חברת לידרס ויניב אדרי מזמינים אותך להכנס ברגל ימין לתחום הנדלן ולהיות לידר בנדל"ן
בלידרס תקבל את ההכשרה והליווי האישי במשרד ובשטח.
כל סוכני לידרס עוברים הכשרה לסטנדרטים הגבוהים שהחברה חרטה על דגלה.
כחברה מובילה אנו ממשיכים להתפתח, ללמוד ולרכוש כלים חדשים על מנת לייצר יתרונות ללידרס החדשים המצטרפים אלינו ועוברים את ההכשרה שלנו לעולם הנדל"ן.
נשמח לחשוף אתכם לשיטות העבודה שלנו, לאסטרטגיית שיווק ומשא ומתן ובנייתך כמותג נדל"ן בעיר!
הצעד הראשון יכול להיות רק שלך!
Leaders סניף הרצליה
הרבה מעבר לסוכנות נדל"ן
דרישות:
אינטלגנציה רגשית גבוהה, יחסי אנוש טובים, מרכז קשרים יתרון,
אמביציה ומוטיבציה להצלחה.
רצון להיות עצמאי
רכב חובה.
חברת הייטק מובילה בשרון מחפשת את חשב/ת השכר הבא/ה שלה!
לעבודה בצוות מנוסה, בעבודה מאתגרת ואינטנסיבית, במתן שירותי שכר ותמיכה, הדרכה וייעוץ ללקוחות החברה בתוכנת שכר.
ישנה אופציה לקידום בהטמעת מערכות שכר!
דרישות:
*השכלה: 12 שנות לימוד + תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה- חובה!!
*ניסיון בתחום של שנתיים ומעלה- יתרון משמעותי!
*רקע במערכות שכר גדולות- יתרון משמעותי!
*ניסיון בעבודה מול לקוחות
*ניסיון בעבודה עם דרוגי דרגות והסכמים קיבוציים
*עמידה בלחץ בתקופות שכר
*ידע בתוכנות ה- Office, ו-Excel בפרט
דרוש מלקט סחורה מאור עקיבא
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
למפעל גדול בתחום המזון דרוש מלקט סחורה לפי הזמנות
ללא ניסיון קודם
שעות עבודה מ 4:30 בבוקר ויש ימים שמתחילים מ :9:00 בבוקר
טלפון: 074-7030432
לחברת פריץ, המובילה בתחום השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה, דרוש/ה מתאמ/ת גבייה
התפקיד כולל : אחריות לגביית תשלומים מלקוחות החברה , התאמות כרטסת מול לקוחות
התקשרויות ללקוחות , מעקב יומיומי אחר פיגורים , חריגות ממסגרת אשראי ותנאי אשראי
הצפת בעיות תפעוליות ושירותיות , קליטת תקבולים וביצוע כיסויים
דיווח ל-DB על פיגורי לקוחות
העבודה במטה החברה באור יהודה, בהיקף של משרה מלאה08:00-17:00 (קיימת גמישות )
לתקופה של כחצי שנה.
תיתכן אפשרות להמשך העסקה קבועה בהמשך.
אנא ציינו ציפיות שכר!
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודת גבייה ועבודה עם לקוחות - חובה
הנהח"ש סוג 2 - יתרון משמעותי
OFFICE ברמה גבוהה , בדגש על אקסל - חובה
תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות
יכולת עבודה בצוות,
לחברת פריץ, המובילה בתחום השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה, דרוש/ה מתאמ/ת גבייה
התפקיד כולל : אחריות לגביית תשלומים מלקוחות החברה , התאמות כרטסת מול לקוחות
התקשרויות ללקוחות , מעקב יומיומי אחר פיגורים , חריגות ממסגרת אשראי ותנאי אשראי
הצפת בעיות תפעוליות ושירותיות , קליטת תקבולים וביצוע כיסויים
דיווח ל-DB על פיגורי לקוחות
העבודה במטה החברה באור יהודה, בהיקף של משרה מלאה08:00-17:00 (קיימת גמישות )
לתקופה של כחצי שנה.
