|
|
|
|
|
מנהל/ת חשבונות למשרד עו"ד |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
אורטל 073-2270270 שלוחה 122
|
|
תיאור: |
אמון על חשבונות נאמנות, ימים א'-ה' 8:30/9:00. 17:00/17:30 מעט גמיש. פעמיים בחודש תורנות עד 19:00 בערב. הגדרת התפקיד: עבודה בצוות במח' הנה"ח, לא מנהל אף עובד בפועל, אחראי על כל תחום חשבונות הנאמנות, עבודה על תוכנת חשבשבת, פקודות יומן, התאמות בנק, ייצוא דו"ח ללקוח, ייתכן ויצטרך לצאת לבנקים.יש הרבה מעקב וטיפול בחשבונות מהתחלה ועד הסוף. יש מקום להתפתחות. למועמד ניתן מנוי לחניון.
|
|
|
דרישות: |
יש צורך בניסיון של שנה בעבודה שדומה. יש צורך בעובד מאורגן ומסודר מאוד, יש מאות חשבונות נאמנות שיש לסדרם. מועמד אסרטיבי, המעוניין בעבודה לטווח ארוך. משכורת מוצעת: 6500-7000 ברוטו כולל נסיעות והבראה - בהתאם לפוטנציאל והניסיון התעסוקתי. איוש מיידי. מועמד/ת מאזור המרכז.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
למשרד עו"ד באזור המרכז דרוש/ה פקיד/ת הוצל"פ עם ניסיון קודם בהוצל"פ ובגבייה (שנה מינימום). |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
אורטל 073-2270270 שלוחה 122
|
|
תיאור: |
למשרד עו"ד באזור המרכז דרוש/ה פקיד/ת הוצל"פ במשרה מלאה (8:00/8:30-17:00/17:30) עם ניסיון קודם בהוצל"פ ובגבייה (שנה מינימום). התפקיד כולל: קשר עם לקוחות, ניהול תיקים באופן עצמאי, הסדרי תשלום עם חייבים, קשר עם הוצל"פ, הגשת בקשות, ניסוח מכתבי התראה, תביעות ועוד. אנגלית – לא נדרשת, התחלה מיידית. יתרון לבעלי היכרות עם תוכנת העו"דכנית (או תוכנה בעלת מאפיינים דומים לדוגמה משפטית( דרישות: ראש גדול, אסרטיביות, יכולת שיקול דעת, רצינות, מוטיבציה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
קו"ח לכתובת: gal@codex.co.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
למשרד עו"ד באזור המרכז דרוש/ה מזכירת בוקר |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
אורטל 073-2270270 שלוחה 122
|
|
תיאור: |
למשרד עו"ד דרוש/ה מזכיר/ת בוקר. העבודה כוללת מענה לטלפונים, ניהול יומן, הקלדות, תיוקים ופרויקטים נוספים. שעות העבודה 08:00/09:00-17:00/18:00.
המשרה מתאימה גם לסטודנטים אשר יכולים להתחייב לעבוד 5 ימים בשבוע בשעות הבוקר.
נדרש:
• ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתחום המזכירות מהעבר התעסוקתי או מהצבא, הכולל עיסוק בתחומים אשר פורטו בתיאור המשרה
• אנגלית- לפחות ברמה הבסיסית
• ייצוגיות
• מגורים באזור מרכז (העבודה באזור ת"א, רמת גן)
יתרון לבעלי נסיון במשרד עו"ד ולהיכרות עם התוכנה עו"דכנית/קומיט.
קו"ח ניתן לשלוח לכתובת: gal@codex.co.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
למשרד עו"ד באזור המרכז דרוש/ה מזכיר/ת ערב |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
אורטל 073-2270270 שלוחה 122
|
|
תיאור: |
למשרד עו"ד דרוש/ה מזכיר/ת ערב. העבודה כוללת מענה לטלפונים, ניהול יומן, הקלדות, תיוקים ופרויקטים נוספים.
המשרה מתאימה גם לסטודנטים אשר יכולים להתחייב לעבוד 5 ימים בשבוע, 14:00/15:00-19:00/20:00.
נדרש:
• ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתחום המזכירות מהעבר התעסוקתי או מהצבא, הכולל עיסוק בתחומים אשר פורטו בתיאור המשרה
• אנגלית- לפחות ברמה הבסיסית
• ייצוגיות
• מגורים באזור מרכז (העבודה באזור ת"א, רמת גן- מתחם הבורסה)
יתרון לבעלי נסיון במשרד עו"ד ולהיכרות עם התוכנה עו"דכנית.
