|
|
|
|
|
רפרנט /ית גיוס עובדים /ות |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה מובילה בתחום גיוס עובדים, דרוש /ה רפרנט /ית גיוס, בעל /ת ניסיון קודם מוכח בעבודה בתעשייה היצרנית.
+ חובה שליטה טובה בשפה האנגלית (קריאה והבנת הנקרא בעיקר).
+ חובה שליטה מוכחת בתוכנות הOFFICE.
+ חובה ניסיון מוכח בעבודה על פי יעדים מוגדרים.
+ העבודה הינה במשרה חלקית. ימים א-ה, בין השעות 08:00-14:00, בהמשך אופציה להגדלת המשרה.
+ חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה.
אזור: תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וג. שמואל, רמת גן וגבעתיים
אימייל לשליחת קורות חיים:
mayade@017.net.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
אחראי /ת יבוא ואדמיניסטרציה |
|
|
|
|
תיאור: |
העבודה הינה בפתח תקווה, קרית מטלון.
+ לחברה מובילה בתחומה, יבואנית בתחום המכשור הרפואי, דרוש /ה אחראי /ת יבוא ואדמיניסטרציה.
+ חובה אנגלית ברמת שפת אם!
+ חובה ניסיון עבודה מוכח עם תוכנת הפריורטי!
+ ניסיון מוכח ביבוא / יצוא / שילוח בינלאומי / רכש - חובה!
+ ניסיון באדמיניסטרציה כללית- חובה!
+ חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה.
אזור: פתח תקווה, נתניה ועמק חפר, חיפה והכרמל, רעננה כפ"ס והוד השרון
אימייל לשליחת קורות חיים: mayade@017.net.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכירת מנכ"ל |
|
|
|
|
תיאור: |
דרוש/ה מזכיר/ה למנכ"ל.
החברה נמצאת בבאר שבע, שעות עבודה נוחות 8:00-17:00
דרוש ניסיון עבודה על מערכת חשבשבת, סביבת עבודה של אופיס, וידע בהנהלת חשבונות.
ניסיון קודם - יתרון**
פרטי המשרה יועברו במלואם למתאימים
נא לשלוח קו"ח למייל.
|
|
|
דרישות: |
ידע קודם בעבודה על תוכנת חשבתשבת
שליטה מלאה בתוכנות אופיס (Word, Excel, Power Point, Outlook)
ניסיון בתפקיד קודם - יתרון**
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
באר שבע |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
מזכיר /ה דובר /ת רוסית - משרה חלקית |
|
|
|
|
|
תיאור: |
למרכז הדרכה מוסמך הממוקם בת"א דרוש /ה מזכיר /ה דובר/ת רוסית.
|
|
|
דרישות: |
בעל /ת נסיון אדמיניסטרטיבי. שליטה בתוכנות ה- office, שליטה מלאה בעברית ורוסית - חובה, אוריינטציה שירותית, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת. יתרון - ניסיון בהנה"ח. נכונות לעבוד במשמרות - חובה. שכר: 24-29 ש"ח לשעה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
מנהלת משרד |
|
|
|
|
טל: |
050-8460235
|
איש קשר:
|
עמית
|
|
תיאור: |
דרושה מנהלת משרד ומנהלת קשרי לקוחות לעסק משפחתי במרכז ראשל"צ.העבודה מול הלקוחות הינה פרונטאלית וכן טלפונית ,תיאום פגישות.עבודה עם חשבשבת חלונות ותוכנות אופיס.
שעות העבודה :08:00-16:00
שכר 27-30 ש"ח לשעה ועמלות על תיאום פגישות
|
|
|
דרישות: |
אדיבות ,אנרגטיות ,נמרצות ,אמינות ונאמנות ,תודעת שרות
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
ראשון לציון |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
מנהלת משרד |
|
|
|
|
טל: |
08-8690690
|
איש קשר:
|
מיטל
|
|
תיאור: |
לבית חולים לחיות שדמה דרוש/ה מנהל/ת משרד לעבודה במשמרות (משרה מלאה/חלקית).
עבודה מאתגרת מול קהל ובסביבת בעלי חיים.
|
|
|
דרישות: |
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית, שליטה במחשב, יתרון לבעל/ת ניסיון בתוכנת SAP, רכב – חובה.
|
|
|
היקף המשרה: |
משמרות |
עיר/ישוב: |
שדמה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
למשרד עו"ד דרושה מזכירה |
|
|
|
|
תיאור: |
למשרד עו"ד בנתניה דרושה מזכירה למשרה מפוצלת.
שעות העבודה 08.00-13.00 ו 16.00-18.00.
אחראית, רצינית, ראש גדול, יכולת עבודה תחת לחץ.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
נתניה |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
מזכירה |
|
|
|
|
טל: |
050-4333067
|
איש קשר:
|
אסף
|
|
תיאור: |
מזכירה ניהול שוטף של משרד, מענה טלפוני, תיוק, גבייה
|
|
|
דרישות: |
ידע בסיסי בהנ"ח, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית, אסטרטביות
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
חולון |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
3 שנים |
|
|
|
|
|
|
פקיד /ת שירות לקוחות - מתאים גם לסטודנטים /ות |
|
|
|
|
תיאור: |
למוקד פניות של לקוחות, דרוש /ה נציג /ת שירות לצורך מתן מענה ללקוחות החברה, הפעלת הטכנאים בשטח לטיפול בתקלות, פתיחה וסגירה של קריאות במחשב.
