למכללת BPM, המכללה של תעשיית המוסיקה דרוש /ה מזכיר /ה למדור הלימודים.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטאלי, תיאום פגישות מול מרצים, ניהול יומנים, עבודה שוטפת מול הסטודנטים (ריכוז ציונים, מעקב נוכחות) וסיוע למנהלת מדור הלימודים.
שכר שעתי של 32 ₪ + בונוסים על מתן שירות ללקוחות!
משרה חלקית במשמרות גמישות בוקר/ערב (9:00-15:00/ 15:00-21:00) או משמרות לפי ימים.
מתאים גם לאקדמאי /ת ללא ניסיון, סטודנט /ית וגם כמשרת אם.
דרישות:
דרישות:
*ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה!
*רצינות ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
*יכולת ראייה מערכתית תוך יכולת ירדה לפרטים הקטנים.
*שליטה מלאה בתוכנות office.
*ניסיון במערכת MOODLE- יתרון.
*אישיות נמרצת, "ראש גדול", בעל /ת תודעת שירות גבוהה.
למשרד עורכי דין בחדרה דרושה מזכירה/מנהלת למשרה מלאה.
דרישות:
ניסיון קודם-חובה!!
שליטה מלאה ביישומי אופיס.
ניהול יומנים, תאום פגישות, הדפסות, שליטה מלאה באאוטלוק.
הגשות לבתי משפט/הוצל"פ, בנקים וכד'.
ייצוגית ושרותית.
בס”ד
לחברת הדרכה לילדים - בתחום המדעים וההנדסה , דרוש\ה מנהל\ת משרד + ניהול עובדים.
אנו מחפשים
בחור\ה פילפל\ית ומשכנע\ת , חרוצ\ה , אחרא\ית , ואינטלגנטי\ת.
בעל\ת יחסי אנוש טובים ,ידע במחשב ומכירות .
בתחומי האחריות :
ניהול שוטף של המשרד
ניהול המדריכים וסידור עבודה
איתור וקליטת מדריכים חדשים
קשר עם לקוחות לצורך איסוף נתונים.
יכולת עבודה על אופיס - אקסל +וורד.
יציאות למרכזי הפעילות כשצריך.
דרישות:
דרישות נוספות :
רכב (יציאות לשטח לעיתים)
ראש גדול ואחראיות אישית.
יכולת לבצע מטלות בצורה עצמאית
כושר ניסוח בכתב ובעלפה
אנגלית ברמה סבירה ומעלה
שליטה באופיס
חברותיות וחינניות
יכולת שיכנוע ושיווקיות
אינטרקציה בן אישית טובה
יכולת ניהול ואסרטיביות
יכולת עבודה עם ילדים
כושר התנסחות ויכולת הדרכה .
יכולת ביצוע מספר מטלות במקביל
: אחריות על כל פעילויות העמותה ברמה הארצית, קידום פרויקטים וניהולם. קשר שוטף עם מוסדות אקדמיים, גופים עסקיים, גורמי תעשייה, אירגונים חברתיים ומשרדי ממשלה. איתור תורמים פוטנציאליים ונותני חסות בארץ ובחו"ל, ניהול ושימור הקשר עם התורמים. קידום מעמדה של העמותה בארץ ובחו"ל, טיפוח שיתופי פעולה בתחומי התעשייה, האקדמיה והחינוך
דרישות:
תואר אקדמי, אנגלית ברמה גבוהה מאוד, ניסיון אדמינסטרטיבי וניסיון בניהול פרויקטים ובאירגון כנסים ואירועים, ראייה מערכתית, יכולת תכנון ועבודה עם אנשי תעשייה ואקדמיה, עצמאות, אחריות ונסיון בשיווק ובניהול מו"מ, יכולת ביטוי בע"פ ובכתב, שליטה ביישומי מחשב (יתרון לבעלי ידע וניסיון בניהול אתרים), אפשרות לעבודה מהבית.
דרוש /ה מזכיר /ת שירות ותפעול בקורסים לקהל הרחב במרכז השתלמויות בר אילן.
התפקיד כולל: שירות ותפעול הקורסים הפעילים, מתן שירות פרונטלי, טלפוני ובמייל ללומדים ולמרצים, צילום חומרי לימוד, הכנת כיתות לימוד, העברת משובים בכיתה טיפול בפינת קפה ועוד.
ימי עבודה- בין 2-3 ימים, בין השעות 15:00-21:00.
מקום עבודה: רמת אפעל.
