לחברת שילוח בינלאומי דרושים/ות מתאמי/ות יצוא.
אחריות תפעולית על שילוח מטענים לחו"ל, טיפול במשלוחי יצוא בהיבט התפעולי מרגע הגעתם לשדה התעופה ועד הגעתם ליעד בחו"ל, פתיחת תיקי יצוא, הקלדות למערכת ממוחשבת ושליפת פרטי הטיסה והמשלוחים.
דרישות:
דיוק והקפדה על פרטים, זריזות, סדר וארגון, עמידה בלוחות זמנים צפופים, יכולת עבודה בצוות,
יכולת פתרון בעיות וקבלת החלטות, תודעת שירות גבוהה, דינמיות, יכולת סגירת קצוות, עבודה בסביבת דינאמית ורועשת.
אנגלית ברמה טובה (התפקיד כולל תקשורת כתובה ולעיתים מילולית באנגלית)
5 משמרות בשבוע: בוקר 7.30-16.36/ערב-
15.30-24.06, יום שישי- הינו יום עבודה מלא על בסיס קבוע!!
הגעה עצמית לנתב"ג
לחברת שילוח בינלאומי דרוש/ה איש/ת שרות לקוחות וניהול תיקי לקוחות למחלקת הייבוא האווירי
תיאור התפקיד: מתן שירות ללקוח מרגע קבלת ההזמנה ועד להגעת המשלוח ליעדו. תפעול המשלוח ושמירה על קשר שוטף עם הלקוח לאורך כל תהליך השילוח, שימור והרחבת הפעילות, תקשורת עם סוכני החברה בארץ ובחו"ל. ניהול תיקי לקוחות עיסקיים ובינלאומיים.
תקשורת עם ממשקים פנימים בארגון.
התפקיד מצריך למידה של כל מערכי החברה ופעילותם והבנת תהליך השילוח.
דרישות:
יכולת ביטוי גבוהה, תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות, דינמיות, זריזות, סדר וארגון, דיוק
והקפדה על פרטים , עמידה בלוחות זמנים צפופים, יכולת עבודה בצוות, יכולת פתרון בעיות
וקבלת החלטות, יצירתיות, כושר אילתור ויוזמה.
ניסיון בשירות לקוחות חובה!
אנגלית ברמה גבוהה חובה!
רצוי ניסיון מהתחום
משרה מלאה א’-ה’ בין השעות 8.00-17.06+נכונות לשעות נוספות
התפקיד כולל: זיהוי משלוחים, הקלדת נתונים למערכת, מתן שירות ללקוחות פנים וחוץ, הנפקת תעודות אחסנה ותוויות לנהגים, זיהוי משלוחים על רמפת ייצוא ועבודה מול עובדי ממן.
תפקיד המשלב עבודת משרד ושטח בדגש על עבודת שטח.
דרישות:
זריזות, דייקנות,סדר וארגון, יכולת עבודה בצוות, עבודה תחת לחץ, אחריות, נכונות לשעות נוספות, שירותיות
משרה מלאה במשמרות!!!!
שעות משמרות: משמרת בוקר-16:30-7:30
משמרת ערב-24:00-16:00- 5 משמרות שבועיות תורנות בימי שישי-14:00-7:00
יכולת הגעה עצמית לבניין ממ’’ן בנתב’’ג
איש/אשת רכש עם ידע ביבוא בעיקר מארה"ב , כולל אחריות על מעקב הזמנות והפקת דוחות שבועיים , ידע בתוכנות אופיס , ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה , ידיעת תוכנות ERM - יתרון
דרישות:
אחריות על נושא ההזמנות בחברה מתן מענה ללקוחות החברה , אחריות על נושא היבוא ורכש כולל מעקב מול המשלחים , הפקת דוחות שבועיים ותשובות ללקוחות החברה , התפקיד דורש ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה ואוריינטציית מו"מ
דרושים עובדים להשתתפות בסדנאות יצירה וחוויה (כשעתיים) לצרכי מחקר שיווקי. ההשתתפות בסדנאות אינה דורשת ידע או כישורים כלשהם. הסדנאות מתבצעות בתל אביב. אנו משלמים בין 150 ל- 350 ש"ח עבור השתתפותכם. לפרטים או הרשמה ניתן לפנות לאלון 0547327604 או באימייל aware.mt@gmail.com. להתראות אצלנו...
