תמיד אמרו לכם שאתם יודעים להקשיב?!
עכשיו יש לכם הזדמנות לעשות מזה כסף!!
IBP , חברה העוסקת בפרסום באינטרנט
מחפשת נציגים חדשים למוקד הטלפוני ברעננה
לפרטים נוספים פנו lipazk@ibp.org.il
התרשמו עוד ובקרו בעמוד הפייסבוק שלנו
-https://www.facebook.com/ibp.org.il?_rdr
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
אוהבים לדבר בטלפון?! רוצים להשתלב בצוות מנצח?!
IBP, חברת האינטרנט המובילה בארץ
קולטת נציגים חדשים למוקד הטלפוני התוסס ברעננה
לפרטים נוספים פנו- lipazk@ibp.org.il
התרשמו עוד ובקרו בעמוד הפייסבוק שלנו- https://www.facebook.com/ibp.org.il?_rdr
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
מחפש אתגרים ורוצה להשתלב בחברת האינטרנט הטובה בארץ?
IBP מחפשת תותח/ית לניהול צוות במוקד הטלפוני שלה ברעננה.
אז אם את/ה בעל ניסיון בתפקיד ניהולי בעולם המוקדים- מקומך איתנו!
קו"ח ניתן לשלוח ל- orgiladi@ibp.org.il
בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו- https://www.facebook.com/ibp.org.il?_rdr
לחברת טבע תעשיות פרמצבטיות לאתר בשוהם דרוש/ה נציג/ת קשרי לקוחות פרטיים למשרת ערב לתפקיד הכולל:
מתן מענה ללקוחות הפרטיים של החברה
ביצוע הזמנות של מוצרים עבור הלקוחות באמצעות מערכות ממוחשבות
טיפול בתהליכי החזרת מוצרים ותקלות
פעילויות נוספות הקשורות בתהליך הזמנות המוצרים בהתאם לצרכי הלקוחות
השתלבות בצוות עובדים נעים ומגובש
עבודה משמעותית ומשפיעה על מכירות החברה
דרישות:
תואר ראשון - יתרון
ניסיון קודם במוקדי שירות לקוחות או מוקדי הזמנות - יתרון משמעותי
יכולת מוכחת לעבודה עם מערכות ממוחשבות
אנגלית ברמה טובה
שירותיות גבוהה ויכולת ורבלית מצוינת
נכונות לעבודת משמרות בחצי משרה
העבודה במוקד השירות באתר החברה ליד שוהם
הגשת מועמדות למשרה 7069 באמצעות הלינק הבא:
https://jobs.teva.co.il/pos7069?referrerId 427
Kener Lending is a fast growing financial technology (Fin-Tech) company which provides an online lending solution for individuals in the US.
We are looking for young and motivated team players who are looking to jumpstart their career in a dynamic and vibrant working environment.
If you are one of these people then your place is with us!
WE ARE HIRING CUSTOMER SUPPORT AND UNDERWRITING REPRESENTATIVES.
דרישות:
The position requires:
• Native/Fluent English – A MUST.
• Service and sales oriented people.
• Ability to work in Shifts or Full time.
• Past experience is an advantage yet not mandatory.
Great terms and benefits will be provided to suitable employees.
Work takes place in Tel-Aviv next to Azrieli Center
Work shifts are available between Sunday - Friday, 15:00–23:30.
Full training will be provided for the new hires.
למכללת BPM, המכללה של תעשיית המוסיקה דרוש /ה מזכיר /ה למדור הלימודים.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטאלי, תיאום פגישות מול מרצים, ניהול יומנים, עבודה שוטפת מול הסטודנטים (ריכוז ציונים, מעקב נוכחות) וסיוע למנהלת מדור הלימודים.
שכר שעתי של 32 ₪ + בונוסים על מתן שירות ללקוחות!
משרה חלקית במשמרות גמישות בוקר/ערב (9:00-15:00/ 15:00-21:00) או משמרות לפי ימים.
מתאים גם לאקדמאי /ת ללא ניסיון, סטודנט /ית וגם כמשרת אם.
דרישות:
דרישות:
*ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה!
*רצינות ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
*יכולת ראייה מערכתית תוך יכולת ירדה לפרטים הקטנים.
*שליטה מלאה בתוכנות office.
*ניסיון במערכת MOODLE- יתרון.
*אישיות נמרצת, "ראש גדול", בעל /ת תודעת שירות גבוהה.
לחברה המתמחה בייעוץ עסקי הממוקמת בנס ציונה
דרושים/ות אנשי /נשות מכירות טלפוניים /ות לתאומי פגישות, לאנשי המכירות של החברה.
עם אפשרות גם לשלוש משמרות בשבוע.
העבודה היא בצוות קטן ומשפחתי.
ינתן ליווי והכשרה מקצועית ואישית למתאימים /ות!
אפשרות אמיתית להרוויח מעל 60 ₪ בשעה!
סביבת העבודה נעימה!
עם גמישות בשעות העבודה!
דרישות:
מוטיבציה אישית גבוהה!
חריצות והתמדה!
כושר ביטוי ברמה טובה!
רצון להצליח ולהרוויח הרבה כסף!
: אחריות על כל פעילויות העמותה ברמה הארצית, קידום פרויקטים וניהולם. קשר שוטף עם מוסדות אקדמיים, גופים עסקיים, גורמי תעשייה, אירגונים חברתיים ומשרדי ממשלה. איתור תורמים פוטנציאליים ונותני חסות בארץ ובחו"ל, ניהול ושימור הקשר עם התורמים. קידום מעמדה של העמותה בארץ ובחו"ל, טיפוח שיתופי פעולה בתחומי התעשייה, האקדמיה והחינוך
דרישות:
תואר אקדמי, אנגלית ברמה גבוהה מאוד, ניסיון אדמינסטרטיבי וניסיון בניהול פרויקטים ובאירגון כנסים ואירועים, ראייה מערכתית, יכולת תכנון ועבודה עם אנשי תעשייה ואקדמיה, עצמאות, אחריות ונסיון בשיווק ובניהול מו"מ, יכולת ביטוי בע"פ ובכתב, שליטה ביישומי מחשב (יתרון לבעלי ידע וניסיון בניהול אתרים), אפשרות לעבודה מהבית.
היקף המשרה:
חלקית
עיר/ישוב:
חיפה
תפקיד:
שנות ניסיון:
לסוכנות ביטוח בפתח תקווה דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני
כושר ויכולת גבוהים למכירות
יכולת מצוינת לעבודה בצוות
עבודה בסביבה ממוחשבת
מיומנות של שירות בקופה רושמת
עבודה במשמרות - כולל שישי שבת
העבודה מתאימה לסטודנטים
דוברי רוסית - יתרון
דרוש /ה מזכיר /ת שירות ותפעול בקורסים לקהל הרחב במרכז השתלמויות בר אילן.
התפקיד כולל: שירות ותפעול הקורסים הפעילים, מתן שירות פרונטלי, טלפוני ובמייל ללומדים ולמרצים, צילום חומרי לימוד, הכנת כיתות לימוד, העברת משובים בכיתה טיפול בפינת קפה ועוד.
ימי עבודה- בין 2-3 ימים, בין השעות 15:00-21:00.
מקום עבודה: רמת אפעל.
דרישות:
דרישות: שירותי /ת, יכולת לעבודה עצמאי /ת, ראש גדול, יכולת עבודה במצבי לחץ, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עבודה בשעות אחר הצהרים ערב בשעות 15:00-21:00
פעמיים בשבוע