לחברה מובילה בתחום המחשוב העסקי דרוש/ה מנהל/ת משרד.
המשרה כוללת- מענה טלפוני, ניהול יומנים, גבייה, תשלומי ספקים, הפקדות ועוד.
היקף המשרה- משרה מלאה ימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:30, לא כולל שישי שבת.
מיקום- אזור ת"א
דרישות:
ניסיון- חובה
שליטה בתוכנות אופיס-חובה
תוכנת סאפ- יתרון
למשרד רו"ח בחדרה ו/או תל אביב, דרוש/ה יועצ/ת עסקי/ת בעל/ת התמחות בשיווק כללי, שיווק באינטרנט לשם שיתופי פעולה ולשם השתלבות במאגר היועצים העסקיים של המשרד.
התפקיד כולל: ליווי וייעוץ עסקי וכן, שיווק וקידום שירותי המחלקה הכלכלית במשרד.
דרישות:
• ניסיון כיועצ/ת בתחום השיווק והייעוץ העסקי-
חובה
• רצינות ומסירות לעבודה
• יחסי אנוש טובים
• בעל/ת ראש גדול
אבטחת איכות, אדריכלות ועיצוב פנים, אופנה וטקסטיל, אחזקה ותחזוקה, אחר, אינטרנט, אלקטרוניקה וחומרה, אקדמאים, ביוטכנולוגיה, ביטוח, בניין, גרפיקה ומולטימדיה, דיילות וקידום מכירות, הוראה והדרכה, הסעות ונהגים, הפצה, חלוקה ושליחויות, הפקות, בימוי ועריכה, טיפול וסיעוד, טלמרקטינג, יבוא/יצוא, יצור ותעשיה, כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מדע ומחקר, מהנדסים, מטפלות ומשק בית, מיחשוב, מלונאות ואתרי נופש, מנהלה ומזכירות, מנהלים / בכירים, מסעדות/בתי קפה ובארים, משאבי אנוש, מתנדבים, נקיון, סטודנטים, עבודה בחו"ל, עבודות כלליות, עריכת דין ומשפט, פארמצבטיקה, פיתוח עסקי, פרסום ויחצ"נות, ציוד רפואי, קייטרינג ואירועים, רפואה, רפואה אלטרנטיבית, שיווק ומכירות, שמירה ואבטחה, שפות ותרגום, שרות לקוחות, תוכנה / חומרה
המרכז והשפלה
1/10/2014
דואר אלקטרוני:
פקס:
-
טל:
072-2587747
איש קשר:
אירנה
תיאור:
מחלקי פליירים באייזורי תעשייה. לעבודה במשרה מלאה .שעות עבודה מ8:00 עד 16:00. ללא ימי ו'.לא נידרש ניסיון קודם. שכר 40 ש"ח לשעה.יש נסיעות.
תיאור המשרה: מכלקי פליירים באייזורי תעשייה. לעבודה במשרה חלקית .שעות עבודה גמישות. ללא ימי ו'.לא נידרש ניסיון קודם. שכר 40 ש"ח לשעה.יש נסיעות.
072-2587747
אבטחת איכות, אדריכלות ועיצוב פנים, אופנה וטקסטיל, אחזקה ותחזוקה, אחר, אינטרנט, אלקטרוניקה וחומרה, אקדמאים, ביוטכנולוגיה, ביטוח, בניין, גרפיקה ומולטימדיה, דיילות וקידום מכירות, הוראה והדרכה, הסעות ונהגים, הפצה, חלוקה ושליחויות, הפקות, בימוי ועריכה, טיפול וסיעוד, טלמרקטינג, יבוא/יצוא, יצור ותעשיה, כלכלה ושוק ההון, כספים וחשבונאות, מדע ומחקר, מהנדסים, מטפלות ומשק בית, מיחשוב, מלונאות ואתרי נופש, מנהלה ומזכירות, מנהלים / בכירים, מסעדות/בתי קפה ובארים, משאבי אנוש, מתנדבים, נקיון, סטודנטים, עבודה בחו"ל, עבודות כלליות, עריכת דין ומשפט, פארמצבטיקה, פיתוח עסקי, פרסום ויחצ"נות, ציוד רפואי, קייטרינג ואירועים, רפואה, רפואה אלטרנטיבית, שיווק ומכירות, שמירה ואבטחה, שפות ותרגום, שרות לקוחות, תוכנה / חומרה
כל הארץ
1/10/2014
דואר אלקטרוני:
פקס:
-
טל:
03-7208451
איש קשר:
אירנה
תיאור:
משרה מלאה:דורשה מזכירה לעבודה קבוע.שעות עבודה מ08:0 עד 16:00 או מ 09:00 עד 17:00 ללא ימי ו' .לא נדרש נסיון קודם, רוסית חובה ,שכר 30 ש"ח לשעה תשלום בהעברה בנקאית,צ'ק או מזומן.
