תיאור התפקיד: פיתוח מחשבים זעירים, אפיון המוצר, תכנון ארכיטקטוני.
דרישות התפקיד:
•תואר תואר ראשון (לפחות) בהנדסת מחשבים או הנדסת חשמל מטכניון או אוניברסיטת בן-גוריון.
•הכרת מבנה מערכות מבוססות מעבד והבנת התקני חומרה חיצוניים
•ידע \ נסיון ב- board design
•נסיון בתכנות low-level, real time - יתרון
•אפשרי לסטודנטים/ות – שנה אחרונה, במישרה חלקית
חיפה
softwa.is@gmail.com
לחברת תוכנה מתפתחת, דרושים אנשים תמיכת לקוחות.
ניתן להתפתח לתפקידי תכנות בחברה.
אפשרי במשמרות, ומשרה חלקית.
מתאים לסטודנטים.
החברה נמצאת ליד בר אילן ומכללת רמת גן.
ניסיון בעבודה בתחום המחשבים, ידע באפליקציות תוכנת Office.
- ניסיון בתמיכה בטלפוניה.
- CCNA Ceritificate- חובה.
- אנגלית ברמה טובה.
- העבודה באיזור הדרום במשרה מלאה.
• תואר ראשון במדעי המחשב או יוצא/ת יחידה צבאית טכנולוגית
• נסיון של 2-4 שנים בתמיכה טכנית-חובה
• ידע בתחומים הבאים : Storage Networking VMware Linux
• יכולת עבודה עצמאית לגמרי מול לקוחות, ובתוך הארגון.
• יכולת למידה מהירה מאוד של מוצר חדש.
• אנגלית ברמה גבוהה, כולל דיבור וכתיבה.
• נכונות לבצע עבודות QA על פי צורך
נסיון של שנתיים בתמיכה טכנית טלפונית-חובה
ניסיון בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה
ניהול משתמשים, השתלטות מרחוק
משרה מלאה וחלקית
מאזור באר שבע והסביבה הקרובה בלבד
זמינות מיידית
לעסק הנותן פתרונות מחשוב לעסקים קטנים ובינוניים, בעיקר באזור הרצליה פיתוח והשרון דרושים אנשי מקצוע בתחומי השרתים וצד לקוח בעיקר במוצרי מיקרוסופט, HELPDESK וכן גם שילוב עם עבודה אדמיניסטרטיבית בתחום המחשבים והשירות (עבודה מול ספקים, הצעות מחיר ללקוחות, קליטת פריטים וניהול מלאי וכד').
יש אפשרות גם למשרה חלקית או לפי שעות במיוחד לסטודנטים בתחום המחשוב.
בבקשה לפנות רק אם יש נסיון רלוונטי בתחום ויש המלצות ממעסיק נוכחי/קודם.
דרישות:
בצד הטכני:
* לתת מענה טכני לבעיות ובקשות של לקוחות - בתמיכה מרחוק (helpdesk) או הגעה פיזית לאתר הלקוח כשיש צורך.
* עבודה מול מרכזי תמיכה ומול האינטרנט על מנת למצא פתרונות לבעיות שמתעוררות בשטח ואין להן פתרונות עדיין.
* הכנת מחשבים חדשים שהוזמנו עבור לקוחות לעבודה – התקנת תוכנות ועדכוני אבטחה והגדרות לפי בקשת הלקוח. כמו כן העברת חומר ממחשב ישן במידת הצורך. * גיבויים בצורות שונות – צריבות, Ghost, העתקות קבצים ברשת ועוד.
* עזרה עם סינכרונים והמרות מידע בין מכשירים ובין פורמטים שונים.
* התחברות מרחוק לשרתים לבדיקת הגיבויים ועל מנת לנסות לזהות בעיות פוטנציליות.
* הדרכת משתמשים בתוכנות נפוצות.
בצד האדמיניסטרטיבי:
* קליטת פריטים חדשים מספקים לתוך ה-B1 SAP כולל מק"טים ומס"דים
* לעקוב אחרי משימות פתוחות ולדאוג שיש מענה הולם ומהיר.
* רישום שעות העבודה בעיקר לצורך מעקב והכנת חשבונות ללקוחות.
* בניה ועדכון תיקי מחשוב של הלקוחות (תיק לקוח).
* עדכון מחירונים תקופתיים כגון מערכות מחשב וציוד הקפי נפוץ.
* הכנת הצעות מחיר לפריטים ופרוייקטים לפי דרישת הלקוח ובהתאמה לצרכיו.
* עבודה מול נותני שירותים הן עבור העסק והן עבור הלקוחות – כגון חברות תקשורת ואינטרנט.
יש אפשרות לעבוד על פרוייקטים או משימות שוטפות בתחום הגרפיקה, בניית אתרי אינטרנט ותכנות.
מעוניינים/ות להיכנס לעולם ההיי טק ???
לחב’ כלנית דרוש/ה תומך/ת טכני/ת למרכז תמיכת לקוחות במוצרי מייקרוסופט!!!!
העבודה באזור כפ"ס. סביבת עבודה דינאמית ומשפחתית. הכרת המוצרים החדישים ביותר מבית מייקרוסופט - חזית הטכנולוגיה. משרה מלאה, אפשרויות קידום רבות ומגוונות!!
שכר גבוה!
דרישות:
ידע רב במערכות הפעלה ומוצרים מבית מייקרוסופט - חובה,
אוריינטציה שירותית וטכנית,
נכונות לעבוד שעות מרובות,
נכונות לעבודה במשרה מלאה,
נכונות לעבור קורס באורך של כחודש,
נכונות להתחייב לשנת עבודה
מחפש אנשים איכותיים למחלקת תמיכה טכנית
משרה מלאה
התחייבות ל18 חודש
דרישות:
ידע במערכות הפעלה.
נסיון בעבודה עם בסיסי נתונים.
ניסיון בעבודה בסביבת Windows.
איש/אשת תמיכה והטמעה חרוצ/ה ואחראי/ת.
תודעת שירות גבוהה.
קשר טוב עם משתמשים וסובלנות רבה.
רציני, בעל יכולת למידה ויכולת טכנית.
"ראש גדול" ויכולת ניוד.
לחברת האינטרט הגדולה בארץ! דרושים תומכים/ות טכניים, בעלי רקע במחשבים-"פריקים של מחשבים" ,
בוגרי קורסים שונים מעולם המחשבים, בעלי אהבה למחשבים, העבודה במוקד טלפוני , הסעות ממקום המגורים, אפשרויות קידום רבות, תנאים סוציאליים מלאים.
לחברות היי טק המפתחות מוצרים יחודיים מבוססי Web דרושים נציגי תמיכת לקוחות דוברי אנגלית ברמת שפת אם/שפת אם לתפקיד המשלב מענה לשאלות וטיפול בפניות של לקוחות מחו"ל, נסיון קודם בשירות/תמיכה, כולל באמצעות המייל כושר ביטוי מצויין, מוכנות למשמרות ולסופי שבוע