לחברה בתחום אחזקת מבנים דרושה פקידת הנה"ח ומנהלת משרד בעלת ניסיון.
שעות העבודה - ימי א-ה 09:00-13:00
המשרה כוללת עבודה מול לקוחות החברה והספקים, טיפול בפניות וביצוע מעקב עד לסגירת הפניה, גביה, הפקדות ומעקב בנקים. בנוסף ניהול שוטף של המשרד ועבודה מול רו"ח של החברה.
דרישות:
ניסיון מוכח בגביה
אקסל ברמה גבוהה וידע במערכות גוגל
תעודת הנה"ח או ניסיון של מעל 3 שנים כפקידת הנה"ח.
יחסי אנוש מעולים.
אנו עורכים קבוצות מיקוד בהן תוזמן/י למפגש פנים מול פנים בן כשעתיים לדיון מעמיק בנושא מסויים. השתתפות בקבוצות מיקוד מזכה בתגמול נאה בתווי שי ברשתות המובילות ביותר. הקבוצות מתקיימות במגדלי התאומים (בורסה) ברמת גן, אצל חברת TNS טלסקר.
אם ברצונך להשתתף בקבוצות מיקוד אלו, מלא/י את הטופס ושלח/י אותו אלינו וניצור עימך קשר בזמן הקרוב.
*** Reporting to- VP sales+ CRO ***
An online Big Data company
Is recruiting 2 sales mng, to be a part of the sales department team
Salary base + commission
Location : Tel aviv , Azrieli near the train
דרישות:
3-5 years of exp as a sale manager in a small company– Must
Online background / experience - Must.
Exp with international sales – Must
Proven over achievement record - Must
Knowledge with BI and analytics systems – Advantage
Proficiency with Microsoft office, salesforce
Exp in research using web and technology applications
Excellent presentation skills- Must
Phone & email communication skills- Must
Must native English, other languages advantage
למרכז הדרכה מוביל בתחום המחשבים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 לחצי משרה.
דרישות:
בעל/ת נסיון מוכח בהנה"ח בישראל - 5 שנים לפחות,
ידיעת רוסית - יתרון, היכרות עם תוכנת integral - יתרון. מגורים בגוש דן.
יחסי אנוש טובים, תפיסה מהירה, יכולת עבודה תחת לחץ.
לפרויקטים אסטרטגיים מאתגרים דרושים יועצים מובילים בתחום אסטרטגיה עסקית
בוגרי חברות ייעוץ מובילות
ניסיון של מס' שנים בליווי חברות מהמובילות במשק במגוון תחומים – חובה
ניסיון בחברת ייעוץ אסטרטגי - חובה
קורות חיים נא להעביר למייל זה :
Strategic.consulting2009@gmail.com
דרישות:
ניסיון מחברת ייעוץ בינלאומית – יתרון
ניסיון בהובלת פרויקטים כיועץ מרכזי בצוות/ראש צוות – יתרון
לעיבוד וניתוח נתוני נוכחות
והכנת שכר
עבודה עם ממשקים פנים ארגוניים
דרישות:
ניסיון קודם כחשב/ת שכר לרבות נוכחות עובדים בארגונים גדולים
(מעל 300 עובדים) שעתיים / חודשיים
ידע נרחב בדיני עבודה /הכרת דיני ביטוח לאומי ומיסוי – חובה .
3 שנות ניסיון לפחות
ניסיון עם תוכנת שכר הרגל- יתרון משמעותי
שליטה באופיס – חובה .
תוכנת נוכחות – הר גל – לא חובה .
ידע בשפה האנגלית – רמה סבירה
לחברה מובילה בתחום המחשוב העסקי דרוש/ה מנהל/ת משרד.
המשרה כוללת- מענה טלפוני, ניהול יומנים, גבייה, תשלומי ספקים, הפקדות ועוד.
היקף המשרה- משרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:30, לא כולל שישי שבת.
מיקום- אזור ת"א
דרישות:
ניסיון- חובה
שליטה בתוכנות אופיס-חובה
תוכנת סאפ- יתרון
למשרד רו"ח בחדרה ו/או תל אביב, דרוש/ה יועצ/ת עסקי/ת בעל/ת התמחות בשיווק כללי, שיווק באינטרנט לשם שיתופי פעולה ולשם השתלבות במאגר היועצים העסקיים של המשרד.