תיתכן אפשרות להמשך העסקה קבועה בהמשך.
אנא ציינו ציפיות שכר!
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודת גבייה ועבודה עם לקוחות - חובה
הנהח"ש סוג 2 - יתרון משמעותי
OFFICE ברמה גבוהה , בדגש על אקסל - חובה
תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות
יכולת עבודה בצוות,
מנהל/ת חשבונות עצמאי/ת עד למאזן.
שעות העבודה גמישות, 8.5 שעות ביום, חמישה ימים בשבוע
תנאים: קרן פנסיה/ביטוח מנהלים+השתתפות במימון ארוחות צהריים.
דרישות:
ידע וניסיון בהתאמות בנקים
ידע וניסיון בהכנת שכר (רצוי על תוכנת מיכפל ועוקץ).
ידע וניסיון בקליטת חשבוניות ספקים.
ידע וניסיון בהפקת חשבוניות לקוחות.
ידע וניסיון בדיווחים חודשיים למוסדות (מע"מ, מ"ה וב"ל).
ידע בניהול ומעקב אחר תזרים מזומנים.
ידע בהכנת תשלומים (מס"ב).
לחנות חלקי חילוף לרכב בצומת קריית אתא
דרוש/ה פקיד/ת הנח''ש עם נסיון.
משרה מלאה א'-ה'.
תנאים טובים למתאימ/ה.
קורות חיים למייל: saritjobs2@gmail.com
למשרה מספר 6534.
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 מנוסה.
דרישות: בעל/ת ניסיון במשכורות- חובה.
תעודה הנח"ש וחשבות שכר.
משרה מלאה ומידית.
עבודה באזור העמקים.
קו"ח למייל: saritjobs2@gmail.com
למשרה מספר 023.
למכללה דרוש/ה מנהל/ת כספים בעל/ת ניסיון מוכח של שנתיים לפחות.
התפקיד כולל: אחריות על ניהול מערכת הכספים ,טיפול בנושאי שכר, טיפול שוטף בתחומי חשבות, הכנת דו"חות כספיים ונתונים לתקציב, הכנת מאזנים ותזרים מזומנים, ביקורת, דו"חות מע"מ/מ"ה ועוד .
דרישות:
דרישות: -תואר ראשון בכללה וחשבונאות-חובה.
-יתרון לתואר שני.
-חובה ניסיון מוכח בתחום.
-יכולת ניהולית גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
שליטה מלאה ב-OFFICE – חובה.
דרוש /ה חשב /ת
התפקיד כולל הפקת דוחות חשבונאים ודוחות ניהולים, כגון דוחות תקופתיים בחתכים שונים בנושאים מגוונים: גביה, חשבונות, מלאי, יעילות והנהח"ש.
בניית תקציב שנתי, ניתוח ומעקב שוטף אחר התקציב. תמחור מוצרים ופרויקטים.
בניית תוכניות עסקיות לגיוס משאבים ולמימון פרויקטים.
ישיבות חודשיות עם ממלאי תפקידים בכירים, ניהול עובדים.
רפרנטית פרויקטים לניהול וליווי מערך הלקוחות של הפרוייקטים, החל מיום חתימת ההסכם וכלה בתקופת הבדק לאחר מסירת החזקה בדירות ללקוחות.
טיפול פיננסטי, שירותי, הנדסי בלקוחות הפרויקטים
דרישות:
בחורה רצינית, אסרטיבית, בעלת נכונות להגדיל ראש לנהל פרויקטים, ניהול צוותי שטח.
ידע בהנה"ח, פיננסי - יתרון!
ניהול תיקי לקוחות- פרונטלית וטלפונית.
טיפול בהסכמי מכר לאחר חתימה, טיפול בהליך מסירת חזקה של דירות.