דרוש נהג משאית עד 15 טון בין השעות 6:30 בבוקר עד 16:00 אחה"צ לחלוקת סחורה למסעדות , איטליז, ושווארמות .העבודה בימים א - ה בלי ימי ו' .
תנאים טובים למתאימים
לחברה רפואית - Technical Project manager
התפקיד כולל
ֲ· ניהול טכני של מוצר מולטידיסיפלינרי חדש בתחום הרפואי
ֲ· בנייה וניהול של תכניות העבודה לפיתוח המוצר משלב התכן, הבדיקות, ועד מוכנות לייצור
ֲ· הנעת צוות מתכננים ומפתחים בניהול מטריציוני והפעלת קבלני משנה
ֲ· אחריות לעמידה בלוחות זמנים, בדרישות איכות ואמינות, ויעדי עלות
דרישות:
מהנדס מכונות או אלקטרוניקה
ֲ· נסיון של 5 שנים לפחות בתחום פיתוח מוצרים
ֲ· ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול פרויקטים מולטידיסיפלינארים (מכניקה, אלקטרוניקה, פיזיקה, תוכנה)
ֲ· נסיון והיכרות עם תהליכי ומסמכי פיתוח מוצרים, תהליכי בדיקות איכות ואמינות, ושימוש בכלים תומכים
ֲ· נסיון בליווי והעברת פרוייקטים לייצור סדרתי
ֲ· הכרת מוצרים ודרישות מהתחום הרפואי ֲ-יתרון
קבוצת מיקוד היא דיון חד פעמי עם מנחה וכיבוד קל.נושאי הדיון הם מגוונים הדיונים מתקיימים בשעות הערב בכל ימות השבוע ברמת גן, כל משתתף מקבל תמורה עבור השתתפותו החד פעמית אותה הוא מקבל בתוי שי.המעוניינים מתבקשים לשלוח פרטים (לא קורות חיים )במייל בלבד focus.mikud@gmail.com
המסומנים בכוכבית הם פרטי חובה
* שם מלא
*סלולארי+ טלפון נוסף אם יש
*שנת לידה
*יישוב מגורים
גילאי הילדים אם יש
לחברת שילוח בינלאומי
דרוש/ה : עמיל/ת מכס-לתקופה של 4 חודשים
לצורך ניהול הקשר אל מול הרשויות בארץ לטובת שחרור הטובין מהמכס.
דרישות:
ניסיון בעמילות מכס-יתרון
יכולת עבודה תחת לחץ
שירותיות, יכולת עבודת צוות
העבודה במשרה מלאה א-ה בין השעות 8.00-17.06
המשרה הינה משרה זמנית לתקופה של 4 חודשים
לחברת שילוח בינלאומי דרוש/ה סטודנט/ית המחפש/ת עבודה מעניינת ומאתגרת.
התפקיד כולל: זיהוי משלוחים, הקלדת נתונים למערכת, מתן שירות ללקוחות פנים וחוץ, הנפקת תעודות אחסנה, פתיחות תיקים ועוד
דרישות:
זריזות, דייקנות,סדר וארגון, יכולת עבודה בצוות, עבודה תחת לחץ, אחריות, נכונות לשעות נוספות, שירותיות.
נדרשת אוריינטציה ממוחשבת, אנגלית ברמה טובה (יכולת הבנת הנקרא)
יכולת הגעה עצמית לא.ת הצפוני בלוד
משמרות: 4 משמרות סה’’כ הכוללות 3 משמרות באמצע השבוע (בעיקר בשעות אחה’’צ) ומשמרת בסופ’’ש שישי/שבת