תיאום פגישות טלפוני לסוכני השטח בחברה, מדובר ב- forplay של מופע המכירות. התפקיד הוא ממש כמו לקבוע בליינד דייט בין הלקוח הפוטנציאלי לבין סוכן השטח כשאתה משמש כשדכן. מדובר בשיחה טלפונית שמטרתה לא למכור את המוצר אלא למכור פגישת מכירה, אשר אליה יגיע סוכן השטח לבית הלקוח הפוטנציאלי ויבצע את המכירה. חשוב להבהיר שזה תפקיד מכירתי לכל דבר, ואתם חלק מאגף המכירות!
סביבת עבודה: סביבת עבודה מאד דינמית, ממוחשבת. עבודה תחת לחץ, יעדי מכירות מאתגרים וקשיחים וטיפול בהתנגדויות.
שכר מינימום + בונוסים, עמלות, הטבות, החזרי נסיעות ותנאים סוציאלים.
בונוסים בפוטנציאל של עד 3000 ₪ ( הבונוס ניתן על כמות פגישות מתואמות שהתקיימו בפועל וכמות הסגירות מהפגישות שהתקיימו).
תנאים סוציאליים: ביטוח מנהלים לאחר חצי שנה
ביטוח בריאות פרטי לאחר חצי שנה
כל ההטבות כעובדי חברה מהיום הראשון.
דרישות:
אפשרות להתחייב לשמונה חודשים.
יכולת עמידה ביעדים (8 פגישות ביום),
יכולת מכירה ושיווק,
תחרותיות,
כושר ביטוי, אסרטיביות, מחויבות, עמידה בתסכולים, עבודת צוות, תקתקנות ויכולת ליצור קשר בינאישי.
לבתי מלון יוקרתיים באילת דרושים/ות מלצרים/יות לעבודה במהלך חופשת הפסח...
בין התאריכים 22/3-3/4 נסיעות על חשבונינו !!
העבודה כוללת מגורים + ארוחות במחירים מסובסדים
לפרטים 049593388 / 0542327052
דרישות:
נכונות לעבודה במשמרות/סופ"ש
היקף המשרה:
משמרות
עיר/ישוב:
אילת
תפקיד:
שנות ניסיון:
דרוש/ה מורה בעל/ת תעודת הוראה להובלת כיתת צהרון באופן מיידי
לבית ספר יסודי, מקסים, על טהרת המודעות הסביבתית דרוש/ה מורה בעל/ת תעודת הוראה להובלת כיתת צהרון כיתה ג' המכילה כ-30 ילד.
למתאימים/ות מובטח שכר גבוה מהממוצע ותנאים סוציאליים מעולים! השכר ייקבע על פי כמות התעודות וההסמכות שבידי הפונה.
אופי עבודה אנרגטי ומספק, לצד עבודה מול קבוצת ילדים מגובשת. העבודה בימים א' - ה' בין השעות 12:30-16:30. בחופשות בית ספר בין השעות 8:00-16:30.
עבודה מאתגרת ומספקת בצוות צעיר ומשפחתי. שכר גבוה למתאימים/ות.
דרישות:
בעלי/ות תואר אקדמי ותעודת הוראה - חובה.
מגורים באיזור המרכז - חובה.
ניסיון בחינוך/הדרכה - יתרון.
נכונות לעבודה מיידית.
ראש גדול ויכולת הוראה.
נמרצות לצד סבלנות לילדי הגיל הרך.
יצירתיות, יכולת עבודה בצוות והענקת חום ואהבת ילדים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
למפעלים מובילים באזור הדרום דרושים/ות מפקחי/ות בטיחות לפיקוח על הבטיחות והגהות בביניה/תעשייה.
דרישות לתפקיד: ממונה בטיחות מוסמך בעל כשירות בתוקף.
ניסיון ענף התעשייה רצוי
תחילת עבודה: מיידי
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
Develop and implement online marketing strategies with a strong focus on high growth in revenue and ROI in marketing investments.
