לתהליך פונדקאות דרושה אם פונדקאית, אשה בגילאי 22-38 בעלת מצב בריאות תקין ושעברה לפחות לידה אחת.תמורה כספית גבוהה מאוד של 160,000 שכר בסיס לפני כל התוספות.
לפרטים:
יעל
yael4645@gmail.com
0546757364
דרישות:
בריאות תקינה
עברה לפחות לידה אחת
טווח גילאים 22-38
רקע – אלקטרוניקה ומכניקה – הרכבות אלקטרומכניות וחיווט כולל ייצור זיווד ועיבוד שבבי.
ניסיון בתחום לפחות שנתיים!
הכרות מוכחת של שוק הספקים וקבלני משנה לתחומי האלקטרוניקה ומכניקה
יכולת קריאת שרטוטים ומפרטי יצרן בעברית ובאנגלית
שליטה מלאה בעברית ובאנגלית כולל תכתובת עסקית עם ספקים באנגלית
יכולת איתור ספקים וקבלני משנה לתחומים הנ"ל בישראל ובחו"ל
יכולת תקשור בכל רמות הארגון
ERP שליטה במערכת
לניהול כ-3 אנשי צוות מתחום היבוא, ניהול רכש מקומי.
דרישות:
ניסיון של כ-5 שנים בתחום היבוא, ניסיון מוכח בניהול צוות, יתרון לבעל /ת ניסיון מארגונים מתחום מוצרי הצריכה, השכלה רלוונטית, שליטה מלאה ב EXCEL, אינטרנט ודוא"ל.
שליטה בשפה האנגלית, כולל ניסוח ודיבור.
זמינות למשרה מלאה ושעות נוספות בהתאם לצורך. מגורים בכרמיאל והסביבה הקרובה בלבד.
Purchases materials, equipment, supplies and services of a specialized or complex nature in accordance with prescribed purchasing regulations and procedures.
Reviews and analyzes purchase requisitions, investigates and develops sources of supplies, prepares bid specifications, issues bid requests and reviews quotations.
Interprets purchasing procedures to departments and vendors, as a specialist in assigned material categories, which require a degree of technical knowledge.
Frequent travels and short stays abroad are required in this position.
Knowledge of purchasing practices and procedures.
Knowledge of materials, products, and the commodity market in area of specialization.
Skill in preparing and analyzing complex technical specifications and bids.
Skill in both verbal and written English communication.
Skill in establishing and maintaining effective working relationships.
Bachelor's degree in related field
5-8 years of buying experience
אזור:מרכז
industrialeng.isr@gmail.com אימייל לשליחת קרוות חיים:
(1) An experienced temporary procurement replacement (between 3-5 years);
(2) For nontangible items;
(3) Knowledge in RFQ, PO, Follow-up, Contracts and working with Finance dept.;
(4) English in a high level (speaking and writing) – other western Europe languages is an advantage;
(5) Experience in Hi-tech companies with ERP system (advantage);
(6) MS-Office knowledge (mainly Outlook and Excel).
למפעל גדול, דרוש /ה רכז /ת מלאי בעל השכלה וניסיון רלוונטיים בתחום המחסן והמלאים.
-מדובר בקליטה לחברה גדולה, המעניקה תנאים מעולים ואפיקי קידום והתפתחות רבים.
-העבודה הינה עבודת משמרות.
-חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה.
-טכנאי / הנדסאי תעשייה וניהול או בוגר/ת קורס לניהול מחסן.
-נכונות לעבודה המשלבת עבודת משרד + שטח.
-נכונות להשתלבות במשרה מלאה – 3 משמרות (שבוע בוקר, שבוע משמרת שנייה, שבוע לילה).
-שליטה מלאה ביישומי ה-office. ידע במערכת SAP או מערכות אחרות לניהול מלאי.
-ניסיון בתחום דומה – חובה!
מיקום המשרה: אשדוד ואשקלון, רמלה לוד ושוהם, רמת גן וגבעתיים, נתניה ועמק חפר
נא לשלוח קורות חיים לדוא"ל: mayade@017.net.il
או לפקס: 037608909
1. תחזוקה וטיוב של בסיס נתוני הספקים והפריטים (עדיפות ב-SAP).
2.קבלת דרישות והמרתן להזמנות, לאחר קבלת הצעות מחיר (במידת הצורך) וסיכום הפרטים המסחריים והלוגיסטיים עם הספק.
3. שמירה פרואקטיבית על התאמה בין הטובין המסופק ובין דרישות האיכות הנגזרות מהמפרטים.
4. מעקב שוטף אחר הזמנות (אישורי הזמנות ע"י הספקים, אספקות במועד וכו').
5. טיפול בחריגים מול הספקים (של איכות, אי התאמה בין חשבוניות והזמנות, וכו')
6. איסוף מידע, ניתוחו והכנת negotiation plans על פי הקריטריונים הנהוגים בחברה (שזה מתייחס לרכישות/התקשרויות מעל סכום מסוים)
7. הקמת בסיס מידע ותחזוקתו הנוגע לביצועי הספקים (עפ"י קריטריונים שנקבעו מראש).
8. תחזוקה של ארכיון חוזים והסכמים
9. פיתוח מתמיד של מקורות אספקה חלופיים (יצריך תמיד אישור טכני של מחלקת ההנדסה) לצורך שיפור עקומת העלויות.
דרישות:
חובה ניסיון בעבודה עם מערכות ERP, שליטה באקסל, התמצאות ביצוא/יבוא, הבנה טכנית, תקשורת בינאישית מעולה, יכולת הנעה עצמית, ואנגלית מעולה.
לחברה יבואנית גדולה, דרוש /ה מהנדס תעשייה וניהול או בוגר תואר במנהל עסקים בעל /ת ניסיון קודם מוכח ברכש ו/או יבוא ו/או תפעול בשוק הסולארי.
התפקיד כולל: רכש, ניהול צפי לקוחות ומלאי, ניהול צוות עובדים,עבודה מסחרית מול לקוחות וספקים, עבודה מול כספים ומחשוב, תכנון וניהול תהליכים, אפיון והטמעת תהליכי מערכות מידע.
חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תעניינה.
•השכלה: מנהל עסקים / מהנדס תעשיה וניהול
•ניסיון: שנה / שנתיים של ניסיון רכש ותפעול היכרות עם השוק הסולארי- יתרון
•שפות: אנגלית ברמה גבוהה
מיקום המשרה: תל אביב, ראשון לציון ונס ציונה
נא לשלוח קורות חיים למייל: mayade@017.net.il
או לפקס: 037608909
ניסיון של בעבודה כקניין/ית רכש / פקיד/ת רכש.
ניסיון קודם ושליטה במערכת הפריוריטי.
אנגלית – ברמת תכתובת מיילים.
נא לציין ציפיות שכר פניות ללא ציפיות לא תיעננה*
מיקום המשרה: רמת גן וגבעתיים
winjobs1@013net.net