- ניהול משרד המתנ"ס וסיוע למנהל ולרכזים בתחומי המשרד השונים.
- אחריות לתכנון, ארגון והפעלת החוגים במתנ"ס.
- יוזם/ת חוגים לכלל מרכיבי אוכלוסיית היעד במתנ"ס והפעלתם.
- אחראי/ת לתוכנת חוגים במתנ"ס ולהפקת הדוחות הרלוונטיים לצוות ולהנהלה.
- תיאום לוח פגישות של מנהל המתנ"ס, גביית כספים והפקדתם, דאר, טלפון, תיוק, תכתובת, קופה קטנה.
- אחריות על רישום לחוגים (כולל הפעלת תוכנת גבייה), מכירת כרטיסים לאירועים, הנה"ח בסיסית.
- העבודה בשעות אחה"צ והערב.
דרישות:
- יכולת לקיים מו"מ עם מוסדות וגורמים שונים.
- כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ.
- בעל/ת יכולת הסתגלות לעבודה במצבים שונים ובשעות לא שגרתיות.
- ניסיון בניהול משרד, כולל ניהול תכתובת באופן עצמאי, הפעלת תוכנות אופיס.
לחברה גדולה ומובילה בתחומה הנמצאת בחולון
ועתידה לעבור לפ"ת בעוד חודשיים(סוף מרץ)
דרוש/ה פקיד/ה מתחיל/ה למחלקת מכירות פנים
שעות עבודה: א'-ה' 8:00-17:00
ידע בתוכנת האופיס, עדיפות לחיילת משוחררת+ ניידת.
תנאים מעולם וטובים!!
לפרטים נוספים, חייגו:
טל: 077-6040595, 052-5829692.
פקס: 077-6040596.
אימייל: imanpower2000@gmail.com
למחלקה הלוגיסטית דרושה מזכירה בחצי משרה.
קשר עם גורמי פנים וחוץ. השתתפות בדיונים ורישום פרוטוקול. סריקת , תיוק ושליפת מסמכים. טיפול בחשבוניות. 3000 ₪ ברוטו בחודש + נסיעות + פנסיה.
דרישות:
שליטה מוחלטת בתכנות אופיס !! ארבע וחצי שעות , חמישה ימים בשבוע, משמונה וחצי עד אחת בצהרים.
שירותית. רקע בהנהלת חשבונות, יכולת עבודה עצמאית.
בעלת יוזמה. יכולת ניסוח בכתב . נסיון בעבודה משרדית . יחסי אנוש מצויינים. יכולת עמידה בלחץ. סדר ויסודיות בעבודה.
לחברה מובילה וידועה לסניף נתניה דרוש/ה פקיד/ה
לעבודה שירותית ואדמינסטרטיבית.
דרישות:
ניסיון שירותי ! זריזות,תקתקנות,ראש גדול,יכולת למידה,
יחסי אנוש ועבודת צוות.
ידע בסיסי בהנהח"ש
שעות עבודה א-ה 8:00-16:00
ג’ עד 13:00
ו’ עד 13:00 בסבב
תנאי רווחה מצוינים !
פקידה/מזכירה לעבודה מול לקוחות וספקים , הפקת מסמכים - הזמנות, הצעות מחיר וחשבוניות , ידע באקסל ומיומנויות המחשב, עבודה תחת לחץ, כרגע המשרה ביבנה ועוד כחצי שנה מעבר לרחובות , שעות העבודה 08:30 עד 17:00
עבודה מיידית.
דרישות:
ניסיון קודם - יתרון
ידע במיומנויות המחשב
ידע בהנהלת חשבונות - יתרון
לחברת סטארט אפ בתחום האנרגיה דרוש/ה מתאם/ת במחלקת האדמיניסטרציה וכוח אדם. לניהול שוטף של הנושאים האדמיניסטרטיביים בחברה כגון:
מזכירות, כוח אדם, רכש, וכספים.
דרישות:
בעל/ת יכולת עבודה עצמאית
שליטה מלאה בעברית ואנגלית,יתרון לשפות נוספות
לחברה מובילה בתחומה, דרוש /ה רכז /ת מכירות ושיווק, לעבודה קבועה וארוכת טווח במשרה חלקית.
העבודה הינה ברמת גן.
העבודה הינה 5 ימים בשבוע א-ה, בין השעות 10:00-16:00
התפקיד כולל: גיוס לקוחות טלפוני, שימור לקוחות, הגדלת נפח תיקי לקוחות קיימים, תפעולי אתרי האינטרנט של החברה, חלק ממערך השיווק של החברה.
שכר: 27 ₪ לשעה + שווי חודשי של בונוסים 1000ש"ח
+ חובה ניסיון קודם מוכח בטלמרקטינג.
+ חובה שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית, יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה בשפה העברית (אנגלית, מספיק קריאה והבנת הנקרא)
קו"ח נא להפנות למייל mayade@017.net.il
או לפקס שמספרו 03-7608909