באחד או יותר מעולמות התוכן הרלוונטיים: תעשייה עתירת ידע (בתעשייה או בגוף מימון / גוף תומך) או פיתוח הון אנושי.
• ניסיון של לפחות 3 שנים בפיתוח עסקי או אסטרטגי, ניהול פרויקטים, תכניות או מוצר.
• יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה בעברית.
דרישות נוספות המהוות יתרון:
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
• כישורי פרזנטציה ומשא ומתן טובים.
• ידע וניסיון בתפקידים טכנולוגיים.
• רשת קשרים מקצועיים בתעשייה עתירת ידע.
• ניסיון בעבודה עם המגזר הציבורי.
• תואר שני באחד התחומים הנ"ל.
• אנגלית ברמה גבוהה כולל כתיבה ודיבור.
* תחילה העסקה - מידית.
* מקום העבודה: ירושלים.
*הרשות תשקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים.
* ייענו פניות מתאימות בלבד, זאת על-פי צרכי רשות החדשנות ושיקול דעתה.
קו"ח ניתן להגיש עד 31/01/2019
בעל /ת תעודת חשב שכר.
בעל /ת תעודת מנהל חשבונות סוג 3.
10 שנות ניסיון לפחות כחשב /ת שכר וכמנהל /ת חשבונות סוג 3 עצמאי /ת עד מאזן.
שליטה מלאה במיכפל.
שליטה מלאה ב- SAP BUSINESS ONE.
שליטה מלאה באקסל.
מועד אחרון לשליחת קורות חיים: 20/12/2018.
לסניפנו בתל- אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע דרושים /ות פסיכולוגים /ות.
התפקיד כולל ביצוע ראיונות עומק פרונטאליים, העברת סימולציות קבוצתיות ומרכזי הערכה. אפשרויות קידום –לביצוע מרכזים אצל לקוחות, ניהול לקוחות, כתיבה של חוות דעת, עבודה במכללות כמרצים, משובים למועמדים. כמו כן, ישנה אפשרות להתמחות בתחום.
העבודה בסביבה איכותית ותחת הדרכה מקצועית. למתאימים /ות תינתן הזדמנות להתמקצע ולהתפתח בתחום האבחון התעסוקתי ולעבוד עם מיטב החברות המובילות במשק.
העבודה במשרה חלקית /מלאה (העדפה למשרה מלאה)
דרישות:
* בעלי /ות תואר שני / סטודנטים /ות לתואר שני בפסיכולוגיה (שנה ב').
* עדיפות לבעלי /ות תואר .M.A בפסיכולוגיה ארגונית / תעסוקתית / קלינית.
* רישום בפנקס הפסיכולוגים /ות - יתרון.
* יכולת אבחונית גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
* יכולות ביטוי גבוהות, בכתב ובעל פה.
* נכונות לעבודה מאומצת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לחברת אנגלו-סכסון הרצליה פיתוח דרוש/ה מזכיר/ה.
התפקיד כולל מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ושיווקית לפעילות החברה, פרסום נכסים באתרים ובעיתונות.
מייל למשלוח קו"ח: info@ashp.co.il