לוח דרושים המוביל בישראל

 
 
חיפוש משרות:
מילות מפתח תחום משרה אזור  
תאריכים:
כל התאריכים   חודש אחרון   שבועים אחרונים   שבוע אחרון   3 ימים אחרונים   24 שעות אחרונות  

רשימת כל המשרות

 
תוצאות חיפוש: 121-135 מתוך 1000  הצג רק כותרות  עמוד 9 מתוך 67
כותרת   שם חברה   תחום   אזור   תאריך עדכון  
לשרותים משפטיים - דרוש/ה פקיד/ה מאתר/ת 

  ITURIM2000  אחר, ביטוח, הפצה, חלוקה ושליחויות, מנהלה ומזכירות, סטודנטים, עבודות כלליות, שמירה ואבטחה  כל הארץ  29/3/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   רוני
תיאור:
פקיד/ה מאתר/ת בעל/ת ידע בתוכנות מחשב ונכונות ללמוד..  
 
דרישות:
עדיפות לתושבי בת-ים, חולון
שעות עבודה גמישות - מתאים גם לסטודנט/ית
ניסיון יתרון אך ניתן גם ללמוד  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: חולון   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
למשרד חקירות דרוש/ה : פקיד/ה, מאתר/ת, שליח/ה למסירות משפטיות 

  ITURIM2000  הפצה, חלוקה ושליחויות, מנהלה ומזכירות, עבודות כלליות, שיווק ומכירות, שמירה ואבטחה  כל הארץ  29/3/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
פקיד/ה, מאתר/ת, שליח/ה למסירות משפטיות  
 
דרישות:
עדיפות לבעל/ת נסיון אך אפשרי גם ללא נסיון -
דרושה נכונות ללמוד..  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: חולון   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
מזכירה רפואית 

  מרפאת שיניים לילדים  מנהלה ומזכירות  הדרום  13/3/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   08-8660077 איש קשר:   אדי
תיאור:
למרפאת שיניים לילדים באשדוד דרושה מזכירה עם ידע ונסיון בתוכנת דוקטור" לעבודה במשמרות.
קורות חיים במייל 8660077@gmail.com

טל 08-8660077  
 
דרישות:
ידע ונסיון בתוכנת דוקטור. יצוגית  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: אשדוד   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: 3 שנים 
 
פקידה 

  ע.ל. הנדסת חשמל  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  6/3/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  073-7290256
טל:   073-7290256 איש קשר:   רויטל
תיאור:
למשרדנו בפ"ת . לעבודה מיידית דרושה פקידה רצינית ואחראית בין השעות 08:00-16:30 .קו"ח יש לשלוח במייל revip2@walla.com - בלבד.  
 
דרישות:
 
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד:   שנות ניסיון: לא נדרש 
 
דרושה מזכירת קבלה 

  TSA  כספים וחשבונאות, מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  2/3/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   072-2799955 איש קשר:   נטלי
תיאור:
לחברה ביבנה דרושה מזכירת קבלה למשרה חלקית עם אפשרות להגדלת משרה בהמשך. ימים א-ה שעות 8:00-15:00. קו"ח להעביר במייל.  
 
דרישות:
ידע בתוכנות אופיס, ניהול יומן, ידע בסיסי בהנהלת חשבונות, היכרות עם סאפ יתרון.
חריצות, אחריות, יכולת למידה ועבודה עצמאית.  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: יבנה   תפקיד:   שנות ניסיון: שנה 
 
נציג/ה מכירות ושירות לקוחות טלפוני 

  JB מערכות בינאריות בע"מ  מנהלה ומזכירות, שיווק ומכירות, שרות לקוחות  המרכז והשפלה  2/3/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-9218264
טל:   03-7214012 איש קשר:   שי
תיאור:
משרה מלאה א-ה, 08:00 - 17:00
אפשרי גם משרה בין השעות 08:30 עד 16:00/16:30

יכולת בעבודת מכירות
הצעות מחיר ללקוחות בתחום שעוני נוכחות ומחשבים.
מכירות מוצרי החברה ללקוחות שמתקשרים טלפונית
טיפול בלקוחות החברה
מענה טלפוני כללי
טיפול בסיסי ומעקב דוחות - רכש וספקים
עבודות משרד ומזכירות כלליות
עזרה למנכ"ל החברה

העובד יושב בחדר משלו –לא מדובר בעבודה במוקד מכירות/שירות.
העבודה הינה 95% טלפונית – אין כמעט קבלת קהל או טיפול פרונטאלי מול הלקוח
המשרה הינה במשרד בלבד – אין יציאה ללקוחות

העבודה הינה במשרדי החברה: רחוב הסיבים 49, פתח תקוה, בנין 1 קומה 1

 
 
דרישות:
יכולת לעבודה עצמאית
חרוצ/ה ואחראי/ת
יכולת עמידה בלחץ
סבלנות במתן שירות ללקוחות

