התפקיד כולל את כל פעילויות המשרד, שרות לקוחות, זימון פגישות, הקלדת דוחות ומסמכים, תיוקים, מענה טלפוני, טיפול בדואר.
דרישות:
דרישות: שליטה מלאה בתוכנות וורד אופיס השונות, יכולת קליטה מהירה, אחראית, חרוצה, אנגלית קריאה וכתיבה ברמה גבוהה מאוד , אדיבות, סבלנות ויכולת שרות גבוהה.
משרה מלאה .
התחלת עבודה מיידית , שעות עבודה: 8:30-17:30 יתרון לבעלי תואר ראשון.
תאור התפקיד -
כללי : התפקיד כולל שני היבטים - האחד, תפעול והבניית פעילות גיוס כ"א בארגון והשני, תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות תחום משאבי אנוש.
•מיון קורות חיים
•ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטאליים (דרג מוכרנים עד דרג ניהול ביניים)
•הנחיית מרכזי הערכה וכתיבת חוות דעת מסכמת
•הבניית תהליכי עבודה בנושא גיוס ומיון עובדים.
•איתור מקורות גיוס שונים וניהול ממשק עבודה מולם, כגון: חברות כ"א / השמה, אינטרנט, פרסום בעיתונות וכדומה.
•ניהול מעקב ובקרה אחר תהליכי גיוס ובדיקת אפקטיביות.
•שיפור איכות תהליכי הגיוס ואיכות כוח האדם הנקלט בארגון
•תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות משאבי אנוש, כגון: תפעול תחרויות בחו"ל/ בארץ, מתנות לחגים, תגמול עובדים ועוד.
•שותפות בבניית תוכנית עבודה שנתית והתנהלות ע"פ תקציב שנתי.
•כפיפות למנהלת משאבי אנוש.
דרישות התפקיד -
•השכלה אקדמאית רלוונטית
•ניסיון קודם בתחום הגיוס
•ניסיון בעבודה בענף הקמעונאי – יתרון
•ראש גדול, יכולת לפתח ולהבנות תהליכים, יסודיות ושיטתיות בעבודה, יכולת עבודה מול ממשקים רבים, שירותיות
•תקשורת בינאישית גבוהה
•יכולת לעבוד בצורה עצמאית
•משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות בתקופות לחץ
•העבודה במשרדי החברה בקרית שדה התעופה (קיים קושי להגיע למקום בתחבורה ציבורית)
לחברת כח אדם בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת סניף חדש באזור אשקלון.
עבודה בסביבה דינמית,
תנאים טובים למתאימים.
דרישות:
מגיל 25, אורנטציה שיווקית, יחסי אנוש מעולים, גמישות בשעות העבודה, רישיון נהיגה חובה!!! ידע במחשבים, הנה"ח יתרון.
ידע בשפות- עברית על בוריה, רוסית ואנגלית מומלץ.
ניסיון קודם- חובה.
לסניפיינו ברחבי הארץ דרושים/ות צעירים/ות לפרויקט "מסלול עתודה צעיר" בסביבת עבודה צעירה. תנאי קבלה:יחסי אנוש מעולים *יכולת עבודה בצוות * שאפתנות וחריצות *יתרון לבעלי/ות ניסיון בתחום ההדרכה/ניהול/פיקוד ו/או יתרון למפקדים/ות/לוחמים/ות.
לבדיקת התאמה נא לשלוח קו"ח (יש לציין בקו"ח אי-מייל לחזרה(
לחברתנו דרושה מזכירה שיווקית למשרה חלקית, לפי שעות (משרה שמתאימה מאוד לאמהות), לעבודת משרד שגרתית.
דרישות:
**שירותית.
**רמה אישית גבוהה.
**נכונות לעבוד 3-4 שעות ביום, 3 פעמים בשבוע, העבודה הינה לטווח ארוך, מאוד גמישה
בשעות.
**ההעסקה הינה כפרילאנסר (ללא תנאי עובד- מעביד), שכר מוצע: 21 ש"ח לשעה.
**חובה מגורים בגבעתיים!
בס"ד
אני מבצע עבודות ניקיון ואחזקה במישרדים או/ו בחדרי מדרגות בתל-אביב ...צפון תל אביב ...מרכז תל אביב..פתח תקווה...רמת גן...גבעתיים. עבודה מיקצועית ואמינה.בעל וותק של 5 שנים. .0543145325-אני פנוי כל השבוע -בכל השעות.
דרישות:
בס"ד
אני מבצע עבודות ניקיון ואחזקה במישרדים או/ו בחדרי מדרגות בתל-אביב ...צפון תל אביב ...מרכז תל אביב..פתח תקווה...רמת גן...גבעתיים. עבודה מיקצועית ואמינה.בעל וותק של 5 שנים. .0543145325-אני פנוי כל השבוע -בכל השעות.
לארגוננו, המעביר קורסים מקצועיים בתחומים ייחודיים לחברות ולפרטים, דרוש /ה רכז /ת מנהלי /ת לקורסים ואיש /ת טלמרקטינג, להגשת שירות מעולה לכלל לקוחותינו.
