לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
חיפוש משרות:
מילות מפתח תחום משרה אזור  
תאריכים:
כל התאריכים   חודש אחרון   שבועים אחרונים   שבוע אחרון   3 ימים אחרונים   24 שעות אחרונות  

רשימת כל המשרות

 
תוצאות חיפוש: 376-390 מתוך 1000  הצג רק כותרות  עמוד 26 מתוך 67
כותרת   שם חברה   תחום   אזור   תאריך עדכון  
פקידת קבלה 

  סגל מסרי חברת עורכי דין  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  8/4/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-6952333
טל:   03- איש קשר:   רחלי
תיאור:
דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה (א'- ה', 11:30 -19:30) במשרד עו"ד, לניהול אדמיניסטרטיבי שוטף וגבייה.
ניסיון במזכירות (יתרון), יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת (וורד- חובה, עודכנית- יתרון), מוטיבציה וחריצות, תודעת שירות גבוהה,אחראיות, ייצוגיות, עבודה לטווח ארוך.  
 
דרישות:
ידע בעוד"נית, ובאתר נט המשפט.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
איש/אשת מכירות ויעוץ לימודים למשרה חלקית (לא טלמרקטינג) 

  אודי ביה"ס לאנגלית  דיילות וקידום מכירות, מנהלה ומזכירות, סטודנטים, שיווק ומכירות, מתאים לאימהות  המרכז והשפלה  7/4/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   דורית
תיאור:
נא לשלוח קו"ח למייל: schooleee@gmail.com
לביה"ס פרטי לאנגלית דרוש/ה איש/אשת מכירות ויעוץ לימודים לעבודה במשרה חלקית (לא טלמרקטינג!!!).
2-3 משמרות בשעות אחה"צ/ערב, עד 8 שעות משמרת (משרה חלקית).
התפקיד כולל שיווק ומכירה.
העבודה בראשון לציון בקניון ערי החוף (ליד קניון הזהב).
משרה קבועה לטווח הרחוק.
תנאים מעולים למתאימים.
תחילת עבודה: מיידי.
שעות עבודה גמישות החל משעה 14:00 ואילך.
 
 
דרישות:
- העבודה בשעות אחה"צ -ערב
-שליטה במחשב.
-חובה להיות בעל/ת רמה טובה באנגלית

נא לשלוח קו"ח למייל: schooleee@gmail.com  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: ראשון לציון   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
פקיד/ה בהנהלת חשבונות 1+2 

  איפא שקולניק פלסט  כספים וחשבונאות, מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  7/4/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-5590108
טל:   - איש קשר:   חיים
תיאור:
דרוש/ה פקיד/ה להנהלת חשבונות 1+2
ידע בחשבשבת חלונות
קו"ח למייל או לפקס  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: חולון   תפקיד:   שנות ניסיון: שנה 
 
מנהלת משרד 

  ברנד אחזקות  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  2/4/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-6447003
טל:   03-6447002 איש קשר:   ורד
תיאור:
באזור תל ברוך צפון , אחראית,רצינית, בעלת מוסר עבודה גבוה לחב' ניהול ואחזקת נדל"ן ,בעלת ניסיון בניהול אדמינסארטיבי ,גביית כספים ,הנה"ח בסיסית ,ידע בתוכנות מחשב חובה ,שרות לקוחות טלפוני אדיב עם יחסי ציבור טובים. משרה מלאה ,לעבודה קבועה בסביבת עבודה נעימה.  
 
דרישות:
באזור תל ברוך צפון , אחראית,רצינית, בעלת מוסר עבודה גבוה לחב' ניהול ואחזקת נדל"ן ,בעלת ניסיון בניהול אדמינסארטיבי ,גביית כספים ,הנה"ח בסיסית ,ידע בתוכנות מחשב חובה ,שרות לקוחות טלפוני אדיב עם יחסי ציבור טובים. משרה מלאה ,לעבודה קבועה בסביבת עבודה נעימה.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
דרוש/ה פקידת תפעול . 

  cvpool  מנהלה ומזכירות  השרון  1/4/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   שרית
תיאור:
חברה שמספקת ומשווקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומים של סיבים אופטיים בכפר סבא
דרוש/ה פקידת תפעול .
קו"ח למייל: saritjobs2@gmail.com
 