יתרונות: ידע טכני בסיסי בתחום המחשבים
ידע בסיסי בהנה''ח

שפות: עברית, אנגלית ברמת קריאת טקסט בסיסי  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: פתח תקוה והסביבה   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: פחות משנה 
 
 
מזכירה בגבעת ברנר 

  צוות רז- ייעוץ ארגוני הדרכה ויעוץ עסקי  מנהלה ומזכירות, עבודות כלליות  המרכז והשפלה  2/3/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-
תיאור:
לעסק בגבעת ברנר (ליד רחובות) דרושה מזכירה לניהול משרד מתן הצעות מחיר ללקוחות ומעקב וטיפול בקשרי לקוחות. 5 ימים, 08:30-16:00 (יש גמישות בשעות ואפשרות להתאמת השעות לסוטדנטית ואפשרות למשרה קצרה יותר).
 
 
דרישות:
הכרת האופיס
אנגלית ברמה טובה
כושר הבעה בע"פ מצוין.
ניסיון בשיווק או קשרי לקוחות - יתרון  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: רחובות   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
מוכר/ת בחנות מוצרי טבע בת"א (משרה חלקית או מלאה) 

  צוות רז- ייעוץ ארגוני הדרכה ויעוץ עסקי  אופנה וטקסטיל, אחר, אקדמאים, טלמרקטינג, מנהלה ומזכירות, סטודנטים, עבודות כלליות, שיווק ומכירות, שרות לקוחות  המרכז והשפלה  2/3/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  03-
תיאור:
לחנות מוצרי טבע בתל אביב (דיזינגוף סנטר) דרוש/ה מוכר/ת. נדרשות לפחות 3 משמרות בשבוע (אפשרי אחת מהן ביום שישי) העבודה מתאימה גם לסטודנטים/ות.
 
 
דרישות:
יכול מכירה, תודעת שרות גבוהה, הופעה ייצוגית  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: קרית ביאליק   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
לחברה בטירת כרמל דרוש/ה מזכיר/ה להחלפה לחל"ד 

  יגל יעקב  מנהלה ומזכירות  הצפון  2/3/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  04-8576888
טל:   04-8581990 איש קשר:  
תיאור:
ימים א-ה לפי שעות (עד כ7 שעות ביום)
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת - תיוק, מענה טלפוני, הקלדת מסמכים
ניהול יומני עבודה
עבודה מול לקוחות וספקים
 
 
דרישות:
ניסיון בתחום האדמיניסטרציה לפחות של שנה - חובה
ידע ביישומי מחשב ואופיס - חובה
ידע בבינארית - יתרון
ידע בהנהלת חשבונות - יתרון
 
היקף המשרה: זמנית  עיר/ישוב: טירת הכרמל   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
מזכירה + הנהלת חשבונות 

  י.ש קלין בע"מ  מנהלה ומזכירות  יהודה ושומרון  22/2/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   052-5175183 איש קשר:   זהבה
תיאור:
לחברה בקרני שומרון דרושה עובדת למשרד עם ידע בהנהלת חשבונות וידע בכול תחומי האופיס, המשרה כוללת הוצאת חשבוניות ללקוחות, קבלות, תיוקים, מתן מענה טלפוני  
 
דרישות:
ידע בכול תחומי האופיס, ידע בתוכנת הפריורטי  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: קרני שומרון   תפקיד:   שנות ניסיון: פחות משנה 
 
מפיק.ת בק אופיס עם יכולות ניהול משרד 

  עמית סגל - איי.אס.פי  הפקות, בימוי ועריכה, מנהלה ומזכירות, קייטרינג ואירועים  המרכז והשפלה  1/2/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
טל:   - איש קשר:   עמית
תיאור:
ניהול שוטף של המשרד
מעורבות באירועי המשרד הכוללת.
מדיה חברתית.  
 
דרישות:
ניסיון מוכח בהפקת אירועים ובעבודה אדמיניסטריבית של לפחות 3 שנים.
- שליטה מוחלטת בתוכנות אופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה.
- ידע בסיסי בהנה"ח.
- בעל.ת יחסי אנוש מעולים עם יכולת ירידה לפרטים ומעקב אחר ביצוע משימות.
- שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה
- יכולת ניידות הגעה לעבודה.
- משרה מלאה 09:00-18:00 במרכז תל אביב (עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך)
- זמינות מיידית.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: 3 שנים 
 
 
מזכיר/ת שותפים לפירמה בינלאומית- משרה זמנית עם אופציה 

  פוקוס  מנהלה ומזכירות  המרכז והשפלה  26/1/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
לפירמת רואי חשבון אחת מהBIG4 הממוקמת בת"א דרוש/ה מזכיר/ת שותפים למשרה זמנית ל-8 חודשים, עם אופציה להמשך!
העבודה היא עם 3 שותפים ורפרנטית משאבי אנוש.
תפקיד הכולל סיוע אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים, תיאום פגישות, אירוח, ניהול לשכה, עבודה מול לקוחות וספקים, התנהלות בשפה האנגלית ועוד.
משרה מלאה: א’-ה’- 09:00-18:00  
 
