לחברת סקרים חדשה דרושים נשים וגברים למילוי שאלונים וסקרים - הסקרים שווים לכם כסף שישלח לכם בדואר כתווי שי לרשתות האופנה הגדולות - כמו כן מידי פעם תזומנו לקבוצות דיון בהם תוכלו להביע דעתכם ולקבל 150-300 ש"ח לקבוצה בת שעתיים מספר המקומות מוגבל להרשמה נא לשלוח מייל : moram8080@walla.com
דרישות:
לחברת סקרים חדשה דרושים נשים וגברים למילוי שאלונים וסקרים - הסקרים שווים לכם כסף שישלח לכם בדואר כתווי שי לרשתות האופנה הגדולות - כמו כן מידי פעם תזומנו לקבוצות דיון בהם תוכלו להביע דעתכם ולקבל 150-300 ש"ח לקבוצה בת שעתיים מספר המקומות מוגבל להרשמה נא לשלוח מייל : moram8080@walla.com
דרוש מדריך לתחום של בדיקות תוכנה - מסלול ל CCNA באיזור הצפון, המשרה מיועדת לפרילאנסרים/ שכירים, שעות הפעילות גימישים (תלוי בגמישות המדריך)
שכר גבוהה (100 ש"ח + לשעה - לפי הניסיון הרלוואנטי)
כול חומר ההדרכה כבר מוכן, אין צורך להכין.
היקף ה קורס כ 150 שעות
דרישות:
ידע ברשתות תקשורת - חובה
הסמכת CCNA - מומלץ
יוצא טמ"מ/ טמו"ס - יתרון
ניסיון הדרכתי - יתרון
דרוש מדריך לתחום של בדיקות תוכנה - מסלול ל ISTQB באיזור הצפון, המשרה מיועדת לפרילאנסרים/ שכירים, שעות הפעילות גימישים (תלוי בגמישות המדריך)
שכר גבוהה (100 ש"ח + לשעה - לפי הניסיון הרלוואנטי)
כול חומר ההדרכה כבר מוכן, אין צורך להכין.
היקף ה קורס כ 150 שעות
דרישות:
ניסיון בהדרכה
ידע בתחום של בדיקות
הסמכת ISTQB - יתרון
היקף המשרה:
זמנית
עיר/ישוב:
חיפה
תפקיד:
שנות ניסיון:
למחלקת רישום ומזכירות אקדמית במרכז האקדמי שלם דרוש/ה מתאמ/ת מינהל אקדמי
עבודה משרדית הכוללת תיאום פגישות, טלפונים עם ספקים, הקלדת נתונים, עבודה על תוכנת הרישום, קשר עם מועמדים, ימי מיון וימים פתוחים.
לקראת פתיחת שנה"ל ובמהלכה- עבודה מול הסטודנטים ומול הסגל האקדמי.
דרישות:
• בעל/ת תואר אקדמי.
• עברית שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה.
• דייקנות רבה.
• חריצות.
• אינטליגנציה גבוהה.
• יכולת ניסוח גבוהה בע"פ ובכתב.
• יכולת עבודה עצמאית.
• ייצוגיות ושירותיות.
• בעל/ת יחסי אנוש מעולים.
• אסרטיביות
• יכולת למידה מהירה.
• ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת.
• הכרה מעמיקה של תוכנות Office ובפרט Excel, Word.
• הכרות עם תוכנת מכלול - יתרון
• המלצה ממקום עבודה קודם- יתרון.
• נכונות לעבוד שעות נוספות
• גמישות בשעות העבודה
שעות העבודה:
ימי א'-ה' 08:30-17:30. ימי שישי לפי צורך, שכר גלובלי, 6,500 ש"ח.
תחילת עבודה: ראשית ספטמבר 2013
קו"ח hr@shalem.ac.il
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
ירושלים
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
Personal Assistant to Executive Director/Operations manager
PA to Executive Director
Ultimately responsible for the schedule
Responsible for travel planning – flights, accommodations, tickets etc.
In charge of required paperwork – correspondence, letters, documentation, reporting, translations, and presentations
Operations manager
Responsible for financial issues – OPEX budget, reporting, controlling
Works with banks – transfers, documentation, salaries
Works with government authorities, audit and bookkeeping providers
Responsible for IT and technical issues
In charge of communication with/between different outsourcers of the project
Works on the project documentation according to needs and ensures smooth flow of information between the parties
Coordination of and between different project activities
דרישות:
Bachelor degree in Management or relevant field
High level of English, Russian, Hebrew
Advanced PC user – MS Office, Outlook, Internet
מכירות שטח של מערכות השקיה ברחבי דרום אפריקה,
מכירת מוצרים ללקוחות פרטיים, לגופים ותאגידים ציבוריים, ולתחום החקלאות.