Manage key marketing channels including: SEO, paid search, affiliates, media, email marketing, lead nurturing, social media
Responsibility over the company website and web entities
Reporting, analysis and ongoing optimization of all marketing channels
Manage a marketing team that includes a web programmer, graphic designer, SEM expert, content and nurturing expert
דרישות:
Strong leadership and management skills
Hands-on Online Marketing experience
Deep understanding of SEO and paid search
A passion for all things digital and an avid user of social media
Strong analytical skills, data & metrics oriented
Have the ability to cultivate and maintain relationships with bloggers and other social media influencers
HTML and/or CMS experience
High level communication and interpersonal skills
Mother-tongue level English
5 – 10 years of proven experience
לחברה מובילה בתחום המדיה הדיגיטלית, דרוש /ה מנהל /ת מוקד NOC.
+ השכלה הנדסאית או אקדמאית- חובה.
+ ניסיון קודם מוכח בניהול מוקד, כולל ניהול צוות עובדים במוקד טכני בחברות תקשורת / צה"ב וכו’.
+ חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרישות שכר לא תענינה.
אזור: ראשון לציון ונס ציונה
אימייל לשליחת קורות חיים: mayade@017.net.il
לחברה מובילה בתחום המכשור הרפואי, בחיפה, דרוש /ה סטודנט /ית לתחומי הביולוגיה / מדעי החיים / סיעוד/ כימיה / ביוטכנולוגיה / הנדסה כימית / מקצועות הפארא רפואה / רפואה .
+ חובה אנגלית ברמת שפת אם!
+ העבודה הינה עבודת מכירות ללקוחות בארה"ב (הלקוחות הינם: בתי חולים, קופות חולים, אחיות, מרפאות פרטיות).
+ הסטודנט /ית נדרש /ת להתחייב לעבודה של 4 משמרות בשבוע. העבודה הינה בין השעות: 15:00-23:00
+ שכר שעתי: 27 ש"ח לשעה + בונוסים.
אזור: חיפה והכרמל, קריות יקנעם וע. זבולון
אימייל לשליחת קורות חיים: mayade@017.net.il
דרוש /ה רפרנט /ית משאבי אנוש ושכר. התפקיד כולל: אחריות לטיפול כוללני בעובד החל מקליטה ועד פרישה- שכר, תנאים סוציאליים וכו'. ביצוע חישובי שכר של עובדי הסקטורים השונים. עדכון ועריכת שינויים במרכיבי השכר, ביצוע חישוב ניכויים וחיובים שונים. שרות פרונטאלי וטלפוני לעובדי בית החולים בנושא הרכב המשכורת ושינויים החלים בה. ביצוע בקרה ומעקב, טיפול בבירורים בנושא זכאות שכר. תלושי שכר- בדיקה, הפצה וטיפול בבירורים. מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונה.
דרישות:
דרישות: תואר ראשון במשאבי אנוש או מדעי החברה. תעודת חשב /ת שכר ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום השכר במוסד רפואי - חובה , רצוי מאוד עם שילוב של משאבי אנוש. ניסיון בשימוש במערכות מידע ממוחשבות בתחום כ"א ושכר, שליטה מלאה בחבילת "אופיס", ידיעת SAP HR- יתרון גדול. בקיאות בחוקים, תקנות ונוראות, הסכמי שכר והסכמי עבודה הקשורים לתחום. עברית- על בוריה,ערבית יתרון
יחסי אנוש גבוהים, כושר הבעה בע"פ ובכתב. משרה מלאה -5 ימים בשבוע. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
כחלק מפרויקט ייעוץ אנו מקימים מאגר מדריכים/ות / מטמיעים/ות.
דרישות: תואר ראשון- חובה.
ניסיון בנהלים /מחשוב /הטמעה - יתרון.
נדרש ניסיון הדרכה של מעל לשנה - חובה.
נכונות לנסיעות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לחברת תרופות מובילה בתחומה, דרוש /ה תועמלן /ית לעבודה הדרכתית של ברופאים ורוקחים, על תרופה קיימת.
העבודה אינה דרושת ניסיון קודם בתחום, אך נדרשת אוריינטציה מכירתית גבוהה ואהבה גדולה למכירות.
+ חובה תואר ראשון בתחום מדעי החיים / כימיה / פארא-רפואה
+ אנגלית ברמה טובה מאוד.
+ חובה לציין דרישות שכר, פניות בלא ציון דרשיות שכר לא תענינה.
אזור: חיפה והכרמל, קריות יקנעם וע. זבולון, עכו נהריה וגליל מערבי
קו"ח נא להפנות למייל: mayade@017.net.il