התפקיד כולל: ליווי וייעוץ עסקי וכן, שיווק וקידום שירותי המחלקה הכלכלית במשרד.
דרישות:
• ניסיון כיועצ/ת בתחום השיווק והייעוץ העסקי-
חובה
• רצינות ומסירות לעבודה
• יחסי אנוש טובים
• בעל/ת ראש גדול
אבטחת איכות, אדריכלות ועיצוב פנים, אופנה וטקסטיל, אחזקה ותחזוקה, אחר, אינטרנט, אלקטרוניקה וחומרה, אקדמאים, ביוטכנולוגיה, ביטוח, בניין, גרפיקה ומולטימדיה, דיילות וקידום מכירות, הוראה והדרכה, הסעות ונהגים, הפצה, חלוקה ושליחויות, הפקות, בימוי ועריכה, טיפול וסיעוד, טלמרקטינג, יבוא/יצוא, יצור ותעשיה, כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מדע ומחקר, מהנדסים, מטפלות ומשק בית, מיחשוב, מלונאות ואתרי נופש, מנהלה ומזכירות, מנהלים / בכירים, מסעדות/בתי קפה ובארים, משאבי אנוש, מתנדבים, נקיון, סטודנטים, עבודה בחו"ל, עבודות כלליות, עריכת דין ומשפט, פארמצבטיקה, פיתוח עסקי, פרסום ויחצ"נות, ציוד רפואי, קייטרינג ואירועים, רפואה, רפואה אלטרנטיבית, שיווק ומכירות, שמירה ואבטחה, שפות ותרגום, שרות לקוחות, תוכנה / חומרה
המרכז והשפלה
1/10/2014
דואר אלקטרוני:
פקס:
-
טל:
072-2587747
איש קשר:
אירנה
תיאור:
מחלקי פליירים באייזורי תעשייה. לעבודה במשרה מלאה .שעות עבודה מ8:00 עד 16:00. ללא ימי ו'.לא נידרש ניסיון קודם. שכר 40 ש"ח לשעה.יש נסיעות.
תיאור המשרה: מכלקי פליירים באייזורי תעשייה. לעבודה במשרה חלקית .שעות עבודה גמישות. ללא ימי ו'.לא נידרש ניסיון קודם. שכר 40 ש"ח לשעה.יש נסיעות.
072-2587747
אבטחת איכות, אדריכלות ועיצוב פנים, אופנה וטקסטיל, אחזקה ותחזוקה, אחר, אינטרנט, אלקטרוניקה וחומרה, אקדמאים, ביוטכנולוגיה, ביטוח, בניין, גרפיקה ומולטימדיה, דיילות וקידום מכירות, הוראה והדרכה, הסעות ונהגים, הפצה, חלוקה ושליחויות, הפקות, בימוי ועריכה, טיפול וסיעוד, טלמרקטינג, יבוא/יצוא, יצור ותעשיה, כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מדע ומחקר, מהנדסים, מטפלות ומשק בית, מיחשוב, מלונאות ואתרי נופש, מנהלה ומזכירות, מנהלים / בכירים, מסעדות/בתי קפה ובארים, משאבי אנוש, מתנדבים, נקיון, סטודנטים, עבודה בחו"ל, עבודות כלליות, עריכת דין ומשפט, פארמצבטיקה, פיתוח עסקי, פרסום ויחצ"נות, ציוד רפואי, קייטרינג ואירועים, רפואה, רפואה אלטרנטיבית, שיווק ומכירות, שמירה ואבטחה, שפות ותרגום, שרות לקוחות, תוכנה / חומרה
כל הארץ
1/10/2014
דואר אלקטרוני:
פקס:
-
טל:
03-7208451
איש קשר:
אירנה
תיאור:
משרה מלאה:דורשה מזכירה לעבודה קבוע.שעות עבודה מ08:0 עד 16:00 או מ 09:00 עד 17:00 ללא ימי ו' .לא נדרש נסיון קודם, רוסית חובה ,שכר 30 ש"ח לשעה תשלום בהעברה בנקאית,צ'ק או מזומן.