התפקיד כולל שיווק ישיר של קורסי החברה באופן טלפוני וסגירת עסקאות, ובנוסף, תפעול והרצת הקורס תוך שת"פ עם כלל הגורמים (מרצים ונותני שירותים נוספים).
העבודה הינה במשרדי החברה בראשון לציון, הקורסים מועברים בת"א.
דרישות:
ניסיון קודם בשיווק ואוריינטציה מכירתית,
רקע בשיווק קורסים/לימודים,
ניסיון בשירות לקוחות,
השכלה אקדמית,
ניסיון קודם בטלמרקטינג,
ניסיון בארגון ותפעול קורסים/ פרויקטים,
רישיון נהיגה ורכב פרטי,
לקצינים /ות לשעבר- יתרון,
רמה אישית גבוהה,
כושר הדברות,
כושר שכנוע,
יכולת ארגונית מפותחת,
יושרה ושירותיות.
לחברתנו המתמחה והמובילה בהשמת אקדמאיים בתחומי הפארמצבטיקה, ביוטכנולוגיה והציוד הרפואי, דרוש /ה מנהל /ת תחום השמה בכיר /ה איכותי /ת ומוכשר /ת לאחד התחומים המאתגרים והמשמעותיים בחברתנו.
מהות התפקיד:
1.ניהול תחום דרך ניהול קשרי לקוחות, (עבודה מול חברות בתעשיה הרפואית, חברות הון סיכון וארגונים רב לאומיים).
2. אבחון יסודי ומקצועי של מועמדים אקדמאים (ברובם עם PHD או פוסט דוקטורט במדעי החיים /טבע /הנדסה) וליוויים עד להשמה המוצלחת. עבודה מול מעסיקים ומועמדים מובילים בתחומם. התפקיד בעל אופי שיווקי ומכירתי ומצריך יכולות בינאישיות וביצועיות גבוהות ויחסי אנוש מעולים. למועמד המתאים תינתן הכשרה מעמיקה בתחום הביוטק.
דרישות:
אנו מחפשים אנשים רציניים /ות עם יכולות מוכחות בשוק העסקי, עם רצון להתקדם מקצועית וכלכלית.
בעלי /ות מוטיבציה גבוהה, חתירה למצויינות, יוזמה ויכולת להניע תהליכים.
יכולת לנהל מו"מ ויכולת להידבר עם מנכ"לים ובכירים בתעשיה, בעלי/ות פוטנציאל ניהולי, ראייה כלכלית מקומית וגלובלית.
בעלי /ות תואר ראשון לפחות ממוסדות מובילים, לאקדמאיים בתחומי מדעי הטבע/ חיים/ הנדסה – יתרון משמעותי,
ניסיון קודם בהשמה, כ"א, שיווק או מכירות,
נכונות לשעות עבודה מרובות,
עצמאות וכושר לימוד מצוין,
יכולת להתמודד עם מורכבויות והתלהבות אל מול אתגרים וקשיים,
יתרון לקצינים /ות משוחררים /ות.
העבודה בראשון לציון.
סוג משרה: משרה מלאה
אזור: השפלה, המרכז
היקף המשרה:
מלאה
עיר/ישוב:
ראשון לציון
תפקיד:
מנהל בכיר
שנות ניסיון:
מזכירה במשרה 4-5 שעות במשמרות 3-4 ימים בשבוע ללא שישי
לחברת תקשורת מובילה באיזור הדרום דרושים/ות נציגי שירות והסברה
******האבחונים ללא מרכזי הערכה!!*******
****תנאים מצוינים למתאימים הכוללים:
החזרי נסיעות, ארוחות , הכשרה על חשבון החברה, הטבות על מוצרי החברה, מתנות לחגים וימי הולדת, מענקים, בונוסים , אפשרויות קידום, הסעות ממגוון
העבודה במשמרות נוחות, מתאימה לאמהות, סטודנטים, חיילים משוחררים
**אפשרות לקורס ערב/ קורס משולב
דרישות:
נדרשת התחייבות למינימום 4 משמרות בשבוע
*התחייבות ל 10/12 חודשים
*יכולת אלתור ויצירתיות
*יכולת עבודה בצוות
*העבודה מתאימה מאוד לאמהות, סטודנטים, חיילים משוחררים
**לפרטים נוספים ניתן לפנות לאפרת- 086284810
**ניתן לשלוח קו"ח- בצירוף מספר ת"ז ל
job58@atid-ltd.co.il או בפקס 08-6284811- לידי אפרת***
לחברתנו לסניף מגדל העמק דרושה רכזת השמה ושיווק לתחום הבכירים .
דרישות: ניסיון בחברת כח אדם/השמה - יתרון משמעותי!
תואר במשאבי אנוש/מנהל עסקים - יתרון
שליטה מלאה בתוכנות האופיס- חובה - שליטה בתוכנת א.ד.ם- יתרון .
כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב, אורנטצייה שיווקית , דינאמיות , ראש גדול ,יכולת עבודה עצמאית, מוסר עבודה גבוה .
מאזור מגדל העמק עפולה והסביבה הקרובה בלבד!
תנאים מעולים למתאימה !!!!!!!!!!!!