דרישות:
* ניסיון קודם רלוונטי - חובה
* אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: תל אביב   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון:  
 
פקיד/ת בק אופיס 

  נתיב תעסוקה  הפצה, חלוקה ושליחויות, יבוא/יצוא, מנהלה ומזכירות, שיווק ומכירות, שרות לקוחות, שילוח ועמילות מכס  המרכז והשפלה  23/1/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  077-4704571
טל:   - איש קשר:   איריס
תיאור:
לחברת שילוח ועמילות מכס באזור לוד,
דרוש/ה:
פקיד/ת בק אופיס.
מהות התפקיד: טיפול בהצעות מחיר, עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל, ניהול קשרי לקוחות.
שעות העבודה: א’-ה’, 8:00 עד 17:00 (אפשר גם עד 16:30).
תנאים טובים, אפשרויות קידום למתאימים/ות, עבודה בסביבה נעימה ודינאמית.  
 
דרישות:
ניסיון בשיווק עורפי (בק אופיס) – חובה!
ניסיון בעבודה עם EXCELL - חובה!
הכרת מערכת היוניפרייט - יתרון
אנגלית ברמה טובה מאוד
יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה
יכולת ורבלית ומכירתית  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: לוד   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: שנה 
 
פקיד/ת תפעול - אפשרות למשרת אם!!! 

  נתיב תעסוקה  אחר, הפצה, חלוקה ושליחויות, יבוא/יצוא, מנהלה ומזכירות, שרות לקוחות, שילוח ועמילות מכס  המרכז והשפלה  23/1/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  077-4704571
טל:   - איש קשר:   איריס
תיאור:
לחברת שילוח ועמילות מכס באיזור לוד,
דרוש/ה:
פקיד/ת תפעול ימי.
התפקיד כולל: עדכון נתונים, פתיחת תיקים במערכת, סריקות, תיוקים, עבודה משרדית שוטפת.
שעות העבודה: 8:00-16:30, אפשרות למשרת אם (8:00-14:00).  
 
דרישות:
ניסיון פקידותי - יתרון
שליטה טובה במחשב
יחסי אנוש טובים ותודות שירות גבוהה  
היקף המשרה: חלקית  עיר/ישוב: לוד   תפקיד: איש צוות  שנות ניסיון: לא נדרש 
 
שיווק! אדמיניסטרציה! אירוח לקוחות פרימיום! לתחום היין! 

  פוקוס  מנהלה ומזכירות, שיווק ומכירות  ירושלים והסביבה  23/1/2017 
דואר אלקטרוני:   פקס:  -
תיאור:
ליקב יוקרתי, נעים ומשפחתי היושב בהרי יהודה, דרוש/ה מנהל/ת משרד לתפקיד שיווק, אדמיניסטרציה שוטפת ואירוח לקוחות מחו"ל.
התפקיד כולל תמיכה במערך השיווק והמכירות, אירוח לקוחות פרמיום, וניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד: הנהלת חשבונות, רכש ותפעול שוטף.
העבודה במשרה מלאה וימי שישי לסירוגין.  
 
דרישות:
עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבר, קריאה וכתיבה)- חובה.
שליטה מלאה ביישומי מחשב MS Office בדגש על אקסל- חובה.  
היקף המשרה: מלאה  עיר/ישוב: יד השמונה   תפקיד:   שנות ניסיון:  
 
הצג סל המשרות שלי  
 הצג רק כותרות עמוד 9 מתוך 67
 
אבטחת איכות אדריכלות ועיצוב פנים אופנה וטקסטיל אחזקה ותחזוקה אינטרנט
אלקטרוניקה וחומרה אקדמאים ביוטכנולוגיה ביטוח בניין
גרפיקה ומולטימדיה דיילות וקידום מכירות הוראה והדרכה הסעות ונהגים הפצה, חלוקה ושליחויות
הפקות, בימוי ועריכה טיפול וסיעוד טלמרקטינג יבוא/יצוא יצור ותעשיה
כלכלה ושוק ההון כספים וחשבונאות מדע ומחקר מהנדסים מיחשוב
מלונאות ואתרי נופש מנהלה ומזכירות מנהלים / בכירים מסעדות/בתי קפה ובארים משאבי אנוש
נקיון סטודנטים עבודה בחו"ל עבודות כלליות עריכת דין ומשפט
פארמצבטיקה פיתוח עסקי פרסום ויחצ"נות ציוד רפואי קייטרינג ואירועים
רפואה שיווק ומכירות שמירה ואבטחה שפות ותרגום שרות לקוחות
תוכנה / חומרה מטפלות מטפלות לילדים עוזרות בית ניקיון דרושים מטפלות לילדים דרושים עוזרות בית ניקיון
 
 
     

Copyright 2005-2024 ©  דרושים HotJob.co.il