JOIN TO THE FINANCIAL MARKETS
SELL IN YOUR MOTHER TONGUE IN ALL
THE LANGUAGES! NO LIMIT.
-RULE - EXPERIENCED IN THE FOREX
OR BINARY OPTIONS
*English,Russian,French,German,Italian,Holl
and,Japanese,Chinese,Spanish,dutch
A bunch of Financial companies are looking
for:
Highly Motivated Individuals with strong
communication and negotiation skills to
join to the Forex or Binary Options industry.
Job Description:
-Close deal with the clients.
-Convert Potential clients of the company.
-Inform Potential clients on the situation in
the financial market. (Retention)
-persuasion and honest conversation skill.
-Help clients use the online platform.
We have a long list of companies in the
Forex & Binary Option Industry!
_______________________________
Sales Manager for the entire Forex
Department with years of
Experiences carry on a lot of responsibilities
and getting important targets.
__________________________________
Looking for a senior Account manager In all
languages.
responsible strong skill negotiation - Taking
Care of important clients.
דרישות:
SALES
✓ Qualifications & Requirements sales
*Experience with sales /Tel-Sales/
Telemarketing - Must!!!
*Experience in Forex /Binary Option industry
- Must
*Fully comfortable in Office applications and
internet savvy
RETENTION OR CONVERSION
__________________________________
✓ Qualifications & Requirements
*Goal oriented and highly motivated to meet
and exceed sales targets.
*Minimum 1 years of experience in
Retention/Excellent Interpretation of the
fundamentals & technical Analysis.
* Excellent oral and written communication
skills.
* Other languages – Advantage.
*Experience in on-line marketing company –
A significant Advantage
*Well-developed negotiation skills
*Excellent personal Presentation
*Excellent Knowles about the financial
Markets
*Very Professional in the field.
Sellers Account Manager French with experience in sales , finance , forex , binary options , or gaming industry experience or similar . However, this is not a requirement.
We recruit the French Sellers . We are seeking people motivated and proactive with the ability to negotiate and close sales on the phone.
Ideal candidates are flexible with excellent skills of communication , a desire for success and great attention to detail . High salary + commissions and bonuses . Skills and experience desired
דרישות:
FRENCH SALES / RETENTION
: * Native French
* English is an advantage
* Experience in sales or telemarketing is a must!
* Prior knowledge of the financial market is preferred
* Experience in negotiating and retention , ability to convince customers potential .
משרד רו"ח ברעננה מחפש מבקר פנים, שאוהב ביקורת פנימית, ושואף לסייע ולהוביל התייעלות בארגונים עסקיים ומלכ"רים.
דרישות:
-השכלה אקדמית- חשבונאות / משפטים / מנהל עסקים / כלכלה.
-תעודת מבקר /ת פנים ו/ או רו"ח - יתרון
-ניסיון מוכח בביקורת פנימית ובמיוחד במשרדי ממשלה.
-ניסיון בביקורת מערכות מידע- יתרון.
-היכרות מעמיקה עם תהליכים עסקיים.
-כתיבה והתנסחות בעל פה ברמה גבוהה.
-ידע בתחקור נתונים.
-חשיבה אנליטית.
-יכולת עבודה עצמאית.
-יחסי אנוש טובים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרוש/ה אנליסט/ית לחברה בתחום המזון לביצוע ניתוחים כלכליים
לצורך מתן המלצות לדרג הניהולי,אפיון דוחות,חישובי תגמולים/עמלות וביצוע
בקרה שוטפת על פעילות החברה.
דרישות: תואר ראשון בכלכלה-חובה
שליטה מלאה בתוכנת אקסל.