קו"ח למייל: gal@codex.co.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
למשרד עו''ד באזור המרכז דרוש/ה מנהל/ת משרד לתחום האדמיניסטרציה |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
אורטל 073-2270270 שלוחה 122
|
|
תיאור: |
שעות העבודה 8/9-16/17. חובה ניסיון קודם בניהול משרד, ניהול אנשים וניסיון בעבודה הדורשת עמידה ביעדים רבים ויכולת תעדוף במצב של ריבוי משימות. יתרון יינתן לבעלי/ות ניסיון ממשרד עו''ד מהשנים האחרונות. תנאים מצוינים למתאימים!
קו"ח לכתובת: gal@codex.co.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת צהריים (11:00-19:00) למשרד עו"ד באזור המרכז (סניף ר"ג או ת"א) |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
אורטל 073-2270270 שלוחה 122
|
|
תיאור: |
משרד עו"ד היושב במרכז, מחפש מזכיר/ת צהריים לשעות 11:00-19:00 (השעות לא גמישות). במשרד מזכירות נוספות, התפקיד כולל סיוע מזכירותי לכלל עורכי הדין, מענה טלפוני ופרונטאלי ללקוחות המשרד, טיפול בפניות, הדפסות מכתבים, קשר מול בתי משפט, מעקב אחר תיקים, תיוקים, כריכות, אירוח ופרוייקטים נוספים לפי הצורך.
|
|
|
דרישות: |
זמינות לעבודה בימים א'-ה' - חובה, טווח תעסוקה של לפחות שנה - חובה, ניסיון בתפקיד מזכירותי (אפשרי גם מהצבא) - יתרון, ניסיון ממשרד עו"ד - יתרון מובהק. ניסיון בתוכנות משפטיות (עו"דכנית / קומיט / משפטית / נט המשפט / מאגרים משפטיים) - יתרון, שליטה בתוכנות האאוטלוק והוורד - חובה. מוטיבציה, תקתקנות וחריצות. רק פניות מתאימות תיעננה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ת ערב למשרד עו"ד ותיק ומוכר במרכז ת"א |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
אורטל 073-2270270 שלוחה 122
|
|
תיאור: |
שעות העבודה: 16:00-20:30, ימי א' עד ה'. התפקיד כולל הדפסות, מענה טלפוני, תיוקים, תיאום פגישות, עבודה בצוות, התנהלות מול בתי משפט, קבלת לקוחות ומתן מידע.
|
|
|
דרישות: |
דרישות: נדרשת שליטה מלאה בחבילת ה- Office (כולל Excel) והקלדה ברמה טובה. ניסיון ממשרד עו"ד- יתרון. אנגלית ברמה טובה - חובה. שכר: שעתי, 33 ש"ח + נסיעות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנה |
|
|
|
|
|
|
מזכירת ערב |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
07-32270270 אורטל , שלוחה 122
|
|
תיאור: |
מזכירות ערב:
למשרד עו"ד דרוש/ה מזכיר/ת ערב. העבודה כוללת מענה לטלפונים, ניהול יומן, הקלדות, תיוקים ופרויקטים נוספים.
המשרה מתאימה גם לסטודנטים אשר יכולים להתחייב לעבוד 5 ימים בשבוע, 14:00/15:00-19:00.
נדרש:
• ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתחום המזכירות מהעבר התעסוקתי או מהצבא, הכולל עיסוק בתחומים אשר פורטו בתיאור המשרה
• אנגלית- לפחות ברמה הבסיסית
• ייצוגיות
• מגורים באזור מרכז (העבודה באזור ת"א, רמת גן- מתחם הבורסה)
יתרון לבעלי נסיון במשרד עו"ד
קו"ח למייל: ortale@codex.co.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
למשרד עו"ד בר"ג דרוש/ה מנהל/ת מחלקת הוצל"פ |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
אורטל 073-2270270 שלוחה 122
|
|
תיאור: |
למשרד עו"ד בר"ג דרוש/ה מנהל/ת מחלקת הוצל"פ.
דרישות מיוחדות:
שעות עבודה: 09:00-18:00. חשוב והכרחי שהמועמד/ת מתמחה בתחום וניהל/ה בעבר מחלקת הוצל"פ (רצוי מהתחום האזרחי- מוניציפאלי). התפקיד כולל ניהול צוות של 12 עובדים, בקרה, מעקב, קשר עם לקוחות, בניית תוכניות הדרכה לעובדים, קשר מול רשויות הוצל"פ וניהול פקידות הוצל"פ.
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
מנהל צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
דרושה מזכירת בוקר |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
07-32270270 שלוחה 122 אורטל
|
|
תיאור: |
מזכירות בוקר:
למשרד עו"ד דרוש/ה מזכיר/ת בוקר. העבודה כוללת מענה לטלפונים, ניהול יומן, הקלדות, תיוקים ופרויקטים נוספים. שעות העבודה 08:00/09:00-17:00/18:00.
המשרה מתאימה גם לסטודנטים אשר יכולים להתחייב לעבוד 5 ימים בשבוע בשעות הבוקר.