עבודה בכפיפות למנהל המכירות של החברה בדרום אפריקה.
דרישות:
השכלה: מהנדס/ת קרקע ומים או אגרונום- חובה.
ניסיון של 10 שנים לפחות כאיש מכירות בתחום ההשקיה- חובה.
ניסיון בעבודה מחברה שמחזור המכירות שלה הוא 2 מיליון דולר בשנה.
עדיפות לישראלי/ת שחיים בדרום אפריקה.
מגורים בקייפטאון או ביוהנסבורג.
אנגלית ברמת שפת אם, אפריקנס- יתרון משמעותי.
דרושה מנהלת משרד מכירות, ניסיון קודם ב back office חובה, לתחום תאורת החוץ.
עבודה מאתגרת ומתגמלת.
דרישות:
השכלה אקדמאית רלוונטית.
ניסיון קודם ב back office - מינימום שנה.
אנגלית ברמה גבוהה.
שליטה ב office. outlook, ורשתות חברתיות.
שעות עבודה: 08:00-17:00, שישי לסירוגין.
לבנק מוביל דרושים פקידי עו"ש למתן שירות בנקאי
ללקוחות הבנק בנושאי אשראי, פיקדונות , חסכונות ומסגרות.
תנאים טובים למתאימים
דרישות:
דרישות התפקיד:
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים
רקע במכירות עדיפות למוצרים פיננסים
דובר/ת צרפתית – יתרון
דובר/ת רוסית - יתרון
יוזמה ויכולת עבודה עצמית .
בעל/ת יכולת אנליטית וכושר למידה
יכולת עבודה תחת לחץ .
קו"ח למייל: galitat26@gmail.com
מהנדס חשמל ואלקטרוניקה לחברה המפתחת ומייצרת פתרונות אנרגיה מתחדשת. ניסיון בעבודה עם ממירים DC-AC, מצברים ובקרי טעינה. ידע בבקרה ותכנות בסיסי. יכולת בניית אב-טיפוס וביצוע ניסויים בשטח. יכולת עבודה עם מתח עד 1000 וולט. ידע בהרכבת ארונות חשמל.
דרישות:
שליטה מלאה בעברית ורוסית. שליטה טובה באנגלית טכנית. רישיון נהיגה.
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
פתח תקוה והסביבה
תפקיד:
איש צוות
שנות ניסיון:
סטודנט /יתלעבודה במוקד מיקום: ראשון לציון, נס ציונה NOC32.
לחברה מובילה, דרוש /ה סטודנט /ית בעל /ת רקע קודם מוכח במוקד NOC או לחלופין בעל רקע חזק במחשבו ורשתות מהצבא / קורס ניהול רשתות / תקשורת.
+ חובה נכונות לעבודה של 3 משמרות בשבוע, חובה נכונות לעבודה במשמרת בוקר / ערב.
+ חובה נכונות לעבודה במשמרת ביום שישי בוקר / שבת ערב.
+ שכר מוצע: 30 ש"ח לשעה + נסיעות + תנאים סוציאליים מלאים.
קו"ח נא להפנות למייל mayade@017.net.il
או לפקס שמספרו 03-7608909
לחברת נדל"ן גדולה דרושה פקידה שיווקית לראש העין, לעבודה מעניינת במשרה מלאה.
העבודה נעשית מהמשרד וכוללת מענה טלפוני למתעניינים ברכישת דירה, תיאום פגישות וביצוע תהליך מכירתי מול הלקוחות במשרד.
דרישות:
היכרות עם עולם המכירות.
- ידע טוב ב- WORD, EXCELL.
- אוריינטציה מכירתית.
חברת המשקם אשר בבעלות ההסתדרות הציונית העולמית ומשרד הרווחה העוסקת מאז 1962 במתן מסגרת תעסוקתית לכ-2,700 עובדים עם מוגבלויות ופועלת בכל רחבי הארץ מחפשת עובד /ת סוציאלי /ת לאזור המרכז. התפקיד הינו מעניין ומאתגר, הכולל ליווי תעסוקתי ושיקומי של עובדים/ות עם מוגבלויות. כמו כן בניית תוכניות שיקום, קשר עם ממשקים שונים בתוך ומחוץ לחברה. סביבת עבודה נעימה ויציבה.
דרישות:
תואר ראשון - חובה. יתרון משמעותי לבעלי/ות תואר בעבודה סוציאלית ו /או בריפוי בעיסוק.
עדיפות לבעל /ת ניסיון בתחום השיקום התעסוקתי.
ניידות – חובה.
** רק פניות מתאימות יענו **