דרישות:
דרישות: שירותי /ת, יכולת לעבודה עצמאי /ת, ראש גדול, יכולת עבודה במצבי לחץ, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עבודה בשעות אחר הצהרים ערב בשעות 15:00-21:00
פעמיים בשבוע
לחברת סקרים חדשה דרושים נשים וגברים למילוי שאלונים וסקרים - הסקרים שווים לכם כסף שישלח לכם בדואר כתווי שי לרשתות האופנה הגדולות - כמו כן מידי פעם תזומנו לקבוצות דיון בהם תוכלו להביע דעתכם ולקבל 150-300 ש"ח לקבוצה בת שעתיים מספר המקומות מוגבל להרשמה נא לשלוח מייל : moram8080@walla.com
דרישות:
לחברת סקרים חדשה דרושים נשים וגברים למילוי שאלונים וסקרים - הסקרים שווים לכם כסף שישלח לכם בדואר כתווי שי לרשתות האופנה הגדולות - כמו כן מידי פעם תזומנו לקבוצות דיון בהם תוכלו להביע דעתכם ולקבל 150-300 ש"ח לקבוצה בת שעתיים מספר המקומות מוגבל להרשמה נא לשלוח מייל : moram8080@walla.com
לחברת סקרים חדשה דרושים נשים וגברים למילוי שאלונים וסקרים - הסקרים שווים לכם כסף שישלח לכם בדואר כתווי שי לרשתות האופנה הגדולות - כמו כן מידי פעם תזומנו לקבוצות דיון בהם תוכלו להביע דעתכם ולקבל 150-300 ש"ח לקבוצה בת שעתיים מספר המקומות מוגבל להרשמה נא לשלוח מייל : moram8080@walla.com
דרישות:
לחברת סקרים חדשה דרושים נשים וגברים למילוי שאלונים וסקרים - הסקרים שווים לכם כסף שישלח לכם בדואר כתווי שי לרשתות האופנה הגדולות - כמו כן מידי פעם תזומנו לקבוצות דיון בהם תוכלו להביע דעתכם ולקבל 150-300 ש"ח לקבוצה בת שעתיים מספר המקומות מוגבל להרשמה נא לשלוח מייל : moram8080@walla.com
לתאגיד לעובדים זרים דרוש/ה פקיד/ה למשרה מלאה,
עבודות אדמינסטרציה, עבודה עם מחשב (אופיס -וורד ,אקסל ו OUTLOOK + מערכת נוספת של חברתנו), מענה לטלפונים, מתן שירות, מענה ללקוחות. עבודה במשרה מלאה.
לחברה בינלאומית בהרצליה פיתוח דרוש/ה מזכירה/עוזרת אישית.
דרישות:
דרישות המשרה: כישורי סדר וארגון- חובה, ידע בהנה''ח, מוסר עבודה גבוה ואחראיות, שליטה באופיס וגישה לאינטרנט.
שעות וימי עבודה: א'-ה', משרה בת 9 שעות- גמישות בתחילת/סיום העבודה.
המשרה מתאימה למועמדות מנתניה, כפ''ס, ת''א.
אפשר להתחיל עבודה בשעה 10 (גמישות כאמור בשעות העבודה)
קו"ח למייל: saritjobs2@gmail.com
למשרה מספר 6732.
עבודה אדמיניסטרטיבית, טיפול ביומן המנכ"ל, אופיס, אקסל, מענה טלפוני ועוד.
עבודה במשרה מלאה, אפשרות לגמישות בשעות.
תנאי שכר טובים, עבודה לטווח ארוך.
יתרון לשפה נוספת רוסית.
קו"ח למייל: saritjobs2@gmail.com
למשרה מספר 7112.
לחברה משפחתית ומובילה בתחומה דרושה
עוזרת אישית למנהל הסחר
התפקיד כולל מגוון פעילויות :
ייבוא -טיפול בכל הרבדים כולל מול עמילי המכס והספקים בחול והבנקים בארץ
אחריות על לו"ז, תיאום פגישות, קבלת אורחים, מענה לטלפונים, אדמינסטרציה,
מצגות והכנת חדר יישיבות , עבודה עם אנשי המכירות והלקוחות הקמעונאיים
העבודה בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 + זמינות לשעות נוספות
דרישות: ניסיון ויידע בייבוא ובעמילות מכס
זמינות למשרה מלאה
ניסיון באקסל ומצגות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
למחלקת המנויים של התיאטרון הלאומי הבימה דרוש/ה מזכירה אדמיניסטרטיבית למוקד מכירות המנויים
המשרה כוללת:
אחריות שיבוץ והקמת מנויים
סיוע בניהול אדמיניסטרטיבי ולוגיסטי
בקרת דוחות
גבייה
העבודה במשמרות
דרישות:
הכרות עם סביבת מוקדי מכירות טלפוניים.
ניסיון בעבודה מול מחשב ומערכות אופיס
יכולת ארגון וניהול
יחסי אנוש מעולים
משמעת עצמית גבוהה
יכולת הנעת עובדים
אסרטיביות
יסודיות