 
דרישות:
פירוט משרה:
שרשרת אספקה – הצעות מחיר ללקוחות, רכש, מעקב הזמנות, תקשורת עם ספקים בחו''ל ולקוחות
בארץ, דוחות מלאי ושמירה על רמת המלאי, ישיבות צוות, גבייה וכדומה.
נכונות למשרה לטווח ארוך של שנתיים לפחות.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה.
שליטה ב OUTLOOK ו EXELL.
יכולת לעבור מהר מנושא לנושא
זיכרון טוב וירידה לפרטים.
יחסי אנוש טובים.
לארוז הזמנות ללקוח ולסדר משלוחים מהיצרן.
לא פוחדת מעבודה ועובדת עם חיוך.
שעות עבודה: ימים א' – ה' 08:00 – 17:00.
תנאים נלווים:
ביטוח מנהלים לאחר 3 חודשים והחזר נסיעות.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: כפר סבא   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: פחות משנה 
 
פקיד/ה קבלה. 

  cvpool  אחר, מנהלה ומזכירות  ירושלים והסביבה  1/4/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   שרית
תיאור:
לחברה מובילה דרוש/ה למשרה מידית פקיד/ה קבלה.
התפקיד כולל: מענה טלפוני/פרונטאלי, אדמיניסטרציה ותיוקים.
יתרון לידע בסיסי בהנח"ש.
תנאים מעולים.
עבודה בירושלים.  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: ירושלים   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
 
דרוש/ה מזכיר/ה לניהול אדמיניסטרטיבי. 

  cvpool  מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש  המרכז והשפלה  1/4/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   שרית
תיאור:
לחברת אנרגיה דרוש/ה מזכיר/ה לניהול אדמיניסטרטיבי של המחלקה המשפטית ומחלקת משאבי אנוש. הזדמנות להשתלב בחברה דינמית. לצבור ניסיון בחברה בינלאומית. להתפתח ולהתקדם. דרישות התפקיד: ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית - חובה שליטה מלאה ביישומי מחשב – חובה (WORD, EXCEL, P.P) אנגלית ברמה גבוהה – חובה תואר רלוונטי – יתרון ניסיון בגיוס (פרסום משרות, מיון קורות חיים, ניהול תיקי עובדים ודוחות נוכחות) – יתרון בעל/ת מוטיבציה, יכולת למידה מהירה, אחראי/ת, מסודר/ת. ימים א-ה 08:00-17:00, נכונות לשעות נוספות ועבודה מאומצת. מועמדים מאשור השרון – עמק חפר. שנות ניסיון – 3-4.  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
פקיד/ה בהנהלת חשבונות 1+2 

  איפא שקולניק פלסט  כספים וחשבונאות, מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  31/3/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-5590108
טל:   - איש קשר:   חיים
תיאור:
דרוש/ה פקיד/ה בהנהלת חשבונות 1+2
ידע בהנהלת חשבונות חלונות
 
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: חולון   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
מזכירה\ כתבנית 

  עו"ד צבי כהן  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  31/3/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   03-5616123 איש קשר:  
תיאור:
לעו"ד דרושה מזכירה\ כתבנית ל-5 ימים בשבוע.
 
 
דרישות:
ניהול יומנים, הדפסות בעברית ואנגלית, מענה טלפוני  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
עוזרת אדמינסטרטיבית לחברת היי טק בשרון הדרומי 

  l-il  מנהלה ומזכירות  השרון  30/3/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לחברת הייטק עוזרת אדמינסטרטיבית לשרשרת האספקה ואאדמיניסטרציה שוטפת

אחריות על הניידים וציוד בדיקה של החברה
מעקב אחר ייבוא ייצוא
מעקב אחר דוחות נוכחות
תמיכה במשאבי אנוש
תמיכה בקבלה
ניהול יומנים  
 
דרישות:
נסיון של שנה שנתיים בתפקידי אדמיניסטרציה
נסיון מחברת הייטק
אנגלית ברמה גבוהה מאוד  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב:   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
פקידה טכנית 

  אי.בי.אל  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  19/3/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   עופר
תיאור:
לחברה באזור אשדוד למשרה קבועה דרושה פקידה טכנית:

אזור מגורים:
אשדוד, אשקלון והסביבה,
ראשל"צ,רחובות,יבנה,חולון,בת-ים,רמלה,לוד והסביבה

 
 
דרישות:
• ידיעת שפה העברית
• ידיעת שפה הרוסית (חובה)
• יתרון ידיעת שפה האנגלית ברמה טובה
• שליטה מלאה בתוכנות OFFICE
• רקע טכני (הכרות עם חלקי מכונות,עיבוד
שבבי,קריאת מפרט נתונים של חלקים)
• ניהול מלאי ורכש (מעקב אחרי הזמנות,
עבודה מול ספקים)
• מענה טלפוני
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: אשדוד   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
 