נדרש:
• ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתחום המזכירות מהעבר התעסוקתי או מהצבא, הכולל עיסוק בתחומים אשר פורטו בתיאור המשרה
• אנגלית- לפחות ברמה הבסיסית
• ייצוגיות
• מגורים באזור מרכז (העבודה באזור ת"א, רמת גן)
יתרון לבעלי נסיון במשרד עו"ד
קו"ח למייל: ortale@codex.co.il
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
למשרד המתמחה בתחום של קניין רוחני וממוקם בתל אביב דרוש/ה פרה-ליגל למשרה מלאה (אנגלית כשפת אם חובה) |
|
|
|
|
טל: |
-
|
איש קשר:
|
גל 073-2270270 שלוחה 129
|
|
תיאור: |
דרוש/ה פאראליגל למחלקת פטנטים וסימני מסחר, אנגלית ברמת שפת אם חובה. העבודה במשרה מלאה, 9:00-17:00 + שעות נוספות (כמעט כל יום). פעם בשבועיים ימי שישי, 5 שעות עבודה. התפקיד כולל עבודה משפטית, הגשת בקשות, קשר מול לקוחות במייל ובטלפון, מול רשם החברות. כל העבודה נעשית באנגלית.
|
|
|
דרישות: |
נדרשת אינטיליגנציה, אסרטיביות, אחריות. תואר אקדמי - חובה. ניסיון קודם כפארליגל / מזכירות משפטית - יתרון. שכר: 7-7.5 ברוטו + נסיעות + שעות נוספות ותנאים סוציאליים.
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
תל אביב |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
שנתיים |
|
|
|
|
|
|
|
|
מזכיר/ה משפטי/ת |
|
|
|
|
תיאור: |
למשרד המתמחה בתחום הנזיקין ורשלנות רפואית במתחם הבורסה ברמת גן דרושה מזכיר/ה משפטי/ת.
תפקיד המזכירות כולל: מענה טלפוני, דואר וחשבונות שוטפים, ניהול יומני המשרד, תיוקים, סריקות, צילומים, שליחויות, יחסי גומלין עם עורכי הדין, קבלת לקוחות וכיו"ב.
האצלת סמכויות תהא לפי אופי המועמד, כישוריו והמוטיבציה שלו.
משרה חלקית- 5 ימים בשבוע, 09:00-13:00 עם אופציה להגדלת משרה.
|
|
|
דרישות: |
דייקנות, אחריות ומסירות– חובה
יחסי אנוש טובים– חובה
שליטה בתוכנות office (בפרט outlook)– חובה
עדיפות לניסיון במשרד עורכי דין
ידע בנט המשפט– יתרון
הקלדה עיוורת– יתרון
אנגלית ברמה טובה– יתרון
חובה מגורים במרכז!
המשרה מתאימה גם לבני/בנות 50+.
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
רמת גן |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
לא נדרש |
|
|
|
|
|
|
פקידה |
|
|
|
|
טל: |
03-9233033
|
איש קשר:
|
דרור
|
|
תיאור: |
מענה טלפוני , הפקת חשבוניות , הכנסות למלאי , ניהול קופה , עזרה במכירות .
|
|
|
דרישות: |
ראש גדול , רצינות , חריצות , יחסי אנוש מעולים , יכולת עמידה בלחץ ,
שעות העבודה 08:30-17:30 ימי שישי לסירוגין
רקע במחשב חובה
רקע בהנהלת חשבונות יתרון
תנאים טובים למתאימים
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
פתח תקוה והסביבה |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
5 שנים |
|
|
|
|
|
|
מנהל/ת אדמיניסטרציה ואירועים |
|
|
|
|
טל: |
08-6262537
|
איש קשר:
|
רויטל/יוליה
|
|
תיאור: |
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה ואירועים לניהול משרד דינמי ומעניין. עבודה מול לקוחות וספקים, ניהול עובדים, ניהול יומן אירועים. המשרה מיודעת לנשים וגברים כאחד חובה- יחסי אנוש מעולים אוריינטציה שיווקית
|
|
|
|
|
היקף המשרה: |
מלאה |
עיר/ישוב: |
באר שבע |
תפקיד: |
|
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
למכון המעניק שירותי אבחון וטיפול דרושה מזכירה דתיה /חרדית |
|
|
|
|
תיאור: |
למכון המעניק שירותי אבחון וטיפול למגזר הדתי/חרדי דרושה מזכירה דתיה/חרדית .
היקף המשרה : 20 שעות שבועיות . המשרה היא למילוי מקום לחצי שנה .
|
|
|
דרישות: |
ידע בתוכנות :word ,excel,outlook
נסיון כמזכירה ,ראש גדול ,מיומנות וזריזות.
|
|
|
היקף המשרה: |
חלקית |
עיר/ישוב: |
בני ברק |
תפקיד: |
איש צוות |
שנות ניסיון: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|