העבודה הינה במשרה חלקית, במתכונת הבאה:
+ חובה נכונות לעבודה בימי שישי (כפעמיים בחודש).
+ חובה זמינות ללפחות 3-5 משמרות באמצע שבוע.
+ שעות העבודה: משמרת בוקר 07:30-12:30, משמרת צהוריים 12:00-17:00
+ השכר הינו שעתי 25 ש"ח לשעה + נסיעות + תנאים סוציאליים.
אזור: ראש העין, רעננה כפ"ס והוד השרון
אימייל לשליחת קורות חיים: mayade@017.net.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרוש/ה מזכיר/ה למשרד יחסי ציבור |
|
|
|
|
|
תיאור: |
למשרה מעניינת ומאתגרת, בעלת ממשק רב עם עולם התקשורת ובכירים במשק הישראלי, דרוש/ה מזכיר/ה תקתקנ/ית, אינטיליגנט/ית ובעל/ת כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב.
|
|
|
דרישות: |
השכלה אקדמאית, אנגלית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב, כושר סדר וארגון, ניסיון קודם בעבודה משרדית
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
מזכירה |
|
|
|
דואר אלקטרוני: |
|
פקס: |
04-6222461 |
|
תיאור: |
מזכירה למשרד עורכי דין
|
|
|
דרישות: |
ניסיון של שנה לפחות במשרד עורכי דין או בבית משפט
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
חדרה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
|
|
רפרט /ית גיוס והשמה |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה מובילה, העוסקת בגיוס והשמת עובדים, דרוש /ה רפרנט /ית גיוס עובדים, בעל /ת ניסיון קודם מוכח של מס’ שנים.
+ חובה ניסיון קודם מוכח בגיוס עובדים לתעשייה (מפעלים תעשייתיים).
+ העבודה הינה במשרה חלקית וקבועה. 5 ימי עבודה בשבוע, ימים א- ה בין השעות 08:00-13:00.
שכר: 24 ש"ח לשעה+ עמלות גבוהות!!! (ניתן להגיע לשכר ממוצע של 6000 בחודש עבור משרה חלקית)
אזור: רמת גן וגבעתיים
אימייל לשליחת קורות חיים: mayade@017.net.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר /ה לחברה יבואנית |
|
|
|
|
תיאור: |
+ העבודה ממוקמת בקדימה.
+ חובה רכב לצורכי הגעה. אין תחבורה ציבורית למקום.
+ לחברה יבואנית מובילה בתחום המכשור הרפואי, דרוש /ה פקיד /ת שירות ואדמיניסטרציה.
העבודה הינה במשרה מלה 08:00-17:00 + שעות נוספות במידת הצורך.
+ חובה אנגלית ברמה טובה מאוד (יש הרבה עבודה מול חו"ל).
+ ניסיון אדמיניסטרטיבי חובה.
+ חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה.
אזור: פתח תקווה, נתניה ועמק חפר, חיפה והכרמל, רעננה כפ"ס והוד השרון
אימייל לשליחת קורות חיים: mayade@017.net.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר /ת שירות לקוחות |
|
|
|
|
תיאור: |
העבודה ממוקמת בחיפה.
+ התפקיד כולל: מענה טלפוני, הפקת תעודות משלוח, מתן שירות ללקוחות, הוצאת חשבוניות, מעקב אחר חשבוניות ועוד.
+ העבודה הינה במשרה מלאה, שעות עבודה - 6:30-15:00. ימי שישי במידת הצורך.
+ ידע בתוכנת פריוריטי – חובה.
+ ידע וניסיון בהפקת חשבוניות, הכנת הצעות מחיר.
+ אנגלית ברמה טובה
+ חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה+
אזור: פתח תקווה, נתניה ועמק חפר, חיפה והכרמל, רעננה כפ"ס והוד השרון
אימייל לשליחת קורות חיים: mayade@017.net.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
פקיד /ת הזמנות לחברה יבואנית בפתח תקווה / שהם |
|
|
|
|
תיאור: |
לחברה יבואנית בפתח תקווה / שהם, דרוש /ה פקיד /ת הזמנות. התפקיד כולל מתן שירות לקוחות במרכז הזמנות של החברה, המשרה כוללת : מענה טלפוני , עבודות משרדיות - תיוקים, הוצאת דברי דואר, אירוח , הפקת הזמנות ותעודות משלוח לנהגים המפיצים , מעקב אחרי מלאי , טיפול ומעקב אחרי הזמנות – ניהול של ההזמנות online .
שעות עבודה : ימים א-ה בין השעות 08:00-17:00
ידע בפריוריטי – חובה
12 שנות לימוד – בגרות מלאה
אנגלית ברמה טובה
+חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה+
אזור: מודיעין, רמלה לוד ושוהם, תל אביב, פתח תקווה, בקעת אונו וג. שמואל, ראשון לציון ונס ציונה, חולון ובת ים, רמת גן וגבעתיים
אימייל לשליחת קורות חיים: mayade@017.net.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
|
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|