רקדניות נאות למופעי חשפנות קלים 

  מועדון הבורסה  אחר, אקדמאים, דיילות וקידום מכירות, טלמרקטינג, מנהלה ומזכירות, סטודנטים, שרות לקוחות  המרכז והשפלה  15/3/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   אבי
תיאור:
רקדניות נאות למופעי חשפנות קלים עם או בלי מסיכה
20000-30000 בחודש )ללא מין)
במועדון הוותיק בארץ  
 
דרישות:
מעל גיל 18,רקדניות בנשמה,גוף יפה פנים נאות, מתקבלות מכל הארץ עם ניסיון ובלי ניסיון

ניתן לעבוד עם מסיכה ועם פיאה  
היקף המשרה: משמרות  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: מנהל  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
מקדמת מכירות - מנהלת משרד בקרית טבעון 

  גופר גלובל אלומיניום בע"מ  כספים וחשבונאות, מנהלה ומזכירות, שיווק ומכירות, אדמיניסטרציה  הצפון  11/3/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   משה
תיאור:
דרוש/ה מנהל/ת משרד שיווק ומכירות לתעשיה . התפקיד כולל: ניהול משרד מכירות, עבודה מול לקוחות, אדמיניסטרציה, ניהול ספקים, קבלת הזמנות, תאומי פגישות, איתור לקוחות, קידום מכירות טלפוני.  
 
דרישות:
ידע ונסיון בתחום השיווק והמכירות לתעשיות ומפעלים, יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, סדר ועבודה שיטתית, הכרת האינטרנט, הפקת דוחות באקסל, תודעת שירות, ניתוח מאגרי מידע, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: טבעון   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנתיים 
 
מנהל/ת משרד ושירות לקוחות 

  אלפאנומריקס טכנולוגיות בעמ  מנהלה ומזכירות, שרות לקוחות  השרון  6/3/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  09-8847915
תיאור:
לחברת אינטרנט ומדיה מובילה דרוש/ה מנהל/ת משרד.

התפקיד כולל מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לעובדי החברה, ניהול יומן ותיאום פגישות, התקשרות עם ספקים, לקוחות וכד'.

 
 
דרישות:
דרישות:

· התמצאות בעולם האינטרנט והמחשבים.

· שליטה ב- office, בעיקר ב- excel.

· שליטה מעולה באנגלית - בטחון להתנהלות בע"פ ובמיילים.

· ניסיון קודם בניהול אדמיניסטרטיבי- יתרון

· יכולת טובה לעבודה תחת לחץ

· מעורבות ומוטיבציה גבוהה להתפתחות אישית ומקצועית וכן להשתלבות בארגון לתקופה ארוכה

· יחסי אנוש מצוינים

אנו מציעים תפקיד מעניין ומגוון בסביבת עבודה צעירה ומאתגרת  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: נתניה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
דרושים/ות מנהלי תיקי לקוחות 

  cvpool  מנהלה ומזכירות, משאבי אנוש, שיווק ומכירות  המרכז והשפלה  5/3/2014 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   סתיו
תיאור:
דרושים/ות מנהלי תיקי לקוחות לעבודה מול לקוחות עסקים.
הכשרה על חשבון החברה, חובה אוריינטציה מכירתית.
 
 
דרישות:
דרישות המשרה:
המשרה מלאה/חלקית, מתאימה לאמהות ולסטודנטים.
יחסי אנוש מעולים, שירותיות, מכירתיות, "ראש גדול".
אפשרויות קידום!.

 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
הצג סל המשרות שלי  
 הצג רק כותרות עמוד 26 מתוך 67
 
אבטחת איכות אדריכלות ועיצוב פנים אופנה וטקסטיל אחזקה ותחזוקה אינטרנט
אלקטרוניקה וחומרה אקדמאים ביוטכנולוגיה ביטוח בניין
גרפיקה ומולטימדיה דיילות וקידום מכירות הוראה והדרכה הסעות ונהגים הפצה, חלוקה ושליחויות
הפקות, בימוי ועריכה טיפול וסיעוד טלמרקטינג יבוא/יצוא יצור ותעשיה
כלכלה ושוק ההון כספים וחשבונאות מדע ומחקר מהנדסים מיחשוב
מלונאות ואתרי נופש מנהלה ומזכירות מנהלים / בכירים מסעדות/בתי קפה ובארים משאבי אנוש
נקיון סטודנטים עבודה בחו"ל עבודות כלליות עריכת דין ומשפט
פארמצבטיקה פיתוח עסקי פרסום ויחצ"נות ציוד רפואי קייטרינג ואירועים
רפואה שיווק ומכירות שמירה ואבטחה שפות ותרגום שרות לקוחות
תוכנה / חומרה מטפלות מטפלות לילדים עוזרות בית ניקיון דרושים מטפלות לילדים דרושים עוזרות בית ניקיון
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il